?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Eric Tisserand: Filmy a seriály

  • (K)lamač srdcí
    (K)lamač srdcí (2010)
    Film
    • Filmbox+
    Alex se svou sestrou provozuje společnost, která poskytuje vskutku „speciální“ služby: rozbíjí partnerské vztahy na objednávku! Jednoho dne si je najme bohatý muž, jenž není spokojen s ženichem své dcery. Dvojice „obchodníků se štěstím“ má ovšem na svůj úkol jenom týden. Hra o čas a lásku může začít. Romain Duris (Erasmus a spol., Rozvod po francouzsku) a Vanessa Paradis (Poloviční šance) v romantické komedii o tom, že každá životní jistota je relativní a láska si nedá poroučet.
    ...(více)
    70%
    Alex se svou sestrou provozuje společnost, která poskytuje vskutku „speciální“ služby: rozbíjí partnerské vztahy na objednávku! Jednoho dne si je najme bohatý muž, jenž není spokojen s ženichem své dcery. Dvojice „obchodníků se štěstím“ má ovšem na svůj úkol jenom týden. Hra o čas a lásku může začít. Romain Duris (Erasmus a spol., Rozvod po francouzsku) a Vanessa Paradis (Poloviční šance) v romantické komedii o tom, že každá životní jistota je relativní a láska si nedá poroučet.
    ...(více)
    1
  • 11'09''01
    11'09''01 (2002)
    FilmRole: 8.
    • Netflix

    Po šokujícím teroristickém útoku na Spojené státy z 11. září 2001, jehož tragickým symbolem se stala zkáza newyorského Světového obchodního centra, přišel francouzský filmař Alain Brigand s myšlenkou odpovědět na televizní obrazy zkázy, jež v nekonečném opakování oběhly celý svět, filmovými obrazy, které by odrážely tragickou událost v širším kontextu a zároveň by vyjadřovaly subjektivní stanovisko významných umělců. Brigand vyzval jedenáct režisérů z různých zemí a kontinentů, aby se připojili k projektu s jasným zadáním: každá epizoda má být dlouhá jedenáct minut, devět vteřin a jedno filmové okénko a musí být inspirována newyorskou tragédií. Přitom je zaručena naprostá tvůrčí svoboda s podmínkou, že příběhy by měly vyjadřovat poselství míru a tolerance.

    ...(více)
    Žánry:DramaPovídkový
    66%

    Po šokujícím teroristickém útoku na Spojené státy z 11. září 2001, jehož tragickým symbolem se stala zkáza newyorského Světového obchodního centra, přišel francouzský filmař Alain Brigand s myšlenkou odpovědět na televizní obrazy zkázy, jež v nekonečném opakování oběhly celý svět, filmovými obrazy, které by odrážely tragickou událost v širším kontextu a zároveň by vyjadřovaly subjektivní stanovisko významných umělců. Brigand vyzval jedenáct režisérů z různých zemí a kontinentů, aby se připojili k projektu s jasným zadáním: každá epizoda má být dlouhá jedenáct minut, devět vteřin a jedno filmové okénko a musí být inspirována newyorskou tragédií. Přitom je zaručena naprostá tvůrčí svoboda s podmínkou, že příběhy by měly vyjadřovat poselství míru a tolerance.

    ...(více)
    Žánry:DramaPovídkový
    2
  • Strážce majáku
    Strážce majáku (2004)
    Film
    65%
    3
  • Boží zásah
    Boží zásah (2002)
    Film
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov, či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci, strážiaci akýsi dialničný priechod sú bizardne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatová tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky á la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájania významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    ...(více)
    65%
    Realitu palestínsko-izraelského nažívania poznáme zväčša len z dramatických televíznych šotov, čiže vôbec nie. I preto je pre našinca interpretácia týchto vzdialených priestorov vzácna. Optika, ktorú nám ponúka palestínsky režisér Elia Suleiman zachytáva tento priestor a jeho rytmus v nevšednej, grotesknej podobe. V ťaživých teplotách blízkovýchodných páľav sa odohrávajú žabomyšie susedské spory okolo odpadkov, či nadmerného hluku, ulicou sa mihne nahlúpla turistka a vypytuje sa na cestu. Prekvapený policajt vyťahuje z antona polapeného a káže zablúdenej pomôcť. So zákazmi a príkazmi kontrolovaných území má do činenia milenecká dvojica, vojaci, strážiaci akýsi dialničný priechod sú bizardne konfrontovaní s obrovským balónom. Usmieva sa na nich gambatá Arafatová tvár. Záver ústi do parodickej prestrelky á la Hollywood, do ktorej zasahuje vznášajúca sa figúra, pripomínajúca Spasiteľa.

    Elia Suleiman (1960) vyrástol v Palestíne, filmu sa učil v USA a žije vo Francúzsku. Možno práve konfrontácia s tak odlišným kultúrnym pozadím dáva energiu jeho nevšednému humoru. Býva často porovnávaný so štýlom Jacquesa Tatiho i Bustera Keatona. Jeho základným prostriedkom je skratka a zdanlivo nesúvislé spájania významov jednotlivých scén. Ich výsledkom je nenásilný, ale o to pôsobivejší komický efekt. Aj keď sa, až na pár výbuchov v záhrade domu, vyhýba zobrazovaniu násilností, dáva nám tušiť často veľmi jednoduché, dokonca i slaboduché dôvody skutočných masakrov.
    ...(více)
    4
  • Vosí hnízdo
    Vosí hnízdo (2002)
    Film
    60%
    5
  • Dej si pohov, mladej!
    Dej si pohov, mladej! (2022)
    Film
    • O2 TV
    • Google Play
    Milann Rousseau (Kev Adams) je třicátník a celý jeho život je problém. Jako kluk přišel o oba rodiče, vyrůstal v dětském domově a lásku nepoznal. Má jediného přítele Samiho, taky sirotka, který o něj pečuje ještě po dvaceti letech. Ten vystudoval a stal se advokátem, Milann nemá dokončenou ani základnou školu a celé dny jenom sedí a hraje videohry. Po incidentu v posledním zaměstnání je odsouzen na 300 dnů veřejně prospěšných prací v domově důchodců. Zpočátku je to peklo. Nesnáší staré lidi a oni mu zas dělají na oplátku naschvály. Po jedné události se nad ním slituje a ujme se ho skupinka osmdesátníků, které vede bývalý šampion v boxu. Každý z nich mu předá svou životní zkušenost. Milann zase zjišťuje, že v tomhle zařízení využívají osamělost a zranitelnost svých klientů, aby je okrádali. A tak chce zorganizovat velký útěk… (Starmax)
    ...(více)
    Žánry:Komedie
    57%
    Milann Rousseau (Kev Adams) je třicátník a celý jeho život je problém. Jako kluk přišel o oba rodiče, vyrůstal v dětském domově a lásku nepoznal. Má jediného přítele Samiho, taky sirotka, který o něj pečuje ještě po dvaceti letech. Ten vystudoval a stal se advokátem, Milann nemá dokončenou ani základnou školu a celé dny jenom sedí a hraje videohry. Po incidentu v posledním zaměstnání je odsouzen na 300 dnů veřejně prospěšných prací v domově důchodců. Zpočátku je to peklo. Nesnáší staré lidi a oni mu zas dělají na oplátku naschvály. Po jedné události se nad ním slituje a ujme se ho skupinka osmdesátníků, které vede bývalý šampion v boxu. Každý z nich mu předá svou životní zkušenost. Milann zase zjišťuje, že v tomhle zařízení využívají osamělost a zranitelnost svých klientů, aby je okrádali. A tak chce zorganizovat velký útěk… (Starmax)
    ...(více)
    Žánry:Komedie
    6