?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Charles Zalben: Filmy a seriály

  • Americké psycho
    Americké psycho (2000)
    Film
    • Netflix
    72%
    1
  • Talk to Me
    Talk to Me (2007)
    Film

    Rok 1960, Washington, D.C. Těžká éra pro Ameriku, těžší pro její lid. Ulicemi hýbe soul, drogy, a černošská afra větší něž si vůbec dokážete představit. Je to doba, v níž začínají rašit nezávislé hudební stanice jako houby po dešti a kde má slovo v éteru sílu stmelovat lid přes pár hlášek a jedno lusknutí prstu. Talk to Me je příběhem Peteyho Greenea (Don Cheadle), toho času nebezpečného delikventa a vězně v jedné osobě, ale také geniálního řečníka, který dnes a denně baví své vězeňské spolusouputníky, ale i vězeňské zřízence. Prosadí se mezi mřížemi takovou měrou, že se o něm doslechne vlivný hudební producent (Chiwetel Ejiofor) a rozhodne se ho dostat ven a pustit „on air“. Cílovou stanicí jejich společné práce budiž veřejnoprávní rádio, které nemá na starosti nikdo menší než Martin Sheen a… ze kterého Petey pochopitelně udělá verbální kůlničku na dříví. Podle hesla „pusťte si bývalého vězně s prořízlou hubou do domu a můžete se začít stěhovat“ začíná strastiplná cesta lemovaná veřejnými zájmy na straně jedné a obecným veselím na straně druhé. Jakkoliv je totiž Petey nenáviděn svým vedením za své nekorektní výstřelky a problémy, svou posluchačskou obcí je milován až za hrob…

    69%

    Rok 1960, Washington, D.C. Těžká éra pro Ameriku, těžší pro její lid. Ulicemi hýbe soul, drogy, a černošská afra větší něž si vůbec dokážete představit. Je to doba, v níž začínají rašit nezávislé hudební stanice jako houby po dešti a kde má slovo v éteru sílu stmelovat lid přes pár hlášek a jedno lusknutí prstu. Talk to Me je příběhem Peteyho Greenea (Don Cheadle), toho času nebezpečného delikventa a vězně v jedné osobě, ale také geniálního řečníka, který dnes a denně baví své vězeňské spolusouputníky, ale i vězeňské zřízence. Prosadí se mezi mřížemi takovou měrou, že se o něm doslechne vlivný hudební producent (Chiwetel Ejiofor) a rozhodne se ho dostat ven a pustit „on air“. Cílovou stanicí jejich společné práce budiž veřejnoprávní rádio, které nemá na starosti nikdo menší než Martin Sheen a… ze kterého Petey pochopitelně udělá verbální kůlničku na dříví. Podle hesla „pusťte si bývalého vězně s prořízlou hubou do domu a můžete se začít stěhovat“ začíná strastiplná cesta lemovaná veřejnými zájmy na straně jedné a obecným veselím na straně druhé. Jakkoliv je totiž Petey nenáviděn svým vedením za své nekorektní výstřelky a problémy, svou posluchačskou obcí je milován až za hrob…

    2
  • Někdo se dívá
    Někdo se dívá (1993)
    Film
    Americký erotický thriller o tom, že vševidoucí nemusí být v případě obyvatel jednoho přepychového manhattanského mrakodrapu jen bůh, ale také někdo mnohem konkrétnější a možná nebezpečnější. Někdo v tom domě totiž sedí před řadou monitorů a dívá se. Pozoruje nájemníky kamerami instalovanými po celém domě. A někdo v tom domě vraždí. Nic z toho však netuší nová nájemnice, krásná a osamělá Carly Norrisová, a přestože je nápadně často upozorňována, na to jak moc se podobá své mrtvé předchůdkyni v apartmá, nevěnuje tomu mnoho pozornosti. Mnohem méně než pohlednému sousedovi Zeke Hawkinsovi, s nímž naváže milostný vztah. Dostává se tak přímo do středu nebezpečných událostí.
    56%
    Americký erotický thriller o tom, že vševidoucí nemusí být v případě obyvatel jednoho přepychového manhattanského mrakodrapu jen bůh, ale také někdo mnohem konkrétnější a možná nebezpečnější. Někdo v tom domě totiž sedí před řadou monitorů a dívá se. Pozoruje nájemníky kamerami instalovanými po celém domě. A někdo v tom domě vraždí. Nic z toho však netuší nová nájemnice, krásná a osamělá Carly Norrisová, a přestože je nápadně často upozorňována, na to jak moc se podobá své mrtvé předchůdkyni v apartmá, nevěnuje tomu mnoho pozornosti. Mnohem méně než pohlednému sousedovi Zeke Hawkinsovi, s nímž naváže milostný vztah. Dostává se tak přímo do středu nebezpečných událostí.
    3
  • Přelud
    Přelud (1996)
    Film
    Sedmiletý Albert (Haley Joel Osment) vyrůstá v blýskavém světě flitrů a barových tanečnic, obklopen leskem Las Vegas. Když se jeho krásná a svobodná matka stane nešťastmou obětí náhodné autonehody, je poslán na výchovu k její nevlastní sestře, černošce Harriet (Whoopi Goldberg). Pouhé čtyři a půl hodiny letu od bájného a báječného Las Vegas leží ponuré a nudné město Newark, kde Harriet bydlí. Pragmatická černoška ve středních letech, právě se snažící rozšířit svůj velkoobchod s nádobím, si s Albertem do náruče zrovna nepadne. Představuje totiž klasický protipól iluzivního světa šoubyznysu - zastupuje životní styl a prostředí postavené především na "obyčejné" práci, výkonnosti a racionalitě. I Harriet je negativně poznamenána svým dětstvím. Není přímo necitlivá, jen se dlouho nedokáže zbavit všedních pracovních starostí a malý klouček představuje ve stereotypu jejího osamělého žití pořádnou porci nových starostí a změn. Naštěstí si Albert s sebou přiveze imaginárního přítele, kterého vidí pouze on a nikdo jiný - milého francouzského obra jménem Bogus (Gérard Depardieu).
    53%
    Sedmiletý Albert (Haley Joel Osment) vyrůstá v blýskavém světě flitrů a barových tanečnic, obklopen leskem Las Vegas. Když se jeho krásná a svobodná matka stane nešťastmou obětí náhodné autonehody, je poslán na výchovu k její nevlastní sestře, černošce Harriet (Whoopi Goldberg). Pouhé čtyři a půl hodiny letu od bájného a báječného Las Vegas leží ponuré a nudné město Newark, kde Harriet bydlí. Pragmatická černoška ve středních letech, právě se snažící rozšířit svůj velkoobchod s nádobím, si s Albertem do náruče zrovna nepadne. Představuje totiž klasický protipól iluzivního světa šoubyznysu - zastupuje životní styl a prostředí postavené především na "obyčejné" práci, výkonnosti a racionalitě. I Harriet je negativně poznamenána svým dětstvím. Není přímo necitlivá, jen se dlouho nedokáže zbavit všedních pracovních starostí a malý klouček představuje ve stereotypu jejího osamělého žití pořádnou porci nových starostí a změn. Naštěstí si Albert s sebou přiveze imaginárního přítele, kterého vidí pouze on a nikdo jiný - milého francouzského obra jménem Bogus (Gérard Depardieu).
    4