?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ksenija Terzovic: Filmy a seriály

  • Čarlston za Ognjenku
    Čarlston za Ognjenku (2008)
    Film
    V malé horské vesnici Pokrp zbyl po první světové válce pouze jeden muž. Tamní ženy se o bezzubého dědu starají jako o boha, neboť se snaží zachovat posledního představitele druhého pohlaví. Když pak ale náhle umírá, dvě sestry jsou vyslány na cestu, aby do vesnice opět přivedly nějakého muže. Slzy na prodej je temnou erotickou komediální poutí, která diváka zavádí do hlubin srbského folkloru a tradic. Je jakousi alegorickou fantasy, jež pohlíží na balkánské poválečné trauma očima žen. Film oplývá velkolepými vizuálními efekty a propracovanou kamerou. Hudbu k filmu složil japonský umělec Shigeru Umebayashi, spolupracovník např. režiséra Wong Kar Waie. Jedná se o jeden z nejnákladnějších filmů v dějinách srbské kinematografie. [FebioFest 2009]
    69%
    V malé horské vesnici Pokrp zbyl po první světové válce pouze jeden muž. Tamní ženy se o bezzubého dědu starají jako o boha, neboť se snaží zachovat posledního představitele druhého pohlaví. Když pak ale náhle umírá, dvě sestry jsou vyslány na cestu, aby do vesnice opět přivedly nějakého muže. Slzy na prodej je temnou erotickou komediální poutí, která diváka zavádí do hlubin srbského folkloru a tradic. Je jakousi alegorickou fantasy, jež pohlíží na balkánské poválečné trauma očima žen. Film oplývá velkolepými vizuálními efekty a propracovanou kamerou. Hudbu k filmu složil japonský umělec Shigeru Umebayashi, spolupracovník např. režiséra Wong Kar Waie. Jedná se o jeden z nejnákladnějších filmů v dějinách srbské kinematografie. [FebioFest 2009]
    1
  • Lost and Found
    Lost and Found (2005)
    Film
    Kolektívny projekt šiestich mladých režisérov z krajín strednej a východnej Európy predstavuje šesť filmových poviedok, spojených ústrednou témou generácie. Je to prvá postkomunistická generácia, ktorá vyrástla v turbulentnom období politických zmien, krehkých mladých demokraciách či vojnových konfliktoch a dnes má zaujať svoje miesto vo svete. Každý z talentovaných filmových režisérov priniesol svoj osobný pohľad na problém spoločenských zmien a medzigeneračných vzťahov, ktoré dotvárajú obraz súčasnosti. Bulharská poviedka zachytáva dve tváre svadobného rituálu a konfrontuje tak platnosť tradičných hodnôt s rýchlym technologickým pokrokom. Rumunský príbeh rozpráva o vidieckom dievčati, ktoré musí kvôli operácii chorej matky obetovať svojho obľúbeného cvičeného moriaka. Bosniansky príspevok je portrétom dvoch dievčat z mesta rozdeleného etnickými a náboženskými konfliktami, ktoré sa narodili v ten istý deň, no zatiaľ si k sebe nemohli nájsť cestu. Poviedka z Maďarska je temnou úvahou o stopách minulosti, ktorej po smrti matky musia čeliť brat so sestrou. V srbskom príbehu sa za kurióznych okolností stretnú matka s dcérou, aby si v električke rútiacej sa plnou rýchlosťou s pokazenými brzdami narýchlo vyjasnili svoje medzigeneračné problémy. Jednotlivé poviedky, ktorým nechýba humor ani vážnosť, spája veselý animovaný film z Estónska. Režiséri týchto malých pôsobivých diel už medzičasom na seba upozornili i úspešnými celovečernými filmami a pozbierali za ne i prvé ocenenia. Medzi nimi nájdeme rumunského víťaza Zlatej palmy z Cannes Christiana Mungiu (za film 4 mesiace, 3 týždne a 2 dni), či držiteľku Zlatého medveďa z Berlinale Jasmilu Zbanic (za film Grbavica).
    Žánry:Drama
    65%
    Kolektívny projekt šiestich mladých režisérov z krajín strednej a východnej Európy predstavuje šesť filmových poviedok, spojených ústrednou témou generácie. Je to prvá postkomunistická generácia, ktorá vyrástla v turbulentnom období politických zmien, krehkých mladých demokraciách či vojnových konfliktoch a dnes má zaujať svoje miesto vo svete. Každý z talentovaných filmových režisérov priniesol svoj osobný pohľad na problém spoločenských zmien a medzigeneračných vzťahov, ktoré dotvárajú obraz súčasnosti. Bulharská poviedka zachytáva dve tváre svadobného rituálu a konfrontuje tak platnosť tradičných hodnôt s rýchlym technologickým pokrokom. Rumunský príbeh rozpráva o vidieckom dievčati, ktoré musí kvôli operácii chorej matky obetovať svojho obľúbeného cvičeného moriaka. Bosniansky príspevok je portrétom dvoch dievčat z mesta rozdeleného etnickými a náboženskými konfliktami, ktoré sa narodili v ten istý deň, no zatiaľ si k sebe nemohli nájsť cestu. Poviedka z Maďarska je temnou úvahou o stopách minulosti, ktorej po smrti matky musia čeliť brat so sestrou. V srbskom príbehu sa za kurióznych okolností stretnú matka s dcérou, aby si v električke rútiacej sa plnou rýchlosťou s pokazenými brzdami narýchlo vyjasnili svoje medzigeneračné problémy. Jednotlivé poviedky, ktorým nechýba humor ani vážnosť, spája veselý animovaný film z Estónska. Režiséri týchto malých pôsobivých diel už medzičasom na seba upozornili i úspešnými celovečernými filmami a pozbierali za ne i prvé ocenenia. Medzi nimi nájdeme rumunského víťaza Zlatej palmy z Cannes Christiana Mungiu (za film 4 mesiace, 3 týždne a 2 dni), či držiteľku Zlatého medveďa z Berlinale Jasmilu Zbanic (za film Grbavica).
    Žánry:Drama
    2
  • Třetí poločas
    Třetí poločas (2012)
    Film
    • SledovaniTV
    • DaFilms

    Kosta, člen nepříliš zdatného makedonského národního týmu, se zamiluje do dcery místního židovského obchodníka. Zároveň s tím přichází do týmu nový trenér, bývalý německý fotbalový šampion Rudolph Spitz, který se pouští do nelehkého úkolu: vybudovat ze skupiny nezkušených hráčů úspěšný národní tým. Srbskou okupací poznamenaná Makedonie s nadšením sleduje, jak tým zažívá svá první vítězství. Postupující světová válka ale do Makedonie přivádí bulharskou armádu a s ní i nacistickou ideologii a protižidovské zákony. Makedonsko-české historické drama inspirovaly skutečné události holokaustu makedonských Židů během druhé světové války. (Febiofest)

    63%

    Kosta, člen nepříliš zdatného makedonského národního týmu, se zamiluje do dcery místního židovského obchodníka. Zároveň s tím přichází do týmu nový trenér, bývalý německý fotbalový šampion Rudolph Spitz, který se pouští do nelehkého úkolu: vybudovat ze skupiny nezkušených hráčů úspěšný národní tým. Srbskou okupací poznamenaná Makedonie s nadšením sleduje, jak tým zažívá svá první vítězství. Postupující světová válka ale do Makedonie přivádí bulharskou armádu a s ní i nacistickou ideologii a protižidovské zákony. Makedonsko-české historické drama inspirovaly skutečné události holokaustu makedonských Židů během druhé světové války. (Febiofest)

    3
  • 4