?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Éva Kozma: Filmy a seriály

  • Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel
    Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
    Film
    • Max
    • iVysílání
    • Google Play
    • +2
    Dynamit a tvrdý alkohol prospívají dlouhověkosti - nebo alespoň právě stoletému Allanovi Karlssonovi, který pro ně chová celoživotní vášeň. Místo oslavy ale pouze v papučích proleze oknem domova důchodců a dá se na útěk. Cestou přibere ukradený kufr plný peněz, několik okouzlujících bizarních přátel a slonici Sonyu, zatímco mu na krk dýchá policie a gang, kterému kufr s penězi patřil. Ulítlou road movie prolíná příběh jeho dlouhého života, který je satirickými dějinami celého moderního světa, v nichž hrál skrytou a zásadní roli expert na vybuchování čehokoliv Allan.
    74%
    Dynamit a tvrdý alkohol prospívají dlouhověkosti - nebo alespoň právě stoletému Allanovi Karlssonovi, který pro ně chová celoživotní vášeň. Místo oslavy ale pouze v papučích proleze oknem domova důchodců a dá se na útěk. Cestou přibere ukradený kufr plný peněz, několik okouzlujících bizarních přátel a slonici Sonyu, zatímco mu na krk dýchá policie a gang, kterému kufr s penězi patřil. Ulítlou road movie prolíná příběh jeho dlouhého života, který je satirickými dějinami celého moderního světa, v nichž hrál skrytou a zásadní roli expert na vybuchování čehokoliv Allan.
    1
  • 2
  • Konec
    Konec (2007)
    Film
    Bláznivá road movie o starém manželském páru Emilovi a Hédi, který žije jako tisíce jiných lidí v postkomunistickém Maďarsku. Jejich zdánlivě poklidný život doprovází celkem pravidelné placení všemožných složenek. Jednoho dne se ale Emil rozhodne vyloupit poštu a tím začíná jeho netradiční cesta světem zločinu...

    Ráhonyi teprve v roce 2006 - ve svých čtyřiceti letech - začal připravovat celovečerní hraný debut Konec, který bychom mohli označit podtitulem Bonnie a Clyde po maďarsku. Vypráví příběh dvou důchodců - manželů Emila a Hédi, kteří společně strávili téměř půl století. Film získal maďarskou národní cenu 2007.

    Zdá se, že svůj monotónní život skrytý za zdmi jednoho obyčejného paneláku omezili především na placení všemožných složenek a skrývání se před soudními vykonavateli a vymahači. Emil se ale jednoho dne vzbouří, opustí ženu a byt a přepadne první poštu, na kterou na své cestě narazí. Snímek zaujal nejen díky svému jemně ironickému humoru, který poukazuje na určité sociální nedostatky maďarské společnosti, ale především díky hereckým výkonům obou hlavních představitelů - skvělých maďarských herců, Emila Kerese a Teri Földiové, kteří se svých rolí zhostili s mistrovskou nonšalancí.
    Žánry:DramaKomedieKrimi
    69%
    Bláznivá road movie o starém manželském páru Emilovi a Hédi, který žije jako tisíce jiných lidí v postkomunistickém Maďarsku. Jejich zdánlivě poklidný život doprovází celkem pravidelné placení všemožných složenek. Jednoho dne se ale Emil rozhodne vyloupit poštu a tím začíná jeho netradiční cesta světem zločinu...

    Ráhonyi teprve v roce 2006 - ve svých čtyřiceti letech - začal připravovat celovečerní hraný debut Konec, který bychom mohli označit podtitulem Bonnie a Clyde po maďarsku. Vypráví příběh dvou důchodců - manželů Emila a Hédi, kteří společně strávili téměř půl století. Film získal maďarskou národní cenu 2007.

    Zdá se, že svůj monotónní život skrytý za zdmi jednoho obyčejného paneláku omezili především na placení všemožných složenek a skrývání se před soudními vykonavateli a vymahači. Emil se ale jednoho dne vzbouří, opustí ženu a byt a přepadne první poštu, na kterou na své cestě narazí. Snímek zaujal nejen díky svému jemně ironickému humoru, který poukazuje na určité sociální nedostatky maďarské společnosti, ale především díky hereckým výkonům obou hlavních představitelů - skvělých maďarských herců, Emila Kerese a Teri Földiové, kteří se svých rolí zhostili s mistrovskou nonšalancí.
    Žánry:DramaKomedieKrimi
    3
  • Treadstone
    Treadstone (2019)
    Seriál
    68%
    4
  • 5
  • Taxidermia
    Taxidermia (2006)
    Film
    Tři příběhy – tři historická období. Tři muži – děd, otec a syn. Jeden touží po lásce, druhý po úspěchu, třetí po nesmrtelnosti. Děd žije svými fantaziemi a za zimních večerů se v promrzlém chlévě zahřívá vzrušujícími sny. Nic ho nemůže zastavit v jeho plodné představivosti. Otec je proslulý šampion v soutěžích jedlíků v časovém limitu, jenž se snaží dostihnout svůj vzor, evropského mistra jedlíků. Syn vycpává zvířata. Zabývá se něčím, co si nikdo nedokáže ani v nejbujnější fantazii představit. Příběhy děda, otce a syna, jež se odehrávají ve třech dějinných obdobích, nastavují zrcadlo zvrácené době i společnosti. Režisér o svém filmu říká: „Nemám potřebu vyprávět o sobě, ale o věcech, které jsou pro mne důležité. Objevil jsem svět povídek Lajose Partiho Nagye, které by klidně mohly být moje. Dvě jeho povídky tvoří základ tohoto příběhu o rodině. Ve scénáři jsem k nim přidal tři generace a pro sebe místo vypravěče.“
    65%
    Tři příběhy – tři historická období. Tři muži – děd, otec a syn. Jeden touží po lásce, druhý po úspěchu, třetí po nesmrtelnosti. Děd žije svými fantaziemi a za zimních večerů se v promrzlém chlévě zahřívá vzrušujícími sny. Nic ho nemůže zastavit v jeho plodné představivosti. Otec je proslulý šampion v soutěžích jedlíků v časovém limitu, jenž se snaží dostihnout svůj vzor, evropského mistra jedlíků. Syn vycpává zvířata. Zabývá se něčím, co si nikdo nedokáže ani v nejbujnější fantazii představit. Příběhy děda, otce a syna, jež se odehrávají ve třech dějinných obdobích, nastavují zrcadlo zvrácené době i společnosti. Režisér o svém filmu říká: „Nemám potřebu vyprávět o sobě, ale o věcech, které jsou pro mne důležité. Objevil jsem svět povídek Lajose Partiho Nagye, které by klidně mohly být moje. Dvě jeho povídky tvoří základ tohoto příběhu o rodině. Ve scénáři jsem k nim přidal tři generace a pro sebe místo vypravěče.“
    6