?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Zuzana Tatárová: Filmy a seriály

  • Sedím na konári a je mi dobre
    Sedím na konári a je mi dobre (1989)
    Film
    • SledovaniTV
    • KVIFF TV
    • DaFilms
    Jednoduchý a zároveň spletitý příběh dvou válečných navrátilců, kteří se náhodou potkají a od té chvíle jsou jejich osudy pevně propojené. Najdou společně poklad, usadí se v opuštěné židovské pekárně a začnou péct chleba. Společnou láskou se jim stane tajemná dívka Ester, která se tu jednoho dne objeví. Čekají je ještě všelijaké peripetie jejich společného osudu, včetně toho, že se oba stanou tatínky jedné malé holčičky, jak se však nakonec ukáže - jejich radost ze života nakonec vždy překoná všechno.
    Žánry:DramaKomedie
    80%
    Jednoduchý a zároveň spletitý příběh dvou válečných navrátilců, kteří se náhodou potkají a od té chvíle jsou jejich osudy pevně propojené. Najdou společně poklad, usadí se v opuštěné židovské pekárně a začnou péct chleba. Společnou láskou se jim stane tajemná dívka Ester, která se tu jednoho dne objeví. Čekají je ještě všelijaké peripetie jejich společného osudu, včetně toho, že se oba stanou tatínky jedné malé holčičky, jak se však nakonec ukáže - jejich radost ze života nakonec vždy překoná všechno.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Správca skanzenu
    Správca skanzenu (1988)
    Film
    Posledný film "otca" československej novej vlny Štefana Uhera. Príbeh muža, ktorý sa rozhodne opustiť svoje zamestnanie, vrátiť sa do rodného kraja a stať sa správcom skanzenu. Tento krok je predovšetkým jeho osobnou vzburou proti zneužívaniu vedeckej práce. On sám cíti potrebu vrátiť sa k niečomu čistému, nájsť sám seba. Mravnú očistu a návrat k stratenej psychickej rovnováhe mu prináša osobná spoveď v rozhovore so svojou dospievajúcou dcérou. V hlavnej úlohe doktora Harmatu sa zaskvel Pavol Mikulík, ktorý získal za svoj výkon na 27. Festivale československého filmu Mladá Boleslav v roku 1989 Cenu za mužský herecký výkon.
    Žánry:Drama
    62%
    Posledný film "otca" československej novej vlny Štefana Uhera. Príbeh muža, ktorý sa rozhodne opustiť svoje zamestnanie, vrátiť sa do rodného kraja a stať sa správcom skanzenu. Tento krok je predovšetkým jeho osobnou vzburou proti zneužívaniu vedeckej práce. On sám cíti potrebu vrátiť sa k niečomu čistému, nájsť sám seba. Mravnú očistu a návrat k stratenej psychickej rovnováhe mu prináša osobná spoveď v rozhovore so svojou dospievajúcou dcérou. V hlavnej úlohe doktora Harmatu sa zaskvel Pavol Mikulík, ktorý získal za svoj výkon na 27. Festivale československého filmu Mladá Boleslav v roku 1989 Cenu za mužský herecký výkon.
    Žánry:Drama
    2
  • Let asfaltového holuba
    Let asfaltového holuba (1990)
    Film

    Nestačí mít jen sny o sebeprosazení. Důležité jsou i podmínky pro jejich realizaci. Hlavní hrdina touží prosadit se u filmu, ale přitom se jeho údělem stává řeznický pult. Pocit nenaplnění a vynucených kompromisů jej však vede k zahořklosti, k nenávistným pocitům, uráží zákazníky i personál. Ačkoli hlavní roli s robustní naléhavostí ztvárnil Ondřej Vetchý, výsledek zůstává dosti křečovitý.

    Žánry:Drama
    60%

    Nestačí mít jen sny o sebeprosazení. Důležité jsou i podmínky pro jejich realizaci. Hlavní hrdina touží prosadit se u filmu, ale přitom se jeho údělem stává řeznický pult. Pocit nenaplnění a vynucených kompromisů jej však vede k zahořklosti, k nenávistným pocitům, uráží zákazníky i personál. Ačkoli hlavní roli s robustní naléhavostí ztvárnil Ondřej Vetchý, výsledek zůstává dosti křečovitý.

    Žánry:Drama
    3
  • Neha
    Neha (1991)
    Film

    Dvacetiletý Šimon v době svého dobrovolného vnitřního exilu poznává komplikovaný vztah zvláštní dvojice - Viktora a Márie. Začíná jej děsit prázdnota a latentní zlo, které objeví i v sobě. Vidina vnitřní harmonie ustupuje paradoxům skutečného poznání. Ve svém celovečerním hraném debutu zpracovává režisér Martin Šulík neobvyklým způsobem obvyklé téma milostného trojúhelníku. Protagonisté komorního příběhu se pohybují ve vzájemných vztazích na hranici krutosti a něžnosti. Šimon odchází z domova kvůli rozporům s otcem a na své cestě ve "věčném kruhu" nachází vzápětí jiného "otce" - Viktora. Ten jej musí ponižovat, aby si dokázal, že je chlap a že může teprve poté jednat s jinými s něhou....

    Žánry:Drama
    57%

    Dvacetiletý Šimon v době svého dobrovolného vnitřního exilu poznává komplikovaný vztah zvláštní dvojice - Viktora a Márie. Začíná jej děsit prázdnota a latentní zlo, které objeví i v sobě. Vidina vnitřní harmonie ustupuje paradoxům skutečného poznání. Ve svém celovečerním hraném debutu zpracovává režisér Martin Šulík neobvyklým způsobem obvyklé téma milostného trojúhelníku. Protagonisté komorního příběhu se pohybují ve vzájemných vztazích na hranici krutosti a něžnosti. Šimon odchází z domova kvůli rozporům s otcem a na své cestě ve "věčném kruhu" nachází vzápětí jiného "otce" - Viktora. Ten jej musí ponižovat, aby si dokázal, že je chlap a že může teprve poté jednat s jinými s něhou....

    Žánry:Drama
    4
  • Lev Tolstoj
    Lev Tolstoj (1984)
    Film
    Lev Nikolajevič Tolstoj byl velký spisovatel, jenž portrétoval duši znevolnělého i aristokratického Ruska, avšak jeho představy o mravní obrodě vlasti byly v mnohém utopické. Na sklonku života se rozhodl opustit rodinu a dožít v anonymitě, provázen jen svým lékařem, jenž pocházel ze Slovenska. Režisér Sergej Gerasimov se soustředí především na sebezpytné hrdinovy reflexe, snažil se postihnout složitou Tolstého osobnost a přiblížit i rodinné konflikty, nechybějí ani náboženské rozvahy. Snímek se několikrát noří do retrospektiv, v nichž byl Tolstoj konfrontován s nepředstavitelnou bídou, která svírá ruský proletariát. Často jej vidíme při rozmluvách jak s důležitými osobnostmi, tak s obyčejnými nuzáky, jimž se snaží pomáhat. Režisér Sergej Gerasimov natočil životopis jako uctivý hold, prodchnutý patetičností vyslovovaných myšlenek.
    54%
    Lev Nikolajevič Tolstoj byl velký spisovatel, jenž portrétoval duši znevolnělého i aristokratického Ruska, avšak jeho představy o mravní obrodě vlasti byly v mnohém utopické. Na sklonku života se rozhodl opustit rodinu a dožít v anonymitě, provázen jen svým lékařem, jenž pocházel ze Slovenska. Režisér Sergej Gerasimov se soustředí především na sebezpytné hrdinovy reflexe, snažil se postihnout složitou Tolstého osobnost a přiblížit i rodinné konflikty, nechybějí ani náboženské rozvahy. Snímek se několikrát noří do retrospektiv, v nichž byl Tolstoj konfrontován s nepředstavitelnou bídou, která svírá ruský proletariát. Často jej vidíme při rozmluvách jak s důležitými osobnostmi, tak s obyčejnými nuzáky, jimž se snaží pomáhat. Režisér Sergej Gerasimov natočil životopis jako uctivý hold, prodchnutý patetičností vyslovovaných myšlenek.
    5