?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Monika Maratová: Filmy a seriály

  • Žebrácká opera
    Žebrácká opera (1991)
    Film
    • VOYO
    Podsvětí ovládají dvě konkurenční zlodějské organizace. Jednu vede Peachum (Marián Labuda) a druhou Mackeath (Josef Abrhám). Peachumova dcera Polly se má stát zdrojem Peachumových informací o Mackeathovi. V totéž doufá Mackeath, tedy že se dostane na kobylku Peachumovi. Polly se však do Mackeatha skutečně zamiluje, a tak Peachumovi nezbývá, než se Mackeatha zbavit jinak. Ve spolupráci s velitelem městské policie Lockithem (Rudolf Hrušínský), s nímž ostatně spolupracuje už dlouho. To ovšem není první překvapující zjištění, vztahy mezi podsvětím a policií jsou daleko komplikovanější... Film je přepisem stejnojmenné divadelní hry Václava Havla, jež byla inspirována klasickou anglickou hrou Johna Gaye z roku 1728. Režisér Jiří Menzel inscenoval Havlovu hru i na divadelních prknech.
    Žánry:DramaKomedie
    63%
    Podsvětí ovládají dvě konkurenční zlodějské organizace. Jednu vede Peachum (Marián Labuda) a druhou Mackeath (Josef Abrhám). Peachumova dcera Polly se má stát zdrojem Peachumových informací o Mackeathovi. V totéž doufá Mackeath, tedy že se dostane na kobylku Peachumovi. Polly se však do Mackeatha skutečně zamiluje, a tak Peachumovi nezbývá, než se Mackeatha zbavit jinak. Ve spolupráci s velitelem městské policie Lockithem (Rudolf Hrušínský), s nímž ostatně spolupracuje už dlouho. To ovšem není první překvapující zjištění, vztahy mezi podsvětím a policií jsou daleko komplikovanější... Film je přepisem stejnojmenné divadelní hry Václava Havla, jež byla inspirována klasickou anglickou hrou Johna Gaye z roku 1728. Režisér Jiří Menzel inscenoval Havlovu hru i na divadelních prknech.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Zvláštní bytosti
    Zvláštní bytosti (1990)
    Film
    • VOYO

    Některé filmy chystané na samém sklonku 80. let, které by vyznívaly odvážně, ba odbojně za komunistického režimu, ztratily po jeho pádu svou závažnost i naléhavost. Patří mezi ně i Zvláštní bytosti, v nichž Fero Fenič prozkoumal funkcionářskou mentalitu: vypovídá o morálním pádu jednoho takového notně sporného, arogantního hrdiny, spoléhajícího se na nedotknutelnost svých výsad. Výrazně symbolistní zacílení vede spíše k expresivnímu zamyšlení nad emotivním prožitkem dané doby nežli k jejímu střízlivě analytickému rozboru.

    Žánry:Drama
    61%

    Některé filmy chystané na samém sklonku 80. let, které by vyznívaly odvážně, ba odbojně za komunistického režimu, ztratily po jeho pádu svou závažnost i naléhavost. Patří mezi ně i Zvláštní bytosti, v nichž Fero Fenič prozkoumal funkcionářskou mentalitu: vypovídá o morálním pádu jednoho takového notně sporného, arogantního hrdiny, spoléhajícího se na nedotknutelnost svých výsad. Výrazně symbolistní zacílení vede spíše k expresivnímu zamyšlení nad emotivním prožitkem dané doby nežli k jejímu střízlivě analytickému rozboru.

    Žánry:Drama
    2
  • Divoká srdce
    Divoká srdce (1990)
    Film
    Historický film tvoří dvě povídky - Dlužný výstřel a Divoký páv. Společným tématem jsou jim slavné souboje dvou významných historických osobností: Alexandra Sergejeviče Puškina a Giovanniho Giacoma Casanovy. Puškinův tragický duel, který mu předčasně ukončil život, je vylíčen ve spojitosti se vznikem jeho povídky Dlužný výstřel, Casanovova historka je pojata spíš ironicky a humorně. Jde o to, že slavný svůdce vlastně nikdy nesváděl, naopak celý život vedl nepřetržitý souboj se ženskými svody. Proto byl tolik rozhořčen Mozartovou operou Don Giovanni, prý částečně inspirovanou jeho osudy, a střetl se s autorem u manželů Duškových na Bertramce. Vyprávění o skutečném souboji, který svedl s polským maršálem Branickým, je pouhou epizodou z mozaiky jeho bohatého života.
    51%
    Historický film tvoří dvě povídky - Dlužný výstřel a Divoký páv. Společným tématem jsou jim slavné souboje dvou významných historických osobností: Alexandra Sergejeviče Puškina a Giovanniho Giacoma Casanovy. Puškinův tragický duel, který mu předčasně ukončil život, je vylíčen ve spojitosti se vznikem jeho povídky Dlužný výstřel, Casanovova historka je pojata spíš ironicky a humorně. Jde o to, že slavný svůdce vlastně nikdy nesváděl, naopak celý život vedl nepřetržitý souboj se ženskými svody. Proto byl tolik rozhořčen Mozartovou operou Don Giovanni, prý částečně inspirovanou jeho osudy, a střetl se s autorem u manželů Duškových na Bertramce. Vyprávění o skutečném souboji, který svedl s polským maršálem Branickým, je pouhou epizodou z mozaiky jeho bohatého života.
    3
  • Uf-Oni jsou tady
    Uf-Oni jsou tady (1988)
    Film
    • VOYO
    38%
    4