?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Denis Mercier: Filmy a seriály

  • 1
  • Swing
    Swing (2002)
    Film

    Muzika plná svobody a energie vycházející nikoli z hlavy, ale přímo ze srdce - to je hudba té části romské populace, která si říká manuš. Když ji objeví desetiletý Max během prázdnin trávených u babičky kdesi v malém alsaském městečku, otevře se před ním nový svět. Není divu, že u romského překupníka vymění walkmana za starou kytaru a začne se pod vedením zkušeného hudebníka Miralda učit hrát. Místem jejich setkání se stává předměstí, kde v obytných přívěsech žije místní romská komunita. Chlapec zaznamenává do deníku své poznatky ze světa naprosto odlišného od existence, jakou dosud poznal se svou zcestovalou matkou. Ta tráví život s mobilním telefonem u ucha, zatímco synovi noví známí stěží umějí číst a psát. Do tajemství svobodné, moderní civilizací minimálně zatížené existence manušských Romů nepomáhá Maxovi proniknout jen Miraldo, ale i Swing - dívenka stejně stará jako on, která ho okouzlí svou sebejistotou a bezstarostností. Swing chlapci ukáže, že manuš není jen hudba - je to kultura a životní styl úzce spojený s přírodou a svobodnou lidskou přirozeností. Novým přátelům Max umožní v domě své staré babičky uspořádat koncert. Svět se zdá být bez chyby... Prázdniny však končí a pro chlapce si přijíždí matka. Rozloučení s Miraldem a Swing je pro Maxe rozloučením s bezstarostným světem dětství.

    Žánry:DramaHudebníKomedie
    64%

    Muzika plná svobody a energie vycházející nikoli z hlavy, ale přímo ze srdce - to je hudba té části romské populace, která si říká manuš. Když ji objeví desetiletý Max během prázdnin trávených u babičky kdesi v malém alsaském městečku, otevře se před ním nový svět. Není divu, že u romského překupníka vymění walkmana za starou kytaru a začne se pod vedením zkušeného hudebníka Miralda učit hrát. Místem jejich setkání se stává předměstí, kde v obytných přívěsech žije místní romská komunita. Chlapec zaznamenává do deníku své poznatky ze světa naprosto odlišného od existence, jakou dosud poznal se svou zcestovalou matkou. Ta tráví život s mobilním telefonem u ucha, zatímco synovi noví známí stěží umějí číst a psát. Do tajemství svobodné, moderní civilizací minimálně zatížené existence manušských Romů nepomáhá Maxovi proniknout jen Miraldo, ale i Swing - dívenka stejně stará jako on, která ho okouzlí svou sebejistotou a bezstarostností. Swing chlapci ukáže, že manuš není jen hudba - je to kultura a životní styl úzce spojený s přírodou a svobodnou lidskou přirozeností. Novým přátelům Max umožní v domě své staré babičky uspořádat koncert. Svět se zdá být bez chyby... Prázdniny však končí a pro chlapce si přijíždí matka. Rozloučení s Miraldem a Swing je pro Maxe rozloučením s bezstarostným světem dětství.

    Žánry:DramaHudebníKomedie
    2
  • 3
  • Přelud
    Přelud (1996)
    FilmRole: Monsieur Antoine
    Sedmiletý Albert (Haley Joel Osment) vyrůstá v blýskavém světě flitrů a barových tanečnic, obklopen leskem Las Vegas. Když se jeho krásná a svobodná matka stane nešťastmou obětí náhodné autonehody, je poslán na výchovu k její nevlastní sestře, černošce Harriet (Whoopi Goldberg). Pouhé čtyři a půl hodiny letu od bájného a báječného Las Vegas leží ponuré a nudné město Newark, kde Harriet bydlí. Pragmatická černoška ve středních letech, právě se snažící rozšířit svůj velkoobchod s nádobím, si s Albertem do náruče zrovna nepadne. Představuje totiž klasický protipól iluzivního světa šoubyznysu - zastupuje životní styl a prostředí postavené především na "obyčejné" práci, výkonnosti a racionalitě. I Harriet je negativně poznamenána svým dětstvím. Není přímo necitlivá, jen se dlouho nedokáže zbavit všedních pracovních starostí a malý klouček představuje ve stereotypu jejího osamělého žití pořádnou porci nových starostí a změn. Naštěstí si Albert s sebou přiveze imaginárního přítele, kterého vidí pouze on a nikdo jiný - milého francouzského obra jménem Bogus (Gérard Depardieu).
    53%
    Sedmiletý Albert (Haley Joel Osment) vyrůstá v blýskavém světě flitrů a barových tanečnic, obklopen leskem Las Vegas. Když se jeho krásná a svobodná matka stane nešťastmou obětí náhodné autonehody, je poslán na výchovu k její nevlastní sestře, černošce Harriet (Whoopi Goldberg). Pouhé čtyři a půl hodiny letu od bájného a báječného Las Vegas leží ponuré a nudné město Newark, kde Harriet bydlí. Pragmatická černoška ve středních letech, právě se snažící rozšířit svůj velkoobchod s nádobím, si s Albertem do náruče zrovna nepadne. Představuje totiž klasický protipól iluzivního světa šoubyznysu - zastupuje životní styl a prostředí postavené především na "obyčejné" práci, výkonnosti a racionalitě. I Harriet je negativně poznamenána svým dětstvím. Není přímo necitlivá, jen se dlouho nedokáže zbavit všedních pracovních starostí a malý klouček představuje ve stereotypu jejího osamělého žití pořádnou porci nových starostí a změn. Naštěstí si Albert s sebou přiveze imaginárního přítele, kterého vidí pouze on a nikdo jiný - milého francouzského obra jménem Bogus (Gérard Depardieu).
    4
  • Bůh je velký - já ne
    Bůh je velký - já ne (2001)
    Film

    Dvacetiletá úspěšná modelka Michele (Audrey Tautou), není spokojená se životem, který žije, ani s klukem, se kterým chodí. Situaci se rozhodne vyřešit radikálně - a začne její zběsilá honička za tím nejlepším náboženstvím a tím nejlepším chlapem, doprovázená řadou komických nedorozumění a humorných scén. Zdá se, že obojí nalezá u židovského veterináře Francoise, ale to sebou nutně nese i problémy - jeho rodiče, její rodiče, rodinné a náboženské tradice a zmatky kolem vzájemných rozdílů a nedorozumění.

    Lehce bláznivá komedie o lidských touhách, slabostech a nedorozumění.

    44%

    Dvacetiletá úspěšná modelka Michele (Audrey Tautou), není spokojená se životem, který žije, ani s klukem, se kterým chodí. Situaci se rozhodne vyřešit radikálně - a začne její zběsilá honička za tím nejlepším náboženstvím a tím nejlepším chlapem, doprovázená řadou komických nedorozumění a humorných scén. Zdá se, že obojí nalezá u židovského veterináře Francoise, ale to sebou nutně nese i problémy - jeho rodiče, její rodiče, rodinné a náboženské tradice a zmatky kolem vzájemných rozdílů a nedorozumění.

    Lehce bláznivá komedie o lidských touhách, slabostech a nedorozumění.

    5