?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Federico D'Auria: Filmy a seriály

  • Valentin
    Valentin (2002)
    Film

    Argentinsko-holandský film, který natočil režisér Alejandro Agresti, vypráví o devítiletém chlapci Valentinovi, který žije se svou ovdovělou babičkou v Buenos Aires na konci 60. let. Chlapec by se chtěl znovu setkat s maminkou, která opustila hrubého otce. Ten teď žije v jiném městě a je příliš zaujatý atraktivní milenkou, než aby si udělal na syna čas. Valentin postrádá kamarády svého věku a hledá náhražku za rodiče v učiteli hudby Rufovi a půvabné Leticii, která bývala přítelkyní jeho otce.

    Žánry:DramaNezávislýRetro
    72%

    Argentinsko-holandský film, který natočil režisér Alejandro Agresti, vypráví o devítiletém chlapci Valentinovi, který žije se svou ovdovělou babičkou v Buenos Aires na konci 60. let. Chlapec by se chtěl znovu setkat s maminkou, která opustila hrubého otce. Ten teď žije v jiném městě a je příliš zaujatý atraktivní milenkou, než aby si udělal na syna čas. Valentin postrádá kamarády svého věku a hledá náhražku za rodiče v učiteli hudby Rufovi a půvabné Leticii, která bývala přítelkyní jeho otce.

    Žánry:DramaNezávislýRetro
    1
  • Whisky Romeo Zulu
    Whisky Romeo Zulu (2004)
    Film
    • iTunes

    Měl by mít zisk přednost před bezpečností práce? Odvážně kritické nahlédnutí do prostředí deregulovaného civilního letectví nabízí sociálně výstražný a filmařsky napínavý thriller o sérii událostí, které vedly k havárii Boingu 737 argentinské letecké společnosti Linea Aerea Privada v Buenos Aires v roce 1999. Realita běžného leteckého provozu je v příkrém protikladu s očekáváními a dětskými sny, které měl hlavní hrdina. Jako profesionální pilot trvá na dodržování bezpečnostních opatření, čímž si ovšem znepřátelí vedení společnosti, které ho neustále nutí, aby létal bezohledně a nedbal bezpečnosti cestujících. Jeho kolegové, kteří se snaží udržet si práci, se mu začnou vyhýbat. Je až bolestně jasné, kam vede nefungující vybavení, prázdné hasicí přístroje a zastrašování pracovníků? Je jenom otázkou času, kdy a kde se katastrofa stane. Morálnímu dilematu čelí i federální vyšetřovatel, který je vystaven fyzickým výhrůžkám za to, že odmítá uznat jako příčinu nehody jen selhání pilota. (MFF Karlovy Vary)

    72%

    Měl by mít zisk přednost před bezpečností práce? Odvážně kritické nahlédnutí do prostředí deregulovaného civilního letectví nabízí sociálně výstražný a filmařsky napínavý thriller o sérii událostí, které vedly k havárii Boingu 737 argentinské letecké společnosti Linea Aerea Privada v Buenos Aires v roce 1999. Realita běžného leteckého provozu je v příkrém protikladu s očekáváními a dětskými sny, které měl hlavní hrdina. Jako profesionální pilot trvá na dodržování bezpečnostních opatření, čímž si ovšem znepřátelí vedení společnosti, které ho neustále nutí, aby létal bezohledně a nedbal bezpečnosti cestujících. Jeho kolegové, kteří se snaží udržet si práci, se mu začnou vyhýbat. Je až bolestně jasné, kam vede nefungující vybavení, prázdné hasicí přístroje a zastrašování pracovníků? Je jenom otázkou času, kdy a kde se katastrofa stane. Morálnímu dilematu čelí i federální vyšetřovatel, který je vystaven fyzickým výhrůžkám za to, že odmítá uznat jako příčinu nehody jen selhání pilota. (MFF Karlovy Vary)

    2
  • Žena bez hlavy
    Žena bez hlavy (2008)
    Film

    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila.Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niňa santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy": odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme.Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)

    66%

    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila.Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niňa santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy": odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme.Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)

    3
  • Dusné město
    Dusné město (2006)
    Film
    Režisér a rodák z Buenos Aires Hernán Gaffet, který k mírně hořké komedii s prvky dramatu z roku 2006 napsal i scénář, zobrazuje ve svém snímku komplikované vztahy, jež panují mezi jednotlivými členy staré party. Jejich cesty se už před nějakým časem rozešly, smrt jednoho z přátel však všechny bývalé kamarády opět spojí. A umožní jim znovu navázat zpřetrhaná pouta ve městě, kde je ovzduší prosyceno láskou číhající na každém rohu.
    Žánry:Komedie
    62%
    Režisér a rodák z Buenos Aires Hernán Gaffet, který k mírně hořké komedii s prvky dramatu z roku 2006 napsal i scénář, zobrazuje ve svém snímku komplikované vztahy, jež panují mezi jednotlivými členy staré party. Jejich cesty se už před nějakým časem rozešly, smrt jednoho z přátel však všechny bývalé kamarády opět spojí. A umožní jim znovu navázat zpřetrhaná pouta ve městě, kde je ovzduší prosyceno láskou číhající na každém rohu.
    Žánry:Komedie
    4
  • 5