?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Josef Ryzec: Filmy a seriály

  • Údolí krásných žab
    Údolí krásných žab (1973)
    Film
    Janě je patnáct let a přihlásila se na letní tábor. Těší se na něj, dokud nepotkala Ondru. Je úplně jiný než kluci od nich ze třídy a moc si s ním rozumí. Za pár dní se ale musí odloučit, protože je přihlášená na onen tábor. Vůbec se jí tam nechce a nepomůže ani když předstírá, že je nemocná. Soutěže ji nebaví, hlídku má v dešti, sedne si do mraveniště, svému družstvu znemožní vyhrát... Polepší se? Problémy dospívající patnáctileté Jany. Po prvním citovém vzplanutí, které ještě nedokáže pojmenovat a které si ve své dívčí představivosti povýšila na lásku, se dostává do rozporu sama se sebou. Cítí se již dospělou, a přitom je ještě všemi považována za dítě, patří do dětského kolektivu, ale vzpírá se mu. Když ji rodiče víceméně přinutí, aby jela na tábor, dělá všechno proto, aby nezapadla mezi partu, aby se jí v táboře nelíbilo, aby se ostatním dětem zprotivila. Ale všechno nakonec samozřejmě dopadne úplně jinak, než si dívka naplánovala... (zdroj: TV Barrandov)
    Žánry:Rodinný
    65%
    Janě je patnáct let a přihlásila se na letní tábor. Těší se na něj, dokud nepotkala Ondru. Je úplně jiný než kluci od nich ze třídy a moc si s ním rozumí. Za pár dní se ale musí odloučit, protože je přihlášená na onen tábor. Vůbec se jí tam nechce a nepomůže ani když předstírá, že je nemocná. Soutěže ji nebaví, hlídku má v dešti, sedne si do mraveniště, svému družstvu znemožní vyhrát... Polepší se? Problémy dospívající patnáctileté Jany. Po prvním citovém vzplanutí, které ještě nedokáže pojmenovat a které si ve své dívčí představivosti povýšila na lásku, se dostává do rozporu sama se sebou. Cítí se již dospělou, a přitom je ještě všemi považována za dítě, patří do dětského kolektivu, ale vzpírá se mu. Když ji rodiče víceméně přinutí, aby jela na tábor, dělá všechno proto, aby nezapadla mezi partu, aby se jí v táboře nelíbilo, aby se ostatním dětem zprotivila. Ale všechno nakonec samozřejmě dopadne úplně jinak, než si dívka naplánovala... (zdroj: TV Barrandov)
    Žánry:Rodinný
    1
  • Svědectví mrtvých očí
    Svědectví mrtvých očí (1971)
    Film
    • VOYO
    Hlavní postavou je tu penzionovaný kriminalista Václav Gaudl, který si začíná všímat podezřelého chování elegantního manžela své neteře Hedviky. Požádá svého přítele, podplukovníka Mácu, aby mu zjistil, kam profesor Horáček jezdí ve vypůjčeném taxikářském autě. Horáček je finančním expertem podniků zahraničního obchodu a přednáší na vysoké škole, Hedvika pracuje jako redaktorka v nakladatelství. Žijí si nad poměry, nejen díky svým profesím, ale také díky dědictví po bohatém otci Hedviky. Bydlí ve velké vile, mají dvě auta, chatu. Žena, která se snaží udržet si manžela, netuší, že má mladou milenku, jejich podnájemnici Danielu, s níž po přednáškách odjíždí na chatu. Když se Horáček rozhodne rozvést, ztropí Hedvika hysterickou scénu při níž nejprve prohlásí, že se nikdy nerozvede a nakonec způsobí nehodu, při níž zahyne mladá stopařka. Hedvika přemluví manžela, aby z místa nehody ujel. Muž to udělá protože netuší, že ho žena vyfotila, když táhl mrtvolu do křovin. Profesor Horáček se rozhodne pro radikální řešení. Chladnokrevně připraví a provede vraždu.
    Žánry:DramaKrimi
    64%
    Hlavní postavou je tu penzionovaný kriminalista Václav Gaudl, který si začíná všímat podezřelého chování elegantního manžela své neteře Hedviky. Požádá svého přítele, podplukovníka Mácu, aby mu zjistil, kam profesor Horáček jezdí ve vypůjčeném taxikářském autě. Horáček je finančním expertem podniků zahraničního obchodu a přednáší na vysoké škole, Hedvika pracuje jako redaktorka v nakladatelství. Žijí si nad poměry, nejen díky svým profesím, ale také díky dědictví po bohatém otci Hedviky. Bydlí ve velké vile, mají dvě auta, chatu. Žena, která se snaží udržet si manžela, netuší, že má mladou milenku, jejich podnájemnici Danielu, s níž po přednáškách odjíždí na chatu. Když se Horáček rozhodne rozvést, ztropí Hedvika hysterickou scénu při níž nejprve prohlásí, že se nikdy nerozvede a nakonec způsobí nehodu, při níž zahyne mladá stopařka. Hedvika přemluví manžela, aby z místa nehody ujel. Muž to udělá protože netuší, že ho žena vyfotila, když táhl mrtvolu do křovin. Profesor Horáček se rozhodne pro radikální řešení. Chladnokrevně připraví a provede vraždu.
    Žánry:DramaKrimi
    2
  • Útěky domů
    Útěky domů (1980)
    Film
    • VOYO
    Módní návrhářce Marii se blíží čtyřicítka, je sice úspěšná ve své práci, ale nemá čas na nic jiného. Její mladší manžel Michal se více stará o jejich 12-ti letého syna Honzu. Během jedné noční hádky mezi rodiči se Honza dovídá, že byl jako kojenec adoptován. Rodiče neví, že jejich rozhovor uslyšel. Od této chvíle si přestává rozumět i s otcem a rozhodne se najít si své pravé rodiče, najít svůj domov, o kterém si myslí, že ho nemá. Když má Honza po úspěšném pátrání možnost zjistit svou pravou totožnost, najednou zaváhá a pochopí, že pravými rodiči nejsou ti, kteří jej přivedli na svět, ale Marie s Michalem, kteří jej vychovali.
    58%
    Módní návrhářce Marii se blíží čtyřicítka, je sice úspěšná ve své práci, ale nemá čas na nic jiného. Její mladší manžel Michal se více stará o jejich 12-ti letého syna Honzu. Během jedné noční hádky mezi rodiči se Honza dovídá, že byl jako kojenec adoptován. Rodiče neví, že jejich rozhovor uslyšel. Od této chvíle si přestává rozumět i s otcem a rozhodne se najít si své pravé rodiče, najít svůj domov, o kterém si myslí, že ho nemá. Když má Honza po úspěšném pátrání možnost zjistit svou pravou totožnost, najednou zaváhá a pochopí, že pravými rodiči nejsou ti, kteří jej přivedli na svět, ale Marie s Michalem, kteří jej vychovali.
    3
  • Hop - a je tu lidoop
    Hop - a je tu lidoop (1977)
    Film
    • VOYO
    Aladdin po česku aneb filmová komedie o lásce, chamtivosti a džinovi z láhve. To by jeden nevěřil, co se všechno semele kolem jediné láhve. Vyloví ji z řeky rybář Fuksa a prodá vedoucímu hostince Mertovi, který vzápětí zjistí, že její obsah je poněkud neobvyklý. Láhev je totiž příbytkem džina, který chce svého majitele učinit šťastným a jediným slůvkem dokáže splnit každé přání. Merta toho samozřejmě využije k hromadění majetku, stejně jako další vlastník, chamtivý řezník Tureček. Ten se navíc rozhodne každého, kdo se mu jen trochu nelíbí, proměnit v šimpanze. Zázrakem nabité bohatství poznamená také Turečkovu dceru Blanku, což se vůbec nelíbí sympatickému Ondrovi, o kterého dívka stojí víc než o svého nápadníka Viktora, syna "odklizeného" Merty. Její otec má ovšem s Ondrou jiné plány. Chce se mu pomstít za to, že se od něj mládenec nenechal okrást a nastraží mu léčku. Ve zmatku, který tím vyvolá, se však rozbije džinova láhev a ten se pře-stěhuje do jiné. Shodou okolností je to ta, kterou si domů odnese Ondra. Ten se džinem nechá proměnit se štěně a odnést Blance. Může tak být stále s ní, aniž by o tom dívka věděla. Ta se již začíná probouzet ze svého opojení bohatstvím a hledá jiné hodnoty. Zdá se, že džinovo přání učinit svého pána šťastným, se konečně naplní.
    50%
    Aladdin po česku aneb filmová komedie o lásce, chamtivosti a džinovi z láhve. To by jeden nevěřil, co se všechno semele kolem jediné láhve. Vyloví ji z řeky rybář Fuksa a prodá vedoucímu hostince Mertovi, který vzápětí zjistí, že její obsah je poněkud neobvyklý. Láhev je totiž příbytkem džina, který chce svého majitele učinit šťastným a jediným slůvkem dokáže splnit každé přání. Merta toho samozřejmě využije k hromadění majetku, stejně jako další vlastník, chamtivý řezník Tureček. Ten se navíc rozhodne každého, kdo se mu jen trochu nelíbí, proměnit v šimpanze. Zázrakem nabité bohatství poznamená také Turečkovu dceru Blanku, což se vůbec nelíbí sympatickému Ondrovi, o kterého dívka stojí víc než o svého nápadníka Viktora, syna "odklizeného" Merty. Její otec má ovšem s Ondrou jiné plány. Chce se mu pomstít za to, že se od něj mládenec nenechal okrást a nastraží mu léčku. Ve zmatku, který tím vyvolá, se však rozbije džinova láhev a ten se pře-stěhuje do jiné. Shodou okolností je to ta, kterou si domů odnese Ondra. Ten se džinem nechá proměnit se štěně a odnést Blance. Může tak být stále s ní, aniž by o tom dívka věděla. Ta se již začíná probouzet ze svého opojení bohatstvím a hledá jiné hodnoty. Zdá se, že džinovo přání učinit svého pána šťastným, se konečně naplní.
    4
  • Všichni proti všem
    Všichni proti všem (1977)
    Film

    Vladimír Šmeral v jedné ze svých posledních rolí sehrál starého pána, jenž se celý život věnoval restaurování starožitností. Jako znalec umění se plánovitě obklopoval starými obrazy, které rozmyslně shromažďoval. Jenže jeho vášeň pro malířství jeho maloměšťácká rodina příliš nechápe, ve sbírce obrazů vidí jen neužitečně investované peníze. A už se těší, jak nabyté dědictví výnosně rozprodají. Režisér Karel Steklý vytvořil notně těžkopádnou, pramálo vtipnou satiru na konzumní způsob život, kterému jsou cizí jakékoli vznešenější, vyšší hodnoty.

    43%

    Vladimír Šmeral v jedné ze svých posledních rolí sehrál starého pána, jenž se celý život věnoval restaurování starožitností. Jako znalec umění se plánovitě obklopoval starými obrazy, které rozmyslně shromažďoval. Jenže jeho vášeň pro malířství jeho maloměšťácká rodina příliš nechápe, ve sbírce obrazů vidí jen neužitečně investované peníze. A už se těší, jak nabyté dědictví výnosně rozprodají. Režisér Karel Steklý vytvořil notně těžkopádnou, pramálo vtipnou satiru na konzumní způsob život, kterému jsou cizí jakékoli vznešenější, vyšší hodnoty.

    5
  • Tam, kde hnízdí čápi
    Tam, kde hnízdí čápi (1975)
    Film

    Režisér Karel Steklý se v 70. letech zařadil mezi ty umělce, kteří urputně, byť málo přesvědčivě hájili normalizační režim. V tomto na vesnici zasazeném snímku, který se odehrává ve dvou časových rovinách, ukazuje, jak čestní komunisté, jejichž přesvědčení bylo upřímné, to vždy měli těžké. V éře stalinismu je ohrožovaly přehmaty, v krizovém období o patnáct let později se stali terčem pravicových sil. A režisér zdůrazňuje, že není náhodné, že právě ti největší dogmatici z 50. let se později stali stejně zákeřnými obroditeli. Do dneška zůstal z celého propagandistického eposu, realizačně velice toporného, jen hluše proklamativní výkřik.

    36%

    Režisér Karel Steklý se v 70. letech zařadil mezi ty umělce, kteří urputně, byť málo přesvědčivě hájili normalizační režim. V tomto na vesnici zasazeném snímku, který se odehrává ve dvou časových rovinách, ukazuje, jak čestní komunisté, jejichž přesvědčení bylo upřímné, to vždy měli těžké. V éře stalinismu je ohrožovaly přehmaty, v krizovém období o patnáct let později se stali terčem pravicových sil. A režisér zdůrazňuje, že není náhodné, že právě ti největší dogmatici z 50. let se později stali stejně zákeřnými obroditeli. Do dneška zůstal z celého propagandistického eposu, realizačně velice toporného, jen hluše proklamativní výkřik.

    6