6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

David Callegati: Filmy a seriály

  • Ďábel nosí Pradu
    Ďábel nosí Pradu (2006)
    FilmRole: Massimo
    • Disney+
    • O2 TV
    • Google Play
    • +3
    V závratném světě newyorské módy, kde nepovedený účes může zabít celou vaši kariéru, je časopis Runway vysněným Olympem všech, kdo se jen trochu zajímají o svůj vzhled. Pod vedením nejmocnější ženy módního průmyslu Mirandy Priestly (Meryl Streep), která mu vládne tvrdou rukou s dokonale pěstěnými nehty, je Runway obávaným testem, kterým musí projít každý, kdo chce v tomto světě něco znamenat. Při plnění svého poslání – učinit z Runway módní bibli New Yorku, a tedy zároveň celého světa – nepřipustí, aby jí cokoliv stálo v cestě… včetně dlouhé řady asistentek, které nesplnily její očekávání. Je to práce, ve které nemůže vydržet nikdo, kdo má alespoň špetku sebeúcty – ale zároveň místo, pro něž by milióny mladých Newyorčanek dokázaly zabít. Místo Mirandiny asistentky by mohlo být bránou do velkého světa módy pro čerstvou absolventku prestižní vysoké školy Andy Sachs (Anne Hathaway). V nevýrazném oblečení, které ji pasuje spíše na nesmělou studentku než na moderní ženu, působí mezi armádou superštíhlých módních dračic, křižujících chodby manhattanské centrály časopisu v botách na jehlovém podpatku, jako pěst na oko. Už během první návštěvy jí začíná být jasné, že úspěch v tomhle průmyslu vyžaduje víc než jen nadšení a odhodlání. Miranda má sice celý módní svět obtočený kolem prstu, ale má velké potíže najít a udržet si dobrou asistentku. Andy se pro tuhle práci naprosto nehodí. Má však něco, co ostatní adeptky postrádají: Nehodlá se smířit s neúspěchem. Aby se stala perfektní asistentkou, musí se změnit podle Mirandiných představ. Brzy umí – k nevelkému nadšení svého přítele (Adrian Grenier) – mluvit jako prvotřídní znalec moderních trendů, chodit jako modelka a už si za žádných okolností neplete Dolceho s Gabbanou. Čím více však vidí očima Mirandy, tím více si uvědomuje, že její nový svět je úžasné, avšak velmi nelítostné místo – a že uspět v něm někdy vyžaduje velké oběti. Předlohou filmu ĎÁBEL NOSÍ PRADU je stejnojmenný knižní hit z pera Lauren Weisberger, který strávil šest měsíců na žebříčku bestsellerů The New York Times a byl přeložen do 27 jazyků. Režíroval ho David Frankel, který zkoumal vrtochy módního světa a celebrit již v úspěšném seriálu Sex ve městě.
    68%
    V závratném světě newyorské módy, kde nepovedený účes může zabít celou vaši kariéru, je časopis Runway vysněným Olympem všech, kdo se jen trochu zajímají o svůj vzhled. Pod vedením nejmocnější ženy módního průmyslu Mirandy Priestly (Meryl Streep), která mu vládne tvrdou rukou s dokonale pěstěnými nehty, je Runway obávaným testem, kterým musí projít každý, kdo chce v tomto světě něco znamenat. Při plnění svého poslání – učinit z Runway módní bibli New Yorku, a tedy zároveň celého světa – nepřipustí, aby jí cokoliv stálo v cestě… včetně dlouhé řady asistentek, které nesplnily její očekávání. Je to práce, ve které nemůže vydržet nikdo, kdo má alespoň špetku sebeúcty – ale zároveň místo, pro něž by milióny mladých Newyorčanek dokázaly zabít. Místo Mirandiny asistentky by mohlo být bránou do velkého světa módy pro čerstvou absolventku prestižní vysoké školy Andy Sachs (Anne Hathaway). V nevýrazném oblečení, které ji pasuje spíše na nesmělou studentku než na moderní ženu, působí mezi armádou superštíhlých módních dračic, křižujících chodby manhattanské centrály časopisu v botách na jehlovém podpatku, jako pěst na oko. Už během první návštěvy jí začíná být jasné, že úspěch v tomhle průmyslu vyžaduje víc než jen nadšení a odhodlání. Miranda má sice celý módní svět obtočený kolem prstu, ale má velké potíže najít a udržet si dobrou asistentku. Andy se pro tuhle práci naprosto nehodí. Má však něco, co ostatní adeptky postrádají: Nehodlá se smířit s neúspěchem. Aby se stala perfektní asistentkou, musí se změnit podle Mirandiných představ. Brzy umí – k nevelkému nadšení svého přítele (Adrian Grenier) – mluvit jako prvotřídní znalec moderních trendů, chodit jako modelka a už si za žádných okolností neplete Dolceho s Gabbanou. Čím více však vidí očima Mirandy, tím více si uvědomuje, že její nový svět je úžasné, avšak velmi nelítostné místo – a že uspět v něm někdy vyžaduje velké oběti. Předlohou filmu ĎÁBEL NOSÍ PRADU je stejnojmenný knižní hit z pera Lauren Weisberger, který strávil šest měsíců na žebříčku bestsellerů The New York Times a byl přeložen do 27 jazyků. Režíroval ho David Frankel, který zkoumal vrtochy módního světa a celebrit již v úspěšném seriálu Sex ve městě.
    1
  • Konečně spolu
    Konečně spolu (2007)
    FilmRole: Gianni

    Devětatřicetiletá učitelka z New Yorku April Epnerová (Helen Hunt) měla poslední rok pocit, že konečně dala svému životu řád. Jenže manželství, na kterém si tak zakládala, najednou krachuje - manžel Ben (Matthew Broderick) totiž prohlásí, že šlo o omyl, a April opustí. Šokovaná, raněná a bezdětná skoro-čtyřicátnice s biologickými hodinami hlasitými jako budík po babičce má pocit, že rozchodem s manželem přišla o poslední šanci pořídit si vysněné miminko. K tomu ještě musí řešit problémy ze svého dětství. Její adoptivní matka umírá a April se setkává se svou biologickou matkou, velmi energickou a velmi výstřední Bernice (Bette Midler). A aby toho nebylo málo, vypadá to, že "sex na rozloučenou" s Benem asi nezůstal bez následků. Dokáže April pod tlakem okolností najít novou životní rovnováhu? A pomůže jí v tom Frank (Colin Firth), sympatický rozvedený otec jednoho z Apriliných žáků?

    Helen Hunt, držitelka Oscara za hlavní ženskou roli v komedii Lepší už to nebude (As Good as It Gets, 1997), debutuje jako režisérka nezávislou tragikomedií inspirovanou románovým bestsellerem Elinor Lipmanové. Hvězdně obsazený snímek, v němž herečka ztvárnila hlavní roli, získal cenu diváků na MFF v Palm Springs. Do role trpělivého gynekologa obsadila Helen Hunt Salmana Rushdieho.

    Režie:Helen Hunt
    57%

    Devětatřicetiletá učitelka z New Yorku April Epnerová (Helen Hunt) měla poslední rok pocit, že konečně dala svému životu řád. Jenže manželství, na kterém si tak zakládala, najednou krachuje - manžel Ben (Matthew Broderick) totiž prohlásí, že šlo o omyl, a April opustí. Šokovaná, raněná a bezdětná skoro-čtyřicátnice s biologickými hodinami hlasitými jako budík po babičce má pocit, že rozchodem s manželem přišla o poslední šanci pořídit si vysněné miminko. K tomu ještě musí řešit problémy ze svého dětství. Její adoptivní matka umírá a April se setkává se svou biologickou matkou, velmi energickou a velmi výstřední Bernice (Bette Midler). A aby toho nebylo málo, vypadá to, že "sex na rozloučenou" s Benem asi nezůstal bez následků. Dokáže April pod tlakem okolností najít novou životní rovnováhu? A pomůže jí v tom Frank (Colin Firth), sympatický rozvedený otec jednoho z Apriliných žáků?

    Helen Hunt, držitelka Oscara za hlavní ženskou roli v komedii Lepší už to nebude (As Good as It Gets, 1997), debutuje jako režisérka nezávislou tragikomedií inspirovanou románovým bestsellerem Elinor Lipmanové. Hvězdně obsazený snímek, v němž herečka ztvárnila hlavní roli, získal cenu diváků na MFF v Palm Springs. Do role trpělivého gynekologa obsadila Helen Hunt Salmana Rushdieho.

    Režie:Helen Hunt
    2