7.5

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Setchin Kawaya: Filmy a seriály

  • Pod vlivem lásky
    Pod vlivem lásky (2008)
    FilmRole: Man at the Hentai Confession Room
    Tradičně ve filmech láska čeká na postavy, které odpovídají normám většinové společnosti. Provokativní japonský režisér Sion Sono v absurdně nadsazeném čtyřhodinovém ponoru do světa perverzí, mánií a fantasmagorií naopak do cesty Amorovým šípům staví úchylné a psychicky labilní jedince. Ve vyprávění protkaném psychoanalýzou a katolickou věroukou se pak láska stává ultimativním vykoupením. Film pojednává o tenké hranici mezi perverzností a normálem, přičemž se zaměřuje také na vágní mez dělící katolickou církev od fanatických sekt. Autor ovšem nevytvořil zanícený pamflet proti všemu svatému, nýbrž groteskně pokřivenou love story, v níž neduhy moderní společnosti nabývají bizarní podoby. Stylově film evokuje afektovanost japonských animovaných seriálů pro dospívající mládež a současně na mnoha místech vzdává hold bohaté historii japonského exploatačního filmu. [44. MFFKV 2009]
    82%
    Tradičně ve filmech láska čeká na postavy, které odpovídají normám většinové společnosti. Provokativní japonský režisér Sion Sono v absurdně nadsazeném čtyřhodinovém ponoru do světa perverzí, mánií a fantasmagorií naopak do cesty Amorovým šípům staví úchylné a psychicky labilní jedince. Ve vyprávění protkaném psychoanalýzou a katolickou věroukou se pak láska stává ultimativním vykoupením. Film pojednává o tenké hranici mezi perverzností a normálem, přičemž se zaměřuje také na vágní mez dělící katolickou církev od fanatických sekt. Autor ovšem nevytvořil zanícený pamflet proti všemu svatému, nýbrž groteskně pokřivenou love story, v níž neduhy moderní společnosti nabývají bizarní podoby. Stylově film evokuje afektovanost japonských animovaných seriálů pro dospívající mládež a současně na mnoha místech vzdává hold bohaté historii japonského exploatačního filmu. [44. MFFKV 2009]
    1
  • 2
  • Ohňostroj
    Ohňostroj (1997)
    FilmRole: Male Bank Customer #3 (uncredited)

    Bývalý policista Nishi se cítí zodpovědný za zničené životy svých blízkých. Jeho partner Horibe se při jedné akci zranil a zůstal zmrzačený, dalšího kolegu stejný darebák zastřelil a jeho manželka je smrtelně nemocná. A tak Nishi vymyslí plán na bankovní loupež, aby se mohl postarat o svého zmrzačeného partnera, pomoci policejní vdově a také vzít na dovolenou po Japonsku svou umírající ženu. Každý si přece zaslouží být šťastný... V tomto originálním krimi dramatu si zahrál a zároveň ho režíroval Takeshi Kitano.

    75%

    Bývalý policista Nishi se cítí zodpovědný za zničené životy svých blízkých. Jeho partner Horibe se při jedné akci zranil a zůstal zmrzačený, dalšího kolegu stejný darebák zastřelil a jeho manželka je smrtelně nemocná. A tak Nishi vymyslí plán na bankovní loupež, aby se mohl postarat o svého zmrzačeného partnera, pomoci policejní vdově a také vzít na dovolenou po Japonsku svou umírající ženu. Každý si přece zaslouží být šťastný... V tomto originálním krimi dramatu si zahrál a zároveň ho režíroval Takeshi Kitano.

    3
  • Ichi the Killer
    Ichi the Killer (2001)
    Film
    69%
    4
  • Karisuma
    Karisuma (1999)
    FilmRole: Worker
    Na pomezí principů detektivek, thrillerů a dobrodružných filmů se zahalen do mysteriózní atmosféry odvíjí metaforický snímek, který předkládá množství symbolistních a tematicky bohatých scén, přičemž nechává plnou volnost v interpretaci divákům. Apatický městský detektiv uvízne po jednom případu v lese daleko od civilizace, a zaplete se do tamního konfliktu o prapodivný strom rostoucí uprostřed louky. Ten na jedné straně umanutě chrání mladý poustevník, zatímco botanička přebývající v odlehlém domě se domnívá, že strom je původcem otravy půdy, která likviduje ostatní stromy v lese. Třetí stranou sporu je skupina výstředních lesníků, kteří mají se stromem vlastní plány. [Eigasai 2009]
    Žánry:Drama
    69%
    Na pomezí principů detektivek, thrillerů a dobrodružných filmů se zahalen do mysteriózní atmosféry odvíjí metaforický snímek, který předkládá množství symbolistních a tematicky bohatých scén, přičemž nechává plnou volnost v interpretaci divákům. Apatický městský detektiv uvízne po jednom případu v lese daleko od civilizace, a zaplete se do tamního konfliktu o prapodivný strom rostoucí uprostřed louky. Ten na jedné straně umanutě chrání mladý poustevník, zatímco botanička přebývající v odlehlém domě se domnívá, že strom je původcem otravy půdy, která likviduje ostatní stromy v lese. Třetí stranou sporu je skupina výstředních lesníků, kteří mají se stromem vlastní plány. [Eigasai 2009]
    Žánry:Drama
    5
  • 6
  • Inju, bestie ve stínu
    Inju, bestie ve stínu (2008)
    Film

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    54%

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    7