?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Krzysztof Gordon: Filmy a seriály

  • Dluh
    Dluh (1999)
    FilmRole: ojciec Adama

    Projekci staršího filmu a dnes již v postatě kultovního filmu “Dluh” věnujeme vzpomínce na režiséra Krzysztofa Krauzeho, jehož poslední dílo, nádherná Papusza (2013), zahajovala loňský úvodní ročník našeho festivalu. Autor podlehl vážné nemoci přesně na Štědrý den loňského roku. Nekompromisně a drsně natočené drama pojednává o dvou mladých mužích Adamovi a Stefanovi, kteří plánují podnikatelskou dráhu a zakládají svou firmu. Banka jim odmítne poskytnout půjčku a východiskem z těžkých začátků se zdá být setkání Stefana s bývalým známým Gerardem, který slíbí zajistit pro oba peníze pro jejich podnikatelské plány. Seriózně tvářící se Gerard se však rázem mění na krutého podvodníka, který z obou kolegů začne místo poskytnutí peněz vymáhat dluhy, které ani nestačily vzniknout. Ve svých mafiánských praktikách je schopen zajít až daleko za hranice lidskosti a drásavé chvíle i fatální následky na sebe nenechávají dlouho čekat. Andrzej Chyra v roli Gerarda byl svého času vybrán polským časopisem “Kino” mezi 7 nejlepších mužských hereckých výkonů v současném polském filmu. Kameramanem snímku byl Bartosz Prokopowicz, jehož režijní debut “Chemo” letos na našem festivalu rovněž uvádíme. (3Kino)

    Žánry:DramaKrimiThriller
    75%

    Projekci staršího filmu a dnes již v postatě kultovního filmu “Dluh” věnujeme vzpomínce na režiséra Krzysztofa Krauzeho, jehož poslední dílo, nádherná Papusza (2013), zahajovala loňský úvodní ročník našeho festivalu. Autor podlehl vážné nemoci přesně na Štědrý den loňského roku. Nekompromisně a drsně natočené drama pojednává o dvou mladých mužích Adamovi a Stefanovi, kteří plánují podnikatelskou dráhu a zakládají svou firmu. Banka jim odmítne poskytnout půjčku a východiskem z těžkých začátků se zdá být setkání Stefana s bývalým známým Gerardem, který slíbí zajistit pro oba peníze pro jejich podnikatelské plány. Seriózně tvářící se Gerard se však rázem mění na krutého podvodníka, který z obou kolegů začne místo poskytnutí peněz vymáhat dluhy, které ani nestačily vzniknout. Ve svých mafiánských praktikách je schopen zajít až daleko za hranice lidskosti a drásavé chvíle i fatální následky na sebe nenechávají dlouho čekat. Andrzej Chyra v roli Gerarda byl svého času vybrán polským časopisem “Kino” mezi 7 nejlepších mužských hereckých výkonů v současném polském filmu. Kameramanem snímku byl Bartosz Prokopowicz, jehož režijní debut “Chemo” letos na našem festivalu rovněž uvádíme. (3Kino)

    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Uzavřená soustava
    Uzavřená soustava (2013)
    FilmRole: minister
    • Netflix

    Pánové Stawski, Rybarczyk a Maj jsou úspěšnými podnikateli, kterým se povedlo vybudovat vzkvétající firmu Nawar. Při oslavě otevření nové výrobní haly se setkávají s dlouholetým státním zástupcem Kostrzewou. Tomu je prosperující společnost trnem v oku a ve spolupráci s mladým ambiciózním kolegou a vedoucím finančního úřadu se rozhodnou vykonstruovat proti společníkům obvinění z praní špinavých peněz. Je tím sledován nejen vlastní finanční prospěch, ale rovněž Kostrzewowa osobní msta, neboť to byl Majův otec, u kterého si Kostrzewa v dobách socialismu výrazně zkomplikoval své studium neprospěchem u zkoušky z římského práva. V momentě, kdy má veřejně vyjít na povrch Kostrzewowa stranická minulost, je přikročeno k velmi razantním a nespravedlivým řešením. Kontroverzní film, založený na skutečných událostech, který ač vychází z polských reálií, jeho obsah je vysoce univerzální a v době svého uvedení vzbudil silné emoce jak doma, tak i v zahraničí. (3Kino)

    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    70%

    Pánové Stawski, Rybarczyk a Maj jsou úspěšnými podnikateli, kterým se povedlo vybudovat vzkvétající firmu Nawar. Při oslavě otevření nové výrobní haly se setkávají s dlouholetým státním zástupcem Kostrzewou. Tomu je prosperující společnost trnem v oku a ve spolupráci s mladým ambiciózním kolegou a vedoucím finančního úřadu se rozhodnou vykonstruovat proti společníkům obvinění z praní špinavých peněz. Je tím sledován nejen vlastní finanční prospěch, ale rovněž Kostrzewowa osobní msta, neboť to byl Majův otec, u kterého si Kostrzewa v dobách socialismu výrazně zkomplikoval své studium neprospěchem u zkoušky z římského práva. V momentě, kdy má veřejně vyjít na povrch Kostrzewowa stranická minulost, je přikročeno k velmi razantním a nespravedlivým řešením. Kontroverzní film, založený na skutečných událostech, který ač vychází z polských reálií, jeho obsah je vysoce univerzální a v době svého uvedení vzbudil silné emoce jak doma, tak i v zahraničí. (3Kino)

    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    2
  • Můj Nikifor
    Můj Nikifor (2004)
    Film
    Film vychází z autentických údajů o životě Epifana Drowniaka, proslulého jako naivní malíř Nikifor Krynický. V roce 1960 ho objevil malíř Marian Wlosiński, který se živil výzdobou lázeňských domů v Krynici, kde Nikifor nabízel rekreantům své obrázky. Nikifor se pak usadil v Marianově pracovně a ten, fascinován ryzostí a půvabem jeho výtvarného projevu, se ho ujal. Ve snaze pochopit fenomén zdravotně a mentálně postiženého muže Marian rezignoval na vlastní tvorbu i na rodinný život. Obětavě, bez odezvy a náznaku vděčnosti zajistil Nikiforovi sociální zázemí a v roce 1967 mu zařídil výstavu v prestižní varšavské galerii... Styl filmu je odvozen z naivistického vidění Nikifora, kterého v bytostném souznění ztělesnila osmdesátiletá Krystyna Feldmanová.
    61%
    Film vychází z autentických údajů o životě Epifana Drowniaka, proslulého jako naivní malíř Nikifor Krynický. V roce 1960 ho objevil malíř Marian Wlosiński, který se živil výzdobou lázeňských domů v Krynici, kde Nikifor nabízel rekreantům své obrázky. Nikifor se pak usadil v Marianově pracovně a ten, fascinován ryzostí a půvabem jeho výtvarného projevu, se ho ujal. Ve snaze pochopit fenomén zdravotně a mentálně postiženého muže Marian rezignoval na vlastní tvorbu i na rodinný život. Obětavě, bez odezvy a náznaku vděčnosti zajistil Nikiforovi sociální zázemí a v roce 1967 mu zařídil výstavu v prestižní varšavské galerii... Styl filmu je odvozen z naivistického vidění Nikifora, kterého v bytostném souznění ztělesnila osmdesátiletá Krystyna Feldmanová.
    3
  • 4