?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Molly von Fürstenberg: Filmy a seriály

  • Hanami - čas kvetoucích třešní
    Hanami - čas kvetoucích třešní (2008)
    Film
    Když se Trudi dozví, že jejího manžela Rudiho ohrožuje vážná nemoc, rozhodne se, že návštěvu svých dětí v Berlíně oba absolvují, aniž by svému muži cokoli řekla. Jelikož si jich ale Franzi a Karl, jejich potomci, svých rodičů příliš nevšímají, odjede nakonec pár na dovolenou k Baltskému moři. A zde, zcela nečekaně, náhle umírá... Trudi. Přičemž zdrcený a osamělý manžel pomalu začíná zjišťovat, že o ženě, s níž tak dlouho žil, věděl vlastně hrozně málo. Například nikdy netušil, že největším Trudiným přáním bylo začít úplně nový život v Japonsku pod květy sakury. Pochmurné romantické drama o nenaplněných, a přesto nemizících touhách a snech natočila v loňském roce renomovaná německá režisérka Doris Dörrieová.
    Žánry:DramaRomantický
    74%
    Když se Trudi dozví, že jejího manžela Rudiho ohrožuje vážná nemoc, rozhodne se, že návštěvu svých dětí v Berlíně oba absolvují, aniž by svému muži cokoli řekla. Jelikož si jich ale Franzi a Karl, jejich potomci, svých rodičů příliš nevšímají, odjede nakonec pár na dovolenou k Baltskému moři. A zde, zcela nečekaně, náhle umírá... Trudi. Přičemž zdrcený a osamělý manžel pomalu začíná zjišťovat, že o ženě, s níž tak dlouho žil, věděl vlastně hrozně málo. Například nikdy netušil, že největším Trudiným přáním bylo začít úplně nový život v Japonsku pod květy sakury. Pochmurné romantické drama o nenaplněných, a přesto nemizících touhách a snech natočila v loňském roce renomovaná německá režisérka Doris Dörrieová.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Napola
    Napola (2004)
    Film
    • Max
    Berlín, 1942. Friedrichu Weimerovi je sedmnáct a právě ukončil školu. Pochází z chudých poměrů, přesto však sní o tom, že v životě něco dokáže. Jediné, čemu se intenzivně věnuje, je amatérský box. Šanci dostává v okamžiku, kdy se setkává s chápavým Voglerem, který sdílí jeho boxerskou vášeň a učí na elitní nacistické střední škole Nationalpolitische Erziehungsanstalt (Napola). Ten zajistí, aby tam byl Friedrich přijat, a stává se jeho mentorem. Friedrichovým novým přítelem se stává syn vysoce postaveného nacistického pohlavára Albrecht Stein - citlivý mladík, který před ním neskrývá své pochybnosti o ideologii, kterou si ostatní studenti nechávají bezmyšlenkovitě vtloukat do hlavy. V každodenní konfrontaci s tvrdým a námitky nepřipouštějícím drilem se Albrecht stále zřetelněji dostává do konfliktů. Friedrich pochopí, že kamarád si svůj osud zvolil i za cenu sebezničení. Rozhodne se, že využije posledního zbytku svobody, který mu osud nabízí, a pokusí se žít čestný život.
    73%
    Berlín, 1942. Friedrichu Weimerovi je sedmnáct a právě ukončil školu. Pochází z chudých poměrů, přesto však sní o tom, že v životě něco dokáže. Jediné, čemu se intenzivně věnuje, je amatérský box. Šanci dostává v okamžiku, kdy se setkává s chápavým Voglerem, který sdílí jeho boxerskou vášeň a učí na elitní nacistické střední škole Nationalpolitische Erziehungsanstalt (Napola). Ten zajistí, aby tam byl Friedrich přijat, a stává se jeho mentorem. Friedrichovým novým přítelem se stává syn vysoce postaveného nacistického pohlavára Albrecht Stein - citlivý mladík, který před ním neskrývá své pochybnosti o ideologii, kterou si ostatní studenti nechávají bezmyšlenkovitě vtloukat do hlavy. V každodenní konfrontaci s tvrdým a námitky nepřipouštějícím drilem se Albrecht stále zřetelněji dostává do konfliktů. Friedrich pochopí, že kamarád si svůj osud zvolil i za cenu sebezničení. Rozhodne se, že využije posledního zbytku svobody, který mu osud nabízí, a pokusí se žít čestný život.
    2
  • 3
  • 4
  • Pozdravy z Fukušimy
    Pozdravy z Fukušimy (2016)
    Film
    • Edison
    Marie cestuje jako dobrovolnice do Japonska, do prefektury Fukušima, kde chce pomáhat místním obyvatelům po jaderné katastrofě z roku 2011. Mladá žena, utíkající z Německa před bortícími se sny o vlastní budoucnosti, má pomoci přeživším, kteří i po letech žijí v nouzovém ubytování. Brzy ale poznává, že úkol není pro ni. Už je rozhodnuta vydat se znovu na útěk, ale potkává Satomi, svéhlavou ženu a poslední gejšu z Fukušimy, která se i přes zákaz rozhodla vrátit do svého zničeného domu v zakázané zóně. Začíná intimní setkání dvou rozdílných žen, z nichž se každá musí vyrovnat se svou minulostí.
    Žánry:Drama
    66%
    Marie cestuje jako dobrovolnice do Japonska, do prefektury Fukušima, kde chce pomáhat místním obyvatelům po jaderné katastrofě z roku 2011. Mladá žena, utíkající z Německa před bortícími se sny o vlastní budoucnosti, má pomoci přeživším, kteří i po letech žijí v nouzovém ubytování. Brzy ale poznává, že úkol není pro ni. Už je rozhodnuta vydat se znovu na útěk, ale potkává Satomi, svéhlavou ženu a poslední gejšu z Fukušimy, která se i přes zákaz rozhodla vrátit do svého zničeného domu v zakázané zóně. Začíná intimní setkání dvou rozdílných žen, z nichž se každá musí vyrovnat se svou minulostí.
    Žánry:Drama
    5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    9
  • Benátky pro čtyři
    Benátky pro čtyři (1998)
    Film
    Nick a Charlotte jsou manželé. On je úspěšný právník, ona úspěšnou bankéřkou a oba jsou příliš zaměstnaní kariérou a vydělováním tak, že čas na lásku a sex mají jen v úterý. A to ještě ne každé. Není divu, že si Charlotte našla milence - neúspěšného malíře Luise, který je ovšem také ženatý. Ani on a jeho manželka, energická servírka Eva na tom nejsou s časem na lásku a sex nejlépe. Hlavně protože, že Eva musí pracovat přes čas, aby uživila svého manžela a také jejich dvě děti ve věku tři a šest let. Když se Eva náhodou doví, že je jí manžel nevěrný a právě se vypravil do italských Benátek, aby tu s milenkou strávil romantický víkend, vezme dceru Rosu, syna Floriana, s jeho stříkací pistolí unese Charlottina domýšlivého manžela a vydá se s nimi do Benátek, aby si to všichni společně mohli vyříkat z očí do očí a udělat si jasno. Cesta není zrovna snadná. Nick, který nesnáší děti a nenávidí Evu, se několikrát neúspěšně pokusí o útěk, auto se jim cestou přes Alpy porouchá, takže zbytek cesty musí absolvovat stopem. Když se nakonec (bez auta, bez peněz, špinaví a s poničenými šaty) setkají v Benátkách se svými protějšky, všichni mají za sebou zkušenosti, které navždy změní jejich život, ať už se jim to líbí nebo ne.
    Žánry:Komedie
    63%
    Nick a Charlotte jsou manželé. On je úspěšný právník, ona úspěšnou bankéřkou a oba jsou příliš zaměstnaní kariérou a vydělováním tak, že čas na lásku a sex mají jen v úterý. A to ještě ne každé. Není divu, že si Charlotte našla milence - neúspěšného malíře Luise, který je ovšem také ženatý. Ani on a jeho manželka, energická servírka Eva na tom nejsou s časem na lásku a sex nejlépe. Hlavně protože, že Eva musí pracovat přes čas, aby uživila svého manžela a také jejich dvě děti ve věku tři a šest let. Když se Eva náhodou doví, že je jí manžel nevěrný a právě se vypravil do italských Benátek, aby tu s milenkou strávil romantický víkend, vezme dceru Rosu, syna Floriana, s jeho stříkací pistolí unese Charlottina domýšlivého manžela a vydá se s nimi do Benátek, aby si to všichni společně mohli vyříkat z očí do očí a udělat si jasno. Cesta není zrovna snadná. Nick, který nesnáší děti a nenávidí Evu, se několikrát neúspěšně pokusí o útěk, auto se jim cestou přes Alpy porouchá, takže zbytek cesty musí absolvovat stopem. Když se nakonec (bez auta, bez peněz, špinaví a s poničenými šaty) setkají v Benátkách se svými protějšky, všichni mají za sebou zkušenosti, které navždy změní jejich život, ať už se jim to líbí nebo ne.
    Žánry:Komedie
    10
  • 11
  • 12
  • Holky to chtěj taky
    Holky to chtěj taky (2001)
    Film
    "Zažila jsem konečně ten pravý orgasmus?" Podobnou otázku si časem položí každá dívka s určitou mírou podezřele nejednoznačných praktických zkušeností v oblasti sexu. Tři nejlepší kamarádky Ingen, Victoria a Lena jsou sice sexy a navíc chytré, ale snad díky Amorově škodolibosti jsou právě jejich milostné zážitky naplněny spíše než spalující vášní veselými historkami s předčasnou pointou. Ne, že by nápadníků bylo málo, ale umění milovat v středoškolských osnovách nenajdete. V takovou chvíli může vzít frustrovaná dívka do vlastních rukou nejrůznější pomůcky, nebo svůj osud. Podnikavé přítelkyně se pustí do hledání ztraceného orgasmu s pružností osmnáctiletých a důkladnou teoretickou přípravu testují v praxi. Zatímco Ingen jde na věc s přesností téměř vědeckou, Victoria vidí cíl v kvalitě zrozené z kvantity a Lena romanticky věří, že první velký orgasmus ji přinese první velká láska. Přes nečekaná dobrodružství a řadu komických úskalí dospěje hledání ztraceného orgasmu u všech tří kamarádek k překvapivě působivému vyvrcholení.
    39%
    "Zažila jsem konečně ten pravý orgasmus?" Podobnou otázku si časem položí každá dívka s určitou mírou podezřele nejednoznačných praktických zkušeností v oblasti sexu. Tři nejlepší kamarádky Ingen, Victoria a Lena jsou sice sexy a navíc chytré, ale snad díky Amorově škodolibosti jsou právě jejich milostné zážitky naplněny spíše než spalující vášní veselými historkami s předčasnou pointou. Ne, že by nápadníků bylo málo, ale umění milovat v středoškolských osnovách nenajdete. V takovou chvíli může vzít frustrovaná dívka do vlastních rukou nejrůznější pomůcky, nebo svůj osud. Podnikavé přítelkyně se pustí do hledání ztraceného orgasmu s pružností osmnáctiletých a důkladnou teoretickou přípravu testují v praxi. Zatímco Ingen jde na věc s přesností téměř vědeckou, Victoria vidí cíl v kvalitě zrozené z kvantity a Lena romanticky věří, že první velký orgasmus ji přinese první velká láska. Přes nečekaná dobrodružství a řadu komických úskalí dospěje hledání ztraceného orgasmu u všech tří kamarádek k překvapivě působivému vyvrcholení.
    13