?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Péter Gyárfás: Filmy a seriály

  • Moszkva tér
    Moszkva tér (2001)
    FilmRole: Pasas a vécében

    Snímek Moskevské náměstí je první část volné trilogie maďarského režiséra Ference Töröka, kterou loňského roku zakončil snímkem Overnight. Hlavního hrdinu, částečně inspirovaného Törökovými vlastními zkušenostmi, sledujeme od jara do konce léta roku 1989. Tedy v době těsně před rozpadem „liberálního socialismu“. Osmnáctiletý Peťa patří k těm, kteří se politickou atmosférou příliš nezabývají a žijí svou vlastní přítomností, která se točí kolem maturitní zkoušky, prvních rande a snadno nabytých peněz. Török se ve všech filmových složkách vyhýbá zjednodušující stylizaci, a tak nesklouzává k nostalgicko-moralistně vyznívajícím snímkům, jakými byly tematicky podobné Good bye, Lenin Wolfganga Beckera nebo Pupendo Jana Hřebejka.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    70%

    Snímek Moskevské náměstí je první část volné trilogie maďarského režiséra Ference Töröka, kterou loňského roku zakončil snímkem Overnight. Hlavního hrdinu, částečně inspirovaného Törökovými vlastními zkušenostmi, sledujeme od jara do konce léta roku 1989. Tedy v době těsně před rozpadem „liberálního socialismu“. Osmnáctiletý Peťa patří k těm, kteří se politickou atmosférou příliš nezabývají a žijí svou vlastní přítomností, která se točí kolem maturitní zkoušky, prvních rande a snadno nabytých peněz. Török se ve všech filmových složkách vyhýbá zjednodušující stylizaci, a tak nesklouzává k nostalgicko-moralistně vyznívajícím snímkům, jakými byly tematicky podobné Good bye, Lenin Wolfganga Beckera nebo Pupendo Jana Hřebejka.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    1
  • Taxidermia
    Taxidermia (2006)
    Film
    Tři příběhy – tři historická období. Tři muži – děd, otec a syn. Jeden touží po lásce, druhý po úspěchu, třetí po nesmrtelnosti. Děd žije svými fantaziemi a za zimních večerů se v promrzlém chlévě zahřívá vzrušujícími sny. Nic ho nemůže zastavit v jeho plodné představivosti. Otec je proslulý šampion v soutěžích jedlíků v časovém limitu, jenž se snaží dostihnout svůj vzor, evropského mistra jedlíků. Syn vycpává zvířata. Zabývá se něčím, co si nikdo nedokáže ani v nejbujnější fantazii představit. Příběhy děda, otce a syna, jež se odehrávají ve třech dějinných obdobích, nastavují zrcadlo zvrácené době i společnosti. Režisér o svém filmu říká: „Nemám potřebu vyprávět o sobě, ale o věcech, které jsou pro mne důležité. Objevil jsem svět povídek Lajose Partiho Nagye, které by klidně mohly být moje. Dvě jeho povídky tvoří základ tohoto příběhu o rodině. Ve scénáři jsem k nim přidal tři generace a pro sebe místo vypravěče.“
    65%
    Tři příběhy – tři historická období. Tři muži – děd, otec a syn. Jeden touží po lásce, druhý po úspěchu, třetí po nesmrtelnosti. Děd žije svými fantaziemi a za zimních večerů se v promrzlém chlévě zahřívá vzrušujícími sny. Nic ho nemůže zastavit v jeho plodné představivosti. Otec je proslulý šampion v soutěžích jedlíků v časovém limitu, jenž se snaží dostihnout svůj vzor, evropského mistra jedlíků. Syn vycpává zvířata. Zabývá se něčím, co si nikdo nedokáže ani v nejbujnější fantazii představit. Příběhy děda, otce a syna, jež se odehrávají ve třech dějinných obdobích, nastavují zrcadlo zvrácené době i společnosti. Režisér o svém filmu říká: „Nemám potřebu vyprávět o sobě, ale o věcech, které jsou pro mne důležité. Objevil jsem svět povídek Lajose Partiho Nagye, které by klidně mohly být moje. Dvě jeho povídky tvoří základ tohoto příběhu o rodině. Ve scénáři jsem k nim přidal tři generace a pro sebe místo vypravěče.“
    2
  • Szezon
    Szezon (2004)
    Film
    Druhý díl filmové trilogie maďarského režiséra Ference Töröka volně navazuje na příběh osmnáctiletého chlapce z předchozího snímku Moskevské náměstí. Guli není týmž klukem z maďarského předměstí, ale potýká se s obdobnými starostmi. Škola nebo jeho profesní budoucnost ho příliš nezajímají – natož o letních prázdninách, které tráví se dvěma kamarády hledáním krátkodobých prací a o nic delších známostí. Práce v hotelu u Balatonu i zevlování v Budapešti ho však brzy začínají nudit. Török znovu hlavního protagonistu vykresluje jako na pohled obyčejného kluka, který se ale postupem času začíná vzdalovat svým kamarádům. Poznání, že hlavní hrdina touží po něčem opravdovějším než druzí dva, řeší režisér opět rozdělením jejich cest.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    Žánry:DramaKomedie
    62%
    Druhý díl filmové trilogie maďarského režiséra Ference Töröka volně navazuje na příběh osmnáctiletého chlapce z předchozího snímku Moskevské náměstí. Guli není týmž klukem z maďarského předměstí, ale potýká se s obdobnými starostmi. Škola nebo jeho profesní budoucnost ho příliš nezajímají – natož o letních prázdninách, které tráví se dvěma kamarády hledáním krátkodobých prací a o nic delších známostí. Práce v hotelu u Balatonu i zevlování v Budapešti ho však brzy začínají nudit. Török znovu hlavního protagonistu vykresluje jako na pohled obyčejného kluka, který se ale postupem času začíná vzdalovat svým kamarádům. Poznání, že hlavní hrdina touží po něčem opravdovějším než druzí dva, řeší režisér opět rozdělením jejich cest.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    Žánry:DramaKomedie
    3