?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marie-Laure Reyre: Filmy a seriály

  • Olivier, Olivier
    Olivier, Olivier (1992)
    Film
    • KVIFF TV
    Francouzský film polské režisérky Agnieszky Holland nabízí příběh vesnické rodiny tvrdě zasažené zmizením jediného syna: devítiletý Olivier, syn venkovského veterináře, beze stopy zmizí jednoho dne odpoledne po cestě do domu své babičky, které nese oběd. Pátrání po chlapci je neúspěšné a emocionální následky jeho zmizení pro rodinu tragické a devastující: otec (podle jeho mínění definitivní a nenahraditelnou) ztrátu syna neunese a odjíždí do Afriky. Neštěstí málem zničí jeho matku, která lpí na její zbývajícím dítěti, dceři Nadine. O šest let později policejní vyšetřovatel v Paříži potkává chlapce, dětského prostituta, který si nepamatuje své dětství a je neuvěřitelně podobný Olivierovi. Chlapec je ochotný vrátit se do svého "domova"; pochybnosti o jeho pravé identitě má především jeho dospívající sestra, ovšem mladík rád vymění svůj dosavadní slizký pouliční život za malebné nové prostředí, kde je vítán a milován ... Pochybnosti o pravé identitě Oliviera a o jeho motivaci vyústí v nečekanou, ale očistnou katarzi, v níž se odhalí i události z doby před šesti lety.
    77%
    Francouzský film polské režisérky Agnieszky Holland nabízí příběh vesnické rodiny tvrdě zasažené zmizením jediného syna: devítiletý Olivier, syn venkovského veterináře, beze stopy zmizí jednoho dne odpoledne po cestě do domu své babičky, které nese oběd. Pátrání po chlapci je neúspěšné a emocionální následky jeho zmizení pro rodinu tragické a devastující: otec (podle jeho mínění definitivní a nenahraditelnou) ztrátu syna neunese a odjíždí do Afriky. Neštěstí málem zničí jeho matku, která lpí na její zbývajícím dítěti, dceři Nadine. O šest let později policejní vyšetřovatel v Paříži potkává chlapce, dětského prostituta, který si nepamatuje své dětství a je neuvěřitelně podobný Olivierovi. Chlapec je ochotný vrátit se do svého "domova"; pochybnosti o jeho pravé identitě má především jeho dospívající sestra, ovšem mladík rád vymění svůj dosavadní slizký pouliční život za malebné nové prostředí, kde je vítán a milován ... Pochybnosti o pravé identitě Oliviera a o jeho motivaci vyústí v nečekanou, ale očistnou katarzi, v níž se odhalí i události z doby před šesti lety.
    1
  • Posedlost
    Posedlost (1981)
    Film
    • KVIFF TV
    74%
    2
  • 3
  • Homme blessé, L'
    Homme blessé, L' (1983)
    Film
    • Netflix

    Na nejsmutnějším ze všech míst – pánských záchodcích pařížského nádraží – nechává Patrice Chéreau prožít svého hrdinu objevení vlastní homosexuality. Plachý osmnáctiletý Henri, poslušně doprovázející spolu s rodiči sestru k vlaku, sem zabloudil čirou náhodou a více než akt násilí, jehož tu byl svědkem, ho zasáhl nečekaný polibek násilníka. Tehdy začala jeho temná odysea, protože nedokázal odolat a vrátil se – do polosvěta homosexuálních prostitutů, lačně obcházejících starších pánů i ztracených duší, marně hledajících vyhaslou lásku. Především ale k Jeanovi (Vittorio Mezzogiorno), věčně unikající bludičce, stejně odpuzující bezohlednou brutalitou a lhostejností jako fascinující náhlou něhou. Cesta, po níž se Henri dostává k vytouženému naplnění své vášně, je ale zároveň cestou nenávisti k sobě samému a nevyhnutelně končí tragicky... Sugestivní síla Chéreauova filmu je dílem jak minimalisticky střídmého scénáře (oceněného Césarem), tak lakonicky přesné realizace, umístěné převážně do chladných kulis noční Paříže. V neposlední řadě však vděčí film za svůj emocionální účinek autentickému (a velmi odvážnému) hereckému výkonu, jaký předvedl tehdy začínající Jean-Hugues Anglade v hlavní roli. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaKrimiLGBTQ+
    58%

    Na nejsmutnějším ze všech míst – pánských záchodcích pařížského nádraží – nechává Patrice Chéreau prožít svého hrdinu objevení vlastní homosexuality. Plachý osmnáctiletý Henri, poslušně doprovázející spolu s rodiči sestru k vlaku, sem zabloudil čirou náhodou a více než akt násilí, jehož tu byl svědkem, ho zasáhl nečekaný polibek násilníka. Tehdy začala jeho temná odysea, protože nedokázal odolat a vrátil se – do polosvěta homosexuálních prostitutů, lačně obcházejících starších pánů i ztracených duší, marně hledajících vyhaslou lásku. Především ale k Jeanovi (Vittorio Mezzogiorno), věčně unikající bludičce, stejně odpuzující bezohlednou brutalitou a lhostejností jako fascinující náhlou něhou. Cesta, po níž se Henri dostává k vytouženému naplnění své vášně, je ale zároveň cestou nenávisti k sobě samému a nevyhnutelně končí tragicky... Sugestivní síla Chéreauova filmu je dílem jak minimalisticky střídmého scénáře (oceněného Césarem), tak lakonicky přesné realizace, umístěné převážně do chladných kulis noční Paříže. V neposlední řadě však vděčí film za svůj emocionální účinek autentickému (a velmi odvážnému) hereckému výkonu, jaký předvedl tehdy začínající Jean-Hugues Anglade v hlavní roli. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaKrimiLGBTQ+
    4
  • Bolest lásky
    Bolest lásky (1987)
    Film
    Julie se ve vlaku cestou do Bordeaux zamiluje do mladého muže, na něho však čeká na nádraží jeho snoubenka. Julie dostane v Bordeaux práci v kadeřnictví, kde se objeví postarší doktor, prof. Raoul Bergeron, a okamžitě se do Julie zamiluje. Brzy se oba sblíží a Julie se nastěhuje do Raoulova domu. Po nějakém čase Julie potká mladíka z vlaku. Jmenuje se Clément Portel a pracuje ve stejné nemocnici jako profesor Bergeron, jeho nadřízený. Jednoho dne se Julie s Clémentem setká v nemocnici, přeskočí mezi nimi jiskra a skončí spolu v hotelovém pokoji. Netuší však, že je potají sleduje Clémentův kolega
    Žánry:DramaRomantický
    54%
    Julie se ve vlaku cestou do Bordeaux zamiluje do mladého muže, na něho však čeká na nádraží jeho snoubenka. Julie dostane v Bordeaux práci v kadeřnictví, kde se objeví postarší doktor, prof. Raoul Bergeron, a okamžitě se do Julie zamiluje. Brzy se oba sblíží a Julie se nastěhuje do Raoulova domu. Po nějakém čase Julie potká mladíka z vlaku. Jmenuje se Clément Portel a pracuje ve stejné nemocnici jako profesor Bergeron, jeho nadřízený. Jednoho dne se Julie s Clémentem setká v nemocnici, přeskočí mezi nimi jiskra a skončí spolu v hotelovém pokoji. Netuší však, že je potají sleduje Clémentův kolega
    Žánry:DramaRomantický
    5