?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Snezana Bogdanovic: Filmy a seriály

  • Na terapiji
    Na terapiji (2009)
    Seriál
    83%
    1
  • Kuduz
    Kuduz (1989)
    FilmRole: Badema
    Po propuštění z vězení se drobný zločinec žení se svou přítelkyní a žije s ní a její dcerou spořádaný, chudý, ale šťastný život. Jeho štěstí je však zničeno manželčinou nevěrou. Z šílenství žárlivostí ji zabije i jejího milence a prchá do hor, čímž na měsíce uniká zákonu. Tento film je natočen podle skutečného příběhu o Junuzu Kečovi, posledním bosenském psanci.
    Žánry:Drama
    76%
    Po propuštění z vězení se drobný zločinec žení se svou přítelkyní a žije s ní a její dcerou spořádaný, chudý, ale šťastný život. Jeho štěstí je však zničeno manželčinou nevěrou. Z šílenství žárlivostí ji zabije i jejího milence a prchá do hor, čímž na měsíce uniká zákonu. Tento film je natočen podle skutečného příběhu o Junuzu Kečovi, posledním bosenském psanci.
    Žánry:Drama
    2
  • Original falsifikata
    Original falsifikata (1991)
    FilmRole: Lena
    Děj se odehrává od roku 1945 až po současnost. Pavle, Stojan a Dragisa, tři váleční přátelé, zaujímají bezprostředně po válce různá postavení ve společnosti. Pavle, bývalý válečný komisař, je nyní učitelem. Díky němu Stojan, který byl před válkou pomocníkem v pekárně, pracuje jako tajemník okresního výboru, zatímco Dragisa pracuje ve státní tajné policii. Příčinou konfliktu mezi Pavlem a Stojanem v roce 1947 je Stojanova snoubenka Lena, která miluje Pavla, provdá se za něj a otěhotní, právě když je Pavle odveden do státního vězení. Stojan svou ženu a dítě opět přijme, ale lavina politických událostí jim všem znemožní zastavit nevyhnutelnou katastrofu.
    Žánry:Drama
    74%
    Děj se odehrává od roku 1945 až po současnost. Pavle, Stojan a Dragisa, tři váleční přátelé, zaujímají bezprostředně po válce různá postavení ve společnosti. Pavle, bývalý válečný komisař, je nyní učitelem. Díky němu Stojan, který byl před válkou pomocníkem v pekárně, pracuje jako tajemník okresního výboru, zatímco Dragisa pracuje ve státní tajné policii. Příčinou konfliktu mezi Pavlem a Stojanem v roce 1947 je Stojanova snoubenka Lena, která miluje Pavla, provdá se za něj a otěhotní, právě když je Pavle odveden do státního vězení. Stojan svou ženu a dítě opět přijme, ale lavina politických událostí jim všem znemožní zastavit nevyhnutelnou katastrofu.
    Žánry:Drama
    3
  • Call
    Call (2023)
    SeriálRole: Zvezdana Ostojić Soskić
    Anica Reljić, bývalá policejní inspektorka, která nyní pracuje v call centru, přijímá hovor od Sonji Tošićové, bohaté svobodné matky, která chce zjistit totožnost osoby, jež jí telefonicky vyhrožuje. Anica při vyšetřování výhružných hovorů zjišťuje, že souvisejí se zločineckou skupinou z její minulosti. Snaží se Sonju varovat, ale Sonja zmizí, což přiměje Anicu a Tianu, Sonjinu dospívající dceru, aby se ji vydaly hledat. Brzy zjistí, že Sonja může být klíčem k odhalení pravdy o ekologickém skandálu, který otřásá zemí: záhadné otravě tří chlapců.
    73%
    Anica Reljić, bývalá policejní inspektorka, která nyní pracuje v call centru, přijímá hovor od Sonji Tošićové, bohaté svobodné matky, která chce zjistit totožnost osoby, jež jí telefonicky vyhrožuje. Anica při vyšetřování výhružných hovorů zjišťuje, že souvisejí se zločineckou skupinou z její minulosti. Snaží se Sonju varovat, ale Sonja zmizí, což přiměje Anicu a Tianu, Sonjinu dospívající dceru, aby se ji vydaly hledat. Brzy zjistí, že Sonja může být klíčem k odhalení pravdy o ekologickém skandálu, který otřásá zemí: záhadné otravě tří chlapců.
    4
  • The Visit
    The Visit (2023)
    SeriálRole: Nena Tomić
    72%
    5
  • The Philanthropist
    The Philanthropist (2009)
    Seriál
    68%
    6
  • Bulharská rapsodie
    Bulharská rapsodie (2014)
    Film
    67%
    7
  • Stehy
    Stehy (2019)
    FilmRole: Ana
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Ana žije zdánlivě poklidný život švadleny a matky dospělé dcery. Hluboko uvnitř ji ale sžírá traumatický zážitek. Před dvaceti lety jí bylo okamžitě po porodu oznámeno, že její dítě zemřelo. Ana tomu ale odmítá uvěřit. Sílí v ní podezření, že novorozeně jí bylo ukradeno a skončilo v jiné rodině. Film Miroslava Terziče vychází hned z několika skutečných případů „uloupených novorozeňat“, které otřásly srbskou společností a mistrně kombinuje intimní drama a napínavý thriller. Hnací silou filmu je bezchybná Snežana Bogdanovič v hlavní roli ženy, která volí mezi rozumem a mateřským instinktem. (Artcam)
    Žánry:DramaThriller
    65%
    Ana žije zdánlivě poklidný život švadleny a matky dospělé dcery. Hluboko uvnitř ji ale sžírá traumatický zážitek. Před dvaceti lety jí bylo okamžitě po porodu oznámeno, že její dítě zemřelo. Ana tomu ale odmítá uvěřit. Sílí v ní podezření, že novorozeně jí bylo ukradeno a skončilo v jiné rodině. Film Miroslava Terziče vychází hned z několika skutečných případů „uloupených novorozeňat“, které otřásly srbskou společností a mistrně kombinuje intimní drama a napínavý thriller. Hnací silou filmu je bezchybná Snežana Bogdanovič v hlavní roli ženy, která volí mezi rozumem a mateřským instinktem. (Artcam)
    Žánry:DramaThriller
    8
  • Syn
    Syn (2019)
    FilmRole: Jasna
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti, má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    54%
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti, má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    9