John Trenaman: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

John Trenaman: Filmy a seriály

  • Division 4
    Division 4 (1969)
    Seriál
    83%
    1
  • No Hiding Place
    No Hiding Place (1959)
    Seriál
    75%
    2
  • Number 96
    Number 96 (1972)
    Seriál
    Číslo 96 byl populární australský seriál odehrávající se v bytovém domě v Sydney. Don Cash a Bill Harmon z produkční společnosti Cash Harmon Television produkovali seriál pro Network Ten, která požadovala seriál typu Coronation Street, konkrétně takový, který by zkoumal témata pro dospělé. Předpoklad, původní obrysy příběhu a původní postavy vymyslel David Sale, který také napsal scénáře k prvním epizodám a pokračoval jako editor scénářů po většinu vysílání seriálu. Seriál se ukázal jako obrovský úspěch a vysílal se od roku 1972 do roku 1977. Číslo 96 bylo tak populární, že se dočkalo celovečerní filmové verze, natočené v prosinci 1973. Číslo 96 bylo známé svými sexuálními scénami a nahotou, na tu dobu poněkud riskantní, a také svými komediálními postavami. Seriál byl první australskou soap operou, která představila otevřeně homosexuální postavu.
    Žánry:Komedie
    74%
    Číslo 96 byl populární australský seriál odehrávající se v bytovém domě v Sydney. Don Cash a Bill Harmon z produkční společnosti Cash Harmon Television produkovali seriál pro Network Ten, která požadovala seriál typu Coronation Street, konkrétně takový, který by zkoumal témata pro dospělé. Předpoklad, původní obrysy příběhu a původní postavy vymyslel David Sale, který také napsal scénáře k prvním epizodám a pokračoval jako editor scénářů po většinu vysílání seriálu. Seriál se ukázal jako obrovský úspěch a vysílal se od roku 1972 do roku 1977. Číslo 96 bylo tak populární, že se dočkalo celovečerní filmové verze, natočené v prosinci 1973. Číslo 96 bylo známé svými sexuálními scénami a nahotou, na tu dobu poněkud riskantní, a také svými komediálními postavami. Seriál byl první australskou soap operou, která představila otevřeně homosexuální postavu.
    Žánry:Komedie
    3
  • Oddělení vražd
    Oddělení vražd (1964)
    Seriál
    74%
    4
  • Hamlet
    Hamlet (1969)
    Film
    72%
    5
  • Wednesday Play, The
    Wednesday Play, The (1964)
    Seriál
    72%
    6
  • Z Cars
    Z Cars (1962)
    Seriál
    71%
    7
  • Love Story
    Love Story (1963)
    Seriál
    71%
    8
  • Softly Softly
    Softly Softly (1966)
    Seriál
    68%
    9
  • Dixon of Dock Green
    Dixon of Dock Green (1955)
    Seriál
    67%
    10
  • Play of the Month
    Play of the Month (1965)
    Seriál
    66%
    11
  • Spyforce
    Spyforce (1971)
    Seriál
    Spyforce byl australský televizní seriál, který se natáčel v letech 1971 až 1973. Vypráví o dobrodružstvích příslušníků australské vojenské rozvědky v jihozápadním Pacifiku během druhé světové války. Seriál vznikl ve spolupráci společností Nine Network a Paramount Pictures. Příběh se točí kolem postavy Erskina, kterého hraje Jack Thompson, a jeho hlavního pomocníka Gunthara Habera, kterého ztvárnil Peter Sumner. Tito dva jsou členy elitní jednotky speciálních agentů, Zvláštní zpravodajské jednotky. Jejich dobrodružství volně vycházejí ze skutečných operací Zpravodajského průzkumného oddělení, které často operovalo v týlu japonských linií. Na rozdíl od většiny válečných filmů se Spyforce záměrně vyhýbá představě, že za porážku Japonska jsou zodpovědné pouze Spojené státy. Zdůrazňuje důležitou roli, kterou australské síly sehrály při porážce Císařské japonské armády. Producent Roger Mirams se také snažil vyhnout stereotypům žánru a ohraným formulím pro bitevní scény. Nápad se zalíbil americkým producentům z Paramount Pictures, kteří podpořili tvůrce Rogera Miramse, aby zahájil produkci bez toho, aby viděli scénář. Natočil pilotní díl "Spy Catcher", který na Paramount zapůsobil, a Nine Network okamžitě koupila místní práva. První epizoda byla odvysílána v Sydney 8. srpna 1971 a ve zbytku Austrálie 26. srpna 1971. Původně se plánovalo natočit 26 epizod, ale po úspěchu první série Mirams jednal s Nine Network i Paramount Pictures, kteří ho podpořili pro druhou sérii. Celkem bylo natočeno 42 epizod. Seriál byl naposledy odvysílán v australské televizi v Adelaide 21. září 1976, ale od té doby byl několikrát reprízován.
    66%
    Spyforce byl australský televizní seriál, který se natáčel v letech 1971 až 1973. Vypráví o dobrodružstvích příslušníků australské vojenské rozvědky v jihozápadním Pacifiku během druhé světové války. Seriál vznikl ve spolupráci společností Nine Network a Paramount Pictures. Příběh se točí kolem postavy Erskina, kterého hraje Jack Thompson, a jeho hlavního pomocníka Gunthara Habera, kterého ztvárnil Peter Sumner. Tito dva jsou členy elitní jednotky speciálních agentů, Zvláštní zpravodajské jednotky. Jejich dobrodružství volně vycházejí ze skutečných operací Zpravodajského průzkumného oddělení, které často operovalo v týlu japonských linií. Na rozdíl od většiny válečných filmů se Spyforce záměrně vyhýbá představě, že za porážku Japonska jsou zodpovědné pouze Spojené státy. Zdůrazňuje důležitou roli, kterou australské síly sehrály při porážce Císařské japonské armády. Producent Roger Mirams se také snažil vyhnout stereotypům žánru a ohraným formulím pro bitevní scény. Nápad se zalíbil americkým producentům z Paramount Pictures, kteří podpořili tvůrce Rogera Miramse, aby zahájil produkci bez toho, aby viděli scénář. Natočil pilotní díl "Spy Catcher", který na Paramount zapůsobil, a Nine Network okamžitě koupila místní práva. První epizoda byla odvysílána v Sydney 8. srpna 1971 a ve zbytku Austrálie 26. srpna 1971. Původně se plánovalo natočit 26 epizod, ale po úspěchu první série Mirams jednal s Nine Network i Paramount Pictures, kteří ho podpořili pro druhou sérii. Celkem bylo natočeno 42 epizod. Seriál byl naposledy odvysílán v australské televizi v Adelaide 21. září 1976, ale od té doby byl několikrát reprízován.
    12
  • Lovci čarodějnic
    Lovci čarodějnic (1968)
    FilmRole: Harcourt
    64%
    13
  • Útok lehké kavalerie
    Útok lehké kavalerie (1968)
    FilmRole: Sgt Smith
    • Google Play
    • iTunes
    Satira o viktoriánské Anglii v době války ukazuje v plné nahotě rozdíly mezi aristokracií a nejnižšími společenskými vrstvami. Herecký koncert Vanessy Redgrave a Johna Gielguda. Během neblahého nasazení britských jednotek v Balaklavě během Krymské války byli věrní vojáci, kteří slepě poslouchali rozkazy, posláni na jistou smrt. Příběh byl již předtím čtyřikrát zfilmován, zde však tvoří vlastní událost pouze jakýsi dodatek k hlavní zápletce. Snobští aristokraté a neúspěšní kariéristé spolu s nabubřelými aristokraty rozhodnou o 600 mužích, kteří jsou tisíce kilometrů od domova. Filmem proniká otevřeně protiválečný a satirický nádech, což graduje zejména, když se neschopní generálové mezi množstvím mrtvých těl přou o to, čí je to vina. Působivě jsou též zobrazeny vlastnosti jako fanatismus, odhodlání a slepá podřízenost, které způsobily smrt stovek vojáků. Snímek se může také pyšnit skvělým hereckým obsazením, jemuž dominují Trevor Howard, John Gielgud a Vanessa Redgrave.
    62%
    Satira o viktoriánské Anglii v době války ukazuje v plné nahotě rozdíly mezi aristokracií a nejnižšími společenskými vrstvami. Herecký koncert Vanessy Redgrave a Johna Gielguda. Během neblahého nasazení britských jednotek v Balaklavě během Krymské války byli věrní vojáci, kteří slepě poslouchali rozkazy, posláni na jistou smrt. Příběh byl již předtím čtyřikrát zfilmován, zde však tvoří vlastní událost pouze jakýsi dodatek k hlavní zápletce. Snobští aristokraté a neúspěšní kariéristé spolu s nabubřelými aristokraty rozhodnou o 600 mužích, kteří jsou tisíce kilometrů od domova. Filmem proniká otevřeně protiválečný a satirický nádech, což graduje zejména, když se neschopní generálové mezi množstvím mrtvých těl přou o to, čí je to vina. Působivě jsou též zobrazeny vlastnosti jako fanatismus, odhodlání a slepá podřízenost, které způsobily smrt stovek vojáků. Snímek se může také pyšnit skvělým hereckým obsazením, jemuž dominují Trevor Howard, John Gielgud a Vanessa Redgrave.
    14
  • Rotten to the Core
    Rotten to the Core (1965)
    Film
    Lotři Jelly Knight, Scapa Flood a Lennie the Dip opouštějí vězení a očekávají, že boss The Duke bude mít jejich skrýš připravenou k rozdělení. Místo toho jim Dukeova dívka Sara sdělí zprávu, že Duke je mrtvý a peníze padly na ošetřovatelskou péči. Brzy zjistí, že Duke ve skutečnosti provozuje přírodní kliniku Hope Springs s pomocí většiny místních padouchů. Velmi zvláštní – a nedaleký vojenský tábor a Sarino povzbuzování poručíka Vinea by se také nezdály být náhodou.
    Žánry:KomedieKrimi
    57%
    Lotři Jelly Knight, Scapa Flood a Lennie the Dip opouštějí vězení a očekávají, že boss The Duke bude mít jejich skrýš připravenou k rozdělení. Místo toho jim Dukeova dívka Sara sdělí zprávu, že Duke je mrtvý a peníze padly na ošetřovatelskou péči. Brzy zjistí, že Duke ve skutečnosti provozuje přírodní kliniku Hope Springs s pomocí většiny místních padouchů. Velmi zvláštní – a nedaleký vojenský tábor a Sarino povzbuzování poručíka Vinea by se také nezdály být náhodou.
    Žánry:KomedieKrimi
    15
  • Jak jsem vyhrál válku
    Jak jsem vyhrál válku (1967)
    FilmRole: Driver

    V době svého uvedení byl tento film dosti přehlížen, protože ona válka v názvu snímku je II. světová válka, tedy válka spravedlivá a nezbytná. V té době byla v plném proudu válka ve Vietnamu, ale neprotestovalo se proti ní v takové šíři, jak by bylo záhodno. I tak publikum předpokládalo (zřejmě správně), že v tomto filmu se zesměšňuje právě vietnamský konflikt. A to byla (a je) škoda, protože tyto okolnosti odvedly diváky od skutečně odvážného filmařského počinu. Lesterův frenetický styl už byl všeobecně znám, ale v tomto filmu do svého filmařského slovníku přidal cosi nového - nejvýrazněji se to projevilo tím, že každý zabitý voják se vrací do filmu, a to v jiném světle a barvě (je těžké to popsat, to byste museli vidět).

    Ohlas dobového tisku: John Lennon ve filmu působí namíchnutě a zároveň vtipně a duchaplně. Těch několik málo lidí, kteří se přišli na film podívat, vlastně přišlo kvůli němu. Velmi rád bych tento film viděl znovu. Byl bych také rád, kdyby jej všichni lidé, kteří na něj tehdy nešli (ať už z jakéhokoliv důvodu), zhlédli poprvé.

    53%

    V době svého uvedení byl tento film dosti přehlížen, protože ona válka v názvu snímku je II. světová válka, tedy válka spravedlivá a nezbytná. V té době byla v plném proudu válka ve Vietnamu, ale neprotestovalo se proti ní v takové šíři, jak by bylo záhodno. I tak publikum předpokládalo (zřejmě správně), že v tomto filmu se zesměšňuje právě vietnamský konflikt. A to byla (a je) škoda, protože tyto okolnosti odvedly diváky od skutečně odvážného filmařského počinu. Lesterův frenetický styl už byl všeobecně znám, ale v tomto filmu do svého filmařského slovníku přidal cosi nového - nejvýrazněji se to projevilo tím, že každý zabitý voják se vrací do filmu, a to v jiném světle a barvě (je těžké to popsat, to byste museli vidět).

    Ohlas dobového tisku: John Lennon ve filmu působí namíchnutě a zároveň vtipně a duchaplně. Těch několik málo lidí, kteří se přišli na film podívat, vlastně přišlo kvůli němu. Velmi rád bych tento film viděl znovu. Byl bych také rád, kdyby jej všichni lidé, kteří na něj tehdy nešli (ať už z jakéhokoliv důvodu), zhlédli poprvé.

    16