Michael Thomas: Nejlepší filmy
a seriály

6.7

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Michael Thomas: Filmy a seriály

  • Import/Export
    Import/Export (2007)
    FilmRole: Paulis Stiefvater
    Ve svém druhém hraném filmu objevuje Ulrich Seidl paralely mezi mladou Ukrajinkou, která najde práci v bohatém Rakousku, a mladým Rakušanem, který se svým otčímem odjíždí na Ukrajinu montovat automaty na bonbony do zchátralých městských čtvrtí. Jejich cesty se nikdy nezkříží a tvůrce ani nechce líčit příběh setkání, ale spíš mu jde o to konstatovat, že oba světy si nejsou příliš vzdálené. Jak na východě, tak na západě vidí autor stejně osamělé, stejně bezradné jedince. Pro Olgu je místo ve vídeňském geriatrickém zařízení šancí na únik před ubohostí existence doma, kde se potácela mezi bídně placeným zaměstnáním a nechutnými sexuálními službami přes počítač. Ve Vídni ale brzy zjišťuje, že bez občanství zůstane přes veškerou snahu jen opovrhovanou služkou, že osudu psance se nezbaví. Na rozdíl od Olgy, která má alespoň lidský cit a doufá, že se vrátí domů s penězi, aby se postarala o své dítě, je Paul se svým siláctvím, zastírajícím nedostatek sebedůvěry a vůle, typický produkt kapitalistického zbožnění úspěchu, jehož jako příslušník nejnižších vrstev periferie nemůže nikdy dosáhnout. Jediný zbytek sebeúcty se u něj projeví, když konečně opustí zpustlého a vulgárního otčíma, který byl dlouho jeho vzorem.
    Žánry:Drama
    72%
    Ve svém druhém hraném filmu objevuje Ulrich Seidl paralely mezi mladou Ukrajinkou, která najde práci v bohatém Rakousku, a mladým Rakušanem, který se svým otčímem odjíždí na Ukrajinu montovat automaty na bonbony do zchátralých městských čtvrtí. Jejich cesty se nikdy nezkříží a tvůrce ani nechce líčit příběh setkání, ale spíš mu jde o to konstatovat, že oba světy si nejsou příliš vzdálené. Jak na východě, tak na západě vidí autor stejně osamělé, stejně bezradné jedince. Pro Olgu je místo ve vídeňském geriatrickém zařízení šancí na únik před ubohostí existence doma, kde se potácela mezi bídně placeným zaměstnáním a nechutnými sexuálními službami přes počítač. Ve Vídni ale brzy zjišťuje, že bez občanství zůstane přes veškerou snahu jen opovrhovanou služkou, že osudu psance se nezbaví. Na rozdíl od Olgy, která má alespoň lidský cit a doufá, že se vrátí domů s penězi, aby se postarala o své dítě, je Paul se svým siláctvím, zastírajícím nedostatek sebedůvěry a vůle, typický produkt kapitalistického zbožnění úspěchu, jehož jako příslušník nejnižších vrstev periferie nemůže nikdy dosáhnout. Jediný zbytek sebeúcty se u něj projeví, když konečně opustí zpustlého a vulgárního otčíma, který byl dlouho jeho vzorem.
    Žánry:Drama
    1
  • Rimini
    Rimini (2022)
    FilmRole: Richie Bravo
    • Edison
    Richie Bravo se po smrti matky vrací do rodného domu v Rakousku. Topící se v lahvích alkoholu a rytmech elektrického piana se loučí se svým rodištěm, zatímco jeho otec přebývá v domově důchodců. Ačkoliv Richie tvrdí, že v Itálii platí za popovou hvězdu, ve skutečnosti je bohémským gigolem, který svádí movité ženy, u kterých bojuje o přízeň. Svá hvězdná popová léta má už dávno za sebou. Perverzní a špinavý film kontroverzního Ulricha Seidla ve své hloubce postihuje životní patos, což podtrhuje strhujícím výkonem Michael Thomas.
    Žánry:DramaKomedie
    67%
    Richie Bravo se po smrti matky vrací do rodného domu v Rakousku. Topící se v lahvích alkoholu a rytmech elektrického piana se loučí se svým rodištěm, zatímco jeho otec přebývá v domově důchodců. Ačkoliv Richie tvrdí, že v Itálii platí za popovou hvězdu, ve skutečnosti je bohémským gigolem, který svádí movité ženy, u kterých bojuje o přízeň. Svá hvězdná popová léta má už dávno za sebou. Perverzní a špinavý film kontroverzního Ulricha Seidla ve své hloubce postihuje životní patos, což podtrhuje strhujícím výkonem Michael Thomas.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Ráj: Naděje
    Ráj: Naděje (2013)
    FilmRole: Sports Coach
    • Max
    V posledním snímku z trilogie o třech ženách a jejich touze po štěstí se režisér Ulrich Seidl zaměřil na dceru Teresy, hrdinky prvního dílu Ráj: Láska, jež vyrazila za sexuální turistikou do Afriky. Třináctiletá Melanie odjíždí trávit prázdniny na hubnoucí tábor v rakouských horách. Zatímco se její dny redukují na cvičení a dodržování přísného jídelníčku, zamiluje se do lékaře o čtyřicet let staršího a svou první lásku chce získat za každou cenu. Lékař se však zakázanému vztahu brání. Závěr trilogie se opět vrací k tématu lásky, která však zde není pouhou iluzí, ale upřímným a silným citem. (Febiofest)
    Žánry:Drama
    67%
    V posledním snímku z trilogie o třech ženách a jejich touze po štěstí se režisér Ulrich Seidl zaměřil na dceru Teresy, hrdinky prvního dílu Ráj: Láska, jež vyrazila za sexuální turistikou do Afriky. Třináctiletá Melanie odjíždí trávit prázdniny na hubnoucí tábor v rakouských horách. Zatímco se její dny redukují na cvičení a dodržování přísného jídelníčku, zamiluje se do lékaře o čtyřicet let staršího a svou první lásku chce získat za každou cenu. Lékař se však zakázanému vztahu brání. Závěr trilogie se opět vrací k tématu lásky, která však zde není pouhou iluzí, ale upřímným a silným citem. (Febiofest)
    Žánry:Drama
    3
  • 4
  • Komisař Rex
    Komisař Rex (1994)
    Seriál
    44%
    5