6.3

David Zimmerschied: Filmy a seriály

  • Válka generací
    Válka generací (2013)
    Seriál

    Berlín roku 1941. Pět přátel se touží stát hrdiny v dobrodružství, které změní tvář Evropy - a navždy změní i je samotné. Vyrovnaný a uhlazený důstojník Wilhelm odjíždí na východní frontu spolu se svým mladším bratrem Friedhelmem, citlivým snílkem, kterého mnohem víc než válka zajímá literatura. Do Wilhelma je hluboce zamilovaná Charlotte, mladá zdravotní sestřička, která se rovněž těší na své působení ve Wehrmachtu na východní frontě. Greta je talentovaná zpěvačka toužící stát se další Marlene Dietrich - a její židovský přítel Viktor stále nedokáže přesvědčit své rodiče, aby opustili Německo. Z lidských hodnot se začínají drát do popředí odvaha a statečnost - ale také zrada. Friedhelm se stane bezduchým strojem na zabíjení. Wilhelm dezertuje a je postaven před vojenský soud. Charlottina nacistická ideologie se rozpadne, když prozradí židovskou sestřičku sloužící ve Wehrmachtu. Greta zařídí Viktorovi doklady nezbytné k odjezdu tím, že prodá své tělo důstojníkovi SS. Všech pět našich přátel - a miliony dalších - chtělo být hrdiny, ale nikdo z nich se nedokázal představit, co udělá válka s jejich životy a se zbytkem světa... (Filmbox)

    81%

    Berlín roku 1941. Pět přátel se touží stát hrdiny v dobrodružství, které změní tvář Evropy - a navždy změní i je samotné. Vyrovnaný a uhlazený důstojník Wilhelm odjíždí na východní frontu spolu se svým mladším bratrem Friedhelmem, citlivým snílkem, kterého mnohem víc než válka zajímá literatura. Do Wilhelma je hluboce zamilovaná Charlotte, mladá zdravotní sestřička, která se rovněž těší na své působení ve Wehrmachtu na východní frontě. Greta je talentovaná zpěvačka toužící stát se další Marlene Dietrich - a její židovský přítel Viktor stále nedokáže přesvědčit své rodiče, aby opustili Německo. Z lidských hodnot se začínají drát do popředí odvaha a statečnost - ale také zrada. Friedhelm se stane bezduchým strojem na zabíjení. Wilhelm dezertuje a je postaven před vojenský soud. Charlottina nacistická ideologie se rozpadne, když prozradí židovskou sestřičku sloužící ve Wehrmachtu. Greta zařídí Viktorovi doklady nezbytné k odjezdu tím, že prodá své tělo důstojníkovi SS. Všech pět našich přátel - a miliony dalších - chtělo být hrdiny, ale nikdo z nich se nedokázal představit, co udělá válka s jejich životy a se zbytkem světa... (Filmbox)

    1
  • Boj o těžkou vodu
    Boj o těžkou vodu (2015)
    Minisérie
    77%
    2
  • Tannbach - vesnice na dělící čáře
    Tannbach - vesnice na dělící čáře (2015)
    Minisérie

    Konec války přináší naděje, ale také nové konflikty, které nenechají zacelit staré rány. Německá dramatická minisérie o lidských osudech na pozadí dělení Německa.
    Jak již napovídá název, třídílná německá minisérie se odehrává v malé vesnici, kterou po druhé světové válce prochází hraniční linie mezi západní a východní částí Německa. Fiktivní Tannbach tak v malém představuje ekvivalent nejen poválečného Berlína, ale také celého rozděleného Německa. Právě s ambicí na malém prostoru rozvést klíčová témata poválečné zkušenosti byl celý projekt koncipován. Inspirací pro tvůrce, v čele se zasloužilou producentkou a scenáristkou Gabrielou Sperlovou, byla reálná vesnice Mödlareuth, kterou protéká potok Tannbach, jenž představuje hranici mezi Bavorskem a Durynskem. V roce 1949 po ustanovení východního a západního Německa byla vesnice rozdělena podle této přírodní hranice a o tři roky později byl podél potoka vystavěný dřevěný plot, který v roce 1966 nahradila betonová zeď... Vyprávění minisérie začíná v den, kdy vesnici obsadí americká armáda, ale ještě v posledních chvílích pod nacistickým zřízením se odehraje několik událostí, které zamíchají osudy řady postav. V nadcházejících dnech a letech zdejší obyvatele čeká převzetí Rudou armádou, denacifikace, pozemková reforma, kontrast ideologií Západu a Východu i euforie z nových ideálů a hořkost z jejich mnohoznačného naplňování.
    Seriál neuhýbá před nelehkými tématy kolektivní viny či zbožného obdivu řadových Němců k Adolfu Hitlerovi, a ani v rámci poválečného rozdělení stran nesklouzává k jednoduchým schématům či prvoplánovým soudům. Naopak široký ansámbl obyvatel vesnice využívá k vykreslení plastického obrazu různorodých osudů a výzev, které na Němce po válce čekaly. Seriál tak současně představuje obraz zevrubné reflexe vlastní minulosti, kterou Němci za uplynulé dekády prošli a které v jiných posttotalitních státech dodnes chybí. V centru dění minisérie stojí mladá dívka Anna, dcera hraběte Georga von Striesowa, která válku prožila chráněná před jejími přímými projevy, a nyní ji čeká nelehké prozření do nového mnohoznačného uspořádání, v němž se navíc minulost odhaluje jako faleš. Její otec coby oficír, který dezertoval z fronty, se stále upíná k tradičním hodnotám starého světa a jeho hierarchii. Generaci bez otců zastupují bratři Friedrich a Lothar, kteří vkládají naděje do nového začátku i nových ideologií, byť každý do jiné. Pro některé postavy přináší konec války pozření a snahu odčinit prohřešky vlastní či svých blízkých. Jiní těžce nesou, že křivdy minulosti zůstávají bez trestu, tím spíše když pragmatismus poválečné obrody zahrnuje i využití těch, kteří byli aktivní součástí předchozího režimu. Rozdělení vesnice vnese do poválečné dynamiky ještě dilemata rozhodování se mezi rodinou i domovem na jedné a sny či ambicemi na druhé straně. (Česká televize)

    Žánry:DramaHistorický
    77%

    Konec války přináší naděje, ale také nové konflikty, které nenechají zacelit staré rány. Německá dramatická minisérie o lidských osudech na pozadí dělení Německa.
    Jak již napovídá název, třídílná německá minisérie se odehrává v malé vesnici, kterou po druhé světové válce prochází hraniční linie mezi západní a východní částí Německa. Fiktivní Tannbach tak v malém představuje ekvivalent nejen poválečného Berlína, ale také celého rozděleného Německa. Právě s ambicí na malém prostoru rozvést klíčová témata poválečné zkušenosti byl celý projekt koncipován. Inspirací pro tvůrce, v čele se zasloužilou producentkou a scenáristkou Gabrielou Sperlovou, byla reálná vesnice Mödlareuth, kterou protéká potok Tannbach, jenž představuje hranici mezi Bavorskem a Durynskem. V roce 1949 po ustanovení východního a západního Německa byla vesnice rozdělena podle této přírodní hranice a o tři roky později byl podél potoka vystavěný dřevěný plot, který v roce 1966 nahradila betonová zeď... Vyprávění minisérie začíná v den, kdy vesnici obsadí americká armáda, ale ještě v posledních chvílích pod nacistickým zřízením se odehraje několik událostí, které zamíchají osudy řady postav. V nadcházejících dnech a letech zdejší obyvatele čeká převzetí Rudou armádou, denacifikace, pozemková reforma, kontrast ideologií Západu a Východu i euforie z nových ideálů a hořkost z jejich mnohoznačného naplňování.
    Seriál neuhýbá před nelehkými tématy kolektivní viny či zbožného obdivu řadových Němců k Adolfu Hitlerovi, a ani v rámci poválečného rozdělení stran nesklouzává k jednoduchým schématům či prvoplánovým soudům. Naopak široký ansámbl obyvatel vesnice využívá k vykreslení plastického obrazu různorodých osudů a výzev, které na Němce po válce čekaly. Seriál tak současně představuje obraz zevrubné reflexe vlastní minulosti, kterou Němci za uplynulé dekády prošli a které v jiných posttotalitních státech dodnes chybí. V centru dění minisérie stojí mladá dívka Anna, dcera hraběte Georga von Striesowa, která válku prožila chráněná před jejími přímými projevy, a nyní ji čeká nelehké prozření do nového mnohoznačného uspořádání, v němž se navíc minulost odhaluje jako faleš. Její otec coby oficír, který dezertoval z fronty, se stále upíná k tradičním hodnotám starého světa a jeho hierarchii. Generaci bez otců zastupují bratři Friedrich a Lothar, kteří vkládají naděje do nového začátku i nových ideologií, byť každý do jiné. Pro některé postavy přináší konec války pozření a snahu odčinit prohřešky vlastní či svých blízkých. Jiní těžce nesou, že křivdy minulosti zůstávají bez trestu, tím spíše když pragmatismus poválečné obrody zahrnuje i využití těch, kteří byli aktivní součástí předchozího režimu. Rozdělení vesnice vnese do poválečné dynamiky ještě dilemata rozhodování se mezi rodinou i domovem na jedné a sny či ambicemi na druhé straně. (Česká televize)

    Žánry:DramaHistorický
    3
  • Průsmyk
    Průsmyk (2019)
    Seriál

    V horském průsmyku na hranici Německa a Rakouska je nalezeno zmrzlé tělo, naaranžované v duchu pohanského rituálu. Podivný případ spadá do dikce rakouské i německé policie a přijíždí jej vyšetřovat velice nesourodá dvojice detektivů. Energická a zásadová Ellie Stockerová se na místě činu setkává s rakouským kolegou Gedeonem Winterem, jehož bohémský zevnějšek doprovází velmi neortodoxní postupy. Společně se vydají po stopě pachatele děsivého činu, který v prostředí Alp nemá obdoby. (Česká televize)

    Žánry:DramaKrimiThriller
    76%

    V horském průsmyku na hranici Německa a Rakouska je nalezeno zmrzlé tělo, naaranžované v duchu pohanského rituálu. Podivný případ spadá do dikce rakouské i německé policie a přijíždí jej vyšetřovat velice nesourodá dvojice detektivů. Energická a zásadová Ellie Stockerová se na místě činu setkává s rakouským kolegou Gedeonem Winterem, jehož bohémský zevnějšek doprovází velmi neortodoxní postupy. Společně se vydají po stopě pachatele děsivého činu, který v prostředí Alp nemá obdoby. (Česká televize)

    Žánry:DramaKrimiThriller
    4
  • Elser - mohl změnit svět
    Elser - mohl změnit svět (2015)
    FilmRole: Josef Schurr
    70%
    5
  • 6
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    7
  • Zpráva
    Zpráva (2020)
    FilmRole: Dr. Thilo
    • Netflix
    • O2 TV
    • Google Play
    • +3
    Dobrodružný filmový příběh útěku mladých židovských vězňů Alfréda Wetzlera a Rudolfa Vrby z přísně střeženého koncentračního tábora Osvětim zachycuje skutečné události. Dvěma mladíky následně sepsaná detailní zpráva o fungování „továrny na smrt“ se v červnu 1944 dostala i do rukou W. Churchilla a F.D. Roosevelta, po válce byla využita v tzv. norimberském procesu a dnes ji zná celý svět. Podle odborníků šlo o jeden z nejvýraznějších zápisů československých občanů do světové historie. Film se začal natáčet u příležitosti 75 let od „nejslavnějšího“ útěku z Osvětimi, které uplynuly v roce 2019. Bylo studené dubnové ráno. Jaro ještě do tábora nedorazilo. V jejich baráku vypadalo všechno stejně jako v kterýkoliv jiný den. Pro Fredyho a Valéra to ovšem byl den mimořádný. Znamenal buď šanci na život na svobodě, anebo smrt. Smrt pro ně a možná i pro mnoho dalších. Protože za pokus o útěk se v Osvětimi platilo velmi draze. Nevěděli, zda je ostatní nezradí. Nevěděli, zda je nenajdou. Nevěděli, zda se jim podaří utéct a dostat se bezpečně na Slovensko a podat zprávu o tom, co se v Osvětimi odehrává. Ale i tak se o to pokusili. „Vydržíme. My už jsme mrtví. Ale děláme to pro ty živé.“ (Falcon)
    62%
    Dobrodružný filmový příběh útěku mladých židovských vězňů Alfréda Wetzlera a Rudolfa Vrby z přísně střeženého koncentračního tábora Osvětim zachycuje skutečné události. Dvěma mladíky následně sepsaná detailní zpráva o fungování „továrny na smrt“ se v červnu 1944 dostala i do rukou W. Churchilla a F.D. Roosevelta, po válce byla využita v tzv. norimberském procesu a dnes ji zná celý svět. Podle odborníků šlo o jeden z nejvýraznějších zápisů československých občanů do světové historie. Film se začal natáčet u příležitosti 75 let od „nejslavnějšího“ útěku z Osvětimi, které uplynuly v roce 2019. Bylo studené dubnové ráno. Jaro ještě do tábora nedorazilo. V jejich baráku vypadalo všechno stejně jako v kterýkoliv jiný den. Pro Fredyho a Valéra to ovšem byl den mimořádný. Znamenal buď šanci na život na svobodě, anebo smrt. Smrt pro ně a možná i pro mnoho dalších. Protože za pokus o útěk se v Osvětimi platilo velmi draze. Nevěděli, zda je ostatní nezradí. Nevěděli, zda je nenajdou. Nevěděli, zda se jim podaří utéct a dostat se bezpečně na Slovensko a podat zprávu o tom, co se v Osvětimi odehrává. Ale i tak se o to pokusili. „Vydržíme. My už jsme mrtví. Ale děláme to pro ty živé.“ (Falcon)
    8
  • Hubert a Staller
    Hubert a Staller (2011)
    Seriál
    I vraždu lze řešit s nadhledem. Německý kriminální seriál o dvojici svérázných venkovských policistů. Hornobavorská víska Münsing sice čítá něco kolem čtyř tisíc obyvatel, ale přesto o ospalosti nemůže být řeč. Alespoň ve fiktivní podobě této usedlosti v seriálu Hubert a Stahler, kde je dějištěm eskapád tamního policejního sboru, ale i mnohých kriminálních případů nejrůznější povahy, od vražd přes vydírání až po únosy. Kolorit úsměvného seriálu vychází především z charakterů venkovských policistů v čele s titulními hrdiny. Franz Hubert a Johannes Stahler představují uniformované variace Laurela a Hardyho, jejichž přízemní a selský přístup přináší překvapivě efektivní výsledky. Zatímco první jmenovaný má k případům pragmatický a k životu misantropický přístup, druhý je zapálený fantasta, který práci u policie vnímá coby své životní poslání. Skvadru jak vystřiženou z Policejní akademie dále doplňuje nadutý a tupounský policejní rada Reimund Girwidz a pochůzkář Martin Riedl, ukázkový jeliman. Protipól k humpoláckým mužům zákona představují zdejší ženy jako novinářka Barbara Hansenová, patoložka Anja Lichtová či provozovatelka kavárny Sabrina Rattlingerová, které se vyznačují inteligencí, nadhledem a důvtipem. Seriál Hubert a Stahler se stal v Německu jedním z největších hitů posledních let. Koncept na svěží mix nenáročné kriminálky a lidového humoru střílejícího si z autorit vzešel ze skečů, které předváděl populární komik Christian Tramitz ve svém zábavním pořadu Tramitz and Friends spolu s Helmfriedem von Lüttichauem. Postupně vykrystalizovaných figur, které následně oba zosobnili, a výsledného seriálu se ujala německá veřejnoprávní televize ARD a zařadila jej jako součást volného cyklu kriminálek Heiter bis tödlich (Smrtelně rozjařilé). Na základě diváckého úspěchu byl seriál Hubert a Stahler jako první z tohoto cyklu rozšířen na více sérií, celkem dohromady čítajících 66 dílů. (Česká televize)
    Žánry:Krimi
    62%
    I vraždu lze řešit s nadhledem. Německý kriminální seriál o dvojici svérázných venkovských policistů. Hornobavorská víska Münsing sice čítá něco kolem čtyř tisíc obyvatel, ale přesto o ospalosti nemůže být řeč. Alespoň ve fiktivní podobě této usedlosti v seriálu Hubert a Stahler, kde je dějištěm eskapád tamního policejního sboru, ale i mnohých kriminálních případů nejrůznější povahy, od vražd přes vydírání až po únosy. Kolorit úsměvného seriálu vychází především z charakterů venkovských policistů v čele s titulními hrdiny. Franz Hubert a Johannes Stahler představují uniformované variace Laurela a Hardyho, jejichž přízemní a selský přístup přináší překvapivě efektivní výsledky. Zatímco první jmenovaný má k případům pragmatický a k životu misantropický přístup, druhý je zapálený fantasta, který práci u policie vnímá coby své životní poslání. Skvadru jak vystřiženou z Policejní akademie dále doplňuje nadutý a tupounský policejní rada Reimund Girwidz a pochůzkář Martin Riedl, ukázkový jeliman. Protipól k humpoláckým mužům zákona představují zdejší ženy jako novinářka Barbara Hansenová, patoložka Anja Lichtová či provozovatelka kavárny Sabrina Rattlingerová, které se vyznačují inteligencí, nadhledem a důvtipem. Seriál Hubert a Stahler se stal v Německu jedním z největších hitů posledních let. Koncept na svěží mix nenáročné kriminálky a lidového humoru střílejícího si z autorit vzešel ze skečů, které předváděl populární komik Christian Tramitz ve svém zábavním pořadu Tramitz and Friends spolu s Helmfriedem von Lüttichauem. Postupně vykrystalizovaných figur, které následně oba zosobnili, a výsledného seriálu se ujala německá veřejnoprávní televize ARD a zařadila jej jako součást volného cyklu kriminálek Heiter bis tödlich (Smrtelně rozjařilé). Na základě diváckého úspěchu byl seriál Hubert a Stahler jako první z tohoto cyklu rozšířen na více sérií, celkem dohromady čítajících 66 dílů. (Česká televize)
    Žánry:Krimi
    9
  • 10
  • Fakjů princezny
    Fakjů princezny (2024)
    FilmRole: služebník
    Film Fakjů princezny (Chantal im Märchenland) je německá komedie o neúspěšné influencerce Chantal, která společně se svou nejlepší kamarádkou Zeynep narazí na kouzelné zrcadlo a ocitne se v pohádkovém světě. Unikátní obsah, který může ve světě víl a čarodějnic pořídit, je sice lákavý, stejně jako fakt, že mladou ženu zde všichni považují za princezny. Chantal však brzy zjistí, že celá pohádka má malý háček a spolu s Zeynep musí do 24 hodin najít cestu ven, než bude pozdě.
    Žánry:FantasyKomedie
    60%
    Film Fakjů princezny (Chantal im Märchenland) je německá komedie o neúspěšné influencerce Chantal, která společně se svou nejlepší kamarádkou Zeynep narazí na kouzelné zrcadlo a ocitne se v pohádkovém světě. Unikátní obsah, který může ve světě víl a čarodějnic pořídit, je sice lákavý, stejně jako fakt, že mladou ženu zde všichni považují za princezny. Chantal však brzy zjistí, že celá pohádka má malý háček a spolu s Zeynep musí do 24 hodin najít cestu ven, než bude pozdě.
    Žánry:FantasyKomedie
    11
  • 12
  • Die Vampirschwestern 3 - Reise nach Transsilvanien
    Die Vampirschwestern 3 - Reise nach Transsilvanien (2016)
    Film
    57%
    13
  • Výbušnej koktejl
    Výbušnej koktejl (2021)
    FilmRole: Factory Goon
    • Voyo
    • Prima Plus
    • Vodafone TV
    • +3
    Sam bylo pouhých 12 let, když ji její matka Scarlet, elitní vražedkyně, musela opustit. Sam byla vychována nelítostným zločineckým syndikátem, pro který pracovala její matka. O patnáct let později se Sam vydává v matčiných stopách a stává se nemilosrdným, efektivním a loajálním zabijákem. Když se však riskantní zakázka zvrtne, musí volit mezi loajalitou k organizaci a ochranou života nevinné osmileté holčičky Emily. Po odmítnutí mise má jedinou šanci na přežití: znovu se spojit se svou matkou a jejími nebezpečnými kolegyněmi „Knihovnicemi“. Tři generace žen spojí své síly v pomstychtivé válce proti těm, kteří by je mohli připravit o všechno.
    54%
    Sam bylo pouhých 12 let, když ji její matka Scarlet, elitní vražedkyně, musela opustit. Sam byla vychována nelítostným zločineckým syndikátem, pro který pracovala její matka. O patnáct let později se Sam vydává v matčiných stopách a stává se nemilosrdným, efektivním a loajálním zabijákem. Když se však riskantní zakázka zvrtne, musí volit mezi loajalitou k organizaci a ochranou života nevinné osmileté holčičky Emily. Po odmítnutí mise má jedinou šanci na přežití: znovu se spojit se svou matkou a jejími nebezpečnými kolegyněmi „Knihovnicemi“. Tři generace žen spojí své síly v pomstychtivé válce proti těm, kteří by je mohli připravit o všechno.
    14
  • 15
  • 16
  • Vraždy v Kitzbühelu
    Vraždy v Kitzbühelu (2001)
    Seriál
    • Voyo
    • Prima Plus
    25%
    17