4.1

Ursula Buchfellner: Filmy a seriály

  • Pokrevní příbuzní
    Pokrevní příbuzní (1979)
    Film
    53%
    1
  • Derrick
    Derrick (1974)
    Seriál
    48%
    2
  • Cola, láska, čokoláda
    Cola, láska, čokoláda (1979)
    FilmRole: Carmella
    Gabi chodí s Karlem, ale nesnáší jeho šílené jízdy na motorce a navíc s ním není vůbec šťastná. Její přítelkyně odlétá na Filipíny a přemlouvá Gabi, aby jela s ní. Karel se k ní stejně nechová hezky, takže Gabi nakonec pojede. A jak se zdá, na Karla brzy zapomene. Na letišti totiž potkává Andrese, který se jí moc líbí. Andres má ale před svatbou, a tak se Gabi pokusí změnit jeho plány a získat ho pro sebe. Gabi vymýšlí spoustu situací, jen aby dohnala Andresovu snoubenku k žárlivosti. Postupně se jí to začne dařit, Andres bude mít své snoubenky plné zuby a začne se sbližovat s Gabi. A komplikacím není zdaleka ještě konec. Zábavná letní komedie může tedy začít.
    48%
    Gabi chodí s Karlem, ale nesnáší jeho šílené jízdy na motorce a navíc s ním není vůbec šťastná. Její přítelkyně odlétá na Filipíny a přemlouvá Gabi, aby jela s ní. Karel se k ní stejně nechová hezky, takže Gabi nakonec pojede. A jak se zdá, na Karla brzy zapomene. Na letišti totiž potkává Andrese, který se jí moc líbí. Andres má ale před svatbou, a tak se Gabi pokusí změnit jeho plány a získat ho pro sebe. Gabi vymýšlí spoustu situací, jen aby dohnala Andresovu snoubenku k žárlivosti. Postupně se jí to začne dařit, Andres bude mít své snoubenky plné zuby a začne se sbližovat s Gabi. A komplikacím není zdaleka ještě konec. Zábavná letní komedie může tedy začít.
    3
  • Sadomania - Hölle der Lust
    Sadomania - Hölle der Lust (1981)
    FilmRole: Tara Lindberg (as Ursula Fellner)
    46%
    4
  • Der Kurpfuscher und seine fixen Töchter
    Der Kurpfuscher und seine fixen Töchter (1980)
    FilmRole: Petra
    44%
    5
  • L'ultimo harem
    L'ultimo harem (1981)
    FilmRole: Teresa
    43%
    6
  • Popcorn und Himbeereis
    Popcorn und Himbeereis (1978)
    FilmRole: Yvonne
    42%
    7
  • Kožené kalhoty v St. Tropez
    Kožené kalhoty v St. Tropez (1980)
    FilmRole: Carla
    39%
    8
  • Linda
    Linda (1981)
    FilmRole: Betsy Norman
    36%
    9
  • On est venu là pour s'éclater
    On est venu là pour s'éclater (1979)
    FilmRole: Nelly
    Christian, znuděný životem v Paříži, se vydává na životní cestu na slunnou Ibizu. Tam ho omladí krásná opálená těla sexy Eurostars, jako jsou Ursula Buchfellner, Sandra Barry, Olivia Dutton a Valentino Venantini. Následuje série sexy eskapád a vylomenin, které zajistí, že se všichni skvěle baví. Režisérovi Maxu Pécasovi se podařilo obsadit nejkrásnější soubor těl, jaký byl kdy shromážděn v jednom filmu.
    Režie:Max Pécas
    33%
    Christian, znuděný životem v Paříži, se vydává na životní cestu na slunnou Ibizu. Tam ho omladí krásná opálená těla sexy Eurostars, jako jsou Ursula Buchfellner, Sandra Barry, Olivia Dutton a Valentino Venantini. Následuje série sexy eskapád a vylomenin, které zajistí, že se všichni skvěle baví. Režisérovi Maxu Pécasovi se podařilo obsadit nejkrásnější soubor těl, jaký byl kdy shromážděn v jednom filmu.
    Režie:Max Pécas
    10
  • Kanibalský sex
    Kanibalský sex (1980)
    FilmRole: Laura Crawford (as Ursula Fellner)

    Na počátku 70. let se Jess Franco usadil ve Francii a pustil se do natáčení pro dvě produkční společnosti - Eurociné a Comptoir Français du Film. Jedním z důvodů Francovy emigrace byla smrt jeho fetišistické herečky Soledady Mirandy. Začíná období, kdy může točit až deset filmů ročně, používá řadu pseudonymů a do filmů včleňuje pornografické scény.
    Rok, kdy byl Kanibalský sex realizován, patřil k těm oddechovějším a Franco během něj dokončil pouze pět filmů. Zběsilé natáčecí tempo se výrazně podepsalo na jeho dílech. Nespoutaná mezizáběrová skladba a agresivní transfokace, tříštící jednolitost uvnitř scén, vyvolávají horečnatý dojem diletantského surrealismu, vydržovaného ďábelskými atonálními ruchy a minimalistickou kmenovou rytmikou. Rozvíjení děje a psychologie postav jsou utlumeny a do popředí se dostává (s)prosté zaujetí obrazem. Zběsilé zoomy voyeursky osahávají exotickou vegetaci, mužská i ženská ohanbí a Franco nabízí ve skromné míře pro něho jinak spíše vzácné gore efekty, které poskytují krvelačný spektákl vyvržených útrob i konzumovaných genitálií. Pudová živočišnost, schematicky ztělesněná urostlým démonickým Afroameričanem, je nakonec pokořena kníratým Indiana Jonesem a bílý muž tak zase jednou ukázal, zač je toho koloniální loket.
    Kanibalský sex reprezentuje typickou ukázku exploatačního filmu tohoto období, počínaje za každou cenu poutavým názvem a vykřičenými propagačními materiály, jejichž vyznění samotné filmové zpodobnění nenaplňuje, a konče bezbřehým zužitkováním exotických lokací, jež mají zprostředkovávat (po)hlavní podívanou. Kanibalský námět zasazený do zemí třetího světa spojuje dílo s dobovým rozmachem filmů jako Kanibalové (Cannibal Holocaust, 1980), avšak exploatační tradice nabízející civilizovanému člověku atraktivní obrazy „jiného“ je mnohem starší - ať už mluvíme o formě „shockumentaries“ typu Mondo Cane (1962), anebo jejich starších exploatačních odvozenin bujících od konce 20. let, kam spadá například Angkor (1935). Francův snímek je zářnou ukázkou režisérovy eroticko-exotické linie s hororovými motivy, jehož prapočátky se vážou k filmu Paroxismus (1969) a v rozvinuté formě ji pak nalézáme u Vampiros lesbos (1971).

    Jiří Blažek, Letní filmová škola Uherské Hradiště 2014

    32%

    Na počátku 70. let se Jess Franco usadil ve Francii a pustil se do natáčení pro dvě produkční společnosti - Eurociné a Comptoir Français du Film. Jedním z důvodů Francovy emigrace byla smrt jeho fetišistické herečky Soledady Mirandy. Začíná období, kdy může točit až deset filmů ročně, používá řadu pseudonymů a do filmů včleňuje pornografické scény.
    Rok, kdy byl Kanibalský sex realizován, patřil k těm oddechovějším a Franco během něj dokončil pouze pět filmů. Zběsilé natáčecí tempo se výrazně podepsalo na jeho dílech. Nespoutaná mezizáběrová skladba a agresivní transfokace, tříštící jednolitost uvnitř scén, vyvolávají horečnatý dojem diletantského surrealismu, vydržovaného ďábelskými atonálními ruchy a minimalistickou kmenovou rytmikou. Rozvíjení děje a psychologie postav jsou utlumeny a do popředí se dostává (s)prosté zaujetí obrazem. Zběsilé zoomy voyeursky osahávají exotickou vegetaci, mužská i ženská ohanbí a Franco nabízí ve skromné míře pro něho jinak spíše vzácné gore efekty, které poskytují krvelačný spektákl vyvržených útrob i konzumovaných genitálií. Pudová živočišnost, schematicky ztělesněná urostlým démonickým Afroameričanem, je nakonec pokořena kníratým Indiana Jonesem a bílý muž tak zase jednou ukázal, zač je toho koloniální loket.
    Kanibalský sex reprezentuje typickou ukázku exploatačního filmu tohoto období, počínaje za každou cenu poutavým názvem a vykřičenými propagačními materiály, jejichž vyznění samotné filmové zpodobnění nenaplňuje, a konče bezbřehým zužitkováním exotických lokací, jež mají zprostředkovávat (po)hlavní podívanou. Kanibalský námět zasazený do zemí třetího světa spojuje dílo s dobovým rozmachem filmů jako Kanibalové (Cannibal Holocaust, 1980), avšak exploatační tradice nabízející civilizovanému člověku atraktivní obrazy „jiného“ je mnohem starší - ať už mluvíme o formě „shockumentaries“ typu Mondo Cane (1962), anebo jejich starších exploatačních odvozenin bujících od konce 20. let, kam spadá například Angkor (1935). Francův snímek je zářnou ukázkou režisérovy eroticko-exotické linie s hororovými motivy, jehož prapočátky se vážou k filmu Paroxismus (1969) a v rozvinuté formě ji pak nalézáme u Vampiros lesbos (1971).

    Jiří Blažek, Letní filmová škola Uherské Hradiště 2014

    11