6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Ilona Alexandra: Filmy a seriály

  • Ďábel nosí Pradu
    Ďábel nosí Pradu (2006)
    FilmRole: Red Carpet Celebrity (uncredited)
    • Disney+
    • O2 TV
    • Google Play
    • +3
    V závratném světě newyorské módy, kde nepovedený účes může zabít celou vaši kariéru, je časopis Runway vysněným Olympem všech, kdo se jen trochu zajímají o svůj vzhled. Pod vedením nejmocnější ženy módního průmyslu Mirandy Priestly (Meryl Streep), která mu vládne tvrdou rukou s dokonale pěstěnými nehty, je Runway obávaným testem, kterým musí projít každý, kdo chce v tomto světě něco znamenat. Při plnění svého poslání – učinit z Runway módní bibli New Yorku, a tedy zároveň celého světa – nepřipustí, aby jí cokoliv stálo v cestě… včetně dlouhé řady asistentek, které nesplnily její očekávání. Je to práce, ve které nemůže vydržet nikdo, kdo má alespoň špetku sebeúcty – ale zároveň místo, pro něž by milióny mladých Newyorčanek dokázaly zabít. Místo Mirandiny asistentky by mohlo být bránou do velkého světa módy pro čerstvou absolventku prestižní vysoké školy Andy Sachs (Anne Hathaway). V nevýrazném oblečení, které ji pasuje spíše na nesmělou studentku než na moderní ženu, působí mezi armádou superštíhlých módních dračic, křižujících chodby manhattanské centrály časopisu v botách na jehlovém podpatku, jako pěst na oko. Už během první návštěvy jí začíná být jasné, že úspěch v tomhle průmyslu vyžaduje víc než jen nadšení a odhodlání. Miranda má sice celý módní svět obtočený kolem prstu, ale má velké potíže najít a udržet si dobrou asistentku. Andy se pro tuhle práci naprosto nehodí. Má však něco, co ostatní adeptky postrádají: Nehodlá se smířit s neúspěchem. Aby se stala perfektní asistentkou, musí se změnit podle Mirandiných představ. Brzy umí – k nevelkému nadšení svého přítele (Adrian Grenier) – mluvit jako prvotřídní znalec moderních trendů, chodit jako modelka a už si za žádných okolností neplete Dolceho s Gabbanou. Čím více však vidí očima Mirandy, tím více si uvědomuje, že její nový svět je úžasné, avšak velmi nelítostné místo – a že uspět v něm někdy vyžaduje velké oběti. Předlohou filmu ĎÁBEL NOSÍ PRADU je stejnojmenný knižní hit z pera Lauren Weisberger, který strávil šest měsíců na žebříčku bestsellerů The New York Times a byl přeložen do 27 jazyků. Režíroval ho David Frankel, který zkoumal vrtochy módního světa a celebrit již v úspěšném seriálu Sex ve městě.
    68%
    V závratném světě newyorské módy, kde nepovedený účes může zabít celou vaši kariéru, je časopis Runway vysněným Olympem všech, kdo se jen trochu zajímají o svůj vzhled. Pod vedením nejmocnější ženy módního průmyslu Mirandy Priestly (Meryl Streep), která mu vládne tvrdou rukou s dokonale pěstěnými nehty, je Runway obávaným testem, kterým musí projít každý, kdo chce v tomto světě něco znamenat. Při plnění svého poslání – učinit z Runway módní bibli New Yorku, a tedy zároveň celého světa – nepřipustí, aby jí cokoliv stálo v cestě… včetně dlouhé řady asistentek, které nesplnily její očekávání. Je to práce, ve které nemůže vydržet nikdo, kdo má alespoň špetku sebeúcty – ale zároveň místo, pro něž by milióny mladých Newyorčanek dokázaly zabít. Místo Mirandiny asistentky by mohlo být bránou do velkého světa módy pro čerstvou absolventku prestižní vysoké školy Andy Sachs (Anne Hathaway). V nevýrazném oblečení, které ji pasuje spíše na nesmělou studentku než na moderní ženu, působí mezi armádou superštíhlých módních dračic, křižujících chodby manhattanské centrály časopisu v botách na jehlovém podpatku, jako pěst na oko. Už během první návštěvy jí začíná být jasné, že úspěch v tomhle průmyslu vyžaduje víc než jen nadšení a odhodlání. Miranda má sice celý módní svět obtočený kolem prstu, ale má velké potíže najít a udržet si dobrou asistentku. Andy se pro tuhle práci naprosto nehodí. Má však něco, co ostatní adeptky postrádají: Nehodlá se smířit s neúspěchem. Aby se stala perfektní asistentkou, musí se změnit podle Mirandiných představ. Brzy umí – k nevelkému nadšení svého přítele (Adrian Grenier) – mluvit jako prvotřídní znalec moderních trendů, chodit jako modelka a už si za žádných okolností neplete Dolceho s Gabbanou. Čím více však vidí očima Mirandy, tím více si uvědomuje, že její nový svět je úžasné, avšak velmi nelítostné místo – a že uspět v něm někdy vyžaduje velké oběti. Předlohou filmu ĎÁBEL NOSÍ PRADU je stejnojmenný knižní hit z pera Lauren Weisberger, který strávil šest měsíců na žebříčku bestsellerů The New York Times a byl přeložen do 27 jazyků. Režíroval ho David Frankel, který zkoumal vrtochy módního světa a celebrit již v úspěšném seriálu Sex ve městě.
    1
  • Margaret
    Margaret (2011)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Margaret je energická dívka s běžnými problémy, bezpočtem snů, pro její věk typickou hašteřivostí i schopností hluboké empatie. Vše dobré ale roztříští nehoda, která zasáhne do jejího života, zatímco samotné vypodobení tragédie poznamená náladu celého filmu. Režisér tak dosahuje toho, že vedle protagonistky si nese břímě i publikum, které tak lépe vstřebá následné nejednoznačné události. Během nich se Margaret snaží se skutečností srovnat a alespoň částečně obnovit svou dřívější bezstarostnost. Živelnou dívku zaskočila nejen tíha zodpovědnosti, ale i náhlá ztráta potěšení, které mívala z komunikace s jinými lidmi. Snímek s mimořádným citem pro detail i s vědomím, že součástí dramatu nejsou jen exponované situace, ale také chvíle ticha a nejistoty, staví příběh nevyrovnané dívky, kterou však nelze odsuzovat. Díky celkové pečlivosti a pochopení pro postavy jsou tváře v závěrečné scéně víc než figurami v dramatu. Jsou živé. (47th KVIFF)
    Žánry:Drama
    63%
    Margaret je energická dívka s běžnými problémy, bezpočtem snů, pro její věk typickou hašteřivostí i schopností hluboké empatie. Vše dobré ale roztříští nehoda, která zasáhne do jejího života, zatímco samotné vypodobení tragédie poznamená náladu celého filmu. Režisér tak dosahuje toho, že vedle protagonistky si nese břímě i publikum, které tak lépe vstřebá následné nejednoznačné události. Během nich se Margaret snaží se skutečností srovnat a alespoň částečně obnovit svou dřívější bezstarostnost. Živelnou dívku zaskočila nejen tíha zodpovědnosti, ale i náhlá ztráta potěšení, které mívala z komunikace s jinými lidmi. Snímek s mimořádným citem pro detail i s vědomím, že součástí dramatu nejsou jen exponované situace, ale také chvíle ticha a nejistoty, staví příběh nevyrovnané dívky, kterou však nelze odsuzovat. Díky celkové pečlivosti a pochopení pro postavy jsou tváře v závěrečné scéně víc než figurami v dramatu. Jsou živé. (47th KVIFF)
    Žánry:Drama
    2
  • Moje superbejvalka
    Moje superbejvalka (2006)
    Film
    • VOYO
    • Google Play
    • iTunes
    Rozpad vztahu nebývá lehký ani pro jednu ze znesvářených stran, ale v některých případech může být přímo nebezpečný. V komedii Ivana Reitmana MOJE SUPERBEJVALKA Matt Saunders (Luke Wilson) konečně najde ideální přítelkyni - krásnou Jenny Johnson (Uma Thurman), která je shodou okolností také superhrdinkou G-Girl. Když ale jeho zdánlivě perfektní přítelkyně začne být příliš majetnická, rozhodne se ze vztahu vycouvat. Jak se ale rozejdete s přítelkyní, která umí létat, dokáže zvedat auta a pouhým pohledem propaluje ocel? Jakmile se Jenny/G-Girl dozví, že Matt navázal romantický vztah se svou spolupracovnicí Hannah Lewis (Anna Faris), rozpoutá s pomocí svých superschopností peklo, na které Matt jen tak nezapomene. Matt zlomil Jenny srdce. Ona chce jemu zlomit všechno. Ivan Reitman patří k nejúspěšnějším komediálním režisérům všech dob. Do jeho obsáhlého režijního portfolia patří takové hity jako oba díly Krotitelů duchů, Dvojčata, Policajt ze školky nebo Junior. Ve svém nejnovějším filmu se pokusil přistoupit k tomuto žánru neotřelým způsobem. "Nebylo to lehké," říká Reitman. "Už jsme tu měli spoustu komedií s romantickými prvky a většina z nich jede podle klasické šablony: Chlapec potká dívku, zamilují se do sebe, následně ji na chvíli ztratí a nakonec se znovu dají dohromady." Originální myšlenku nakonec našel ve scénáři Dona Payneho, dlouholetého scénáristy seriálu Simpsonovi, na kterém se podílí také jako vedoucí výroby.
    53%
    Rozpad vztahu nebývá lehký ani pro jednu ze znesvářených stran, ale v některých případech může být přímo nebezpečný. V komedii Ivana Reitmana MOJE SUPERBEJVALKA Matt Saunders (Luke Wilson) konečně najde ideální přítelkyni - krásnou Jenny Johnson (Uma Thurman), která je shodou okolností také superhrdinkou G-Girl. Když ale jeho zdánlivě perfektní přítelkyně začne být příliš majetnická, rozhodne se ze vztahu vycouvat. Jak se ale rozejdete s přítelkyní, která umí létat, dokáže zvedat auta a pouhým pohledem propaluje ocel? Jakmile se Jenny/G-Girl dozví, že Matt navázal romantický vztah se svou spolupracovnicí Hannah Lewis (Anna Faris), rozpoutá s pomocí svých superschopností peklo, na které Matt jen tak nezapomene. Matt zlomil Jenny srdce. Ona chce jemu zlomit všechno. Ivan Reitman patří k nejúspěšnějším komediálním režisérům všech dob. Do jeho obsáhlého režijního portfolia patří takové hity jako oba díly Krotitelů duchů, Dvojčata, Policajt ze školky nebo Junior. Ve svém nejnovějším filmu se pokusil přistoupit k tomuto žánru neotřelým způsobem. "Nebylo to lehké," říká Reitman. "Už jsme tu měli spoustu komedií s romantickými prvky a většina z nich jede podle klasické šablony: Chlapec potká dívku, zamilují se do sebe, následně ji na chvíli ztratí a nakonec se znovu dají dohromady." Originální myšlenku nakonec našel ve scénáři Dona Payneho, dlouholetého scénáristy seriálu Simpsonovi, na kterém se podílí také jako vedoucí výroby.
    3
  • 4