Richard Debuisne: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richard Debuisne: Filmy a seriály

  • Vita scellerata, Una
    Vita scellerata, Una (1990)
    Film
    71%
    1
  • Prénom Carmen
    Prénom Carmen (1983)
    Film
    • Netflix
    64%
    2
  • Cause toujours!
    Cause toujours! (2004)
    FilmRole: Emmanuel Blasquez
    Tato nekonvenční komedie od francouzské režisérky Jeanne Labrune vypráví o dvou mladých Francouzkách, nejlepších kamarádkách Lee a Jacinthe. Zatímco Jacinthe začne být posedlá moly, kteří se jí v bytě začnou shlukovat v děsivém množství, Léa se zamiluje do prosťáčka zaměstnaného v místním supermarketu a impulzivně se rozhodne sledovat ho vlakem domů. Když Léa v následujících dnech záhadně zmizí, Jacinthe se o svou kamarádku začne přirozeně bát a rozhodne se ji vypátrat.
    Žánry:Komedie
    62%
    Tato nekonvenční komedie od francouzské režisérky Jeanne Labrune vypráví o dvou mladých Francouzkách, nejlepších kamarádkách Lee a Jacinthe. Zatímco Jacinthe začne být posedlá moly, kteří se jí v bytě začnou shlukovat v děsivém množství, Léa se zamiluje do prosťáčka zaměstnaného v místním supermarketu a impulzivně se rozhodne sledovat ho vlakem domů. Když Léa v následujících dnech záhadně zmizí, Jacinthe se o svou kamarádku začne přirozeně bát a rozhodne se ji vypátrat.
    Žánry:Komedie
    3
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    Film
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    4
  • Sans queue ni tête
    Sans queue ni tête (2010)
    FilmRole: Pierre Cassagne
    57%
    5
  • To nám ještě scházelo!
    To nám ještě scházelo! (2002)
    Film
    Catherine a Raphael se zdají být poměrně šťastným pařížským párem. Jednoho rána však Catherine omylem zavolá bývalý přítel Emmanuel, což vede ke sporu manželů s nečekanými následky. Zatímco naštvaný Raphael urazí svého šéfa a je na hodinu propuštěn, Emmanuel pošle kytici s omluvou. A protože Catherine není doma, převezmou ji vlezlí sousedé Antoine a Alice. Ti si ji ovšem mylně vysvětlí a odstraní Emmanuelův vzkaz, aby Raphael nepoznal, od koho kytka je. Situaci tím ještě víc zamotají, a pak už jde kytka z ruky do ruky a spouští lavinu všemožných nedorozumění a omylů.
    Žánry:Komedie
    56%
    Catherine a Raphael se zdají být poměrně šťastným pařížským párem. Jednoho rána však Catherine omylem zavolá bývalý přítel Emmanuel, což vede ke sporu manželů s nečekanými následky. Zatímco naštvaný Raphael urazí svého šéfa a je na hodinu propuštěn, Emmanuel pošle kytici s omluvou. A protože Catherine není doma, převezmou ji vlezlí sousedé Antoine a Alice. Ti si ji ovšem mylně vysvětlí a odstraní Emmanuelův vzkaz, aby Raphael nepoznal, od koho kytka je. Situaci tím ještě víc zamotají, a pak už jde kytka z ruky do ruky a spouští lavinu všemožných nedorozumění a omylů.
    Žánry:Komedie
    6
  • Miraculé, Le
    Miraculé, Le (1987)
    Film
    • Netflix
    56%
    7
  • Zítra bude líp
    Zítra bude líp (2000)
    Film
    • Netflix
    54%
    8