Ward Costello: Nejlepší filmy
a seriály

6.0

Ward Costello: Filmy a seriály

  • 1
  • Příběhy Alfreda Hitchcocka
    Příběhy Alfreda Hitchcocka (1955)
    Seriál
    78%
    2
  • 3
  • Star Trek: Nová generace
    Star Trek: Nová generace (1987)
    Seriál
    • SkyShowtime
    Star Trek: The Next Generation tvoří spolu s Deep Space Nine (DS9) a Voyagerem jádro celého Star Treku, které je mezi sebou nejvíce pospojováno nejen po obsahové stránce (ve slova smyslu dějových vazeb), ale i zpracováním a výpravou. Od prvního Star Treku (OS - na dnešní dobu značně archaicky působícího seriálu) a od nejnovějšího natočeného (Enterprise - daleko moderněji a akčněji pojatého) jej dělí značná propast. Pro miliony trekkies ve světě (fandy Star Treku) tvoří základní kámen... Nepřekonatelný Patrik Stewart a jeho role v roli kapitána Pickarda vtiskli seriálu novou, přemýšlivější tvář, která silně ovlivnila tvorbu DS9 a Voyageru. Méně rychlé akce, společenská temata v podtextu, humanita a vysoký mravní standard (konvergující k ideálu) členů posádky, utopistický a líbivý model uspořádání lidské společnosti budoucnosti se směrnicí, fakticky nahrazující zákon i desatero, minimální náboženský akcent, rozšíření tematických okruhů (paralelní světy, časové paradoxy...), lidstvo, které se ve vesmírném kvadrantu pozvolna stává nenásilnou dominantou, velké množství cizích ras a imperií, důstojní a mocní nepřátelé (mezi kterými vynikají Borgové, kteří rozhodně stojí za zmínku: vysoce technologická rasa kyborgizovaných organických bytostí s kolektivním vědomím), asimilující všechny ostatní a disponující technologiemi asimilovaných). Dostupný vesmír je plný bytostí, které jsou uspořádány v jednotlivých společenských seskupeních, která se jedno od druhého výrazně liší. Každé takové seskupení má charakteristické představitele, vlastní strukturu, filosofii a osud. Napříč jednotlivými říšemi, rasami, federacemi (kam patří i lidstvo), skupinkami a jedinci to vře...
    76%
    Star Trek: The Next Generation tvoří spolu s Deep Space Nine (DS9) a Voyagerem jádro celého Star Treku, které je mezi sebou nejvíce pospojováno nejen po obsahové stránce (ve slova smyslu dějových vazeb), ale i zpracováním a výpravou. Od prvního Star Treku (OS - na dnešní dobu značně archaicky působícího seriálu) a od nejnovějšího natočeného (Enterprise - daleko moderněji a akčněji pojatého) jej dělí značná propast. Pro miliony trekkies ve světě (fandy Star Treku) tvoří základní kámen... Nepřekonatelný Patrik Stewart a jeho role v roli kapitána Pickarda vtiskli seriálu novou, přemýšlivější tvář, která silně ovlivnila tvorbu DS9 a Voyageru. Méně rychlé akce, společenská temata v podtextu, humanita a vysoký mravní standard (konvergující k ideálu) členů posádky, utopistický a líbivý model uspořádání lidské společnosti budoucnosti se směrnicí, fakticky nahrazující zákon i desatero, minimální náboženský akcent, rozšíření tematických okruhů (paralelní světy, časové paradoxy...), lidstvo, které se ve vesmírném kvadrantu pozvolna stává nenásilnou dominantou, velké množství cizích ras a imperií, důstojní a mocní nepřátelé (mezi kterými vynikají Borgové, kteří rozhodně stojí za zmínku: vysoce technologická rasa kyborgizovaných organických bytostí s kolektivním vědomím), asimilující všechny ostatní a disponující technologiemi asimilovaných). Dostupný vesmír je plný bytostí, které jsou uspořádány v jednotlivých společenských seskupeních, která se jedno od druhého výrazně liší. Každé takové seskupení má charakteristické představitele, vlastní strukturu, filosofii a osud. Napříč jednotlivými říšemi, rasami, federacemi (kam patří i lidstvo), skupinkami a jedinci to vře...
    4
  • 5
  • 6
  • Čí je to vlastně život
    Čí je to vlastně život (1981)
    FilmRole: Mr. Eden
    Předlohou ke scénáři snímku režiséra Johna Badhama byl nejprve scénář k televiznímu filmu z roku 1972, který autor Brian Clark posléze přepracoval v úspěšnou divadlení hru. Její první uvedení proběhlo v Londýně v roce 1978 s nezapomenutelným Tomem Contim v hlavní roli. Autor i herec získali za toto představení prestižní cenu Laurence Oliviera. Clark posléze ještě přepsal hlavní roli pro ženu, čímž poskytl hereckou příležitost řadě broadwayských hvězd.
    Hrdinou filmové verze je charismatický a inteligentní sochař Ken Harrison, který je na vrcholu svých tvůrčích sil a prožívá silný milostný vztah s baletkou Pat. Energie z něj proudí všemi směry a přeměňuje se ve tvary, předměty a umělecká díla. V tom je jeho smysl života. Stačí jedna vteřina, automobilové neštěstí, a život se promění k nepoznání. Starý Ken Harrison umřel. Ten nový dokáže stále brilantně myslet, ale jeho mozek a řeč je to jediné, co mu zůstalo. Tělo leží bezvládně na lůžku. Jeho největším přáním je opustit tento život a právě to požaduje po lékařích a nemocničním personálu.
    Richard Dreyfus podává v tomto snímku, překvapivě plného optimismu a emocí, strhující herecký výkon. Snímek se vyslovuje k filosofickému tématu práva na ukončení vlastního života a klade si věčnou otázku, "čí je vlastně" tento život a kdo má právo o něm rozhodovat. Tedy k tématu, které daleko přesahuje dobu vzniku tohoto pozoruhodného snímku. Po boku Richarda Dreyfusse uvidíme např. Johna Cassavetese či Christine Lahtiovou.
    Žánry:Drama
    75%
    Předlohou ke scénáři snímku režiséra Johna Badhama byl nejprve scénář k televiznímu filmu z roku 1972, který autor Brian Clark posléze přepracoval v úspěšnou divadlení hru. Její první uvedení proběhlo v Londýně v roce 1978 s nezapomenutelným Tomem Contim v hlavní roli. Autor i herec získali za toto představení prestižní cenu Laurence Oliviera. Clark posléze ještě přepsal hlavní roli pro ženu, čímž poskytl hereckou příležitost řadě broadwayských hvězd.
    Hrdinou filmové verze je charismatický a inteligentní sochař Ken Harrison, který je na vrcholu svých tvůrčích sil a prožívá silný milostný vztah s baletkou Pat. Energie z něj proudí všemi směry a přeměňuje se ve tvary, předměty a umělecká díla. V tom je jeho smysl života. Stačí jedna vteřina, automobilové neštěstí, a život se promění k nepoznání. Starý Ken Harrison umřel. Ten nový dokáže stále brilantně myslet, ale jeho mozek a řeč je to jediné, co mu zůstalo. Tělo leží bezvládně na lůžku. Jeho největším přáním je opustit tento život a právě to požaduje po lékařích a nemocničním personálu.
    Richard Dreyfus podává v tomto snímku, překvapivě plného optimismu a emocí, strhující herecký výkon. Snímek se vyslovuje k filosofickému tématu práva na ukončení vlastního života a klade si věčnou otázku, "čí je vlastně" tento život a kdo má právo o něm rozhodovat. Tedy k tématu, které daleko přesahuje dobu vzniku tohoto pozoruhodného snímku. Po boku Richarda Dreyfusse uvidíme např. Johna Cassavetese či Christine Lahtiovou.
    Žánry:Drama
    7
  • 8
  • Nezvěstný
    Nezvěstný (1982)
    FilmRole: Congressman

    Tento politický thriller vychází ze skutečné události. Během vojenského převratu v Jižní Americe zmizel mladý americký spisovatel a filmař Charles Horman (John Shea). Charlesův otec (Jack Lemmon), významný obchodník z New Yorku, Ed Horman přispěchá na pomoc Charlesově ženě Beth (Sissy Spacek), která se zoufale snaží najít svého zmizelého muže. Jejich pátrání se pohybuje v bludných kruzích, zachází do slepých uliček a naráží na hradby lží a falešných nadějí ze stran lokálních i amerických úřadů. Své letité neshody nechají stranou a nepolevují v horečnatém úsilí až do bolestného, zdrcujícího rozuzlení.

    72%

    Tento politický thriller vychází ze skutečné události. Během vojenského převratu v Jižní Americe zmizel mladý americký spisovatel a filmař Charles Horman (John Shea). Charlesův otec (Jack Lemmon), významný obchodník z New Yorku, Ed Horman přispěchá na pomoc Charlesově ženě Beth (Sissy Spacek), která se zoufale snaží najít svého zmizelého muže. Jejich pátrání se pohybuje v bludných kruzích, zachází do slepých uliček a naráží na hradby lží a falešných nadějí ze stran lokálních i amerických úřadů. Své letité neshody nechají stranou a nepolevují v horečnatém úsilí až do bolestného, zdrcujícího rozuzlení.

    9
  • 10
  • 11
  • 12
  • The Streets of San Francisco
    The Streets of San Francisco (1972)
    Seriál
    69%
    13
  • 14
  • 15
  • Gallant Hours, The
    Gallant Hours, The (1960)
    FilmRole: Harry Black
    • iTunes
    Strhující válečné drama o hrdinských činech amerického admirála 'Bulla' Halseye v boji proti Japonsku. Spolupráce mezi „vzájemnými oblíbenci“, hercem Jamesem Cagneyem a režisérem a hercem Robertem Montgomerym, kulminovala v roce 1960, právě ve snímku Hodiny odvahy, jenž je v zásadě polodokumentární dramatizací několika týdnů života slavného amerického admirála Halseye a jeho činů v pacifických bojích za druhé světové války. Cagney zde excelentním způsobem ztvárnil válečného hrdinu, admirála „Bulla“ Halseye.
    65%
    Strhující válečné drama o hrdinských činech amerického admirála 'Bulla' Halseye v boji proti Japonsku. Spolupráce mezi „vzájemnými oblíbenci“, hercem Jamesem Cagneyem a režisérem a hercem Robertem Montgomerym, kulminovala v roce 1960, právě ve snímku Hodiny odvahy, jenž je v zásadě polodokumentární dramatizací několika týdnů života slavného amerického admirála Halseye a jeho činů v pacifických bojích za druhé světové války. Cagney zde excelentním způsobem ztvárnil válečného hrdinu, admirála „Bulla“ Halseye.
    16
  • Generál MacArthur
    Generál MacArthur (1977)
    FilmRole: generál George Marshall

    V roce 1942, tři měsíce po japonském útoku na Pearl Harbor, je generál MacArthur velitelem jednotek na ostrově Corregidor na Filipínách. Jeho zdecimované jednotky tu z posledních sil brání západní stranu Panamského průplavu. Potřebují pomoc z Washingtonu, ale americkým ponorkám se stále nedaří prorazit japonskou blokádu a doručit jim zásoby.
    Generál se vzpouzí prezidentovu rozkazu, aby se přemístil do Austrálie, a hodlá zůstat i za cenu, že bude muset rezignovat na funkci a bojovat jako obyčejný voják. Jeho pobočník Robert Sutherland ho ale nakonec přesvědčí, aby jel. Generál odplouvá s rodinou na torpédovém člunu, ačkoli mu všichni doporučují, aby použil ponorku, protože to je bezpečnější. MacArthur si ale tento způsob vybral záměrně, protože chce ukázat Washingtonu, že se dá blokádou proniknout. Podaří se jim bez větších problémů doplout až do Austrálie. V Melbourne na ně čekají davy. Generál se dozví, že v celé Austrálii není žádná dobře vycvičená jednotka, která by jim mohla na Filipínách pomoci. Navíc místní americké a australské jednotky sotva stačí na obranu Austrálie.
    V krátkém proslovu prohlásí, že se hodlá na Filipíny vrátit. Generál Wainwright, který po MacArthurovi převzal velení na Filipínách, byl mezitím nucen podepsat kapitulaci. MacArthur zuří a považuje to za nehoráznost. Pak si ale uvědomí, že to byla jen otázka času. Zároveň však odmítne posvětit medaili cti, kterou chce kongres Wainwrightovi dát. Japonci provedou několik náletů na severní Austrálii, čímž potvrdí předpoklad, že hodlají zaútočit. Spojenci chtějí předstírat obranu a pak se stáhnout do srdce Austrálie. MacArthur je jako vrchní velitel spojeneckých sil rozhodnutý zaútočit a svést bitvu hned na severním pobřeží. Není spokojen s vývojem situace, takže pošle Roberta Eichelbergera, aby velel jednotkám na Nové Guinei. Má svolení odvolat všechny velitele, kteří nechtějí bojovat. MacArthurova popularita stoupá a velitelé si myslí, že by se klidně mohl stát novým americkým prezidentem.
    Prezident Roosevelt potom generála povolá do Pearl Harboru. Chce si tam osobně vyslechnout názory polních velitelů a jejich návrhy dalšího postupu ve válce v Pacifiku. Admirál Nimitz navrhuje obejít filipínský ostrov Luzon a zaútočit na Manilu. MacArthur je proti, protože se mu nezdá rozumné nechat si za zády dvě stě padesát tisíc japonských vojáků žijících z filipínských zásob. Hodlá se vylodit přímo na Luzonu a je přesvědčen, že se svými jednotkami může ostrov obsadit asi za pět týdnů. Dny velkých frontálních útoků jsou podle něj dávno pryč, a navíc jim filipínští partyzáni už dva roky připravují pro takový útok půdu... (oficiální text distributora)

    64%

    V roce 1942, tři měsíce po japonském útoku na Pearl Harbor, je generál MacArthur velitelem jednotek na ostrově Corregidor na Filipínách. Jeho zdecimované jednotky tu z posledních sil brání západní stranu Panamského průplavu. Potřebují pomoc z Washingtonu, ale americkým ponorkám se stále nedaří prorazit japonskou blokádu a doručit jim zásoby.
    Generál se vzpouzí prezidentovu rozkazu, aby se přemístil do Austrálie, a hodlá zůstat i za cenu, že bude muset rezignovat na funkci a bojovat jako obyčejný voják. Jeho pobočník Robert Sutherland ho ale nakonec přesvědčí, aby jel. Generál odplouvá s rodinou na torpédovém člunu, ačkoli mu všichni doporučují, aby použil ponorku, protože to je bezpečnější. MacArthur si ale tento způsob vybral záměrně, protože chce ukázat Washingtonu, že se dá blokádou proniknout. Podaří se jim bez větších problémů doplout až do Austrálie. V Melbourne na ně čekají davy. Generál se dozví, že v celé Austrálii není žádná dobře vycvičená jednotka, která by jim mohla na Filipínách pomoci. Navíc místní americké a australské jednotky sotva stačí na obranu Austrálie.
    V krátkém proslovu prohlásí, že se hodlá na Filipíny vrátit. Generál Wainwright, který po MacArthurovi převzal velení na Filipínách, byl mezitím nucen podepsat kapitulaci. MacArthur zuří a považuje to za nehoráznost. Pak si ale uvědomí, že to byla jen otázka času. Zároveň však odmítne posvětit medaili cti, kterou chce kongres Wainwrightovi dát. Japonci provedou několik náletů na severní Austrálii, čímž potvrdí předpoklad, že hodlají zaútočit. Spojenci chtějí předstírat obranu a pak se stáhnout do srdce Austrálie. MacArthur je jako vrchní velitel spojeneckých sil rozhodnutý zaútočit a svést bitvu hned na severním pobřeží. Není spokojen s vývojem situace, takže pošle Roberta Eichelbergera, aby velel jednotkám na Nové Guinei. Má svolení odvolat všechny velitele, kteří nechtějí bojovat. MacArthurova popularita stoupá a velitelé si myslí, že by se klidně mohl stát novým americkým prezidentem.
    Prezident Roosevelt potom generála povolá do Pearl Harboru. Chce si tam osobně vyslechnout názory polních velitelů a jejich návrhy dalšího postupu ve válce v Pacifiku. Admirál Nimitz navrhuje obejít filipínský ostrov Luzon a zaútočit na Manilu. MacArthur je proti, protože se mu nezdá rozumné nechat si za zády dvě stě padesát tisíc japonských vojáků žijících z filipínských zásob. Hodlá se vylodit přímo na Luzonu a je přesvědčen, že se svými jednotkami může ostrov obsadit asi za pět týdnů. Dny velkých frontálních útoků jsou podle něj dávno pryč, a navíc jim filipínští partyzáni už dva roky připravují pro takový útok půdu... (oficiální text distributora)

    17
  • Projekt X
    Projekt X (1987)
    FilmRole: Price
    Mladá stipendistka Terri pracuje na katedře psychologie univerzity ve Wisconsinu s mladým šimpanzem Virgilem, kterého s úspěchem učí posunkovou řeč. V důsledku ukončení stipendia však musí Terri práci přerušit a Virgil je odvezen do výzkumného střediska strategických zbraní na Floridě. Sem přichází jako instruktor také mladý pilot Jimmy Garrett, který je sem převelen za porušení kázně. Oba nováčci se brzy spřátelí, Virgil se sice pokouší komunikovat posunkovou řečí, Jimmy ovšem nechápe. Stejně tak nechápe účel výcviku opic, které se tu na trenažérech trénují k létání. Obojí se však časem vysvětlí. Když Jimmy náhodou zahlédne v televizi relaci pro hluchoněmé, pochopí, že Virgil se s ním pokouší komunikovat a prosí ho o pomoc. Zanedlouho je povýšen a v nové funkci se stane svědkem krutého experimentu, při kterém je starý šimpanz v leteckém trenažéru ozářen smrtící dávkou záření. Cílem pokusu je zjistit výkonnost válečného pilota po smrtící dávce ozáření. Šokovaný Jimmy vyhledá Terri a setká se s ní, odmítne jí však sdělit podrobnosti výzkumu, protože je vázán vojenským tajemstvím. Když vojenskou základnu navštíví vládní komise, je pro demonstraci výzkumu vybrán Virgil, Jimmy však odmítne odvést sympatického opičáka na jistou smrt. Poslušnost vypoví také Jimmyho kolega, odmítající kruté experimenty. Jimmymu se podaří v poslední chvíli experimentu zabránit. Je však propuštěn a jediným výsledkem je odložení pokusu na druhý den. Jimmy se opět spojí s Terri a pokusí se Virgila osvobodit. Než se však dostanou do objektu, podaří se opicím uniknout z klecí a pokouší se uniknout na svobodu a ničí přitom vše, co jim přijde do cesty. Proniknou až k reaktoru, který poškodí tak, že hrozí jeho přehřátí a exploze.
    Žánry:DramaKomedieThriller
    62%
    Mladá stipendistka Terri pracuje na katedře psychologie univerzity ve Wisconsinu s mladým šimpanzem Virgilem, kterého s úspěchem učí posunkovou řeč. V důsledku ukončení stipendia však musí Terri práci přerušit a Virgil je odvezen do výzkumného střediska strategických zbraní na Floridě. Sem přichází jako instruktor také mladý pilot Jimmy Garrett, který je sem převelen za porušení kázně. Oba nováčci se brzy spřátelí, Virgil se sice pokouší komunikovat posunkovou řečí, Jimmy ovšem nechápe. Stejně tak nechápe účel výcviku opic, které se tu na trenažérech trénují k létání. Obojí se však časem vysvětlí. Když Jimmy náhodou zahlédne v televizi relaci pro hluchoněmé, pochopí, že Virgil se s ním pokouší komunikovat a prosí ho o pomoc. Zanedlouho je povýšen a v nové funkci se stane svědkem krutého experimentu, při kterém je starý šimpanz v leteckém trenažéru ozářen smrtící dávkou záření. Cílem pokusu je zjistit výkonnost válečného pilota po smrtící dávce ozáření. Šokovaný Jimmy vyhledá Terri a setká se s ní, odmítne jí však sdělit podrobnosti výzkumu, protože je vázán vojenským tajemstvím. Když vojenskou základnu navštíví vládní komise, je pro demonstraci výzkumu vybrán Virgil, Jimmy však odmítne odvést sympatického opičáka na jistou smrt. Poslušnost vypoví také Jimmyho kolega, odmítající kruté experimenty. Jimmymu se podaří v poslední chvíli experimentu zabránit. Je však propuštěn a jediným výsledkem je odložení pokusu na druhý den. Jimmy se opět spojí s Terri a pokusí se Virgila osvobodit. Než se však dostanou do objektu, podaří se opicím uniknout z klecí a pokouší se uniknout na svobodu a ničí přitom vše, co jim přijde do cesty. Proniknou až k reaktoru, který poškodí tak, že hrozí jeho přehřátí a exploze.
    Žánry:DramaKomedieThriller
    18
  • Ohnivá liška
    Ohnivá liška (1982)
    FilmRole: General Rogers
    • Google Play
    • iTunes

    Polovina osmdesátých let. Závody ve zbrojení vrcholí a Amerika je ohrožena. Rusové totiž vyvinuli Mig 32, superstíhačku, která se stává hrozbou, jež by mohla zvrátit poměr vojenských sil. Její vývoj velmi znepokojuje CIA i ostatní západní tajné služby. Letoun má totiž takové vlastnosti, že uniknout každému radarovému systému je pro něj stejná hračka jako se vypořádat s přesilou nepřátelských letadel. Navíc dokáže letět rychlostí, která šestkrát překoná rychlost zvuku. Hrozí nebezpečí, že se Mig 32 začne sériově vyrábět a tak zbývá jediné řešení: zmocnit se prototypu s kódovým označením Ohnivá liška, který je ukryt na jedné z leteckých základen v bývalém SSSR. Jenže to nebude tak jednoduché, protože stíhačka má mimo jiné také zcela nový typ ovládání, které reaguje na myšlenkové podněty pilota. A který americký pilot dokáže v bojových situacích myslet rusky? Jeden ano. Jmenuje se Mitchell Gant a je nejen veteránem z Vietnamu trpícím silným postválečným syndromem, ale také jedním z nejlepších zkušebních pilotů. Také ovšem bývalým. Nyní totiž žije osaměle v pustině Aljašky a nechce mít s armádou, zbraněmi a válčením vůbec nic společného. Výmluvnému zástupci vlády se však pilota podaří přesvědčit, aby ještě jednou vyrazil na poslední, téměř sebevražednou misi. Má proniknout na základnu, kde je stroj bedlivě střežen, zmocnit se ho a odletět s ním přes Aljašku do USA. Než se však ke stroji dostane a svede brilantní letecký souboj se sovětskými piloty, čeká ho hra s tím nejnebezpečnějším protivníkem, s bdělou a nelítostnou KGB, které musí uniknout a ještě přitom najít sovětského vědce, disidenta, který se na vývoji letadla podílel a může Gantovi prozradit, jak se stroje zmocnit.

    58%

    Polovina osmdesátých let. Závody ve zbrojení vrcholí a Amerika je ohrožena. Rusové totiž vyvinuli Mig 32, superstíhačku, která se stává hrozbou, jež by mohla zvrátit poměr vojenských sil. Její vývoj velmi znepokojuje CIA i ostatní západní tajné služby. Letoun má totiž takové vlastnosti, že uniknout každému radarovému systému je pro něj stejná hračka jako se vypořádat s přesilou nepřátelských letadel. Navíc dokáže letět rychlostí, která šestkrát překoná rychlost zvuku. Hrozí nebezpečí, že se Mig 32 začne sériově vyrábět a tak zbývá jediné řešení: zmocnit se prototypu s kódovým označením Ohnivá liška, který je ukryt na jedné z leteckých základen v bývalém SSSR. Jenže to nebude tak jednoduché, protože stíhačka má mimo jiné také zcela nový typ ovládání, které reaguje na myšlenkové podněty pilota. A který americký pilot dokáže v bojových situacích myslet rusky? Jeden ano. Jmenuje se Mitchell Gant a je nejen veteránem z Vietnamu trpícím silným postválečným syndromem, ale také jedním z nejlepších zkušebních pilotů. Také ovšem bývalým. Nyní totiž žije osaměle v pustině Aljašky a nechce mít s armádou, zbraněmi a válčením vůbec nic společného. Výmluvnému zástupci vlády se však pilota podaří přesvědčit, aby ještě jednou vyrazil na poslední, téměř sebevražednou misi. Má proniknout na základnu, kde je stroj bedlivě střežen, zmocnit se ho a odletět s ním přes Aljašku do USA. Než se však ke stroji dostane a svede brilantní letecký souboj se sovětskými piloty, čeká ho hra s tím nejnebezpečnějším protivníkem, s bdělou a nelítostnou KGB, které musí uniknout a ještě přitom najít sovětského vědce, disidenta, který se na vývoji letadla podílel a může Gantovi prozradit, jak se stroje zmocnit.

    19
  • Krvavé narozeniny
    Krvavé narozeniny (1981)
    FilmRole: Mr. Taylor
    • iTunes
    Během zatmění měsíce se v jedné americké nemocnici narodily tři děti, jenže někde nastala chyba ... Od té doby uběhlo deset let. Jedné noci se temné stránky jejich osobností spojí a začnou páchat násilné vraždy. A je jen jeden způsob, jak je zastavit. Komu by však napadlo, že by se něco takového mohlo skrývat za jejich nevinnými andělskými tvářičkami?
    Žánry:HororRetro
    Režie:Ed Hunt
    58%
    Během zatmění měsíce se v jedné americké nemocnici narodily tři děti, jenže někde nastala chyba ... Od té doby uběhlo deset let. Jedné noci se temné stránky jejich osobností spojí a začnou páchat násilné vraždy. A je jen jeden způsob, jak je zastavit. Komu by však napadlo, že by se něco takového mohlo skrývat za jejich nevinnými andělskými tvářičkami?
    Žánry:HororRetro
    Režie:Ed Hunt
    20
  • 21
  • 22