7.8

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Nigel Travis: Filmy a seriály

  • Peaky Blinders - Gangy z Birminghamu
    Peaky Blinders - Gangy z Birminghamu (2013)
    SeriálRole: Erasmus
    • Netflix
    Britský kriminální seriál Peaky Blinders - Gangy z Birminghamu je volně inspirovaný skutečným příběhem zločineckého gangu, který ovládal město na konci 19. a začátku 20. století. Příběh začíná v roce 1919 v chudých čtvrtích poválečného Birminghamu, kde žádné zákony neplatí. Navrátilci z války, noví revolucionáři a zločinecké gangy tu bojují o přežití. Zbraně propašované ze zákopů se dostávají do ulic a kdo je má, nezdráhá se je použít. Postupně se na vrcholu této průmyslové džungle usazuje rozvětvená rodina Shelbyových, jejíž členové tvoří ten nejkrutější gang ze všech – Peaky Blinders. Svůj název si vysloužili zašíváním žiletek do kšiltů svých čepic. V jejich čele stojí Thomas Shelby, jehož ambice se začínají rozpínat i mimo ulice města...
    Žánry:DramaKrimiGangsterkaRetro
    91%
    Britský kriminální seriál Peaky Blinders - Gangy z Birminghamu je volně inspirovaný skutečným příběhem zločineckého gangu, který ovládal město na konci 19. a začátku 20. století. Příběh začíná v roce 1919 v chudých čtvrtích poválečného Birminghamu, kde žádné zákony neplatí. Navrátilci z války, noví revolucionáři a zločinecké gangy tu bojují o přežití. Zbraně propašované ze zákopů se dostávají do ulic a kdo je má, nezdráhá se je použít. Postupně se na vrcholu této průmyslové džungle usazuje rozvětvená rodina Shelbyových, jejíž členové tvoří ten nejkrutější gang ze všech – Peaky Blinders. Svůj název si vysloužili zašíváním žiletek do kšiltů svých čepic. V jejich čele stojí Thomas Shelby, jehož ambice se začínají rozpínat i mimo ulice města...
    Žánry:DramaKrimiGangsterkaRetro
    1
  • Nowhere Boy
    Nowhere Boy (2009)
    Film
    Dobové drama přináší pravdivý příběh problémového dětství Johna Lennona. Malý John je bystrý, ale jízlivý kluk, žijící v 50. letech v Liverpoolu se svou tetou Mimi a strýcem Georgem. Johnův otec opustil rodinu a přestože jeho matka Julie stale žije, byla jeho výchova svěřena Mimi. Přestože Mimiina pedantská povaha často koliduje s Johnovou neukázněnou osobností, mají se zjevně rádi, domácnost se ovšem po Georgeově náhlé smrti ocitá vzhůru nohama. Na pohřbu se dospívající John setká s Julií a překvapeně zjistí, že bydlí jen pár bloků od Mimi. Její osobnost je Johnovi daleko bližší než Mimiina a Julia podporuje jeho lásku k psaní a hudbě a učí ho hrát na banjo. Johnův oživený vztah k Julii ale přináší řadu nezodpovězených otázek a vyvolává mezi Johnem a Mimi napětí . A když se rytmem dne stává rokenrol, John se do téhle drzé hudby zamiluje a spřátelí se mladíkem, který by chtěl založit skupinu – s Paulem. (oficiální text distributora)
    72%
    Dobové drama přináší pravdivý příběh problémového dětství Johna Lennona. Malý John je bystrý, ale jízlivý kluk, žijící v 50. letech v Liverpoolu se svou tetou Mimi a strýcem Georgem. Johnův otec opustil rodinu a přestože jeho matka Julie stale žije, byla jeho výchova svěřena Mimi. Přestože Mimiina pedantská povaha často koliduje s Johnovou neukázněnou osobností, mají se zjevně rádi, domácnost se ovšem po Georgeově náhlé smrti ocitá vzhůru nohama. Na pohřbu se dospívající John setká s Julií a překvapeně zjistí, že bydlí jen pár bloků od Mimi. Její osobnost je Johnovi daleko bližší než Mimiina a Julia podporuje jeho lásku k psaní a hudbě a učí ho hrát na banjo. Johnův oživený vztah k Julii ale přináší řadu nezodpovězených otázek a vyvolává mezi Johnem a Mimi napětí . A když se rytmem dne stává rokenrol, John se do téhle drzé hudby zamiluje a spřátelí se mladíkem, který by chtěl založit skupinu – s Paulem. (oficiální text distributora)
    2
  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    Film

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    64%

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    3