?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alexis Kavyrchine: Filmy a seriály

  • 1
  • Víno nás spojuje
    Víno nás spojuje (2017)
    Film
    • VOYO
    • iTunes
    • DaFilms

    Jean (Pio Marmai) už deset let cestuje po světě a zpřetrhal všechna pouta, která ho spojovala s rodinou žijící v Burgundsku. Jeho otec ale vážně onemocní a tak se po letech musí vrátit do krajiny svého dětství. Je konec léta, blíží se vinobraní a po otcově smrti se Jean musí spolu se svými sourozenci Juliettou (Ana Girardot) a Jéremym (François Civil) domluvit, co bude se zděděným rodinným vinohradem. Otec jim odkázal vinohrad i dům s podmínkou, že bez souhlasu obou sourozenců žádný z nich nesmí volně nakládat se svým podílem a navíc každý má předkupní právo na podíly ostatních. Také musí zaplatit vysokou dědickou daň. A to je postaví před dilema – mají vinohrady, dům i vinařství udržet či prodat? Těžké rozhodování je především před Jeanem, který zanechal v Austrálii partnerku i syna. Tři sourozenci tak od vinobraní do vinobraní, během jednoho vinařského roku, v rytmu střídajících se ročních období postupně upevňují nejen vztah k vinohradu ale i vztahy mezi sebou samými, mezi svými nejbližšími. Postupně je spojuje společná práce, vzpomínky na prožité dětství a především jejich láska k vínu a vinařskému řemeslu. (Cinemart)

    Žánry:DramaKomedie
    65%

    Jean (Pio Marmai) už deset let cestuje po světě a zpřetrhal všechna pouta, která ho spojovala s rodinou žijící v Burgundsku. Jeho otec ale vážně onemocní a tak se po letech musí vrátit do krajiny svého dětství. Je konec léta, blíží se vinobraní a po otcově smrti se Jean musí spolu se svými sourozenci Juliettou (Ana Girardot) a Jéremym (François Civil) domluvit, co bude se zděděným rodinným vinohradem. Otec jim odkázal vinohrad i dům s podmínkou, že bez souhlasu obou sourozenců žádný z nich nesmí volně nakládat se svým podílem a navíc každý má předkupní právo na podíly ostatních. Také musí zaplatit vysokou dědickou daň. A to je postaví před dilema – mají vinohrady, dům i vinařství udržet či prodat? Těžké rozhodování je především před Jeanem, který zanechal v Austrálii partnerku i syna. Tři sourozenci tak od vinobraní do vinobraní, během jednoho vinařského roku, v rytmu střídajících se ročních období postupně upevňují nejen vztah k vinohradu ale i vztahy mezi sebou samými, mezi svými nejbližšími. Postupně je spojuje společná práce, vzpomínky na prožité dětství a především jejich láska k vínu a vinařskému řemeslu. (Cinemart)

    Žánry:DramaKomedie
    2
  • 3
  • 4
  • Sladké zlo
    Sladké zlo (2009)
    FilmRole: Doctor
    Francouzský film Sladké zlo sleduje patnáctiletou Céline, která utekla od svých opatrovníků a našla si nový domov v kůlně u krásné vily. Krásný dům je ale shodou okolností také domem soudce Henryho Van Eycka, který má brzy posuzovat situaci Célininy matky, která je ve vězení. Vychytralá Céline se tak nechá Henrym a jeho ženou objevit, a následně na ně začne hrát promyšlené divadlo, které si rychle získá jejich sympatie. Soudce ale není hloupý, a Céline tak bude muset předvést hvězdný výkon, aby se jí povedlo svůj skutečný záměr utajit.
    Žánry:DramaThriller
    61%
    Francouzský film Sladké zlo sleduje patnáctiletou Céline, která utekla od svých opatrovníků a našla si nový domov v kůlně u krásné vily. Krásný dům je ale shodou okolností také domem soudce Henryho Van Eycka, který má brzy posuzovat situaci Célininy matky, která je ve vězení. Vychytralá Céline se tak nechá Henrym a jeho ženou objevit, a následně na ně začne hrát promyšlené divadlo, které si rychle získá jejich sympatie. Soudce ale není hloupý, a Céline tak bude muset předvést hvězdný výkon, aby se jí povedlo svůj skutečný záměr utajit.
    Žánry:DramaThriller
    5
  • Ve stínu Fukušimy
    Ve stínu Fukušimy (2021)
    Film
    Zaměstnankyně francouzské banky se dostává do tíživé situace, když dojde k silnému zemětřesení a následnému poškození a výbuchu dvou reaktorů jaderné elektrárny Fukušima... Alexandra Pacquartová pracuje od nedávna v Tokiu v pobočce francouzské banky Crédit de France. Je často překládána z místa na místo, což těžce nese zejména její dcera Camille. I otec, veterinář, momentálně žije v Hongkongu a rodina je rozdělená. Alexandra má v práci úspěchy a její japonští kolegové ji mají rádi, zejména asistentka Kimiko.
    60%
    Zaměstnankyně francouzské banky se dostává do tíživé situace, když dojde k silnému zemětřesení a následnému poškození a výbuchu dvou reaktorů jaderné elektrárny Fukušima... Alexandra Pacquartová pracuje od nedávna v Tokiu v pobočce francouzské banky Crédit de France. Je často překládána z místa na místo, což těžce nese zejména její dcera Camille. I otec, veterinář, momentálně žije v Hongkongu a rodina je rozdělená. Alexandra má v práci úspěchy a její japonští kolegové ji mají rádi, zejména asistentka Kimiko.
    6
  • Má jediná touha
    Má jediná touha (2022)
    Film
    • Max
    • iTunes
    Zašli jste někdy do striptýzového klubu? Film À mon seul désir (My Sole Desire) vypráví o dívce jménem Manon, která našla tu odvahu v jednom dokonce vystupovat. Rychle zjistí, že práce to není snadná, ale zato dobře placená. A získá víc než jen lukrativní zaměstnání. Skamarádí se totiž s kolegyní Miou, která má přítele, dítě a ráda by se stala herečkou. Když si Manon uvědomí, že se do Mii zamilovala, tuší, že bude muset znovu zvážit své priority, než začne poznávat novou podobu své sexuality.
    Žánry:DramaRomantický
    59%
    Zašli jste někdy do striptýzového klubu? Film À mon seul désir (My Sole Desire) vypráví o dívce jménem Manon, která našla tu odvahu v jednom dokonce vystupovat. Rychle zjistí, že práce to není snadná, ale zato dobře placená. A získá víc než jen lukrativní zaměstnání. Skamarádí se totiž s kolegyní Miou, která má přítele, dítě a ráda by se stala herečkou. Když si Manon uvědomí, že se do Mii zamilovala, tuší, že bude muset znovu zvážit své priority, než začne poznávat novou podobu své sexuality.
    Žánry:DramaRomantický
    7
  • La montagne
    La montagne (2022)
    Film
    Inženýr robotiky Pierre odjíždí z Paříže do Alp představit potenciálnímu klientovi produkt společnosti, již zastupuje. Okolní ledovce a majestátní hory však zaměstnávají jeho mysl do té míry, že vůbec není schopen se soustředit. Po konci schůzky se rozhodne v Alpách nadobro zůstat, i kdyby ho to mělo stát práci. Kolegové ani rodinní příslušníci nemají pro Pierrovo chování pochopení, jeho však intuice neklame. Jako řízením osudu potkává restauratérku Léu a spatřuje záhadná světla. Film La montagne francouzského režiséra a scenáristy Thomase Salvadora, který se současně ujal role Pierra, byl v roce 2022 premiérově uveden a oceněn na MFF v Cannes.
    58%
    Inženýr robotiky Pierre odjíždí z Paříže do Alp představit potenciálnímu klientovi produkt společnosti, již zastupuje. Okolní ledovce a majestátní hory však zaměstnávají jeho mysl do té míry, že vůbec není schopen se soustředit. Po konci schůzky se rozhodne v Alpách nadobro zůstat, i kdyby ho to mělo stát práci. Kolegové ani rodinní příslušníci nemají pro Pierrovo chování pochopení, jeho však intuice neklame. Jako řízením osudu potkává restauratérku Léu a spatřuje záhadná světla. Film La montagne francouzského režiséra a scenáristy Thomase Salvadora, který se současně ujal role Pierra, byl v roce 2022 premiérově uveden a oceněn na MFF v Cannes.
    8
  • Bolest
    Bolest (2017)
    Film

    Francouzská spisovatelka Marguerite Durasové (1914) byla výrazné osobností literární, divadelní a filmové scény. Její nezaměnitelný jazykový a tvůrčí styl je jen obtížně převoditelný do jiného „média“. Nicméně romány i texty Durasové jsou stálou výzvou i inspirací pro filmové a divadelní tvůrce. O Bolesti sama Durasová v úvodu své knihy píše, že jde o autentický i literární záznam z potřeby vyrovnat se s jistým traumatizujícím obdobím života. Byly to dva sešity deníku, který ležel čtyřicet let ve skříni v Neuphle-le-Chateau. Novela Bolest je svědectvím sžíravého čekání na milovaného člověka, který trpí v koncentračním táboře, a není zřejmé, zda je stále ještě naživu. Pod českými překlady literárních děl i různých adaptací Marguerity Durasové je podepsána významná překladatelka Anna Kareninová, která dlouhodobě spolupracuje s Českou televizí a samozřejmě se ujala i překladu a úpravy dialogů filmu. Složitost převodu autenticity textu filmovým obrazem je podpořen zachováním originality a jedinečnosti durasovského stylu a slova. Anna Kareninová v doslovu ke knize Bolest říká: „V Bolesti, trýznivé osobní zpovědi, použila Durasová to, co bude nakonec vizitkou její tvorby: neustálý návrat týchž obrazů, vět, slov, vjemů a pocitů a činnosti se stane bludným kruhem, v němž se durasovké ženy snaží dobrat „pravdy o sobě samé“, oné neuchopitelné a nepojmenovatelné konstanty, již není dáno poznat a v níž jsou lidé vězni vlastní bezmoci.“ (TV program)

    Žánry:DramaHistorický
    58%

    Francouzská spisovatelka Marguerite Durasové (1914) byla výrazné osobností literární, divadelní a filmové scény. Její nezaměnitelný jazykový a tvůrčí styl je jen obtížně převoditelný do jiného „média“. Nicméně romány i texty Durasové jsou stálou výzvou i inspirací pro filmové a divadelní tvůrce. O Bolesti sama Durasová v úvodu své knihy píše, že jde o autentický i literární záznam z potřeby vyrovnat se s jistým traumatizujícím obdobím života. Byly to dva sešity deníku, který ležel čtyřicet let ve skříni v Neuphle-le-Chateau. Novela Bolest je svědectvím sžíravého čekání na milovaného člověka, který trpí v koncentračním táboře, a není zřejmé, zda je stále ještě naživu. Pod českými překlady literárních děl i různých adaptací Marguerity Durasové je podepsána významná překladatelka Anna Kareninová, která dlouhodobě spolupracuje s Českou televizí a samozřejmě se ujala i překladu a úpravy dialogů filmu. Složitost převodu autenticity textu filmovým obrazem je podpořen zachováním originality a jedinečnosti durasovského stylu a slova. Anna Kareninová v doslovu ke knize Bolest říká: „V Bolesti, trýznivé osobní zpovědi, použila Durasová to, co bude nakonec vizitkou její tvorby: neustálý návrat týchž obrazů, vět, slov, vjemů a pocitů a činnosti se stane bludným kruhem, v němž se durasovké ženy snaží dobrat „pravdy o sobě samé“, oné neuchopitelné a nepojmenovatelné konstanty, již není dáno poznat a v níž jsou lidé vězni vlastní bezmoci.“ (TV program)

    Žánry:DramaHistorický
    9
  • 10
  • Třídní boj
    Třídní boj (2019)
    Film

    Jak každý ví, děti nedělají rozdíly mezi sociálními třídami, barvou pleti ani náboženstvím. Proč má ale Corentin, devítiletý syn Paula a Sofie, ve státní škole v Bagnoletu jen kamarády, jako je on? A když všichni jeho přátelé odejdou na soukromou školu v Paříži, rodiče se vyděsí. Od této chvíle je Corentin ve třídě jediný. Ale jediný co? (HBO Europe)

    Žánry:DramaKomedieRodinný
    54%

    Jak každý ví, děti nedělají rozdíly mezi sociálními třídami, barvou pleti ani náboženstvím. Proč má ale Corentin, devítiletý syn Paula a Sofie, ve státní škole v Bagnoletu jen kamarády, jako je on? A když všichni jeho přátelé odejdou na soukromou školu v Paříži, rodiče se vyděsí. Od této chvíle je Corentin ve třídě jediný. Ale jediný co? (HBO Europe)

    Žánry:DramaKomedieRodinný
    11