Jessica Dublin: Nejlepší filmy
a seriály

5.7

Jessica Dublin: Filmy a seriály

  • Malý unavený Joe
    Malý unavený Joe (1971)
    FilmRole: matka 'Farrah'
    Bratři Malý Joe (Terence Hill) a Bambini (Bud Spencer) se rozhodnou zastavit na návštěvu v rodné chatrči. Drobeček ještě cestou stačí ukrást pár koní. Malý Joe však přijíždí s prázdnou, takže se rodiče začínají strachovat o jeho budoucnost. Otec sice Joea nabádá, že krádeže koní jsou perspektivní zaměstnání, ale tomu „slušná“ práce nevoní. Joe s Drobečkem odjíždějí do blízkého města za zábavou. V tamním saloonu Joe objeví svůj talent falešného hráče pokeru. Za vyhrané peníze oba bratři změní svůj zevnějšek, takže vypadají jako federální agenti Washingtonu. Obě ruce ďábla se vydávají do San Jose procvičit Joea v krádeži koní. Ve městě se dozvídají od místních lidí o zvláštní misionářské stanici, kde jsou věřící biti jako žito. A tak nezbývá, než aby tam ďábel poslal obě svoje ruce. Malý unavený Joe je volným pokračováním filmu Pravá a levá ruka ďábla.
    Žánry:KomedieWestern
    76%
    Bratři Malý Joe (Terence Hill) a Bambini (Bud Spencer) se rozhodnou zastavit na návštěvu v rodné chatrči. Drobeček ještě cestou stačí ukrást pár koní. Malý Joe však přijíždí s prázdnou, takže se rodiče začínají strachovat o jeho budoucnost. Otec sice Joea nabádá, že krádeže koní jsou perspektivní zaměstnání, ale tomu „slušná“ práce nevoní. Joe s Drobečkem odjíždějí do blízkého města za zábavou. V tamním saloonu Joe objeví svůj talent falešného hráče pokeru. Za vyhrané peníze oba bratři změní svůj zevnějšek, takže vypadají jako federální agenti Washingtonu. Obě ruce ďábla se vydávají do San Jose procvičit Joea v krádeži koní. Ve městě se dozvídají od místních lidí o zvláštní misionářské stanici, kde jsou věřící biti jako žito. A tak nezbývá, než aby tam ďábel poslal obě svoje ruce. Malý unavený Joe je volným pokračováním filmu Pravá a levá ruka ďábla.
    Žánry:KomedieWestern
    1
  • Adventures of Pete & Pete, The
    Adventures of Pete & Pete, The (1993)
    Seriál
    76%
    2
  • Soumrak bohů
    Soumrak bohů (1969)
    FilmRole: Nurse
    Moc a bohatství rodu von Essenbeck zůstalo nedotčeno, i když Německo prohrálo válku a následovala deprese. Teď je rok 1934 a baron svolal svou rodinu na večeři. Tato příležitost přinese do jeho domu i sestřenici, která právě vstupuje do nacistické strany. Doprovází ji manažer baronovy společnosti. Dvě malé dívky v salonu recitují verše a pak si se sestřenicí Martin hrají na schovávanou. Náhle se ozve výkřik. Baron byl zastřelen pistolí jejich otce a otec prchá... V tomto světě neexistuje nikdo pozitivní. Pochmurné v dějinách, když už ani peníze neznamenají moc a nemohou lidi ochránit před krutostí německého fašismu. Ve filmu Soumrak bohů se režisér Luchino Visconti věnuje jedné z ústředních témat své tvorby: morálnímu úpadku vyšších společenských vrstev a rozkladu rodiny. V předvečer 2. světové války musí rodina ocelářských velkoprůmyslníků von Essenbecků čelit nové společenské situaci. Jejich bohatství a vliv už bez správné politické orientace nic neznamenají. Barón Joachim von Essenbeck svolá při příležitosti oslav svých narozenin celou rodinu. Chce oznámit, že navzdory jeho antipatii vůči národnímu socialismu je pro dobro rodinného podniku nutné s novou mocí spolupracovat. Proto zbaví levicového demokrata Herberta vedení podniku a na jeho místo jmenuje svého staršího syna Konstantina, člena SA. Ctižádostivá dcera Sophia také vycítí příležitost a doufá, že v nové době se jí spolu se snoubencem Friedrichem podaří vyšvihnout na čelo podniku. V tu samou noc Friedricha přemluví, aby starého barona zastřelil tak, že podezření padne na odvolaného Herberta. Tím se uvnitř vážené a vlivné rodiny začíná nelítostný boj o moc, který předznamenává strmý pád všech jejích členů. Soumrak bohů je brilantní historickou studií o vzestupu nacismu za podpory elity, zároveň je však i nadčasovým obrazem zhoubných lidských vášní: ctižádosti, touhy po moci, žárlivosti, panovačnosti a krutosti. Film je prvním dílem volné, tzv. německé trilogie (Soumrak bohů, Smrt v Benátkách, Ludwig), která patří k jedněm z posledních vrcholů Viscontiho filmografie.
    Žánry:DramaVálečný
    74%
    Moc a bohatství rodu von Essenbeck zůstalo nedotčeno, i když Německo prohrálo válku a následovala deprese. Teď je rok 1934 a baron svolal svou rodinu na večeři. Tato příležitost přinese do jeho domu i sestřenici, která právě vstupuje do nacistické strany. Doprovází ji manažer baronovy společnosti. Dvě malé dívky v salonu recitují verše a pak si se sestřenicí Martin hrají na schovávanou. Náhle se ozve výkřik. Baron byl zastřelen pistolí jejich otce a otec prchá... V tomto světě neexistuje nikdo pozitivní. Pochmurné v dějinách, když už ani peníze neznamenají moc a nemohou lidi ochránit před krutostí německého fašismu. Ve filmu Soumrak bohů se režisér Luchino Visconti věnuje jedné z ústředních témat své tvorby: morálnímu úpadku vyšších společenských vrstev a rozkladu rodiny. V předvečer 2. světové války musí rodina ocelářských velkoprůmyslníků von Essenbecků čelit nové společenské situaci. Jejich bohatství a vliv už bez správné politické orientace nic neznamenají. Barón Joachim von Essenbeck svolá při příležitosti oslav svých narozenin celou rodinu. Chce oznámit, že navzdory jeho antipatii vůči národnímu socialismu je pro dobro rodinného podniku nutné s novou mocí spolupracovat. Proto zbaví levicového demokrata Herberta vedení podniku a na jeho místo jmenuje svého staršího syna Konstantina, člena SA. Ctižádostivá dcera Sophia také vycítí příležitost a doufá, že v nové době se jí spolu se snoubencem Friedrichem podaří vyšvihnout na čelo podniku. V tu samou noc Friedricha přemluví, aby starého barona zastřelil tak, že podezření padne na odvolaného Herberta. Tím se uvnitř vážené a vlivné rodiny začíná nelítostný boj o moc, který předznamenává strmý pád všech jejích členů. Soumrak bohů je brilantní historickou studií o vzestupu nacismu za podpory elity, zároveň je však i nadčasovým obrazem zhoubných lidských vášní: ctižádosti, touhy po moci, žárlivosti, panovačnosti a krutosti. Film je prvním dílem volné, tzv. německé trilogie (Soumrak bohů, Smrt v Benátkách, Ludwig), která patří k jedněm z posledních vrcholů Viscontiho filmografie.
    Žánry:DramaVálečný
    3
  • 4
  • Satyrikon
    Satyrikon (1969)
    Film

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    65%

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    5
  • 6
  • 7
  • Rivelazioni di un maniaco sessuale al capo della squadra mobile
    Rivelazioni di un maniaco sessuale al capo della squadra mobile (1972)
    FilmRole: Rossella
    59%
    8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Válka podle Tromy
    Válka podle Tromy (1988)
    FilmRole: Dottie
    Francis Ford Coppola má Apokalypsu, Stanley Kubrick má Full Metal Jacket, Oliver Stone má Četu, Steven Spielberg má Zachraňte vojína Ryana – a Lloyd Kaufman má Válku podle Tromy. Jenže zatímco ostatní režiséři svými opusy upozorňují na hrůzy války a její zhoubný vliv na lidskou psychiku i společnost, Kaufman se soustředil spíš na přehlídku kulometů, samopalů a rotačních kulometů, rozšmelcovaných mrtvol, zastřelených civilistů, chrochtajících fanatických záporáků a krvelačných magorů v maskáčích. Abychom tento jeho umělecký záměr nechali vyznít naplno, promítáme Válku podle Tromy v delším, režisérském sestřihu, obohaceném o řadu urážlivých dialogů, krvavých efektů a béčkových akcí. Příběh o posádce letadla ztroskotavšího na ostrově, kde operuje vojenská teroristická jednotka, vznikl v době, kdy si studio Troma teprve formovalo svou dnešní image. Nadsazený akčňák, který vypadá jako Rambo 2 umocněný na desátou, sice neobsahuje žádná monstra či maskované superhrdiny ani v něm není tolik nechutností, na jaké jsme od Tromy zvyklí. O to otevřenější je to ale hřiště pro invenci speciální tlumočnické divize Festivalu otrlého diváka. Kaufmanův rozjuchaný válečný masomlejn uvádíme s vícehlasým živým dabingem přímo do sálu. Militantního ducha celé akce můžete podpořit také tím, že přijdete na projekci v maskáčích. (Festival otrlého diváka)
    56%
    Francis Ford Coppola má Apokalypsu, Stanley Kubrick má Full Metal Jacket, Oliver Stone má Četu, Steven Spielberg má Zachraňte vojína Ryana – a Lloyd Kaufman má Válku podle Tromy. Jenže zatímco ostatní režiséři svými opusy upozorňují na hrůzy války a její zhoubný vliv na lidskou psychiku i společnost, Kaufman se soustředil spíš na přehlídku kulometů, samopalů a rotačních kulometů, rozšmelcovaných mrtvol, zastřelených civilistů, chrochtajících fanatických záporáků a krvelačných magorů v maskáčích. Abychom tento jeho umělecký záměr nechali vyznít naplno, promítáme Válku podle Tromy v delším, režisérském sestřihu, obohaceném o řadu urážlivých dialogů, krvavých efektů a béčkových akcí. Příběh o posádce letadla ztroskotavšího na ostrově, kde operuje vojenská teroristická jednotka, vznikl v době, kdy si studio Troma teprve formovalo svou dnešní image. Nadsazený akčňák, který vypadá jako Rambo 2 umocněný na desátou, sice neobsahuje žádná monstra či maskované superhrdiny ani v něm není tolik nechutností, na jaké jsme od Tromy zvyklí. O to otevřenější je to ale hřiště pro invenci speciální tlumočnické divize Festivalu otrlého diváka. Kaufmanův rozjuchaný válečný masomlejn uvádíme s vícehlasým živým dabingem přímo do sálu. Militantního ducha celé akce můžete podpořit také tím, že přijdete na projekci v maskáčích. (Festival otrlého diváka)
    12
  • Rejuvenatrix
    Rejuvenatrix (1988)
    FilmRole: Ruth Warren
    Dr. Gregory Ashton pracuje na nelegálním vědeckém projektu, jehož cílem je vyvinout omlazující sérum. Problém je, že klíčovou složkou séra je látka, kterou lze získat výhradně z mozků mrtvých lidí. Doktorův finančně nákladný výzkum sponzoruje zámožná stará dáma, paní Elizabeth, která touží po věčném mládí. Netrpělivá Elizabeth jednoho dne Dr. Ashtona donutí, aby jí podal nedokončený lék, o jehož vedlejších účincích zatím nikdo nemá ani potuchy.
    Žánry:Horor
    53%
    Dr. Gregory Ashton pracuje na nelegálním vědeckém projektu, jehož cílem je vyvinout omlazující sérum. Problém je, že klíčovou složkou séra je látka, kterou lze získat výhradně z mozků mrtvých lidí. Doktorův finančně nákladný výzkum sponzoruje zámožná stará dáma, paní Elizabeth, která touží po věčném mládí. Netrpělivá Elizabeth jednoho dne Dr. Ashtona donutí, aby jí podal nedokončený lék, o jehož vedlejších účincích zatím nikdo nemá ani potuchy.
    Žánry:Horor
    13
  • 14
  • Toxický mstitel 2
    Toxický mstitel 2 (1989)
    FilmRole: Junkoová
    46%
    15
  • Land of the Minotaur
    Land of the Minotaur (1976)
    FilmRole: Mrs. Zagros
    • Netflix
    44%
    16
  • 17
  • Řecké fíky
    Řecké fíky (1976)
    Film
    Patricia (Betty Verges) je svobodomyslná dívka volných mravů, která se vypraví do Řecka za erotickým dobrodružstvím. Její rodiče jí dají letenku, aby se mohla vrátit do Mnichova, kde má pokračovat ve studiu. Dívka se však letenky zbaví a zůstane v Řecku. Seznámí se se spoustou mužů a žen, se kterými zažívá mnoho legrace a erotických dobrodružství. Své zážitky si namlouvá na kazetu. V jednom přístavu potká jachtaře Toma, se kterým podnikne plavbu po Egejském moři, během které se do Toma zamiluje... Film Řecké fíky je lechtivá komedie, kterou natočil Siggi Götz (Siegfried Rothemund), tvůrce revuálních lechtivých komedií. Premiéra filmu byla 20. 1. 1977. Film dosáhl velkého úspěchu a jen během prvních 49 dnů vydělal přes 639 000 dolarů. Obzvlášť oblíbený byl v Anglii. V roce 1999 byl v Hongkongu natočen remake tohoto filmu s názvem The Fruit is Ripe. Tato lechtivá komedie s Betty Verges a Olivií Pascal dosáhla mimořádné sledovanosti na počátku 90. let, kdy je s úspěchem vysílala německá televizní stanice RTL plus.
    42%
    Patricia (Betty Verges) je svobodomyslná dívka volných mravů, která se vypraví do Řecka za erotickým dobrodružstvím. Její rodiče jí dají letenku, aby se mohla vrátit do Mnichova, kde má pokračovat ve studiu. Dívka se však letenky zbaví a zůstane v Řecku. Seznámí se se spoustou mužů a žen, se kterými zažívá mnoho legrace a erotických dobrodružství. Své zážitky si namlouvá na kazetu. V jednom přístavu potká jachtaře Toma, se kterým podnikne plavbu po Egejském moři, během které se do Toma zamiluje... Film Řecké fíky je lechtivá komedie, kterou natočil Siggi Götz (Siegfried Rothemund), tvůrce revuálních lechtivých komedií. Premiéra filmu byla 20. 1. 1977. Film dosáhl velkého úspěchu a jen během prvních 49 dnů vydělal přes 639 000 dolarů. Obzvlášť oblíbený byl v Anglii. V roce 1999 byl v Hongkongu natočen remake tohoto filmu s názvem The Fruit is Ripe. Tato lechtivá komedie s Betty Verges a Olivií Pascal dosáhla mimořádné sledovanosti na počátku 90. let, kdy je s úspěchem vysílala německá televizní stanice RTL plus.
    18
  • Toxický mstitel 3: Poslední pokušení Toxieho
    Toxický mstitel 3: Poslední pokušení Toxieho (1989)
    FilmRole: Junkoová

    Práce, vejplata, rodina – z Toxieho se stává tatík. Ale Zlo nikdy nespí! Toxie se znuděně prochází po svém milovaném městě Tromaville a nemá do čeho píchnout. Všichni padouši jsou zlikvidováni, všechno Zlo je minulostí. Jenže našemu hrdinovi není do zpěvu. Milovaná Claire má šanci znovu získat zrak, ale operace není z nejlevnějších a Toxie marně hledá zaměstnání. Jenže kdo by zaměstnal obřího zmutovaného superhrdinu? A tak mu nezbývá než se upsat do služeb zlotřilé společnosti Apokalypsa s.r.o. Hranice mezi dobrem a zlem se stírají a Toxiemu nezbývá, než se pokusit odolat svému poslednímu pokušení... (oficiální text distributora)

    42%

    Práce, vejplata, rodina – z Toxieho se stává tatík. Ale Zlo nikdy nespí! Toxie se znuděně prochází po svém milovaném městě Tromaville a nemá do čeho píchnout. Všichni padouši jsou zlikvidováni, všechno Zlo je minulostí. Jenže našemu hrdinovi není do zpěvu. Milovaná Claire má šanci znovu získat zrak, ale operace není z nejlevnějších a Toxie marně hledá zaměstnání. Jenže kdo by zaměstnal obřího zmutovaného superhrdinu? A tak mu nezbývá než se upsat do služeb zlotřilé společnosti Apokalypsa s.r.o. Hranice mezi dobrem a zlem se stírají a Toxiemu nezbývá, než se pokusit odolat svému poslednímu pokušení... (oficiální text distributora)

    19
  • Sesso della strega, Il
    Sesso della strega, Il (1973)
    FilmRole: Evelyn Hilton
    Sir Thomas Hilton umírá. Všichni jeho potomci jsou u jeho smrtelné postele, kromě dcery Evelyn, která je plná zlosti a závisti. Zanedlouho se předčítá závěť. Přítomni jsou všichni dědici s výjimkou Evelyn, kteří dostanou část dědictví, když dovrší 30 let. Kdyby náhodou někdo z nich zemřel, jeho podíl se rozdělí mezi zbývající dědice. V rozsáhlém sídle, kde dědici bydlí, začnou jeden po druhém umírat násilnou smrtí. Může za to Evelyn, která celé potomstvo Hiltonových nenávidí, nebo je na vině jeden z ostatních dědiců, který chce snížit počty svých kolegů, aby sám získal větší podíl z celého dědictví?
    42%
    Sir Thomas Hilton umírá. Všichni jeho potomci jsou u jeho smrtelné postele, kromě dcery Evelyn, která je plná zlosti a závisti. Zanedlouho se předčítá závěť. Přítomni jsou všichni dědici s výjimkou Evelyn, kteří dostanou část dědictví, když dovrší 30 let. Kdyby náhodou někdo z nich zemřel, jeho podíl se rozdělí mezi zbývající dědice. V rozsáhlém sídle, kde dědici bydlí, začnou jeden po druhém umírat násilnou smrtí. Může za to Evelyn, která celé potomstvo Hiltonových nenávidí, nebo je na vině jeden z ostatních dědiců, který chce snížit počty svých kolegů, aby sám získal větší podíl z celého dědictví?
    20
  • Somewhere in the City
    Somewhere in the City (1998)
    Film
    Film vykresluje život obyvatel newyorské čtvrti Lower East Side. Introvertní terapeutka Betty se spřátelí s čínskou imigrantkou Lu Lu a levičák Che je také Lu Luiným přítelem. Italská imigrantka Marta, manželka správce budovy, kde všichni žijí, má poměr se svým sousedem Frankiem, který má rád podvody. Jeden z jeho podvodů se ale strašlivě zvrtne.
    Žánry:DramaKomedie
    40%
    Film vykresluje život obyvatel newyorské čtvrti Lower East Side. Introvertní terapeutka Betty se spřátelí s čínskou imigrantkou Lu Lu a levičák Che je také Lu Luiným přítelem. Italská imigrantka Marta, manželka správce budovy, kde všichni žijí, má poměr se svým sousedem Frankiem, který má rád podvody. Jeden z jeho podvodů se ale strašlivě zvrtne.
    Žánry:DramaKomedie
    21
  • 22
  • 23