?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Csaba Czene: Filmy a seriály

  • 1
  • Taxidermia
    Taxidermia (2006)
    FilmRole: Morosgoványi Vendel
    Tři příběhy – tři historická období. Tři muži – děd, otec a syn. Jeden touží po lásce, druhý po úspěchu, třetí po nesmrtelnosti. Děd žije svými fantaziemi a za zimních večerů se v promrzlém chlévě zahřívá vzrušujícími sny. Nic ho nemůže zastavit v jeho plodné představivosti. Otec je proslulý šampion v soutěžích jedlíků v časovém limitu, jenž se snaží dostihnout svůj vzor, evropského mistra jedlíků. Syn vycpává zvířata. Zabývá se něčím, co si nikdo nedokáže ani v nejbujnější fantazii představit. Příběhy děda, otce a syna, jež se odehrávají ve třech dějinných obdobích, nastavují zrcadlo zvrácené době i společnosti. Režisér o svém filmu říká: „Nemám potřebu vyprávět o sobě, ale o věcech, které jsou pro mne důležité. Objevil jsem svět povídek Lajose Partiho Nagye, které by klidně mohly být moje. Dvě jeho povídky tvoří základ tohoto příběhu o rodině. Ve scénáři jsem k nim přidal tři generace a pro sebe místo vypravěče.“
    65%
    Tři příběhy – tři historická období. Tři muži – děd, otec a syn. Jeden touží po lásce, druhý po úspěchu, třetí po nesmrtelnosti. Děd žije svými fantaziemi a za zimních večerů se v promrzlém chlévě zahřívá vzrušujícími sny. Nic ho nemůže zastavit v jeho plodné představivosti. Otec je proslulý šampion v soutěžích jedlíků v časovém limitu, jenž se snaží dostihnout svůj vzor, evropského mistra jedlíků. Syn vycpává zvířata. Zabývá se něčím, co si nikdo nedokáže ani v nejbujnější fantazii představit. Příběhy děda, otce a syna, jež se odehrávají ve třech dějinných obdobích, nastavují zrcadlo zvrácené době i společnosti. Režisér o svém filmu říká: „Nemám potřebu vyprávět o sobě, ale o věcech, které jsou pro mne důležité. Objevil jsem svět povídek Lajose Partiho Nagye, které by klidně mohly být moje. Dvě jeho povídky tvoří základ tohoto příběhu o rodině. Ve scénáři jsem k nim přidal tři generace a pro sebe místo vypravěče.“
    2
  • 3
  • Maďarská krása
    Maďarská krása (2003)
    Film
    Tvůrci tragikomedie Maďarská krása neskrývají inspiraci známější Americkou krásou, aby se stejnou naléhavostí postihli slabé stránky maďarské společnosti. V popředí příběhu jsou členové dvou zbohatlických rodin, kteří žijí blízko sebe v nových rodinných domcích, postavených nedaleko rozlehlé panelákové čtvrti. Na jedné straně je to generace rodičů, padesátníků unavených životem, na druhé jejich dětí, příliš rychle otrávených dospíváním. Každý z nich vlastně něco hledá: způsob, jak získat finančně výhodnou zakázku, nové zaměstnání, přátelství, milostný vztah, ztracenou národní identitu. Někteří z hrdinů při cestě za svým cílem už ani nepomyslí na vlastní čest nebo hrdost a odhodí doslova vše, co mají... Režisér Péter Gothár nemilosrdně analyzuje morálku svých současníků, aroganci některých novodobých zaměstnavatelů, kulturní omezenost bez vyšších nároků na vkus, stejně jako předvádí, jak se místo peněz platí sexem. Nijak nešetří výsměchem, přesně vybranou absurditou či morbiditou a groteskní nadsázkou, při níž někdy až mrazí v zádech. V roce 2003 na Maďarském filmovém týdnu snímek získal Hlavní cenu a ocenění za nejlepší zvuk (Róbert Juhász).
    41%
    Tvůrci tragikomedie Maďarská krása neskrývají inspiraci známější Americkou krásou, aby se stejnou naléhavostí postihli slabé stránky maďarské společnosti. V popředí příběhu jsou členové dvou zbohatlických rodin, kteří žijí blízko sebe v nových rodinných domcích, postavených nedaleko rozlehlé panelákové čtvrti. Na jedné straně je to generace rodičů, padesátníků unavených životem, na druhé jejich dětí, příliš rychle otrávených dospíváním. Každý z nich vlastně něco hledá: způsob, jak získat finančně výhodnou zakázku, nové zaměstnání, přátelství, milostný vztah, ztracenou národní identitu. Někteří z hrdinů při cestě za svým cílem už ani nepomyslí na vlastní čest nebo hrdost a odhodí doslova vše, co mají... Režisér Péter Gothár nemilosrdně analyzuje morálku svých současníků, aroganci některých novodobých zaměstnavatelů, kulturní omezenost bez vyšších nároků na vkus, stejně jako předvádí, jak se místo peněz platí sexem. Nijak nešetří výsměchem, přesně vybranou absurditou či morbiditou a groteskní nadsázkou, při níž někdy až mrazí v zádech. V roce 2003 na Maďarském filmovém týdnu snímek získal Hlavní cenu a ocenění za nejlepší zvuk (Róbert Juhász).
    4