?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kevin Turley: Filmy a seriály

  • 21 gramů
    21 gramů (2003)
    Film
    • iTunes
    21 gramů je americký thriller, který je součástí režisérovy „trilogie smrti“. Následuje po filmu Amores Perros a předchází filmu Babel. Věnuje se zásadní otázce - jestliže se v okamžiku smrti hmotnost vašeho těla sníží o 21 gramů, je to lidská duše, co těchto 21 gramů tvoří? V snímku se prolínají osudy tří cizích lidí, které spojila tragická nehoda. Paul, smrtelně nemocný matematik, Cristina, truchlící matka, a Jack, bývalý trestanec bojující s vírou, se tak setkávají a společně se snaží vyrovnat s koncepty jako je ztráta, vina a vykoupení. Prostřednictvím nelineárního vyprávění se jejich příběhy odvíjejí v roztříštěných časových liniích a odhalují jejich osobní trápení i společné vazby. Vizuálně výrazný film používá různé barevné tóny, které odrážejí emocionální cesty postav.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    82%
    21 gramů je americký thriller, který je součástí režisérovy „trilogie smrti“. Následuje po filmu Amores Perros a předchází filmu Babel. Věnuje se zásadní otázce - jestliže se v okamžiku smrti hmotnost vašeho těla sníží o 21 gramů, je to lidská duše, co těchto 21 gramů tvoří? V snímku se prolínají osudy tří cizích lidí, které spojila tragická nehoda. Paul, smrtelně nemocný matematik, Cristina, truchlící matka, a Jack, bývalý trestanec bojující s vírou, se tak setkávají a společně se snaží vyrovnat s koncepty jako je ztráta, vina a vykoupení. Prostřednictvím nelineárního vyprávění se jejich příběhy odvíjejí v roztříštěných časových liniích a odhalují jejich osobní trápení i společné vazby. Vizuálně výrazný film používá různé barevné tóny, které odrážejí emocionální cesty postav.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Disturbia
    Disturbia (2007)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Šmírovat sousedy se příliš nevyplácí. Můžete objevit temná tajemství, která měla zůstat skryta před celým světem, a v důsledku toho vám pak půjde o život. Vaše šance na přežití jsou o to menší, že se prakticky nemůžete hnout z místa. Pokud máte pocit, že čtete synopsi slavného thrilleru Alfreda Hitchcocka Okno do dvora, nejste daleko od pravdy. Tvůrci snímku Disturbia se jím při psaní scénáře a během samotného natáčení lehce inspirovali. Teenager Kale (Shia LaBeouf) má zásadní problém. Dosud se nevyrovnal se smrtí otce, který mu při autonehodě zemřel před očima, a v důsledku toho fyzicky napadl učitele španělštiny, který se o něj nevědomky "otřel". Pro aktivního kluka jsou tři měsíce úředně nařízeného domácího vězení neskutečným utrpením. Uniknout nemůže, kontrolní zařízení, které nosí ve dne v noci kousek nad kotníkem, ho hlídá až příliš dokonale. Pravidla jsou jasná - pokud se vzdálí od rodného domu, čeká ho polepšovna. Do sousedství se naštěstí nastěhovala atraktivní vrstevnice Ashley (Sarah Roemer), a tak si Kale krátí čas jejím šmírováním otcovým dalekohledem. Postupně ho tahle "špionážní hra" začne pohlcovat, čím dál hlouběji proniká do soukromí svých sousedů, až u jednoho z nich (David Morse) zaznamená velmi nezvyklé chování. Společně s Ashley, která jeho pozorovacím dýchánkům také propadne, začínají monitorovat každý jeho krok, až v nich začne klíčit podezření, že by to mohl být dlouho hledaný sériový vrah. Uvěří ale někdo klukovi se škraloupem a jeho přítelkyni, která také není zrovna bezproblémová? Vždyť možná jde jen o výplody jejich bujné fantazie. Možná ale právě odhalili tajemství, kvůli kterému by mohli velmi snadno zemřít. Nezapomínejte, že každý vrah je něčí soused. Scenárista Christopher Landon připouští vliv slavných "voyeurských filmů", jako bylo výše zmiňované Okno do dvora nebo Antonioniho Zvětšenina, ale námět ho prý napadl ve chvíli, kdy byl na návštěvě u sestry na předměstí v Los Angeles, prý idylickém tak, že se v něm "určitě musí dít něco strašlivého". Režie se ujal D. J. Caruso (Zloději životů), kterému tuto práci osobně nabídnul produkující Steven Spielberg. Do hlavní role byl po náročném castingu (protože prakticky neopustí plátno) obsazen hvězdný teenager Shia LaBeouff (Já, robot; Transformers), kterého podporují ostřílení herci Carrie-Anne Moss (trilogie Matrix, Memento) a David Morse (Zelená míle, 16 bloků).
    74%
    Šmírovat sousedy se příliš nevyplácí. Můžete objevit temná tajemství, která měla zůstat skryta před celým světem, a v důsledku toho vám pak půjde o život. Vaše šance na přežití jsou o to menší, že se prakticky nemůžete hnout z místa. Pokud máte pocit, že čtete synopsi slavného thrilleru Alfreda Hitchcocka Okno do dvora, nejste daleko od pravdy. Tvůrci snímku Disturbia se jím při psaní scénáře a během samotného natáčení lehce inspirovali. Teenager Kale (Shia LaBeouf) má zásadní problém. Dosud se nevyrovnal se smrtí otce, který mu při autonehodě zemřel před očima, a v důsledku toho fyzicky napadl učitele španělštiny, který se o něj nevědomky "otřel". Pro aktivního kluka jsou tři měsíce úředně nařízeného domácího vězení neskutečným utrpením. Uniknout nemůže, kontrolní zařízení, které nosí ve dne v noci kousek nad kotníkem, ho hlídá až příliš dokonale. Pravidla jsou jasná - pokud se vzdálí od rodného domu, čeká ho polepšovna. Do sousedství se naštěstí nastěhovala atraktivní vrstevnice Ashley (Sarah Roemer), a tak si Kale krátí čas jejím šmírováním otcovým dalekohledem. Postupně ho tahle "špionážní hra" začne pohlcovat, čím dál hlouběji proniká do soukromí svých sousedů, až u jednoho z nich (David Morse) zaznamená velmi nezvyklé chování. Společně s Ashley, která jeho pozorovacím dýchánkům také propadne, začínají monitorovat každý jeho krok, až v nich začne klíčit podezření, že by to mohl být dlouho hledaný sériový vrah. Uvěří ale někdo klukovi se škraloupem a jeho přítelkyni, která také není zrovna bezproblémová? Vždyť možná jde jen o výplody jejich bujné fantazie. Možná ale právě odhalili tajemství, kvůli kterému by mohli velmi snadno zemřít. Nezapomínejte, že každý vrah je něčí soused. Scenárista Christopher Landon připouští vliv slavných "voyeurských filmů", jako bylo výše zmiňované Okno do dvora nebo Antonioniho Zvětšenina, ale námět ho prý napadl ve chvíli, kdy byl na návštěvě u sestry na předměstí v Los Angeles, prý idylickém tak, že se v něm "určitě musí dít něco strašlivého". Režie se ujal D. J. Caruso (Zloději životů), kterému tuto práci osobně nabídnul produkující Steven Spielberg. Do hlavní role byl po náročném castingu (protože prakticky neopustí plátno) obsazen hvězdný teenager Shia LaBeouff (Já, robot; Transformers), kterého podporují ostřílení herci Carrie-Anne Moss (trilogie Matrix, Memento) a David Morse (Zelená míle, 16 bloků).
    2
  • Psí život
    Psí život (1995)
    Film
    • iTunes
    Thomas P. Johnson byl obchodníkem, který byl tak posedlý touhou po zisku a úspěchu, že si téměř neměl čas všímat své manželky Carol i jejich malého syna Briana. A pak přišla tragická autonehoda, při níž jeho vůz vylétl z vozovky a narazil do stromu. Thomas P. Johnson zemřel na místě. A pak se probudil jako štěně, které dostalo jméno Klika (Fluke). Mohl by před sebou mít docela obyčejný a příjemný psí život, kdyby už jako štěně neskončil psinci, kde mu hrozí smrt a neměl všechny ty zlé a podivné sny. Těsně před tím, než se ho v útulku pokusí zbavit uspávací injekcí, podaří se mu uprchnout a tak začne ochutnávat svět, toulat se ulicemi a učit se co a jak v psím životě. Krade žrádlo na tržnici, sem tam se pokusí vetřít do přízně člověka, najde si psího kamaráda a učitele Rumba, a pokouší se pochopit ty podivné sny, které naznačují, že nebyl vždy psím štěnětem, ale člověkem. Postupně se z nich vynořuje tvář ženy Carol, láska jeho malého syna a také tušení, že s jeho smrtí nebylo všechno tak úplně v pořádku, že byl možná zavražděn. Když vzpomínky nabývají na síle, touží muž v psí kůži stále více po návratu do ztraceného domova. Chce být opět s Carol a Brianem, kterým by rád nahradil vše, co jako člověk zanedbal a navíc by rád odhalil tajemství své smrti a tvář muže, který je s ní spojen. Vydá se tedy na dlouhou cestu domů, která je však plná nečekaných překážek a zákrutů.
    67%
    Thomas P. Johnson byl obchodníkem, který byl tak posedlý touhou po zisku a úspěchu, že si téměř neměl čas všímat své manželky Carol i jejich malého syna Briana. A pak přišla tragická autonehoda, při níž jeho vůz vylétl z vozovky a narazil do stromu. Thomas P. Johnson zemřel na místě. A pak se probudil jako štěně, které dostalo jméno Klika (Fluke). Mohl by před sebou mít docela obyčejný a příjemný psí život, kdyby už jako štěně neskončil psinci, kde mu hrozí smrt a neměl všechny ty zlé a podivné sny. Těsně před tím, než se ho v útulku pokusí zbavit uspávací injekcí, podaří se mu uprchnout a tak začne ochutnávat svět, toulat se ulicemi a učit se co a jak v psím životě. Krade žrádlo na tržnici, sem tam se pokusí vetřít do přízně člověka, najde si psího kamaráda a učitele Rumba, a pokouší se pochopit ty podivné sny, které naznačují, že nebyl vždy psím štěnětem, ale člověkem. Postupně se z nich vynořuje tvář ženy Carol, láska jeho malého syna a také tušení, že s jeho smrtí nebylo všechno tak úplně v pořádku, že byl možná zavražděn. Když vzpomínky nabývají na síle, touží muž v psí kůži stále více po návratu do ztraceného domova. Chce být opět s Carol a Brianem, kterým by rád nahradil vše, co jako člověk zanedbal a navíc by rád odhalil tajemství své smrti a tvář muže, který je s ní spojen. Vydá se tedy na dlouhou cestu domů, která je však plná nečekaných překážek a zákrutů.
    3
  • Gideon
    Gideon (1999)
    Film

    Lidé nemůžou být všichni Einsteinové. Jako Gideon Dobbs - táhne mu na čtyřicítku, ale rozumu moc nepobral. Jako sirota žil u tetičky, ale ta se vdala a nemůže o něj dál pečovat. Odvedla ho proto do nejbližšího sociálního ústavu - do domova pro staré lidi. Dobrácký Gideon s duší malého kluka je jako ryba na suchu - obyvatelé domova ztratili radost ze života a jen čekají na svůj konec. Mrzutí staří lidé si časem všimnou zvláštního hravého muže s jakoby magickými schopnostmi - dokáže zkrotit divoká zvířata a upokojit rozhněvané lidi, a dokonce jim pomůže proti přísné ředitelce ústavu. Gideon svýma očima chlapce vidí, že staří lidé jakoby již neměli proč žít, ale on cítí, že život může být krásný bez ohledu na věk. Právě svou nevinností a upřímnou radostí ze života všem připomene, že každý nový den je vzácným darem.

    63%

    Lidé nemůžou být všichni Einsteinové. Jako Gideon Dobbs - táhne mu na čtyřicítku, ale rozumu moc nepobral. Jako sirota žil u tetičky, ale ta se vdala a nemůže o něj dál pečovat. Odvedla ho proto do nejbližšího sociálního ústavu - do domova pro staré lidi. Dobrácký Gideon s duší malého kluka je jako ryba na suchu - obyvatelé domova ztratili radost ze života a jen čekají na svůj konec. Mrzutí staří lidé si časem všimnou zvláštního hravého muže s jakoby magickými schopnostmi - dokáže zkrotit divoká zvířata a upokojit rozhněvané lidi, a dokonce jim pomůže proti přísné ředitelce ústavu. Gideon svýma očima chlapce vidí, že staří lidé jakoby již neměli proč žít, ale on cítí, že život může být krásný bez ohledu na věk. Právě svou nevinností a upřímnou radostí ze života všem připomene, že každý nový den je vzácným darem.

    4
  • V křesle režiséra
    V křesle režiséra (2007)
    Film

    Dospívající Cameron (Michael Angarano) žije v Los Angeles, miluje filmy a sní o tom, že se jednou sám stane režisérem. Na jeho matku a nevlastního otce ovšem chlapcovy ambice nedělají velký dojem. Mladý rebelant jde z maléru do maléru a vypadá to, že spíš než v režisérském křesle skončí za mřížemi. Když však filmová škola v LA vypíše prestižní studentskou soutěž a vítězi nabízí stipendium, dychtivý Cameron se chopí příležitosti a do soutěže se přihlásí. A pak se náhodou setkává s osvětlovačem Flashem (Christopher Plummer), posledním ze staré gardy zlaté éry Hollywoodu, který pracoval se slavnými filmařskými legendami, včetně Orsona Wellese. Je to právě on, kdo rozpozná chlapcův talent a rozhodne se, že mu pomůže. Nabídne mu nejen své profesionální zkušenosti, ale také ho seznámí s někdejším známým scenáristou Mickeym Hopkinsem (M. Emmet Walsh), který upadl v zapomnění a žije v domě pro seniory. Společně pak začnou pracovat na dokumentárním filmu, jehož natáčení změní život všech aktérů. Režii má Michael Schroeder.

    62%

    Dospívající Cameron (Michael Angarano) žije v Los Angeles, miluje filmy a sní o tom, že se jednou sám stane režisérem. Na jeho matku a nevlastního otce ovšem chlapcovy ambice nedělají velký dojem. Mladý rebelant jde z maléru do maléru a vypadá to, že spíš než v režisérském křesle skončí za mřížemi. Když však filmová škola v LA vypíše prestižní studentskou soutěž a vítězi nabízí stipendium, dychtivý Cameron se chopí příležitosti a do soutěže se přihlásí. A pak se náhodou setkává s osvětlovačem Flashem (Christopher Plummer), posledním ze staré gardy zlaté éry Hollywoodu, který pracoval se slavnými filmařskými legendami, včetně Orsona Wellese. Je to právě on, kdo rozpozná chlapcův talent a rozhodne se, že mu pomůže. Nabídne mu nejen své profesionální zkušenosti, ale také ho seznámí s někdejším známým scenáristou Mickeym Hopkinsem (M. Emmet Walsh), který upadl v zapomnění a žije v domě pro seniory. Společně pak začnou pracovat na dokumentárním filmu, jehož natáčení změní život všech aktérů. Režii má Michael Schroeder.

    5
  • 6
  • 7
  • 8