?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Frank Egerton: Filmy a seriály

  • Osamělá vášeň Judith Hearnové
    Osamělá vášeň Judith Hearnové (1987)
    FilmRole: The Major

    Judith je stará panna a učí v Dublinu padesátých let hru na klavír. Je osamělá a nesmělá, přesto si dovolí zamilovat se do nového souseda - bývalého hotelového dveřníka, který se právě vrátil z New Yorku...
    Nesmělá a sebekritická Judith Hearneová (Magie Smithová v roli oceněné cenou BAFTA) je stárnoucí učitelka hry na klavír v Dublinu padesátých let. Tato stará panna se zakouká do nového souseda Jamese Maddena (Bob Hoskins), bývalého newyorského hotelového dveřníka s nejasnou minulostí. Madden se Judith dvoří ve snaze vrátit jí do života radost. Zatímco sílí jejich nevinné přátelství, zvětšuje se i stín pochybností - Judith se domnívá, že Maddena více než ona zajímají její peníze.(HBO Europe)

    Žánry:Drama
    70%

    Judith je stará panna a učí v Dublinu padesátých let hru na klavír. Je osamělá a nesmělá, přesto si dovolí zamilovat se do nového souseda - bývalého hotelového dveřníka, který se právě vrátil z New Yorku...
    Nesmělá a sebekritická Judith Hearneová (Magie Smithová v roli oceněné cenou BAFTA) je stárnoucí učitelka hry na klavír v Dublinu padesátých let. Tato stará panna se zakouká do nového souseda Jamese Maddena (Bob Hoskins), bývalého newyorského hotelového dveřníka s nejasnou minulostí. Madden se Judith dvoří ve snaze vrátit jí do života radost. Zatímco sílí jejich nevinné přátelství, zvětšuje se i stín pochybností - Judith se domnívá, že Maddena více než ona zajímají její peníze.(HBO Europe)

    Žánry:Drama
    1
  • Dítě z Maconu
    Dítě z Maconu (1993)
    FilmRole: The Prompter

    V roce 1659, v zemi spravované prostomyslným a sadistickým vladařem, se odehrává příběh zázračného dítěte, které je zcela ovládáno jeho sestrou a mocnou církví. Podle původního záměru z roku 1986 chtěl Peter Greenaway pojednat DÍTĚ Z MACONU jako operu. I když se později rozhodl pro filmovou verzi, v konečném výsledku se výrazně uplatňují také operní prvky. Dílo je předvedeno jako velkolepé barvité divadlo s prologem, třemi dějstvími a s velkým finále. Děj se odehrává na jevišti barokního divadla a místy se přenáší do ulic města či do nedostavěné gotické katedrály. Základem je schéma "her o zázraku", jež byly v barokní době často uváděny katolickou církví s cílem oslabit reformační proudy. Ve zbídačelém městě se odporné stařeně narodí krásný chlapec. Její dcera dosáhne toho, že lidé uvěří na zázrak neposkvrněného početí, a vydává se za matku dítěte. Do města se načas vrací blahobyt. Dceřino rouhání a zpupnost však jsou brzy potrestány a po několikanásobné tragédii se opět vrací bída a neplodnost. Greenaway natočil působivé podobenství o zneužívání dětí, o moci církve, která ma "patent na zázraky", i o snadném ovládání zfanatizovaného davu. Ve formě výpravných obrazů, v nichž dominují statická seskupení četných postav, s bohatým hudebním doprovodem, s liturgickými a rituálními (někdy velmi krutými) obřady, s obratným využíváním iluzionismu a archetypálních kulturních prvků vznikla sugestivní podívaná s myšlenkovým nábojem. Zdá se že k dokonalosti dovdedený Greenawayův manýrismus zde má i jiný účel než pouze provokovat a šokovat. O tom ostatně vypovídá závěr filmu, naznačující ve zmnoženém efektu otázku, zda i my nejsme jen diváci a zároveň herci nějakého divadelního kusu.

    68%

    V roce 1659, v zemi spravované prostomyslným a sadistickým vladařem, se odehrává příběh zázračného dítěte, které je zcela ovládáno jeho sestrou a mocnou církví. Podle původního záměru z roku 1986 chtěl Peter Greenaway pojednat DÍTĚ Z MACONU jako operu. I když se později rozhodl pro filmovou verzi, v konečném výsledku se výrazně uplatňují také operní prvky. Dílo je předvedeno jako velkolepé barvité divadlo s prologem, třemi dějstvími a s velkým finále. Děj se odehrává na jevišti barokního divadla a místy se přenáší do ulic města či do nedostavěné gotické katedrály. Základem je schéma "her o zázraku", jež byly v barokní době často uváděny katolickou církví s cílem oslabit reformační proudy. Ve zbídačelém městě se odporné stařeně narodí krásný chlapec. Její dcera dosáhne toho, že lidé uvěří na zázrak neposkvrněného početí, a vydává se za matku dítěte. Do města se načas vrací blahobyt. Dceřino rouhání a zpupnost však jsou brzy potrestány a po několikanásobné tragédii se opět vrací bída a neplodnost. Greenaway natočil působivé podobenství o zneužívání dětí, o moci církve, která ma "patent na zázraky", i o snadném ovládání zfanatizovaného davu. Ve formě výpravných obrazů, v nichž dominují statická seskupení četných postav, s bohatým hudebním doprovodem, s liturgickými a rituálními (někdy velmi krutými) obřady, s obratným využíváním iluzionismu a archetypálních kulturních prvků vznikla sugestivní podívaná s myšlenkovým nábojem. Zdá se že k dokonalosti dovdedený Greenawayův manýrismus zde má i jiný účel než pouze provokovat a šokovat. O tom ostatně vypovídá závěr filmu, naznačující ve zmnoženém efektu otázku, zda i my nejsme jen diváci a zároveň herci nějakého divadelního kusu.

    2