Emil Hristow: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Emil Hristow: Filmy a seriály

  • 1
  • Svetat e golyam i spasenie debne otvsyakade
    Svetat e golyam i spasenie debne otvsyakade (2008)
    Film
    77%
    2
  • 3
  • Shivachki
    Shivachki (2007)
    Film
    Tři přítelkyně se odhodlají uniknout beznadějné nezaměstnanosti, jež vládne v jejich rodném městě, a rozjedou se do Sofie. Jsou odhodlány přijmout jakoukoli práci a společně hledat jakýkoli byt. Díky náhodnému setkání na rušné ulici metropole se nejpohlednější z dívek podaří dostat práci servírky v baru. Všechny tři pak sdílejí obskurní podnájem s manželským párem a bohémským muzikantem. Zatímco ta nejšťastnější se pozvolna odpoutává, díky svému ženskému kouzlu, obě méně úspěšné kamarádky se musí spokojit s bídně placenou prací. Ta podnikavější vsadí časem na lásku, což ji málem stojí život. Plyne čas a s ním odplouvají i iluze, jež je vedly do velkoměsta. Sešívat díly luxusního spodního prádla jistě nebylo snem žádné z nich, ale když ztroskotá poslední pokus o zvrácení běhu věcí, nezbývá než smířit se s osudem – a ten, jak známo, bývá někdy nevyzpytatelný a může mít v zásobě překvapení. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:Drama
    76%
    Tři přítelkyně se odhodlají uniknout beznadějné nezaměstnanosti, jež vládne v jejich rodném městě, a rozjedou se do Sofie. Jsou odhodlány přijmout jakoukoli práci a společně hledat jakýkoli byt. Díky náhodnému setkání na rušné ulici metropole se nejpohlednější z dívek podaří dostat práci servírky v baru. Všechny tři pak sdílejí obskurní podnájem s manželským párem a bohémským muzikantem. Zatímco ta nejšťastnější se pozvolna odpoutává, díky svému ženskému kouzlu, obě méně úspěšné kamarádky se musí spokojit s bídně placenou prací. Ta podnikavější vsadí časem na lásku, což ji málem stojí život. Plyne čas a s ním odplouvají i iluze, jež je vedly do velkoměsta. Sešívat díly luxusního spodního prádla jistě nebylo snem žádné z nich, ale když ztroskotá poslední pokus o zvrácení běhu věcí, nezbývá než smířit se s osudem – a ten, jak známo, bývá někdy nevyzpytatelný a může mít v zásobě překvapení. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:Drama
    4
  • Všemocný
    Všemocný (2017)
    Film
    • VOYO
    Příběh se točí kolem Emila, šéfa reklamní agentury, který propadne kouzlu malých špionážních kamer. Postupně začíná být posedlý špehováním nejen své rodiny a blízkých, ale i zaměstnanců v práci. Jeho nový koníček sice zpočátku přináší spíš zábavné momenty, ale jen do chvíle, než Emil záhy narazí na mnohá nebezpečná tajemství, která měla raději zůstat skryta… Mrazivý bulharský thriller o hranicích soukromí. Nikdy nejste sami.
    Žánry:Drama
    71%
    Příběh se točí kolem Emila, šéfa reklamní agentury, který propadne kouzlu malých špionážních kamer. Postupně začíná být posedlý špehováním nejen své rodiny a blízkých, ale i zaměstnanců v práci. Jeho nový koníček sice zpočátku přináší spíš zábavné momenty, ale jen do chvíle, než Emil záhy narazí na mnohá nebezpečná tajemství, která měla raději zůstat skryta… Mrazivý bulharský thriller o hranicích soukromí. Nikdy nejste sami.
    Žánry:Drama
    5
  • Zázrak
    Zázrak (2017)
    Film
    71%
    6
  • Zift
    Zift (2008)
    Film
    • Netflix

    Hlavní hrdina s přezdívkou Moleca se dostává z vězení na začátku 60. let a ocitá se tak v pro něj novém a nepoznaném světě – ve světě socialistické Sofie. Do vězení se dostal těsně před 9.zářím 1944 a odseděl si trest za vraždu, aniž by byl vrah. V momentě, kdy se dostává na svobodu, ještě když překračuje práh vězení, se spouští kolo katastrofálních peripetií a zběsilý zápas s časem. Moleca se vyvlíká z absurdních situací a životu nebezpečných pastí, způsobených policajty vševědoucího totalitního státu. Během hledání pravdy o své minulosti se setkává s panoptikem groteskních typů, zabydlujících se v asfaltové městské džungli. Molecův běh zachycuje mapu retro Sofie – okrajové čtvrti, hlavní lázně, Kanál, polikliniku, kostel, hospodu, Mauzoleum, noční bar, hřbitov. Tato fatálně zadýchaná noc je nasycena velkými obraty, peripetiemi, halucinacemi, biografickými skoky do předkomunistické doby, sentimentálními schůzkami se starou láskou, zradami. Film končí s příchodem nového dne v maringotce hrobařů, kde pravda vychází najevo. [Dny Bulharského filmu 2009]

    69%

    Hlavní hrdina s přezdívkou Moleca se dostává z vězení na začátku 60. let a ocitá se tak v pro něj novém a nepoznaném světě – ve světě socialistické Sofie. Do vězení se dostal těsně před 9.zářím 1944 a odseděl si trest za vraždu, aniž by byl vrah. V momentě, kdy se dostává na svobodu, ještě když překračuje práh vězení, se spouští kolo katastrofálních peripetií a zběsilý zápas s časem. Moleca se vyvlíká z absurdních situací a životu nebezpečných pastí, způsobených policajty vševědoucího totalitního státu. Během hledání pravdy o své minulosti se setkává s panoptikem groteskních typů, zabydlujících se v asfaltové městské džungli. Molecův běh zachycuje mapu retro Sofie – okrajové čtvrti, hlavní lázně, Kanál, polikliniku, kostel, hospodu, Mauzoleum, noční bar, hřbitov. Tato fatálně zadýchaná noc je nasycena velkými obraty, peripetiemi, halucinacemi, biografickými skoky do předkomunistické doby, sentimentálními schůzkami se starou láskou, zradami. Film končí s příchodem nového dne v maringotce hrobařů, kde pravda vychází najevo. [Dny Bulharského filmu 2009]

    7
  • Tuvalu
    Tuvalu (1999)
    Film

    Celovečerní režijní debut Veita Helmera se naprosto odlišuje od německé produkce posledních let. Obešel se nejenom bez zvučných hereckých jmen, ale až na pár mezinárodně srozumitelných výrazů i bez dialogu. Příběh sám se odehrává kdesi daleko od našeho světa, v neurčeném čase. Titul je názvem tichomořského souostroví, jež se ve filmu objeví pouze na mapě a jež pro hrdiny představuje zaslíbenou zemi. Ocitneme se ve zchátralých lázních na okraji liduprázdného města nedaleko mořského břehu. Ve sklepení pod bazénem se ukrývá prastarý stroj. Zde žije Anton se svým slepým otcem. Ještě nikdy toto místo neopustil a sní o tom, jak jednou vypluje jako lodní kapitán na moře. Zatím ale vytváří iluze starých dobrých časů pro svého otce. Hluk zaplněného bazénu je nahrán na kazetu a donekonečna přehráván. Jednoho dne navštíví bazén dcera skutečného kapitána a Antonův život dostává nový smysl...

    Zrod snímku Tuvalu začal již v roce 1987, kdy Helmer navštívil starý Bismarckův bazén v Hamburku. Posléze se k této myšlence vrátil se spoluscenáristkou Michaelou Beckovou. Příběh postavil pouze na lehce kolorovaném černobílém obraze a zcela pominul běžný dialog. Ke svému filmu režisér dodává: "Film Tuvalu je mé dítě a mám pocit, že velmi choulostivé. Mám vážné obavy, že bude spolužáky napadán, protože je jiný než ostatní."

    68%

    Celovečerní režijní debut Veita Helmera se naprosto odlišuje od německé produkce posledních let. Obešel se nejenom bez zvučných hereckých jmen, ale až na pár mezinárodně srozumitelných výrazů i bez dialogu. Příběh sám se odehrává kdesi daleko od našeho světa, v neurčeném čase. Titul je názvem tichomořského souostroví, jež se ve filmu objeví pouze na mapě a jež pro hrdiny představuje zaslíbenou zemi. Ocitneme se ve zchátralých lázních na okraji liduprázdného města nedaleko mořského břehu. Ve sklepení pod bazénem se ukrývá prastarý stroj. Zde žije Anton se svým slepým otcem. Ještě nikdy toto místo neopustil a sní o tom, jak jednou vypluje jako lodní kapitán na moře. Zatím ale vytváří iluze starých dobrých časů pro svého otce. Hluk zaplněného bazénu je nahrán na kazetu a donekonečna přehráván. Jednoho dne navštíví bazén dcera skutečného kapitána a Antonův život dostává nový smysl...

    Zrod snímku Tuvalu začal již v roce 1987, kdy Helmer navštívil starý Bismarckův bazén v Hamburku. Posléze se k této myšlence vrátil se spoluscenáristkou Michaelou Beckovou. Příběh postavil pouze na lehce kolorovaném černobílém obraze a zcela pominul běžný dialog. Ke svému filmu režisér dodává: "Film Tuvalu je mé dítě a mám pocit, že velmi choulostivé. Mám vážné obavy, že bude spolužáky napadán, protože je jiný než ostatní."

    8
  • 9