?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Karsten Stöter: Filmy a seriály

  • Střelba na psy
    Střelba na psy (2005)
    Film

    Po filmu 100 dní (100 Days, 2001, r. Nick Hughes), uvedeném v Karlových Varech v roce 2002, a po velmi úspěšném Hotelu Rwanda (2005, r. Terry George) vznikl další dramatický snímek zachycující děsivou genocidu ve Rwandě roku 1994, kdy bylo během sta dnů vyvražděno osm set tisíc lidí, zejména příslušníků kmene Tutsiů. Režisér Michael Caton-Jones, známý spíše jako tvůrce komerčních titulů, natočil jednu epizodu z této tragédie. Odehrává se v církevní škole nedaleko hlavního města Kigali od 5. do 11. dubna 1994. Protagonisty vyprávění jsou běloši: mladý učitel Joe Conner a starý kněz Christopher. Ti usilují o záchranu domorodců hledajících azyl ve škole, jež je pod patronací belgické jednotky OSN. Snímek vznikl podle námětu novinářů, kteří ve Rwandě v té době byli, natáčel se na autentických místech a v jeho štábu pracovali místní lidé, jejichž rodiny byly masakry postiženy. Postavy jsou ovšem fiktivní.

    77%

    Po filmu 100 dní (100 Days, 2001, r. Nick Hughes), uvedeném v Karlových Varech v roce 2002, a po velmi úspěšném Hotelu Rwanda (2005, r. Terry George) vznikl další dramatický snímek zachycující děsivou genocidu ve Rwandě roku 1994, kdy bylo během sta dnů vyvražděno osm set tisíc lidí, zejména příslušníků kmene Tutsiů. Režisér Michael Caton-Jones, známý spíše jako tvůrce komerčních titulů, natočil jednu epizodu z této tragédie. Odehrává se v církevní škole nedaleko hlavního města Kigali od 5. do 11. dubna 1994. Protagonisty vyprávění jsou běloši: mladý učitel Joe Conner a starý kněz Christopher. Ti usilují o záchranu domorodců hledajících azyl ve škole, jež je pod patronací belgické jednotky OSN. Snímek vznikl podle námětu novinářů, kteří ve Rwandě v té době byli, natáčel se na autentických místech a v jeho štábu pracovali místní lidé, jejichž rodiny byly masakry postiženy. Postavy jsou ovšem fiktivní.

    1
  • Co tomu řeknou lidi
    Co tomu řeknou lidi (2017)
    Film

    Šestnáctiletá Nisha vede dvojí život. Přes den je pokornou a svědomitou dcerou pakistánského imigranta a v noci si tajně užívá s kamarády noční život v Oslu. Jednoho dne otec odhalí Nishinu přetvářku a rozhodne se pro drastickou ochranu dcery před nástrahami západního světa. Snímek s aktuální a citlivou tematikou ukazuje, jak zásadně může být rozdílná jedna kultura. Na jedné straně stojí muslimští teenageři žijící v Evropě a toužící po svobodném životě, na druhé straně jsou jejich rodiče, kteří ctí tradice, ale usilují o lepší budoucnost. Život plný konfliktů, rozdílů a bolesti... Příběh plný empatie a porozumění ukazuje vlastní cestu, jak se ze zdánlivě předurčeného osudu vymanit. (Severský filmový podzim)

    Žánry:Drama
    Režie:Iram Haq
    77%

    Šestnáctiletá Nisha vede dvojí život. Přes den je pokornou a svědomitou dcerou pakistánského imigranta a v noci si tajně užívá s kamarády noční život v Oslu. Jednoho dne otec odhalí Nishinu přetvářku a rozhodne se pro drastickou ochranu dcery před nástrahami západního světa. Snímek s aktuální a citlivou tematikou ukazuje, jak zásadně může být rozdílná jedna kultura. Na jedné straně stojí muslimští teenageři žijící v Evropě a toužící po svobodném životě, na druhé straně jsou jejich rodiče, kteří ctí tradice, ale usilují o lepší budoucnost. Život plný konfliktů, rozdílů a bolesti... Příběh plný empatie a porozumění ukazuje vlastní cestu, jak se ze zdánlivě předurčeného osudu vymanit. (Severský filmový podzim)

    Žánry:Drama
    Režie:Iram Haq
    2
  • Cizí oběd
    Cizí oběd (2013)
    Film
    Máte po krk depresivních sociálních dramat? Pak si nenechte ujít vtipnou, elegantní a pozitivně laděnou romanci, zasazenou do současné Bombaje. Jedním z tamních neobvyklých fenoménů je pětitisícová komunita Dabbawallanů, kterých jsou plné ulice velkoměsta už sto dvacet let. Svého druhu kurýři doručují každé dopoledne kastrůlky s obědem z kuchyní manželek do kanceláří manželů a večer prázdné zase zpět. Neuvěřitelně sofistikovaný systém byl předmětem výzkumu Harvardovy univerzity, jejíž odborníci zjistili, že pouze jeden ze čtyř milionů kastrůlků je doručen nesprávnému adresátovi. Celovečerní hraný debut talentovaného indického tvůrce nabízí právě jeho příběh. Správnými ingrediencemi „ochucený“ příběh zatoulaného oběda, který propojí půvabnou a v manželství mírně strádající Ilu s posmutnělým Saajanem, jemuž penze klepe na dveře, jako by vypadl z psacího stroje scenáristů z éry klasického Hollywoodu.
    Žánry:DramaRomantický
    72%
    Máte po krk depresivních sociálních dramat? Pak si nenechte ujít vtipnou, elegantní a pozitivně laděnou romanci, zasazenou do současné Bombaje. Jedním z tamních neobvyklých fenoménů je pětitisícová komunita Dabbawallanů, kterých jsou plné ulice velkoměsta už sto dvacet let. Svého druhu kurýři doručují každé dopoledne kastrůlky s obědem z kuchyní manželek do kanceláří manželů a večer prázdné zase zpět. Neuvěřitelně sofistikovaný systém byl předmětem výzkumu Harvardovy univerzity, jejíž odborníci zjistili, že pouze jeden ze čtyř milionů kastrůlků je doručen nesprávnému adresátovi. Celovečerní hraný debut talentovaného indického tvůrce nabízí právě jeho příběh. Správnými ingrediencemi „ochucený“ příběh zatoulaného oběda, který propojí půvabnou a v manželství mírně strádající Ilu s posmutnělým Saajanem, jemuž penze klepe na dveře, jako by vypadl z psacího stroje scenáristů z éry klasického Hollywoodu.
    Žánry:DramaRomantický
    3
  • Krigsseileren
    Krigsseileren (2022)
    Film

    Alfred je obyčejný ženatý muž se třemi dětmi, který se živí prací na lodi. Jeho kolegou je kamarád z dětství Sigbjørn, takže ačkoli jsou jejich dny únavné a naplněné tvrdou prací, nestěžují si. Jenže právě teď jsou někde uprostřed Atlantiku a propukla druhá světová válka. Námořníci se tak rázem ocitají v přední bojové linii neozbrojení a v běžném oblečení a kolem krouží německé ponorky. Jejich cílem je přežít a vrátit se domů ke svým rodinám, jenže spojenci jejich rodný Bergen vybombardovali a zasáhli školu i několik civilních domů. Mají se tedy vůbec ještě k čemu vracet?

    71%

    Alfred je obyčejný ženatý muž se třemi dětmi, který se živí prací na lodi. Jeho kolegou je kamarád z dětství Sigbjørn, takže ačkoli jsou jejich dny únavné a naplněné tvrdou prací, nestěžují si. Jenže právě teď jsou někde uprostřed Atlantiku a propukla druhá světová válka. Námořníci se tak rázem ocitají v přední bojové linii neozbrojení a v běžném oblečení a kolem krouží německé ponorky. Jejich cílem je přežít a vrátit se domů ke svým rodinám, jenže spojenci jejich rodný Bergen vybombardovali a zasáhli školu i několik civilních domů. Mají se tedy vůbec ještě k čemu vracet?

    4
  • Snijeg
    Snijeg (2008)
    Film
    Rok 1997, válkou polozbořené, jen nahrubo opravené domy v zapadlé vesnici na východě Bosny. Pět vdov, opuštěné děti, podzimní úroda švestek… Trauma těchto pozůstalých z nedávno skončené bosensko-srbské války je jako neviditelná esence smutku přidáváno do sklenic zavařovaných marmelád a povidel, které ženy chtějí prodat a s jejichž pomocí chtějí přežít blížící se zimu. Dorazí k nim ale srbští spekulanti, kteří se snaží jejich zoufalé situace využít a připravit je, tentokrát nenásilně, o jejich domov, a tím i o duši a vzpomínky... Precizní režie mladé debutantky Aidy Begićové a přirozené herecké výkony, spolu se symbolickými podtexty příběhu, evokují neutěšenou bosenskou situaci podobně jako Grbavica Jasmily Žbanićové, uvedená na Febiofestu 2007. [FebioFest 2009]
    Žánry:Drama
    Režie:Aida Begic
    71%
    Rok 1997, válkou polozbořené, jen nahrubo opravené domy v zapadlé vesnici na východě Bosny. Pět vdov, opuštěné děti, podzimní úroda švestek… Trauma těchto pozůstalých z nedávno skončené bosensko-srbské války je jako neviditelná esence smutku přidáváno do sklenic zavařovaných marmelád a povidel, které ženy chtějí prodat a s jejichž pomocí chtějí přežít blížící se zimu. Dorazí k nim ale srbští spekulanti, kteří se snaží jejich zoufalé situace využít a připravit je, tentokrát nenásilně, o jejich domov, a tím i o duši a vzpomínky... Precizní režie mladé debutantky Aidy Begićové a přirozené herecké výkony, spolu se symbolickými podtexty příběhu, evokují neutěšenou bosenskou situaci podobně jako Grbavica Jasmily Žbanićové, uvedená na Febiofestu 2007. [FebioFest 2009]
    Žánry:Drama
    Režie:Aida Begic
    5
  • Ruská archa
    Ruská archa (2002)
    Film
    68%
    6
  • 3 dny v Quiberonu
    3 dny v Quiberonu (2018)
    Film
    • Edison

    Pro generace diváků je Romy Schneider naplněním romantického snu – noblesní císařovnou Sissi. Do francouzského letoviska Quiberon přijíždí ale jako zlomená žena, herečka na soumraku kariéry, matka, která se marně snaží navázat vztah k vlastnímu dítěti, osobnost výrazně rozkolísaná sklony k alkoholismu a depresím. V melancholických kulisách přímořského střediska má podstoupit pomyslné vzkříšení, jehož součástí je vedle ozdravných procedur i rozsáhlé interview, které přijíždí udělat novinář německého deníku Stern Michael Jürgs a zdokumentovat fotograf Robert Lebeck, Romyina dávná známost. Film Emily Atef je hluboce působivým a dojemným portrétem výrazné osobnosti. (Filmeurope)

    Žánry:DramaRetro
    Režie:Emily Atef
    68%

    Pro generace diváků je Romy Schneider naplněním romantického snu – noblesní císařovnou Sissi. Do francouzského letoviska Quiberon přijíždí ale jako zlomená žena, herečka na soumraku kariéry, matka, která se marně snaží navázat vztah k vlastnímu dítěti, osobnost výrazně rozkolísaná sklony k alkoholismu a depresím. V melancholických kulisách přímořského střediska má podstoupit pomyslné vzkříšení, jehož součástí je vedle ozdravných procedur i rozsáhlé interview, které přijíždí udělat novinář německého deníku Stern Michael Jürgs a zdokumentovat fotograf Robert Lebeck, Romyina dávná známost. Film Emily Atef je hluboce působivým a dojemným portrétem výrazné osobnosti. (Filmeurope)

    Žánry:DramaRetro
    Režie:Emily Atef
    7
  • Lore
    Lore (2012)
    Film
    • Max
    Lore, jejíž nacističtí rodiče byli zatčeni, putuje na jaře roku 1945 se svými sourozenci napříč zničeným Německem, aby našli útočiště u své babičky. Uprostřed všudypřítomného chaosu potkají záhadného židovského uprchlíka Thomase, který se k nim připojí. V těchto těžkých chvílích přistihne Lore sebe samotnou při pocitech nenávisti a současně touhy. Aby přežila, bude se muset naučit důvěřovat osobě, kterou ji učili všichni nenávidět. Společná cesta se stane výzvou k přehodnocení tradičních představ o rodině, lásce a přátelství.
    67%
    Lore, jejíž nacističtí rodiče byli zatčeni, putuje na jaře roku 1945 se svými sourozenci napříč zničeným Německem, aby našli útočiště u své babičky. Uprostřed všudypřítomného chaosu potkají záhadného židovského uprchlíka Thomase, který se k nim připojí. V těchto těžkých chvílích přistihne Lore sebe samotnou při pocitech nenávisti a současně touhy. Aby přežila, bude se muset naučit důvěřovat osobě, kterou ji učili všichni nenávidět. Společná cesta se stane výzvou k přehodnocení tradičních představ o rodině, lásce a přátelství.
    8
  • Yuryev den
    Yuryev den (2008)
    Film
    67%
    9
  • 10
  • Děti Sarajeva
    Děti Sarajeva (2012)
    Film

    Ve válkou poznamenaném Sarajevu se snaží přežít i sourozenecká dvojice Rahima a Nedim. Zatímco dívka Rahima nachází sílu v náboženství, její mladší bratr Nedim má problémy a pohybuje se na hraně zákona. Poté, co si Rahimu kvůli bratrovu chování povolají do školy, zjišťuje nejen že se Nedim popral se synem vlivného vládního úředníka, ale že jeho problémy jsou mnohem hlubší, než si myslela. Vpřed ji však neochvějně žene odhodlání zachránit bratra od sebedestruktivního životního stylu a udržet tak pohromadě alespoň zbytek rodiny. Drama režisérky Aidy Begičové obdrželo Speciální cenu poroty na festivalu v Cannes. Režisérčin debut Sníh zvítězil v roce 2009 v sekci Nová Evropa festivalu Febiofest. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    Režie:Aida Begic
    62%

    Ve válkou poznamenaném Sarajevu se snaží přežít i sourozenecká dvojice Rahima a Nedim. Zatímco dívka Rahima nachází sílu v náboženství, její mladší bratr Nedim má problémy a pohybuje se na hraně zákona. Poté, co si Rahimu kvůli bratrovu chování povolají do školy, zjišťuje nejen že se Nedim popral se synem vlivného vládního úředníka, ale že jeho problémy jsou mnohem hlubší, než si myslela. Vpřed ji však neochvějně žene odhodlání zachránit bratra od sebedestruktivního životního stylu a udržet tak pohromadě alespoň zbytek rodiny. Drama režisérky Aidy Begičové obdrželo Speciální cenu poroty na festivalu v Cannes. Režisérčin debut Sníh zvítězil v roce 2009 v sekci Nová Evropa festivalu Febiofest. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    Režie:Aida Begic
    11
  • Jednou si řekneme vše
    Jednou si řekneme vše (2023)
    Film
    • Max
    Intimní drama na základě literární předlohy Daniely Krien je zasazeno do horkého léta roku 1990 ve Východním Německu, kde si mladá žena začne románek s mužem, který je takřka dvakrát starší než ona a živí se jako farmář, což je oproti jejímu intelektuálnímu zaměření diametrální rozdíl. Křehké drama o nezištné lásce je sugestivním zážitkem, který podává netradiční romanci bez patosu a s patřičnou citlivostí. Snímek byl uveden v hlavní soutěži festivalu Berlinale 2023.
    Režie:Emily Atef
    60%
    Intimní drama na základě literární předlohy Daniely Krien je zasazeno do horkého léta roku 1990 ve Východním Německu, kde si mladá žena začne románek s mužem, který je takřka dvakrát starší než ona a živí se jako farmář, což je oproti jejímu intelektuálnímu zaměření diametrální rozdíl. Křehké drama o nezištné lásce je sugestivním zážitkem, který podává netradiční romanci bez patosu a s patřičnou citlivostí. Snímek byl uveden v hlavní soutěži festivalu Berlinale 2023.
    Režie:Emily Atef
    12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16