5.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Marie-Paule von Roesgen: Filmy a seriály

  • Ve stínu upíra
    Ve stínu upíra (2000)
    FilmRole: Old Woman
    V roce 1921 natáčí F.W.Murnau (JOHN MALKOVICH) první filmovou verzi románu Dracula, ale protože nedostává povolení ke zfilmování od vdovy po Bramu Stokerovi, autorovi díla. Pozmění jména postav, dějiště příběhu a natáčí snímek pod názvem UPÍR NOSFERATU. Do titulní role obsadí herce Maxe Schrecka (WILLEM DAFOE), jehož chování se zdá ostatním členům štábu velice prapodivné. Murnau Schrecka hájí tím, že údajně používá hereckých postupů metodika Stanislawského, které jsou založeny na intenzivním se vcítění do role. Záhy však všichni zjišťují, co se skrývá za hrůzným Schreckovým herectvím.
    68%
    V roce 1921 natáčí F.W.Murnau (JOHN MALKOVICH) první filmovou verzi románu Dracula, ale protože nedostává povolení ke zfilmování od vdovy po Bramu Stokerovi, autorovi díla. Pozmění jména postav, dějiště příběhu a natáčí snímek pod názvem UPÍR NOSFERATU. Do titulní role obsadí herce Maxe Schrecka (WILLEM DAFOE), jehož chování se zdá ostatním členům štábu velice prapodivné. Murnau Schrecka hájí tím, že údajně používá hereckých postupů metodika Stanislawského, které jsou založeny na intenzivním se vcítění do role. Záhy však všichni zjišťují, co se skrývá za hrůzným Schreckovým herectvím.
    1
  • Nuits d'Arabie
    Nuits d'Arabie (2007)
    Film
    • iTunes
    66%
    2
  • Láska šílená
    Láska šílená (2014)
    FilmRole: Mrs. Massow

    Známá rakouská režisérka Jessica Hausner po snímku Lurdy (2009), který sesbíral řadu ocenění na MFF v Benátkách a jiných prestižních festivalech, přináší komediální drama inspirované sebevraždou romantického básníka Heinricha von Kleista. Jak v Lurdách režisérka uvažuje o relativitě církve, víry a zázraku na posvátných poutnických místech, v Lásce šílené poukazuje na ambivalentnost lásky a romantické představy o společné smrti z lásky.

    V Berlíně začátkem 19. století mladý německý básník Heinrich touží po romantické sebevraždě ve dvojici a neúnavně hledá spřízněnou lidskou duši, která by byla ochotná s ním dobrovolně ukončit svůj pozemský život. Je však zklamaný z necitlivosti všech lidí kolem, a když nedokáže přesvědčit ani svou sestřenici Mariu, ztrácí i tu poslední naději. Naštěstí však potkává Henriette, mladou, skromnou a uzavřenou manželku obchodníka, trpící “chorobou duše“, a zdá se, že i jinou smrtelnou nemocí.

    Vedle matematicky přesných obrazových kompozic, divadelní mizanscéně a zdrženlivému až odosobněnému hereckému projevu, se v celém snímku objevuje sofistikovaný tlumený humor, kterým režisérka přímo útočí na přetvářku lidské společnosti a absurdnost lidského jednání. Tato netradiční romantická tragikomedie byla v roce 2014 na MFF v Cannes nominovaná na cenu sekce Un Certain Regard a v tom samém roce se na MFF v Karlových Varech představila českým a slovenským divákům. (Film Europe)

    63%

    Známá rakouská režisérka Jessica Hausner po snímku Lurdy (2009), který sesbíral řadu ocenění na MFF v Benátkách a jiných prestižních festivalech, přináší komediální drama inspirované sebevraždou romantického básníka Heinricha von Kleista. Jak v Lurdách režisérka uvažuje o relativitě církve, víry a zázraku na posvátných poutnických místech, v Lásce šílené poukazuje na ambivalentnost lásky a romantické představy o společné smrti z lásky.

    V Berlíně začátkem 19. století mladý německý básník Heinrich touží po romantické sebevraždě ve dvojici a neúnavně hledá spřízněnou lidskou duši, která by byla ochotná s ním dobrovolně ukončit svůj pozemský život. Je však zklamaný z necitlivosti všech lidí kolem, a když nedokáže přesvědčit ani svou sestřenici Mariu, ztrácí i tu poslední naději. Naštěstí však potkává Henriette, mladou, skromnou a uzavřenou manželku obchodníka, trpící “chorobou duše“, a zdá se, že i jinou smrtelnou nemocí.

    Vedle matematicky přesných obrazových kompozic, divadelní mizanscéně a zdrženlivému až odosobněnému hereckému projevu, se v celém snímku objevuje sofistikovaný tlumený humor, kterým režisérka přímo útočí na přetvářku lidské společnosti a absurdnost lidského jednání. Tato netradiční romantická tragikomedie byla v roce 2014 na MFF v Cannes nominovaná na cenu sekce Un Certain Regard a v tom samém roce se na MFF v Karlových Varech představila českým a slovenským divákům. (Film Europe)

    3
  • 4
  • Humains
    Humains (2009)
    FilmRole: La mère du bourgmestre
    34%
    5