?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Bárbara Álvarez: Filmy a seriály

  • Utama
    Utama (2022)
    Film
    • KVIFF TV
    • DaFilms

    Na bolivijských pláních žije stárnoucí manželský pár z kmene Quechua. Každý jejich den je stejný, dlouhodobé sucho ale poprvé za hodně dlouhou dobu přinese změnu, která s sebou přináší i velké dilema. Mají opustiti své milované hory a způsob života, do kterého se narodili nebo se nechat zničit stejně jako jejich domov ničí globální oteplování?

    Žánry:Drama
    72%

    Na bolivijských pláních žije stárnoucí manželský pár z kmene Quechua. Každý jejich den je stejný, dlouhodobé sucho ale poprvé za hodně dlouhou dobu přinese změnu, která s sebou přináší i velké dilema. Mají opustiti své milované hory a způsob života, do kterého se narodili nebo se nechat zničit stejně jako jejich domov ničí globální oteplování?

    Žánry:Drama
    1
  • Whisky
    Whisky (2004)
    Film
    Majitel upadající továrničky na ponožky Jacobo Koeller žije poklidným staromládeneckým životem až do dne, kdy se mu ohlásí bratr, jehož už celá léta neviděl. Aby se před úspěšnějším bratrem necítil méněcenný, napadne Jacoba požádat věrnou a nepostradatelnou zaměstnankyni Martu, aby sehrála roli jeho manželky. Stárnoucí žena plní nový úkol stejně svědomitě a vynalézavě jako všechno, co se v její práci pro nepraktického zaměstnavatele dosud vyskytlo, aniž se pokusí změnit neosobní vztah, který oba osamělé lidi dosud pojil. Tři postavy, jež jsou si téměř cizí, přijmou po dobu návštěvy živějšího a podnikavějšího Hermanna pravidla hry na milující členy rodiny, jež je zavádějí do četných absurdních situací. Příběh Whisky, prosycený jemným humorem, se odehrává v Montevideu, ale mohl by se odehrávat kdekoliv jinde, jako příběh osamělosti, umocněné věkem hrdinů.
    Žánry:DramaKomedie
    69%
    Majitel upadající továrničky na ponožky Jacobo Koeller žije poklidným staromládeneckým životem až do dne, kdy se mu ohlásí bratr, jehož už celá léta neviděl. Aby se před úspěšnějším bratrem necítil méněcenný, napadne Jacoba požádat věrnou a nepostradatelnou zaměstnankyni Martu, aby sehrála roli jeho manželky. Stárnoucí žena plní nový úkol stejně svědomitě a vynalézavě jako všechno, co se v její práci pro nepraktického zaměstnavatele dosud vyskytlo, aniž se pokusí změnit neosobní vztah, který oba osamělé lidi dosud pojil. Tři postavy, jež jsou si téměř cizí, přijmou po dobu návštěvy živějšího a podnikavějšího Hermanna pravidla hry na milující členy rodiny, jež je zavádějí do četných absurdních situací. Příběh Whisky, prosycený jemným humorem, se odehrává v Montevideu, ale mohl by se odehrávat kdekoliv jinde, jako příběh osamělosti, umocněné věkem hrdinů.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Žena bez hlavy
    Žena bez hlavy (2008)
    Film

    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila.Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niňa santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy": odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme.Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)

    66%

    Verónica, žena z vyšší společenské vrstvy v současné Argentině, se při jízdě autem skloní pro zvonící telefon a ve stejném okamžiku její vůz narazí do čehosi na cestě. Žena odjede, ale později v ní začne sílit podezření, že při srážce někoho zabila.Zatím poslední snímek argentinské režisérky Lucrecie Martelové, autorky filmů Bažina (La ciénaga, 2001) a Svatoušek (La niňa santa, 2004), představuje radikálně matoucí filmovou zkušenost. Točí se kolem události, která se mohla (ale také nemusela) stát ve chvíli nepozornosti a o níž si kvůli nedostatku informací nelze udělat srozumitelný celkový obrázek. Podobně zastřený a neproniknutelný je ovšem celý film, jímž nás provází Verónica coby titulní „žena bez hlavy": odcizená a distancovaná od svého bezprostředního okolí. Rámování záběrů, libujících si v detailech, fragmentárních kompozicích a různých zrcadlících plochách, eliptické vyprávění, vrhající nás doprostřed situací, v nichž není snadné se zorientovat, i absence hudebního podkresu, jenž by dodal celému filmu jednotící náladu - to vše dohromady vytváří pocit dezorientace, odtrženosti od světa, do něhož skrze plátno nahlížíme.Zmatečný duševní stav hlavní hrdinky, odrážený ve stylu celého filmu, bývá interpretován také v souvislosti se současnou argentinskou společností. Samotná režisérka prohlásila, že snímek reflektuje neschopnost Argentiny vyrovnat se s narůstajícími rozdíly mezi sociálními vrstvami v zemi. Dobře situovaná žena tak mohla snadno přehlédnout neštěstí, které způsobila někomu z nižší společenské třídy. Veróničino nepotvrzené podezření a reakce jejího okolí lze také možné položit do souvislosti s historickou pamětí Argentiny jako země, jež se nedokáže vypořádat s vlastní zločinnou minulostí v období diktatury. Každopádně je Žena bez hlavy snímkem, který velmi naléhavě staví před diváka otázky a záhady a zároveň ho opatrně upozorňuje na nemožnost jejich řešení. (Letní filmová škola)

    3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Jesús
    Jesús (2016)
    Film

    Osmnáctiletého Jesúse místo nároků jeho odcizeného otce zajímá hlavně divoký noční život v Santiagu a sledování online videí z poprav. Následky nezřízeného násilí ale neodvratně zasáhnou jeho skutečný svět, když s partou kamarádů najdou opilého kluka spícího v parku. Co začalo jako zábava, se zvrhne v čin, který není možné vzít zpátky. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    61%

    Osmnáctiletého Jesúse místo nároků jeho odcizeného otce zajímá hlavně divoký noční život v Santiagu a sledování online videí z poprav. Následky nezřízeného násilí ale neodvratně zasáhnou jeho skutečný svět, když s partou kamarádů najdou opilého kluka spícího v parku. Co začalo jako zábava, se zvrhne v čin, který není možné vzít zpátky. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    8
  • Acné
    Acné (2007)
    Film

    Rafael Bregman je třináctiletý chlapec, který více objevuje sám sebe než okolní svět. Už dávno není panic, ale ještě nikdy nepolíbil žádnou dívku. Aby se mu tento sen splnil, musí bojovat s vlastní stydlivostí, neohrabaností, a především s akné. Španělsko-mexicko-uruguayská koprodukce navazuje na vlnu latinskoamerických filmů, které reflektují život a trápení dětí a dospívající mládeže. Tyto psychologizující příběhy se stávají zkušebním polem pro začínající režiséry a herce. Snímek mladého režiséra Federica Veiroja se pokouší až o dokumentaristický pohled, kterým jen občas probleskují odkazy ke konkrétní společensko-politické situaci. Postava Rafaela Bregmana se objevila již ve Veirojově krátkém filmu z roku 2004. (FEBIOFEST 2009)

    52%

    Rafael Bregman je třináctiletý chlapec, který více objevuje sám sebe než okolní svět. Už dávno není panic, ale ještě nikdy nepolíbil žádnou dívku. Aby se mu tento sen splnil, musí bojovat s vlastní stydlivostí, neohrabaností, a především s akné. Španělsko-mexicko-uruguayská koprodukce navazuje na vlnu latinskoamerických filmů, které reflektují život a trápení dětí a dospívající mládeže. Tyto psychologizující příběhy se stávají zkušebním polem pro začínající režiséry a herce. Snímek mladého režiséra Federica Veiroja se pokouší až o dokumentaristický pohled, kterým jen občas probleskují odkazy ke konkrétní společensko-politické situaci. Postava Rafaela Bregmana se objevila již ve Veirojově krátkém filmu z roku 2004. (FEBIOFEST 2009)

    9