Billy Strange: Nejlepší filmy
a seriály

5.2

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Billy Strange: Filmy a seriály

  • 1
  • Elvis: Trable s děvčaty
    Elvis: Trable s děvčaty (1969)
    Film

    Elvis cestuje jako podomní prodejce léků a když dorazí do malého městečka, rozvíří jeho klidné vody. Po většinu času se však neukáže: buď má na práci nějakou rvačku nebo musí flirtovat, protože narazil na nějakou hezkou dívkou. V posledních deseti minutách Elvis vystoupí na scénu a zazpívá pár léčebných melodií a najednou už film není o všech těch vedlejších postavách... je o Elvisovi, který přivádí k šílenství dav včetně kameramana!

    58%

    Elvis cestuje jako podomní prodejce léků a když dorazí do malého městečka, rozvíří jeho klidné vody. Po většinu času se však neukáže: buď má na práci nějakou rvačku nebo musí flirtovat, protože narazil na nějakou hezkou dívkou. V posledních deseti minutách Elvis vystoupí na scénu a zazpívá pár léčebných melodií a najednou už film není o všech těch vedlejších postavách... je o Elvisovi, který přivádí k šílenství dav včetně kameramana!

    2
  • De Sade
    De Sade (1969)
    Film

    Donatien-Alphonse-Frangois de Sade (1740-1814), francouzský filosof a spisovatel, surrealisty uctívaný .,božský markýz" a zatracovaný libertin, náleží především literatuře. Filmaři se jeho světa pokoušeli několikrát zmocnit, využívajíce jej na jedné straně jako záminku k pornografii, na druhé jako východisko originálních vizí, viz. např. Saló e le 120 giorni di Sodoma (1975, Saló a 120 dnů Sodomy, r. Pier Paolo Pasolini) nebo Marat-Sade (1966, r. Peter Brook). Vedle Vadimovy parafráze románů Justýna a Julietta Le Vice et la vertu (1963, Neřest a ctnost) je americký snímek režiséra Cy Endfielda z roku 1969 dalším naprosto nezdařeným pokusem vyrovnat se s de Sadeovou osobností v komerčním filmu. Životopisný snímek si pohrává především se "skandálními" fakty z markýzovy biografie, a představuje jej jako změkčilého, hippieho, na jehož pokaženém neřestném životě se podepsal démonický strýc (ztělesněný brilantně režisérem Johnem Hustonem) a nešťastná láska ke švagrové Anně. Pro vize orgií, kterými jsou prokládány "hlubokomyslné" hrdinovy úvahy, nemůže mít dnešní (a zřejmě i dřívější) divák nic než útrpný úsměv.

    40%

    Donatien-Alphonse-Frangois de Sade (1740-1814), francouzský filosof a spisovatel, surrealisty uctívaný .,božský markýz" a zatracovaný libertin, náleží především literatuře. Filmaři se jeho světa pokoušeli několikrát zmocnit, využívajíce jej na jedné straně jako záminku k pornografii, na druhé jako východisko originálních vizí, viz. např. Saló e le 120 giorni di Sodoma (1975, Saló a 120 dnů Sodomy, r. Pier Paolo Pasolini) nebo Marat-Sade (1966, r. Peter Brook). Vedle Vadimovy parafráze románů Justýna a Julietta Le Vice et la vertu (1963, Neřest a ctnost) je americký snímek režiséra Cy Endfielda z roku 1969 dalším naprosto nezdařeným pokusem vyrovnat se s de Sadeovou osobností v komerčním filmu. Životopisný snímek si pohrává především se "skandálními" fakty z markýzovy biografie, a představuje jej jako změkčilého, hippieho, na jehož pokaženém neřestném životě se podepsal démonický strýc (ztělesněný brilantně režisérem Johnem Hustonem) a nešťastná láska ke švagrové Anně. Pro vize orgií, kterými jsou prokládány "hlubokomyslné" hrdinovy úvahy, nemůže mít dnešní (a zřejmě i dřívější) divák nic než útrpný úsměv.

    3