?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Roger Simons: Filmy a seriály

  • Grand Prix
    Grand Prix (1966)
    Film
    • iTunes
    Souboj o světovou korunu krále formule 1 svádí na tratích čtveřice pilotů: ambiciózní Scott Stoddart (Brian Bedford), rozvážný obhájce Jean-Pierre Sarti (Yves Montand), nastupující mladík Nino Barlini (Antonio Sabato) a problémy stíhaný Pete Aron (James Garner). Jsme svědky jejich souboje na evropských tratích F1, troskotajících a nově navazovaných vztahů, ztrát závodních jistot a překvapivých výsledků. A ke slovu se přihlásí i v tomto odvětví všudypřítomná smrt. Režisér John Frankenheimer využil pro svůj film i záběry ze skutečných závodů, takže ve filmu máme možnost vidět tehdejší hvězdy F1 - Chrise Amona, Lorenza Bandiniho, Jima Clarka, Johna Surteese, Dana Gurneye či Jacka Brabhama.
    78%
    Souboj o světovou korunu krále formule 1 svádí na tratích čtveřice pilotů: ambiciózní Scott Stoddart (Brian Bedford), rozvážný obhájce Jean-Pierre Sarti (Yves Montand), nastupující mladík Nino Barlini (Antonio Sabato) a problémy stíhaný Pete Aron (James Garner). Jsme svědky jejich souboje na evropských tratích F1, troskotajících a nově navazovaných vztahů, ztrát závodních jistot a překvapivých výsledků. A ke slovu se přihlásí i v tomto odvětví všudypřítomná smrt. Režisér John Frankenheimer využil pro svůj film i záběry ze skutečných závodů, takže ve filmu máme možnost vidět tehdejší hvězdy F1 - Chrise Amona, Lorenza Bandiniho, Jima Clarka, Johna Surteese, Dana Gurneye či Jacka Brabhama.
    1
  • Nejlepší léta slečny Jean Brodieové
    Nejlepší léta slečny Jean Brodieové (1969)
    Film
    Nekonvenční slečna Jean Brodieová, která je podle svého názoru v "nejlepších letech", si získala své studentky i značnou část pedagogického sboru, v němž má dva milence: naivního, ale milého učitele hudební výchovy Lowthera a cynického výtvarníka Lloyda. Na začátku filmu je Jean představena jako dokonalá pedagožka oddaná svým studentkám, ale postupně se odhalují její stinné stránky. Kromě toho, že vliv na své žačky trochu využívá, je tu ještě věc poněkud závažnějšího charakteru. Píše se totiž rok 1932 a Jean obdivuje fašisty Mussoliniho a Franca. Jak v jednom momentě filmu poznamená Lowther, Jean nerozumí politice, jen si idealizuje obraz vůdce. To by vcelku nevadilo, kdyby své žačky nevedla ke stejnému způsobu myšlení. Její přesvědčení o vlastní neotřesitelné pravdě však bude podrobeno tvrdým zkouškám. Při konfrontaci s milenci i žačkami se bude muset podívat na svůj život z jiného úhlu a nahlédnout, jakým směrem se vlastně ubírá. Vynikající snímek ze školního prostředí je komplexní sondou do života vzdělané ženy, která je zaslepená svým idealizovaným pohledem na svět. Zároveň ukazuje život v meziválečném Edinburghu a na místní střední škole. V ději se střídá humor, sarkasmus, opovržení i zoufalství. Naléhavost a závažnost sdělení je umocněna oscarovým výkonem Maggie Smithové v roli slečny Brodieové. Tento oceňovaný a u nás nepříliš známý film si pro svoje kvality jistě zaslouží pozornost.
    75%
    Nekonvenční slečna Jean Brodieová, která je podle svého názoru v "nejlepších letech", si získala své studentky i značnou část pedagogického sboru, v němž má dva milence: naivního, ale milého učitele hudební výchovy Lowthera a cynického výtvarníka Lloyda. Na začátku filmu je Jean představena jako dokonalá pedagožka oddaná svým studentkám, ale postupně se odhalují její stinné stránky. Kromě toho, že vliv na své žačky trochu využívá, je tu ještě věc poněkud závažnějšího charakteru. Píše se totiž rok 1932 a Jean obdivuje fašisty Mussoliniho a Franca. Jak v jednom momentě filmu poznamená Lowther, Jean nerozumí politice, jen si idealizuje obraz vůdce. To by vcelku nevadilo, kdyby své žačky nevedla ke stejnému způsobu myšlení. Její přesvědčení o vlastní neotřesitelné pravdě však bude podrobeno tvrdým zkouškám. Při konfrontaci s milenci i žačkami se bude muset podívat na svůj život z jiného úhlu a nahlédnout, jakým směrem se vlastně ubírá. Vynikající snímek ze školního prostředí je komplexní sondou do života vzdělané ženy, která je zaslepená svým idealizovaným pohledem na svět. Zároveň ukazuje život v meziválečném Edinburghu a na místní střední škole. V ději se střídá humor, sarkasmus, opovržení i zoufalství. Naléhavost a závažnost sdělení je umocněna oscarovým výkonem Maggie Smithové v roli slečny Brodieové. Tento oceňovaný a u nás nepříliš známý film si pro svoje kvality jistě zaslouží pozornost.
    2
  • 3
  • Oko jehly
    Oko jehly (1981)
    Film

    Donald Sutherland si v tomto snímku zahrál nacistického špióna, který na rozkaz Führera pronikne do válkou sužované Anglie. V zájmu splnění svého úkolu je ochoten zabít i ty nejnevinnější lidi a dokáže zůstat v Británii až do předvečera spojeneckého vylodění v roce 1944. Když zjistí, že invaze se má odehrát v Normandii, musí se tajný agent urychleně sejít s ponorkou kotvící u jednoho odlehlého ostrova. Jeho misi ale ohrožuje Kate Nelligan, frustrovaná manželka ochrnutého velitele RAF. Přestože se do německého špióna zamilovala, plánuje ho udat poté, co zabije jejího manžela. V závěrečné scéně není nouze o napětí, protože Sutherland svádí souboj s časem, aby se včas setkal s ponorkou a předal informace a také aby zabránil, aby ho odhodlaná Britka prozradila.

    67%

    Donald Sutherland si v tomto snímku zahrál nacistického špióna, který na rozkaz Führera pronikne do válkou sužované Anglie. V zájmu splnění svého úkolu je ochoten zabít i ty nejnevinnější lidi a dokáže zůstat v Británii až do předvečera spojeneckého vylodění v roce 1944. Když zjistí, že invaze se má odehrát v Normandii, musí se tajný agent urychleně sejít s ponorkou kotvící u jednoho odlehlého ostrova. Jeho misi ale ohrožuje Kate Nelligan, frustrovaná manželka ochrnutého velitele RAF. Přestože se do německého špióna zamilovala, plánuje ho udat poté, co zabije jejího manžela. V závěrečné scéně není nouze o napětí, protože Sutherland svádí souboj s časem, aby se včas setkal s ponorkou a předal informace a také aby zabránil, aby ho odhodlaná Britka prozradila.

    4
  • Ve slepé uličce
    Ve slepé uličce (1966)
    Film

    Na tom starém hradě na northumberlandském pobřeží měl prý kdysi Sir Walter Scott napsat svého Roba Roye. Dodnes se tu dochoval jeho autentický husí brk i mnohé další památky Mistrovy osobnosti. Tak to alespoň nečetným návštěvníkům své "pevnosti", jak tomu sídlu hrdě říká, tvrdí jeho momentální výstřední majitel. Angličan George, který tu žije se svou mladou, krásnou francouzskou manželkou. Bál se možná, když se zbavoval svého prosperujícího podniku a rozhodoval se pro život v ústraní, aby mu ji svody velkoměsta neodvedly. Neuvědomil si ovšem, že Osudu člověk neunikne. A "Osud" se právě v této chvíli k této výspě civilizace neodvratně blíží. Osud v podobě dvou raněných gangsterů, kteří se po zpackané akci nutně potřebují alespoň na chvíli někam zašít. A jelikož široko daleko není nic vhodnějšího...
    Slepou uličku natočil podle vlastního scénáře režisér Roman Polanski v roce 1966, těsně před tím, než odešel do Hollywoodu. Nezapřel v ní charakteristické rysy své tvorby, především hluboké zaujetí všemožnými úchylkami lidské psychiky. A dokázal navíc z tohoto na první pohled pouhého thrilleru - neboli příběhu dvou raněných gangsterů, terorizujících manželský pár - vytěžit nemalou dávku černého humoru. Snímek byl v r. 1966 oceněn na MFF v Berlíně Zlatým medvědem.

    67%

    Na tom starém hradě na northumberlandském pobřeží měl prý kdysi Sir Walter Scott napsat svého Roba Roye. Dodnes se tu dochoval jeho autentický husí brk i mnohé další památky Mistrovy osobnosti. Tak to alespoň nečetným návštěvníkům své "pevnosti", jak tomu sídlu hrdě říká, tvrdí jeho momentální výstřední majitel. Angličan George, který tu žije se svou mladou, krásnou francouzskou manželkou. Bál se možná, když se zbavoval svého prosperujícího podniku a rozhodoval se pro život v ústraní, aby mu ji svody velkoměsta neodvedly. Neuvědomil si ovšem, že Osudu člověk neunikne. A "Osud" se právě v této chvíli k této výspě civilizace neodvratně blíží. Osud v podobě dvou raněných gangsterů, kteří se po zpackané akci nutně potřebují alespoň na chvíli někam zašít. A jelikož široko daleko není nic vhodnějšího...
    Slepou uličku natočil podle vlastního scénáře režisér Roman Polanski v roce 1966, těsně před tím, než odešel do Hollywoodu. Nezapřel v ní charakteristické rysy své tvorby, především hluboké zaujetí všemožnými úchylkami lidské psychiky. A dokázal navíc z tohoto na první pohled pouhého thrilleru - neboli příběhu dvou raněných gangsterů, terorizujících manželský pár - vytěžit nemalou dávku černého humoru. Snímek byl v r. 1966 oceněn na MFF v Berlíně Zlatým medvědem.

    5
  • 6
  • Nemocnice Britannia
    Nemocnice Britannia (1982)
    Film
    • Netflix
    Závěrečný film Andersonovy satirické trilogie vznikl podle skutečných událostí, o kterých se režisér dočetl v novinách. Do třetice se setkáváme s hrdinou Mickem Travisem (Malcolm McDowell) tentokrát v roli podnikavého a zvídavého televizního reportéra, který společně s dalšími postavami tráví jeden den na oslavách 500. výročí luxusní nemocnice Britannia. Zatímco pozornost všech zaměstnanců se obrací k očekávané návštěvě královny matky, investigativní novinář se snaží zjistit okolnosti záhadného genetického projektu Dr. Millera. V nemocnici nic nefunguje tak, jak by mělo, je to jen obludné panoptikum, které chce za každou cenu vzbuzovat pocit normálnosti. Nemocnice je rovněž metaforou britské společnosti, zmítané různými neduhy, funguje jako organismus, kde se současně hlásají ušlechtilé myšlenky o demokracii a zároveň provádějí protilidské zvrácenosti. Anderson ve svém příběhu hravě a chvílemi i cynicky odkazuje na různé žánry filmu (např. hororová epizoda s šíleným lékařem Millerem), linii groteskního podobenství pak podporuje stylizované herectví. Malcolm McDowell tentokrát nevystupuje excentricky do popředí, ale stává se rovnocenným partnerem svých kolegů.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    66%
    Závěrečný film Andersonovy satirické trilogie vznikl podle skutečných událostí, o kterých se režisér dočetl v novinách. Do třetice se setkáváme s hrdinou Mickem Travisem (Malcolm McDowell) tentokrát v roli podnikavého a zvídavého televizního reportéra, který společně s dalšími postavami tráví jeden den na oslavách 500. výročí luxusní nemocnice Britannia. Zatímco pozornost všech zaměstnanců se obrací k očekávané návštěvě královny matky, investigativní novinář se snaží zjistit okolnosti záhadného genetického projektu Dr. Millera. V nemocnici nic nefunguje tak, jak by mělo, je to jen obludné panoptikum, které chce za každou cenu vzbuzovat pocit normálnosti. Nemocnice je rovněž metaforou britské společnosti, zmítané různými neduhy, funguje jako organismus, kde se současně hlásají ušlechtilé myšlenky o demokracii a zároveň provádějí protilidské zvrácenosti. Anderson ve svém příběhu hravě a chvílemi i cynicky odkazuje na různé žánry filmu (např. hororová epizoda s šíleným lékařem Millerem), linii groteskního podobenství pak podporuje stylizované herectví. Malcolm McDowell tentokrát nevystupuje excentricky do popředí, ale stává se rovnocenným partnerem svých kolegů.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    7
  • Elektrické sny
    Elektrické sny (1984)
    Film
    Britsko-americký film Elektrické sny vypráví příběh neobvyklého milostného trojúhelníku – muže, ženy a počítače. Miles Harding, chaotický architekt, si pořídí počítač, aby byl alespoň trochu organizovanější. Když na něj omylem vylije lahev šampaňského, stane se ale něco nevídaného. Počítač náhle začne být inteligentní a vnímavý a představí se Milesovi jako Edgar. Jednoho dne uslyší Milesovu sousedku Madeline cvičit na violoncello a začne k její melodii vymýšlet svůj vlastní duet. Madeline si myslí, že to byl Miles, a tak se do něj zamiluje. Dvojice se brzy dá dohromady, ale Edgar na pár žárlí a snaží se jim všemožně postavit do cesty. Miles se o sebe začíná bát a Madeline stále nemá nejmenší ponětí, co se děje. Ve vzduchu jiskří vypjaté emoce a vyvstává velká otázka. Může tohle pro kohokoliv z nich dopadnout dobře?
    63%
    Britsko-americký film Elektrické sny vypráví příběh neobvyklého milostného trojúhelníku – muže, ženy a počítače. Miles Harding, chaotický architekt, si pořídí počítač, aby byl alespoň trochu organizovanější. Když na něj omylem vylije lahev šampaňského, stane se ale něco nevídaného. Počítač náhle začne být inteligentní a vnímavý a představí se Milesovi jako Edgar. Jednoho dne uslyší Milesovu sousedku Madeline cvičit na violoncello a začne k její melodii vymýšlet svůj vlastní duet. Madeline si myslí, že to byl Miles, a tak se do něj zamiluje. Dvojice se brzy dá dohromady, ale Edgar na pár žárlí a snaží se jim všemožně postavit do cesty. Miles se o sebe začíná bát a Madeline stále nemá nejmenší ponětí, co se děje. Ve vzduchu jiskří vypjaté emoce a vyvstává velká otázka. Může tohle pro kohokoliv z nich dopadnout dobře?
    8
  • Letka 633
    Letka 633 (1964)
    Film
    • Google Play
    63%
    9
  • 10
  • 11
  • Shock Treatment
    Shock Treatment (1981)
    Film
    Příběh pokračuje v dobrodružství Brada a Janet Majorsových v jejich rodném městečku Dentonu. Zde působí velká televizní stanice a místní obyvatelé jsou účastníky či diváky jejích show. Stejně tak i manželé Brad a Janet, kteří díky intrikám při jedné ze show zjišťují, že jejich vztah není zcela v pořádku. Následně se stávají účastníky jednoho z pořadů k domnělé záchraně jejich manželství. Brad je proti vůli uvězněn v místní psychiatrické léčebně Dentonvale a z Janet se stává nová obdivovaná televizní hvězda, pomalu zapomínající na Brada.
    59%
    Příběh pokračuje v dobrodružství Brada a Janet Majorsových v jejich rodném městečku Dentonu. Zde působí velká televizní stanice a místní obyvatelé jsou účastníky či diváky jejích show. Stejně tak i manželé Brad a Janet, kteří díky intrikám při jedné ze show zjišťují, že jejich vztah není zcela v pořádku. Následně se stávají účastníky jednoho z pořadů k domnělé záchraně jejich manželství. Brad je proti vůli uvězněn v místní psychiatrické léčebně Dentonvale a z Janet se stává nová obdivovaná televizní hvězda, pomalu zapomínající na Brada.
    12
  • 13
  • 14
  • Oktanový kult
    Oktanový kult (2003)
    Film
    Stylový thriller OKTANOVÝ KULT vypráví příběh o nebezpečné cestě do neznáma, kde se setkává nevinnost s chladnokrevným zlem. Osamělá Senga (Madeleine Stowe - Generálova dcera) začíná mít děsivé představy, které v ní vyvolává cesta po opuštěné dálnici. Ale to vše je jen předehrou k pravé noční můře! Sengina vzpurná dcera (Mischa Barton - TV´s The O.C.) náhle beze stopy zmizí s toulající se stopařkou (Bijou Phillips - Bully, Na pokraji slávy). Senga ji okamžitě začíná hledat v krajině poseté opuštěnými motely, temnými parkovišti a místními podivíny. To ale ještě netuší, že bude muset bojovat s vůdcem kultu (Jonathan Rhys-Meyers - Blafuj jako Beckham, Prozac Nation), který za sebou nechává zohavené oběti. V napínavém příběhu plném zvratů, vynikajících hereckých výkonů a dráždivé hudby skupiny Orbital není nic takové, jak se na první pohled zdá!
    Žánry:HororThriller
    47%
    Stylový thriller OKTANOVÝ KULT vypráví příběh o nebezpečné cestě do neznáma, kde se setkává nevinnost s chladnokrevným zlem. Osamělá Senga (Madeleine Stowe - Generálova dcera) začíná mít děsivé představy, které v ní vyvolává cesta po opuštěné dálnici. Ale to vše je jen předehrou k pravé noční můře! Sengina vzpurná dcera (Mischa Barton - TV´s The O.C.) náhle beze stopy zmizí s toulající se stopařkou (Bijou Phillips - Bully, Na pokraji slávy). Senga ji okamžitě začíná hledat v krajině poseté opuštěnými motely, temnými parkovišti a místními podivíny. To ale ještě netuší, že bude muset bojovat s vůdcem kultu (Jonathan Rhys-Meyers - Blafuj jako Beckham, Prozac Nation), který za sebou nechává zohavené oběti. V napínavém příběhu plném zvratů, vynikajících hereckých výkonů a dráždivé hudby skupiny Orbital není nic takové, jak se na první pohled zdá!
    Žánry:HororThriller
    15
  • 16