Kim Schnitzer: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kim Schnitzer: Filmy a seriály

  • Lucy
    Lucy (2006)
    FilmRole: Maggy
    Mladá dospívající matka samoživitelka (Maggi) se snaží vychovávat svou malou dceru (Lucy), ale tíha zodpovědnosti ji začíná drtit. Maggi musela dospět předčasně. Naštěstí je tu vždy její matka, která jí ochotně pomáhá, i když Maggi stále bydlí doma. Je ale jasné, že touží po určité nezávislosti. Když v místním klubu potká Gordona, který je o pár let starší, vydělává si na živobytí a má vlastní byt, zdá se, že by se to mohlo změnit. Jedné noci, po prudké hádce s matkou, se Maggi rozhodne, že se ke Gordonovi nastěhuje. I když se oba upřímně snaží být dobrými rodiči a dělat pro Lucy to nejlepší, brzy zjistí, že převzít zodpovědnost dospělých není tak snadné, když sami ještě pořádně nedospěli.
    Žánry:DramaRomantický
    64%
    Mladá dospívající matka samoživitelka (Maggi) se snaží vychovávat svou malou dceru (Lucy), ale tíha zodpovědnosti ji začíná drtit. Maggi musela dospět předčasně. Naštěstí je tu vždy její matka, která jí ochotně pomáhá, i když Maggi stále bydlí doma. Je ale jasné, že touží po určité nezávislosti. Když v místním klubu potká Gordona, který je o pár let starší, vydělává si na živobytí a má vlastní byt, zdá se, že by se to mohlo změnit. Jedné noci, po prudké hádce s matkou, se Maggi rozhodne, že se ke Gordonovi nastěhuje. I když se oba upřímně snaží být dobrými rodiči a dělat pro Lucy to nejlepší, brzy zjistí, že převzít zodpovědnost dospělých není tak snadné, když sami ještě pořádně nedospěli.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    2
  • Vivere
    Vivere (2007)
    FilmRole: Antoinetta Conchiglia
    Na Štědrý den uteče mladičká Antoinetta z domova se svým milencem, muzikantem. Její starší sestra Francesca se ji vydá hledat a na cestě do Rotterdamu potká zoufale opuštěnou Gerlinde. Setkávají se tak tři ženy na útěku, které zachraňují jedna druhou, ale také samy sebe. „Ty tři by mohly být vlastně jedna žena v několika zlomových životních okamžicích. Jejich nenaplněné touhy a osamělost z nich dělají duševně spřízněné družky,“ říká režisérka. „Štědrý den naplněný sváteční atmosférou, který ostatní tráví v kruhu svých milovaných, se pro ně stává dnem, který otřese jejich životem. Film vypráví o rozhodnutí probudit naše sny a touhy, nikoliv je nechat zemřít. Scénář je strukturován jako tři příběhy, natočené odlišným kinematografickým stylem, jež podtrhují zorný úhel každé z nich. V určitém bodě se však protnou a stávají se společným příběhem.“ (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:DramaRomantický
    62%
    Na Štědrý den uteče mladičká Antoinetta z domova se svým milencem, muzikantem. Její starší sestra Francesca se ji vydá hledat a na cestě do Rotterdamu potká zoufale opuštěnou Gerlinde. Setkávají se tak tři ženy na útěku, které zachraňují jedna druhou, ale také samy sebe. „Ty tři by mohly být vlastně jedna žena v několika zlomových životních okamžicích. Jejich nenaplněné touhy a osamělost z nich dělají duševně spřízněné družky,“ říká režisérka. „Štědrý den naplněný sváteční atmosférou, který ostatní tráví v kruhu svých milovaných, se pro ně stává dnem, který otřese jejich životem. Film vypráví o rozhodnutí probudit naše sny a touhy, nikoliv je nechat zemřít. Scénář je strukturován jako tři příběhy, natočené odlišným kinematografickým stylem, jež podtrhují zorný úhel každé z nich. V určitém bodě se však protnou a stávají se společným příběhem.“ (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:DramaRomantický
    3
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    61%
    4