?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kwong Kim Yip: Filmy a seriály

  • Pěst legendy
    Pěst legendy (1994)
    Film
    78%
    1
  • Tai ji zhang san feng
    Tai ji zhang san feng (1993)
    Film
    Příběh o dvou mladých šaolinských mniších, kteří se jako děti seznámí v klášteře, kde společně vyrůstají a učí se bojovému umění. Díky vznětlivé povaze jednoho z nich jsou oba mladíci z kláštera vyloučeni a posláni do skutečného světa. Zde se jejich osudy, rozchází - jeden mladík zůstává ve vesnici, aby pomáhal chudým povstalcům, zatímco druhý odchází do armády hnán touhou po moci. Film plný akčních soubojů předvádí především prvky z bojového stylu Tai ji.
    75%
    Příběh o dvou mladých šaolinských mniších, kteří se jako děti seznámí v klášteře, kde společně vyrůstají a učí se bojovému umění. Díky vznětlivé povaze jednoho z nich jsou oba mladíci z kláštera vyloučeni a posláni do skutečného světa. Zde se jejich osudy, rozchází - jeden mladík zůstává ve vesnici, aby pomáhal chudým povstalcům, zatímco druhý odchází do armády hnán touhou po moci. Film plný akčních soubojů předvádí především prvky z bojového stylu Tai ji.
    2
  • Red Force 4
    Red Force 4 (1989)
    Film
    Příběh začíná v Seattlu, kde místní policie dostane posilu z Hongkongu v podobě inspektorky Madam Yeung Lai-Ching. Inspektorce Yeung uteče hlavní šéf drogového gangu a Donnyho parťák Peter Woods je zabit při přestřelce. Do přestřelky se ve špatné době a na špatném místě nechtěně zaplete dělník a dlouhodobý imigrant Luk Wan-Ting. Ten se stává hlavním podezřelým jak pro policii, tak zároveň jako nepohodlný svědek a hlavní terč i pro mafiány, kteří na něj pošlou zabijáky s cílem za každou cenu svědka umlčet. Lukovi se podaří před ostatními utéct a ze strachu se vrací do Hongkongu. Tam je ihned po příjezdu dopaden inspektorkou Yeung s Donnym. Po nečekaném útoku nájemných vrahů, kterým se tentokrát podaří Luka postřelit, dostane Madam Yeung podezření, že někdo v řadách policie je zrádcem. Tvrdohlavý Donny však této teorii odmítá uvěřit a rozhodne se pátrat na vlastní pěst.
    Žánry:AkčníKrimi
    72%
    Příběh začíná v Seattlu, kde místní policie dostane posilu z Hongkongu v podobě inspektorky Madam Yeung Lai-Ching. Inspektorce Yeung uteče hlavní šéf drogového gangu a Donnyho parťák Peter Woods je zabit při přestřelce. Do přestřelky se ve špatné době a na špatném místě nechtěně zaplete dělník a dlouhodobý imigrant Luk Wan-Ting. Ten se stává hlavním podezřelým jak pro policii, tak zároveň jako nepohodlný svědek a hlavní terč i pro mafiány, kteří na něj pošlou zabijáky s cílem za každou cenu svědka umlčet. Lukovi se podaří před ostatními utéct a ze strachu se vrací do Hongkongu. Tam je ihned po příjezdu dopaden inspektorkou Yeung s Donnym. Po nečekaném útoku nájemných vrahů, kterým se tentokrát podaří Luka postřelit, dostane Madam Yeung podezření, že někdo v řadách policie je zrádcem. Tvrdohlavý Donny však této teorii odmítá uvěřit a rozhodne se pátrat na vlastní pěst.
    Žánry:AkčníKrimi
    3
  • Tygří klec
    Tygří klec (1988)
    Film
    66%
    4
  • Tygří klec 2
    Tygří klec 2 (1990)
    Film
    Právník David se spolu s přítelem Houstonem ocitnou v bludném kruhu tzv. špinavých peněz. Při jedné obzvlášť velké zásilce peněz Houston narafičí zákeřnou past, po které se spustí série vražedných útoků a kdy i David se stane nepohodlným. Mezi pronásledované se dostane i někdejší Houstonova společnice Jackie a mladý Donny. Ti všichni se přesvědčí, kdo je jejich společný nepřítel - Houston…
    64%
    Právník David se spolu s přítelem Houstonem ocitnou v bludném kruhu tzv. špinavých peněz. Při jedné obzvlášť velké zásilce peněz Houston narafičí zákeřnou past, po které se spustí série vražedných útoků a kdy i David se stane nepohodlným. Mezi pronásledované se dostane i někdejší Houstonova společnice Jackie a mladý Donny. Ti všichni se přesvědčí, kdo je jejich společný nepřítel - Houston…
    5
  • Král zabijáků
    Král zabijáků (1998)
    FilmRole: Martin
    Bývalý voják Fu shání peníze, aby své matce postavil dům. Když zabiják jménem "Anděl smrti" zavraždí mocného obchodníka Tsukamota, podle jeho závěti vypíšou stomilionovou odměnu pro toho, kdo najde a zabije vraha i jeho objednavatele. Fu se s pomocí kriminálníka Loa dostane na setkání zabijáků a chce získat lukrativní zakázku, ale problém je v tom, že neumí zabíjet lidi! Lo jej začne učit umění zabijáka, a začnou spolu pátrat po vrahovi. Musí přitom bojovat s omnoho zkušenějšími konkrenty, a zároveň uniknout policejnímu inpektoru Kwanovi!
    Režie:Wei Tung
    64%
    Bývalý voják Fu shání peníze, aby své matce postavil dům. Když zabiják jménem "Anděl smrti" zavraždí mocného obchodníka Tsukamota, podle jeho závěti vypíšou stomilionovou odměnu pro toho, kdo najde a zabije vraha i jeho objednavatele. Fu se s pomocí kriminálníka Loa dostane na setkání zabijáků a chce získat lukrativní zakázku, ale problém je v tom, že neumí zabíjet lidi! Lo jej začne učit umění zabijáka, a začnou spolu pátrat po vrahovi. Musí přitom bojovat s omnoho zkušenějšími konkrenty, a zároveň uniknout policejnímu inpektoru Kwanovi!
    Režie:Wei Tung
    6
  • Kaskadérka
    Kaskadérka (1996)
    Film
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    60%
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    7
  • 8
  • Fei hu
    58%
    9
  • 10