?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Susan Gordon-Clark: Filmy a seriály

  • Strangers with Candy
    Strangers with Candy (1999)
    Seriál
    Jerri Blanková je bývalá prostitutka a feťačka, která se vrací na střední školu jako šestnačtyřicetiletá studentka prvního ročníku na Flatpoint High. Jerri utekla z domova a stala se z ní "pijan, uživatel a lůzr", poté co jako teenagerka odešla ze školy a živila své drogové návyky prostitucí, striptýzem a krádežemi. Několikrát byla ve vězení, naposledy proto, že "ukradla televizi". Doma je Jerriin otec Guy v kómatu, ačkoli se zdá, že je dokonale schopen úžasných kousků. Její nevlastní matka Sara je marnivá a zatrpklá a nevlastní bratr Derrick je šikanující sportovec. Jerri se snaží dělat věci správně, ale vždy se nakonec naučí špatnou lekci. Její vylomeniny se často, ať už přímo nebo nepřímo, týkají neurotického učitele dějepisu Chucka Nobleta a jeho tajného milence, citlivého učitele výtvarné výchovy Geoffreyho Jellinecka.
    Žánry:Komedie
    78%
    Jerri Blanková je bývalá prostitutka a feťačka, která se vrací na střední školu jako šestnačtyřicetiletá studentka prvního ročníku na Flatpoint High. Jerri utekla z domova a stala se z ní "pijan, uživatel a lůzr", poté co jako teenagerka odešla ze školy a živila své drogové návyky prostitucí, striptýzem a krádežemi. Několikrát byla ve vězení, naposledy proto, že "ukradla televizi". Doma je Jerriin otec Guy v kómatu, ačkoli se zdá, že je dokonale schopen úžasných kousků. Její nevlastní matka Sara je marnivá a zatrpklá a nevlastní bratr Derrick je šikanující sportovec. Jerri se snaží dělat věci správně, ale vždy se nakonec naučí špatnou lekci. Její vylomeniny se často, ať už přímo nebo nepřímo, týkají neurotického učitele dějepisu Chucka Nobleta a jeho tajného milence, citlivého učitele výtvarné výchovy Geoffreyho Jellinecka.
    Žánry:Komedie
    1
  • Hana a její sestry
    Hana a její sestry (1986)
    FilmRole: Hostess

    Film tematicky i formálne nadväzuje na vrcholné Allenove diela zo 70. rokov - ANNIE HALL a MANHATTAN. Na osudoch troch sestier z newyorskej umeleckej rodiny a ich manželov, rodičov a druhov rozohráva autor typickú koláž svojich obľúbených tém - láska, smrť, umenie, zmysel života. Portrét Hany ako silnej osobnosti, ktorá svojou citlivosťou a vyrovnanosťou poskytuje oporu, ale aj príležitosť na zneužitie všetkým ostatným členom rodiny, hlavne manželovi a sestrám, a práve preto je určitou prekážkou pre ich emocionálne naplnenie, ilustruje komplementárny charakter rodinných úloh a dokazuje Allenovo psychologické majstrovstvo. Povzbudivý a hrejivý film obratne spája skepsu s optimizmom (Allenove neurotické obete civilizácie sú jeho špecifickou tvorivou autoterapiou a verejnou introspekciou) a hlási sa k bohatému komediálnemu dedičstvu americkej kinematografie, avšak ako komédia charakterov a mravov. Film s presvedčením o psychologickej rovnocennosti objektívnej a fiktívnej reality rozpráva o potrebe čistého humanizmu ako vzťahu, v ktorom možno odhaľovať ľudské slabosti, hrať sa, vtipkovať a provokovať, no nie urážať ani ponižovať. Allen-režisér bravúrne vedie rôznorodý herecký súbor (M.O'Sullivan je skutočnou matkou M. Farrow), v typickej kreácii upúta Allen-herec.

    75%

    Film tematicky i formálne nadväzuje na vrcholné Allenove diela zo 70. rokov - ANNIE HALL a MANHATTAN. Na osudoch troch sestier z newyorskej umeleckej rodiny a ich manželov, rodičov a druhov rozohráva autor typickú koláž svojich obľúbených tém - láska, smrť, umenie, zmysel života. Portrét Hany ako silnej osobnosti, ktorá svojou citlivosťou a vyrovnanosťou poskytuje oporu, ale aj príležitosť na zneužitie všetkým ostatným členom rodiny, hlavne manželovi a sestrám, a práve preto je určitou prekážkou pre ich emocionálne naplnenie, ilustruje komplementárny charakter rodinných úloh a dokazuje Allenovo psychologické majstrovstvo. Povzbudivý a hrejivý film obratne spája skepsu s optimizmom (Allenove neurotické obete civilizácie sú jeho špecifickou tvorivou autoterapiou a verejnou introspekciou) a hlási sa k bohatému komediálnemu dedičstvu americkej kinematografie, avšak ako komédia charakterov a mravov. Film s presvedčením o psychologickej rovnocennosti objektívnej a fiktívnej reality rozpráva o potrebe čistého humanizmu ako vzťahu, v ktorom možno odhaľovať ľudské slabosti, hrať sa, vtipkovať a provokovať, no nie urážať ani ponižovať. Allen-režisér bravúrne vedie rôznorodý herecký súbor (M.O'Sullivan je skutočnou matkou M. Farrow), v typickej kreácii upúta Allen-herec.

    2
  • Holky z autobusu
    Holky z autobusu (2024)
    Seriál
    • Max
    67%
    3
  • Dynastie
    Dynastie (1981)
    Seriál
    25%
    4