?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Bryan Iler: Filmy a seriály

  • Šestý zápas
    Šestý zápas (2005)
    Film

    Talentovaný dramatik Nicky je celoživotním oddaným fanouškem baseballového týmu Boston Red Sox. V den napjatě očekávané premiéry jeho poslední hry zároveň probíhá klíčové utkání finále Světové série, v němž mohou Red Sox, tým „tragických proher,“ dosáhnout historického triumfu.

    Zápas má v očích Nickyho zásadní, takřka katarktickou důležitost: může v krátké chvíli převrátit smysl celého jeho života, očistit jeho viny a možná i zachránit jeho rozpadající se manželství a rodinný život vůbec. Proto se nakonec Nicky rozhoduje dát přednost jeho sledování v hospodě před účastí na premiéře své nejlepší hry.

    Ta probíhá paralelně s baseballovým zápasem a i ona balancuje na tenké hranici mezi senzací a fiaskem. Všeobecnou nervozitu ohledně jejího přijetí ještě umocňuje přítomnost jízlivého divadelního kritika „fantóma Broadwaye,“ Stevena Schwimmera, rovněž nadšeného fanouška Red Sox.

    Nickyho zatrpklé očekávání prohry svého týmu i neúspěchu své hry, jeho strach z výhry, je však metaforou jeho celého postoje k životu, lidem a sobě samému. Dokáže Nicky najít odvahu k otevřenosti a přijímat nevypočitatelný a riskantní život jako „dobrý“ a lidi jako „důvěryhodné?“

    54%

    Talentovaný dramatik Nicky je celoživotním oddaným fanouškem baseballového týmu Boston Red Sox. V den napjatě očekávané premiéry jeho poslední hry zároveň probíhá klíčové utkání finále Světové série, v němž mohou Red Sox, tým „tragických proher,“ dosáhnout historického triumfu.

    Zápas má v očích Nickyho zásadní, takřka katarktickou důležitost: může v krátké chvíli převrátit smysl celého jeho života, očistit jeho viny a možná i zachránit jeho rozpadající se manželství a rodinný život vůbec. Proto se nakonec Nicky rozhoduje dát přednost jeho sledování v hospodě před účastí na premiéře své nejlepší hry.

    Ta probíhá paralelně s baseballovým zápasem a i ona balancuje na tenké hranici mezi senzací a fiaskem. Všeobecnou nervozitu ohledně jejího přijetí ještě umocňuje přítomnost jízlivého divadelního kritika „fantóma Broadwaye,“ Stevena Schwimmera, rovněž nadšeného fanouška Red Sox.

    Nickyho zatrpklé očekávání prohry svého týmu i neúspěchu své hry, jeho strach z výhry, je však metaforou jeho celého postoje k životu, lidem a sobě samému. Dokáže Nicky najít odvahu k otevřenosti a přijímat nevypočitatelný a riskantní život jako „dobrý“ a lidi jako „důvěryhodné?“

    1