?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gayle Munro: Filmy a seriály

  • 30 dní dlouhá noc
    30 dní dlouhá noc (2007)
    Film
    • Google Play

    Na nejsevernějším cípu Ameriky leží městečko Barrow. Každou zimu toto nehostinné místo na 30 dní ovládne tma, mráz a samota. Letošní zima však přinese i smrt... A Oni se blíží rychle. Překračují zamrzlou tundru, cestou odřezávají komunikace a únikové cesty. Obyvatelé městečka Barrow nemůžou zastavit to, co přichází. Krvežízniví upíři se vydávají na šílenou žranici. Je to svět, o němž dosud jen snili. Nekonečná noc a nekonečná zásoba krve a masa. V mrazivém vzduchu se vznáší jen strach. Naděje se vypařuje tak rychle, jak na sněhu stydnou rozsápaná těla. Jenom dva lidé stojí mezi hladovými vetřelci a těmi, kdo přežili první krvavý útok. Šerif Eben a jeho žena Stella bojují, aby mohli zase spatřit denní světlo. Dokážou městečko zachránit nebo se setmí navždy?

    72%

    Na nejsevernějším cípu Ameriky leží městečko Barrow. Každou zimu toto nehostinné místo na 30 dní ovládne tma, mráz a samota. Letošní zima však přinese i smrt... A Oni se blíží rychle. Překračují zamrzlou tundru, cestou odřezávají komunikace a únikové cesty. Obyvatelé městečka Barrow nemůžou zastavit to, co přichází. Krvežízniví upíři se vydávají na šílenou žranici. Je to svět, o němž dosud jen snili. Nekonečná noc a nekonečná zásoba krve a masa. V mrazivém vzduchu se vznáší jen strach. Naděje se vypařuje tak rychle, jak na sněhu stydnou rozsápaná těla. Jenom dva lidé stojí mezi hladovými vetřelci a těmi, kdo přežili první krvavý útok. Šerif Eben a jeho žena Stella bojují, aby mohli zase spatřit denní světlo. Dokážou městečko zachránit nebo se setmí navždy?

    1
  • Černé ovce
    Černé ovce (2006)
    Film
    • Filmbox+
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:GotickýHororKomedie
    57%
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:GotickýHororKomedie
    2