?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Katherine Templar: Filmy a seriály

  • Královna Alžběta: Zlatý věk
    Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
    FilmRole: Mary Stuart's Lady in Waiting
    • iTunes

    Postavila se nejmocnější armádě světa.Unikla pokusu o atentát. Kvůli vyššímu zájmu obětovala svou lásku a nechala popravit svou příbuznou. Jmenovala se Alžběta a především díky ní se Británie může chlubit přívlastkem Velká. Historické drama Královna Alžběta: Zlatý věk je pokračováním devět let starého snímku Královna Alžběta, nominovaného na sedm Oscarů, který jako první upozornil na nesporný talent herečky Cate Blanchett.

    Zatímco první díl pojednával o nástupu mladičké Alžběty na anglický trůn, Zlatý věk líčí vrcholné období její vlády v druhé polovině šestnáctého století. Protestantská královna je trnem v oku převážně katolické Evropě v čele se španělským králem Filipem II., toho času nejmocnějším světovým panovníkem. Bezpečně se navíc nemůže cítit ani v domovské Anglii, kde jí klidu nedopřávají intrikující katolíci, mocně podporovaní skotskou královnou Marií Stuartovnou (Samantha Morton). Aby toho nebylo málo, její rádcové v čele se Sirem Francisem Walsinghamem (Geoffrey Rush) jí neustále připomínají otázku jejího nástupnictví, kterou by jako nezadaná "Panenská" královna měla nutně řešit.

    Škoda, že všechny urozené potenciální uchazeče o její ruku strčí hravě do kapsy okouzlující mořeplavec Walter Raleigh (Clive Owen), s nímž je ale jakýkoli oficiální vztah naprosto nemyslitelný. Stahující se mračna nad královninou hlavou vyústí v sérii událostí, na jejichž konci se bude muset postavit do čela svých vojsk, aby bojovala o bytí a nebytí svobodné Anglie proti mnohem silnějšímu nepříteli v jedné z nejslavnějších námořních bitev naší historie.

    Úspěch Zlatého věku velkou měrou závisel na představitelce hlavní role. Nejenže na sebe musela Cate Blanchett navlékat spoustu neforemných kostýmů (včetně těžkého brnění), ale navíc v nich musela předvést celou škálu poloh, pyšnou suverénní vládkyní počínaje a zhrzenou pomstychtivou slaboškou konče.

    Paradoxní je, že se Cate zpočátku nechtěla k roli, která nastartovala její kariéru, vůbec vracet. "Nechtěla jsem podruhé vstoupit do téže řeky, jenže mezitím jsem se toho naučila o herectví dost na to, abych pochopila, že hrát tutéž postavu nemusí nutně znamenat hrát ji stejně," říká herečka. I když film stojí na hereckých výkonech (a může se pochlubit dvěma držiteli Oscara a dvěma herci na tuto cenu nominovanými), nelze opomenout ani vizuální stránku, která vrcholí ohromující námořní bitvou se španělskou Armadou.

    65%

    Postavila se nejmocnější armádě světa.Unikla pokusu o atentát. Kvůli vyššímu zájmu obětovala svou lásku a nechala popravit svou příbuznou. Jmenovala se Alžběta a především díky ní se Británie může chlubit přívlastkem Velká. Historické drama Královna Alžběta: Zlatý věk je pokračováním devět let starého snímku Královna Alžběta, nominovaného na sedm Oscarů, který jako první upozornil na nesporný talent herečky Cate Blanchett.

    Zatímco první díl pojednával o nástupu mladičké Alžběty na anglický trůn, Zlatý věk líčí vrcholné období její vlády v druhé polovině šestnáctého století. Protestantská královna je trnem v oku převážně katolické Evropě v čele se španělským králem Filipem II., toho času nejmocnějším světovým panovníkem. Bezpečně se navíc nemůže cítit ani v domovské Anglii, kde jí klidu nedopřávají intrikující katolíci, mocně podporovaní skotskou královnou Marií Stuartovnou (Samantha Morton). Aby toho nebylo málo, její rádcové v čele se Sirem Francisem Walsinghamem (Geoffrey Rush) jí neustále připomínají otázku jejího nástupnictví, kterou by jako nezadaná "Panenská" královna měla nutně řešit.

    Škoda, že všechny urozené potenciální uchazeče o její ruku strčí hravě do kapsy okouzlující mořeplavec Walter Raleigh (Clive Owen), s nímž je ale jakýkoli oficiální vztah naprosto nemyslitelný. Stahující se mračna nad královninou hlavou vyústí v sérii událostí, na jejichž konci se bude muset postavit do čela svých vojsk, aby bojovala o bytí a nebytí svobodné Anglie proti mnohem silnějšímu nepříteli v jedné z nejslavnějších námořních bitev naší historie.

    Úspěch Zlatého věku velkou měrou závisel na představitelce hlavní role. Nejenže na sebe musela Cate Blanchett navlékat spoustu neforemných kostýmů (včetně těžkého brnění), ale navíc v nich musela předvést celou škálu poloh, pyšnou suverénní vládkyní počínaje a zhrzenou pomstychtivou slaboškou konče.

    Paradoxní je, že se Cate zpočátku nechtěla k roli, která nastartovala její kariéru, vůbec vracet. "Nechtěla jsem podruhé vstoupit do téže řeky, jenže mezitím jsem se toho naučila o herectví dost na to, abych pochopila, že hrát tutéž postavu nemusí nutně znamenat hrát ji stejně," říká herečka. I když film stojí na hereckých výkonech (a může se pochlubit dvěma držiteli Oscara a dvěma herci na tuto cenu nominovanými), nelze opomenout ani vizuální stránku, která vrcholí ohromující námořní bitvou se španělskou Armadou.

    1
  • Lidská stonožka II
    Lidská stonožka II (2011)
    FilmRole: Rachel
    Nizozemský režisér Tom Six nechtěl natočit prostě jen další horor s duchy. Chtěl něco nového, co by podle jeho slov „zažehlo jiskru v lidských myslích.“ A tak vymyslel příběh o vědci, který přišívá lidem ústa k zadkům jiných lidí a vytváří z nich lidské stonožky, kde každý člen vyživuje následující článek tím, že mu kadí do úst. Dobrá věc se mu podařila a internet zaplavilo množství fanouškovských variací na jeho nápad. O jednom z takových příznivců Six také natočil pokračování prvního dílu s názvem Lidská stonožka II. Jeho hrdina, noční hlídač Martin, zhlédne na počítači Sixův film a rozhodne se s vervou nadšeného domácího kutila vytvořit „na koleně“ vlastní lidskou stonožku. Zatímco první díl trochu příliš spoléhal na originalitu svého nápadu, teprve dvojka je pravou virtuózní přehlídkou extrémních výjevů. Černobílý obraz nijak neubírá na barvitosti celé plejády zobrazovaných nechutností vrcholících sestrojením dvanáctičlánkové stonožky jen pomocí nastřelovací pistole a lepící pásky. Není divu, že se Sixův zanícený kaleidoskop perverzit tak úplně nepotkal s britskými zákony o obscenitě, které se na první díl nevztáhly. Britská komise pro klasifikaci filmů zakázala ve Velké Británii distribuci Lidské stonožky II bez patřičných cenzurních zásahů s tím, že představuje „reálné, myšleno jako protiklad ke smyšlenému, riziko, že potenciálním divákům bude pravděpodobně způsobena újma.“ Tuto hrozbu Festival otrlého diváka řeší tím, že před vstupem do sálu každý návštěvník obdrží vlastní pytlík na zvracení. (Festival otrlého diváka)
    Režie:Tom Six
    40%
    Nizozemský režisér Tom Six nechtěl natočit prostě jen další horor s duchy. Chtěl něco nového, co by podle jeho slov „zažehlo jiskru v lidských myslích.“ A tak vymyslel příběh o vědci, který přišívá lidem ústa k zadkům jiných lidí a vytváří z nich lidské stonožky, kde každý člen vyživuje následující článek tím, že mu kadí do úst. Dobrá věc se mu podařila a internet zaplavilo množství fanouškovských variací na jeho nápad. O jednom z takových příznivců Six také natočil pokračování prvního dílu s názvem Lidská stonožka II. Jeho hrdina, noční hlídač Martin, zhlédne na počítači Sixův film a rozhodne se s vervou nadšeného domácího kutila vytvořit „na koleně“ vlastní lidskou stonožku. Zatímco první díl trochu příliš spoléhal na originalitu svého nápadu, teprve dvojka je pravou virtuózní přehlídkou extrémních výjevů. Černobílý obraz nijak neubírá na barvitosti celé plejády zobrazovaných nechutností vrcholících sestrojením dvanáctičlánkové stonožky jen pomocí nastřelovací pistole a lepící pásky. Není divu, že se Sixův zanícený kaleidoskop perverzit tak úplně nepotkal s britskými zákony o obscenitě, které se na první díl nevztáhly. Britská komise pro klasifikaci filmů zakázala ve Velké Británii distribuci Lidské stonožky II bez patřičných cenzurních zásahů s tím, že představuje „reálné, myšleno jako protiklad ke smyšlenému, riziko, že potenciálním divákům bude pravděpodobně způsobena újma.“ Tuto hrozbu Festival otrlého diváka řeší tím, že před vstupem do sálu každý návštěvník obdrží vlastní pytlík na zvracení. (Festival otrlého diváka)
    Režie:Tom Six
    2