?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ulrich Felsberg: Filmy a seriály

  • Sladkých šestnáct let
    Sladkých šestnáct let (2002)
    Film
    73%
    1
  • Jmenuji se Joe
    Jmenuji se Joe (1998)
    Film
    Ve svém snímku JMENUJI SE JOE se režisér Ken Loach opět věnuje hrdinům z okraje společnosti a jejich bezvýchodné životní situaci. Vypráví tentokrát o osmatřicetiletém nezaměstnaném abstinujícím alkoholikovi Joeovi, který se pokusí dostat bývalého narkomana a svého přítele Liama i s jeho rodinou ze spárů drogového překupníka. To však vážně ohrozí Joeův vlastní nadějný milostný vztah se zdravotnicí Sárou
    Žánry:DramaRomantický
    72%
    Ve svém snímku JMENUJI SE JOE se režisér Ken Loach opět věnuje hrdinům z okraje společnosti a jejich bezvýchodné životní situaci. Vypráví tentokrát o osmatřicetiletém nezaměstnaném abstinujícím alkoholikovi Joeovi, který se pokusí dostat bývalého narkomana a svého přítele Liama i s jeho rodinou ze spárů drogového překupníka. To však vážně ohrozí Joeův vlastní nadějný milostný vztah se zdravotnicí Sárou
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • 3
  • Výhybkáři
    Výhybkáři (2001)
    Film
    Ken Loach, jenž je oprávněně oslavován jako britský průkopník sociálněrealistického filmu, navázal snímkem Výhybkáři na svá předchozí díla s humanistickým poselstvím. Film sleduje pět mužů spravujících a udržujících železniční dráhu v Yorkshiru. Jejich životy a práce se změní, když státem vlastněnou železniční síť zprivatizuje několik na sobě nezávislých soukromých provozovatelů. Film vznikl podle scénáře Roba Dawbera, bývalého železničního dělníka, který zemřel ještě před premiérou filmu na MFF v Benátkách na rakovinu, způsobenou nadměrnou koncentrací azbestu. Film je pronikavou obžalobou zhoršených bezpečnostních podmínek práce, které způsobila privatizace. V linii předchozího ztvárnění mužského přátelství mezi dělníky ve filmu Lůza se však Loach snaží vystříhat chytráckého moralizování, naopak z utrpení a strázní svých postav destiluje hořce ironický humor. Brilantní snímek Výhybkáři, původně určený pro britskou televizi, sice neupoutal takovou pozornost, přitom však snese srovnání s Loachovými populárnějšími filmy z poslední doby, jako je Sweet Sixteen či Ae Fond Kiss.
    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Ken Loach
    71%
    Ken Loach, jenž je oprávněně oslavován jako britský průkopník sociálněrealistického filmu, navázal snímkem Výhybkáři na svá předchozí díla s humanistickým poselstvím. Film sleduje pět mužů spravujících a udržujících železniční dráhu v Yorkshiru. Jejich životy a práce se změní, když státem vlastněnou železniční síť zprivatizuje několik na sobě nezávislých soukromých provozovatelů. Film vznikl podle scénáře Roba Dawbera, bývalého železničního dělníka, který zemřel ještě před premiérou filmu na MFF v Benátkách na rakovinu, způsobenou nadměrnou koncentrací azbestu. Film je pronikavou obžalobou zhoršených bezpečnostních podmínek práce, které způsobila privatizace. V linii předchozího ztvárnění mužského přátelství mezi dělníky ve filmu Lůza se však Loach snaží vystříhat chytráckého moralizování, naopak z utrpení a strázní svých postav destiluje hořce ironický humor. Brilantní snímek Výhybkáři, původně určený pro britskou televizi, sice neupoutal takovou pozornost, přitom však snese srovnání s Loachovými populárnějšími filmy z poslední doby, jako je Sweet Sixteen či Ae Fond Kiss.
    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Ken Loach
    4
  • Svobodný svět
    Svobodný svět (2007)
    Film
    • Filmbox+

    Angie sice nemá požadované vzdělání, ale nechybí jí inteligence, ambicióznost a především plné nasazení. Její život se však zmítá v chaosu, což ji velmi unavuje. Teď se ale naskytla šance, že všechno může být jinak. S kamarádkou Rose založí zprostředkovatelnu přítležitostné práce pro přistěhovalce z různých končin světa.

    Žánry:Drama
    Režie:Ken Loach
    69%

    Angie sice nemá požadované vzdělání, ale nechybí jí inteligence, ambicióznost a především plné nasazení. Její život se však zmítá v chaosu, což ji velmi unavuje. Teď se ale naskytla šance, že všechno může být jinak. S kamarádkou Rose založí zprostředkovatelnu přítležitostné práce pro přistěhovalce z různých končin světa.

    Žánry:Drama
    Režie:Ken Loach
    5
  • 6
  • 7
  • Million Dollar Hotel
    Million Dollar Hotel (2000)
    Film
    Příběh tohoto filmu se odehrává v jednom z hotelů postavených kdysi ve třicátých letech. V jednom z těch hotelů, kde smích poskakoval na bublinkách šampaňského. S příchodem třetího milénia v hotelu přežívají mentálně nemocní, blázni, narkomani, prostitutky a pátý člen skupiny Beatles. Tom Tom, hlavní hrdina filmu, zrovna zamilovaně sleduje éterickou prostitutku Eloise. Až chemicky kyselý milostný vztah dala do pohybu jediná věc - do hotelu přijíždí zvláštní agent Skinner, aby vyšetřil záhadnou smrt Tomova nejlepšího kamaráda - syna milionáře - Israela Goldkisse. Nehostinné kulisy a skvělý střih vytváří ztracenou atmosféru, kterou prohlubuje jedinečná hudba skupiny U2.
    65%
    Příběh tohoto filmu se odehrává v jednom z hotelů postavených kdysi ve třicátých letech. V jednom z těch hotelů, kde smích poskakoval na bublinkách šampaňského. S příchodem třetího milénia v hotelu přežívají mentálně nemocní, blázni, narkomani, prostitutky a pátý člen skupiny Beatles. Tom Tom, hlavní hrdina filmu, zrovna zamilovaně sleduje éterickou prostitutku Eloise. Až chemicky kyselý milostný vztah dala do pohybu jediná věc - do hotelu přijíždí zvláštní agent Skinner, aby vyšetřil záhadnou smrt Tomova nejlepšího kamaráda - syna milionáře - Israela Goldkisse. Nehostinné kulisy a skvělý střih vytváří ztracenou atmosféru, kterou prohlubuje jedinečná hudba skupiny U2.
    8
  • S tebou i bez tebe
    S tebou i bez tebe (2001)
    Film

    Stalo se to jednoho dlouhého a parného léta, v Londýně, v sedmdesátých letech minulého století. Tehdy si tichá Holly a excentrická Marina daly slib celoživotního přátelství. Pojilo je mnoho věcí neuspořádané rodinné vztahy, touha po dobrodružství, přání ochutnat zakázané ovoce. Řekli si všechno a o všechno se podělily. Byly mladé a svět jim ležel u nohou. A roky plynuly. Z dívek se staly ženy, které už okusily vše, co svět nabízí sex, lásku, rock ´n ´roll i životní ztráty. Nakonec se ukazuje, že ani to přátelství vlastně nebylo zas tak pevné, jak se na první pohled zdálo. Jen ty vzpomínky jim už nikdo nevezme.

    63%

    Stalo se to jednoho dlouhého a parného léta, v Londýně, v sedmdesátých letech minulého století. Tehdy si tichá Holly a excentrická Marina daly slib celoživotního přátelství. Pojilo je mnoho věcí neuspořádané rodinné vztahy, touha po dobrodružství, přání ochutnat zakázané ovoce. Řekli si všechno a o všechno se podělily. Byly mladé a svět jim ležel u nohou. A roky plynuly. Z dívek se staly ženy, které už okusily vše, co svět nabízí sex, lásku, rock ´n ´roll i životní ztráty. Nakonec se ukazuje, že ani to přátelství vlastně nebylo zas tak pevné, jak se na první pohled zdálo. Jen ty vzpomínky jim už nikdo nevezme.

    9
  • 10
  • Za mraky
    Za mraky (1995)
    Film

    Štyri poviedky režírované Michelangelom Antonionim (Kronika lásky, ktorá nikdy neexistovala, Dievča, zločin, Nehľadaj ma, Toto nečisté telo) - odohrávajúce sa v mestách Ferrara, Portofino, Aix en Provence a Paríž - o rôznych podobách lásky, spojené postavou rozprávača-pozorovateľa. Tieto spájajúce scény medzi jednotlivými epizódami, ktoré rámcujú dej režíroval Wim Wenders. Postavu pozorovateľa (hrá ho John Malkovich) poňal Wenders rovnako ako ostatné postavy filmu - i on je citovo vyprahnutý, neschopný porozumieť, neschopný lásku prijímať a dávať. Tento formálne dokonalý film bol kritikmi vyzdvihovaný najmä ako pamätihodný príklad profesionálnej kolegiality.

    62%

    Štyri poviedky režírované Michelangelom Antonionim (Kronika lásky, ktorá nikdy neexistovala, Dievča, zločin, Nehľadaj ma, Toto nečisté telo) - odohrávajúce sa v mestách Ferrara, Portofino, Aix en Provence a Paríž - o rôznych podobách lásky, spojené postavou rozprávača-pozorovateľa. Tieto spájajúce scény medzi jednotlivými epizódami, ktoré rámcujú dej režíroval Wim Wenders. Postavu pozorovateľa (hrá ho John Malkovich) poňal Wenders rovnako ako ostatné postavy filmu - i on je citovo vyprahnutý, neschopný porozumieť, neschopný lásku prijímať a dávať. Tento formálne dokonalý film bol kritikmi vyzdvihovaný najmä ako pamätihodný príklad profesionálnej kolegiality.

    11
  • 24 hodin ze života jedné ženy
    24 hodin ze života jedné ženy (2002)
    Film
    K dílu slavného rakouského spisovatele Stefana Zweiga se filmoví tvůrci neustále opakovaně vracejí. Filmová adaptace románu 24 hodin ze života jedné ženy z roku 2002 je již šestým pokusem převést na plátno tento vášnivý příběh lásky čtyřicetileté anglické vdovy a mladého polského důstojníka, odehrávající se v Cannes roku 1911. Tato Zweigova kniha vyšla poprvé v roce 1930 a získala si mezinárodní ohlas a uznání jeho kolegů-spisovatelů. Během dvacetičtyř hodin prožije hrdinka příběhu největší lásku, vášeň a zklamání svého života, a pak už v jejím životě nebude nic jako dřív. Scenáristé zasadili příběh do tří časových rovin (na rozdíl od románu, kde jsou jen dvě), v dobově přesných dekoracích - rok 1911 a příchod art nouveau, třicátá léta charakterizována elegantním art déco a současnost chladným, odcizeným designem. Vévodící osobností filmu jsou Michel Serrault a Agnes Jaouiová, jejichž vzpomínky naplněné bolestnou touhu po životě a lásce prohlubují úzkostné a nostalgické tóny hudby slavného skladatele Michaela Nymana.
    Žánry:Drama
    62%
    K dílu slavného rakouského spisovatele Stefana Zweiga se filmoví tvůrci neustále opakovaně vracejí. Filmová adaptace románu 24 hodin ze života jedné ženy z roku 2002 je již šestým pokusem převést na plátno tento vášnivý příběh lásky čtyřicetileté anglické vdovy a mladého polského důstojníka, odehrávající se v Cannes roku 1911. Tato Zweigova kniha vyšla poprvé v roce 1930 a získala si mezinárodní ohlas a uznání jeho kolegů-spisovatelů. Během dvacetičtyř hodin prožije hrdinka příběhu největší lásku, vášeň a zklamání svého života, a pak už v jejím životě nebude nic jako dřív. Scenáristé zasadili příběh do tří časových rovin (na rozdíl od románu, kde jsou jen dvě), v dobově přesných dekoracích - rok 1911 a příchod art nouveau, třicátá léta charakterizována elegantním art déco a současnost chladným, odcizeným designem. Vévodící osobností filmu jsou Michel Serrault a Agnes Jaouiová, jejichž vzpomínky naplněné bolestnou touhu po životě a lásce prohlubují úzkostné a nostalgické tóny hudby slavného skladatele Michaela Nymana.
    Žánry:Drama
    12
  • Blafuj jako Beckham
    Blafuj jako Beckham (2002)
    Film
    Když je vám osmnáct, milujete Beckhama a umíte to s míčem tak dobře jako on, patří vám celý svět. Ale to je omyl! Pokud se totiž jmenujete Jess, je vám sice osmnáct, ale jste dívka, a navíc Indka - zapomeňte na to! Myslíte, že by vás vaši příbuzní, jejichž jediným cílem je najít pro vás vhodného ženicha, nechali hrát takovou mužskou hru, jakou je fotbal? Tím spíš, kdybyste tak mohla překazit sestřiny vyhlídky na dobrý a vhodný sňatek! Jess ale jednoho dne potká stejně starou Jules, která hledá nové talenty pro dívčí fotbalové družstvo. Jules má o své budoucnosti jasno. Chce se dostat do Spojených států, kde je dívčí fotbal respektován a kde se může stát profesionální hráčkou. Jess a Jules velmi rychle sblíží společná vášeň pro fotbal, oběma se na hřišti velmi daří. Problémy nastanou, když se obě zamilují do svého trenéra a Jessini rodiče zjistí, že jim dcera něco tají
    59%
    Když je vám osmnáct, milujete Beckhama a umíte to s míčem tak dobře jako on, patří vám celý svět. Ale to je omyl! Pokud se totiž jmenujete Jess, je vám sice osmnáct, ale jste dívka, a navíc Indka - zapomeňte na to! Myslíte, že by vás vaši příbuzní, jejichž jediným cílem je najít pro vás vhodného ženicha, nechali hrát takovou mužskou hru, jakou je fotbal? Tím spíš, kdybyste tak mohla překazit sestřiny vyhlídky na dobrý a vhodný sňatek! Jess ale jednoho dne potká stejně starou Jules, která hledá nové talenty pro dívčí fotbalové družstvo. Jules má o své budoucnosti jasno. Chce se dostat do Spojených států, kde je dívčí fotbal respektován a kde se může stát profesionální hráčkou. Jess a Jules velmi rychle sblíží společná vášeň pro fotbal, oběma se na hřišti velmi daří. Problémy nastanou, když se obě zamilují do svého trenéra a Jessini rodiče zjistí, že jim dcera něco tají
    13
  • 14
  • 15
  • Dalších deset minut II.
    Dalších deset minut II. (2002)
    Film
    Ambiciózny medzinárodný filmársky projekt spojil pätnásť režisérov svetového formátu. Každý z nich nakrútil filmovú poviedku s jednotnou a voľne poňatou témou času. Vznikli tak dva celovečerné filmy ktoré nesú názvy Trúbka a Čelo. Segment Spikea Leeho sa s režisérovým príznačným politickým radikalizmom volá We Wuz Robbed (Okradli nás) a zachytáva udalosti prehry Al Gorea v amerických prezidentských voľbách s Georgeom Bushom. Werner Herzog nakrútil dokument o prírodnom národe v amazonskej džungli, ktorý od objavenia bielymi ľuďmi čelí vymretiu na civilizačné choroby. Jim Jarmush v štýlovo čistej poviedke zachytil desaťminútovú pauzu filmovej herečky počas náročného nakrúcania. Wim Wenders zobrazil halucinácie človeka pod vplyvom LSD. Claire Denisová zachytila dialóg francúzskeho filozofa a jeho študenta, v ktorom diskutujú o probléme inakosti. Jean-Luc Godard zostrihom svojich filmov opäť potvrdil sám sebe, že je najväčším filmovým režisérom všetkých čias. Jiří Menzel vyrobil z archívne ho materiálu portrét herca Rudolfa Hrušinského od mladosti až po smrť.
    57%
    Ambiciózny medzinárodný filmársky projekt spojil pätnásť režisérov svetového formátu. Každý z nich nakrútil filmovú poviedku s jednotnou a voľne poňatou témou času. Vznikli tak dva celovečerné filmy ktoré nesú názvy Trúbka a Čelo. Segment Spikea Leeho sa s režisérovým príznačným politickým radikalizmom volá We Wuz Robbed (Okradli nás) a zachytáva udalosti prehry Al Gorea v amerických prezidentských voľbách s Georgeom Bushom. Werner Herzog nakrútil dokument o prírodnom národe v amazonskej džungli, ktorý od objavenia bielymi ľuďmi čelí vymretiu na civilizačné choroby. Jim Jarmush v štýlovo čistej poviedke zachytil desaťminútovú pauzu filmovej herečky počas náročného nakrúcania. Wim Wenders zobrazil halucinácie človeka pod vplyvom LSD. Claire Denisová zachytila dialóg francúzskeho filozofa a jeho študenta, v ktorom diskutujú o probléme inakosti. Jean-Luc Godard zostrihom svojich filmov opäť potvrdil sám sebe, že je najväčším filmovým režisérom všetkých čias. Jiří Menzel vyrobil z archívne ho materiálu portrét herca Rudolfa Hrušinského od mladosti až po smrť.
    16
  • Linie násilí
    Linie násilí (1997)
    Film
    Tvůrce existenciálních filmových esejů, uznávaný německý režisér Wim Wenders (Alice ve městech, Stav věcí, Paříž, Texas), se opět pokusil spojit "něco" ze své vážněji zaměřené poetiky s divácky vděčným filmovým žánrem. Zároveň se rozhodl natočit film o násilí bez jeho přímého zobrazení. Spolu se scenáristou Nicholasem Kleinem si pro tuto příležitost vybral i vhodné hrdiny: v příběhu se sbíhají osudy tří mužů: vědce, ambiciozního detektiva a producenta akčních filmů. Bohatý producent Mike Max řídí své impérium pomocí telefonů a počítače a nebere vážně sdělení manželky Paige, že ho opouští. Ještě týž den se producenta zmocní dva najatí zabijáci, vše se ale vyvíjí jinak, než podle jejich plánu. Akci zabijáků zachytil na monitoru vědec Ray Bering, který pro FBI dokončuje projekt sledování dění v celém městě pomocí stovek kamer. Jeho realizace má znamenat zásadní obrat boje se zločinem: konec násilí. Projekt má ale přinejmenším dva háčky: je snadno zneužitelný a nelegitimní...
    Žánry:DramaThriller
    57%
    Tvůrce existenciálních filmových esejů, uznávaný německý režisér Wim Wenders (Alice ve městech, Stav věcí, Paříž, Texas), se opět pokusil spojit "něco" ze své vážněji zaměřené poetiky s divácky vděčným filmovým žánrem. Zároveň se rozhodl natočit film o násilí bez jeho přímého zobrazení. Spolu se scenáristou Nicholasem Kleinem si pro tuto příležitost vybral i vhodné hrdiny: v příběhu se sbíhají osudy tří mužů: vědce, ambiciozního detektiva a producenta akčních filmů. Bohatý producent Mike Max řídí své impérium pomocí telefonů a počítače a nebere vážně sdělení manželky Paige, že ho opouští. Ještě týž den se producenta zmocní dva najatí zabijáci, vše se ale vyvíjí jinak, než podle jejich plánu. Akci zabijáků zachytil na monitoru vědec Ray Bering, který pro FBI dokončuje projekt sledování dění v celém městě pomocí stovek kamer. Jeho realizace má znamenat zásadní obrat boje se zločinem: konec násilí. Projekt má ale přinejmenším dva háčky: je snadno zneužitelný a nelegitimní...
    Žánry:DramaThriller
    17