Viktor Sergeyev: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Viktor Sergeyev: Filmy a seriály

  • Příběh génia
    Příběh génia (1991)
    Film
    Nadprůměrně inteligentní člověk bojuje s nástrahami postkomunistického Ruska. Talentovaný inovátor Sergej Něnašov ubíjí svůj talent ve výzkumném ústavu. Přestože má stěny ve svém bytě polepeny desítkami diplomů a vynálezů, dosud se mu nepodařilo nic pořádného realizovat. Po pádu komunismu se však rozhodne vzít osud do vlastních rukou. Vybaven důmyslným elektronickým zařízením, začne Sergej vydírat bohatého zločince. Proti němu však stojí nejen celý policejní systém, ale také nekompromisní mafiáni. Honičky v autech, rafinované zápletky, drsní gangsteři – to vše se spojuje ve filmu Viktora Sergejeva v jeden působivý celek, který chytře balancuje mezi černou komedií, drsnou krimi a dramatem z dob, kdy se společnost učila vyrovnat s čerstvě nabytou demokracií.
    ...(více)
    Žánry:DramaKomedieKrimi
    72%
    Nadprůměrně inteligentní člověk bojuje s nástrahami postkomunistického Ruska. Talentovaný inovátor Sergej Něnašov ubíjí svůj talent ve výzkumném ústavu. Přestože má stěny ve svém bytě polepeny desítkami diplomů a vynálezů, dosud se mu nepodařilo nic pořádného realizovat. Po pádu komunismu se však rozhodne vzít osud do vlastních rukou. Vybaven důmyslným elektronickým zařízením, začne Sergej vydírat bohatého zločince. Proti němu však stojí nejen celý policejní systém, ale také nekompromisní mafiáni. Honičky v autech, rafinované zápletky, drsní gangsteři – to vše se spojuje ve filmu Viktora Sergejeva v jeden působivý celek, který chytře balancuje mezi černou komedií, drsnou krimi a dramatem z dob, kdy se společnost učila vyrovnat s čerstvě nabytou demokracií.
    ...(více)
    Žánry:DramaKomedieKrimi
    1
  • Telets
    Telets (2001)
    Film
    Film se soustředí na výsek Leninova života, léta roku 1922. Tehdy předsedu Rady lidových komisařů ranila první mozková mrtvice; vyprávění zdůrazňuje paradoxní pozici nezpůsobilého diktátora, který je izolován v Gorki, uprostřed lesní pustiny, a odkázán na péči druhých – k jeho nemilosti také Josifa V. Stalina. Duševní soumrak i tělesný rozpad bolševického vůdce pečlivě zpodobňuje formální ztvárnění. Biografické existenciální drama se oprošťuje od školometského líčení historických reálií. Výsledkem je psychologická analýza osobního skomírání, které jde ruku v ruce s úpadkem jedné nadvlády, jež má brzy vystřídat nadvláda jiná – hrozivější.
    ...(více)
    Žánry:Drama
    66%
    Film se soustředí na výsek Leninova života, léta roku 1922. Tehdy předsedu Rady lidových komisařů ranila první mozková mrtvice; vyprávění zdůrazňuje paradoxní pozici nezpůsobilého diktátora, který je izolován v Gorki, uprostřed lesní pustiny, a odkázán na péči druhých – k jeho nemilosti také Josifa V. Stalina. Duševní soumrak i tělesný rozpad bolševického vůdce pečlivě zpodobňuje formální ztvárnění. Biografické existenciální drama se oprošťuje od školometského líčení historických reálií. Výsledkem je psychologická analýza osobního skomírání, které jde ruku v ruce s úpadkem jedné nadvlády, jež má brzy vystřídat nadvláda jiná – hrozivější.
    ...(více)
    Žánry:Drama
    2
  • Moloch
    Moloch (1999)
    Film

    Osobitá vize jednoho dne ze života Adolfa Hitlera a Evy Braunové. Moloch, v zájmu autenticity natočený v němčině, se odehrává v Hitlerově alpské vile jednoho dubnového dne roku 1942. Vila nemá jméno - prostě Dům na Hoře, jeho předobraz je samozřejmě znám, je jím Hitlerův Kelsteinhaus na hoře Kelstein, skutečné reálie však nejsou, jako u Sokurova vždy, důležité.
    Příběh se odehrává v reálném prostředí mezi historicky známými osobami, je však opět především alegorií. Alegorií fašismu a totalitní moci vůbec, alegorií rozkladu společnosti, která pyšné a bezbřehé moci poskytuje prostor k destrukci. Podstatná je atmosféra přízračného Domu, postaveného jako nedostupné sídlo pro nejmocnějšího z mocných, daleko od všech šílených a zrůdných činů, jichž se dopouštěl tam dole, v onom nedokonalém světě, zatímco tady nahoře ho čekala horská dokonalost, čistota a ... Eva.
    Přesto, že historická fakta jsou věrná, nejde v Sokurovových filmech o rekonstrukce. Základním Sokurovovým záměrem je vytvořit emocionální obraz tragické osobnosti. Neboť vše, co ji obklopuje, o ní vypovídá. Tvary, barvy, světlo, stíny i rytmus času. Hitlerova osobní tragika podle Sokurova souvisí s rozkladem věku moderny, která vystavila individuální vůli a pyšnou, neomezenou vlastní tvorbu na piedestal, což se ve vývoji historie obrátilo proti ní ve zrodu neomezených diktátorů. A Hitler jako plod tohoto rozkladu je pak v podstatě lidskou troskou, obětí vlastního šílenství. Dům a jeho obyvatelé (první Sokurovův film, v němž role hrají herci) žijí v podivné paranoi, rituálech prázdných řečí a přehnaných gest, odtrženi od své přirozenosti, a vytvářejí iluzi jakéhosi, ve skutečnosti neexistujícího, života. Joseph a Magda Goebbelsovi, Martin Borman a další jsou notoricky známými historickými jmény a zároveň symbolickými postavami všeobecného rozkladu a prázdnoty. Jediným živým bodem je tu Eva.
    Dívka, z těžko pochopitelných důvodů tomuto paranoikovi oddaná, ačkoliv jinak působí jako neskutečný květ vyrostlý na vyprahlé poušti.
    Hlavní roli Adolfa Hitlera hraje známý petrohradský herec Leonid Mozgovoj, Evu Braunovou Jelena Rufanovová. Do němčiny pak film namluvili herci berlínských divadel. Natáčelo se v Petrohradě - interiéry Domu a v Bavorsku - exteriéry. Film získal na MFF v Cannes Cenu za scénář pro Jurije Arabova.

    ...(více)
    Žánry:DramaRetro
    64%

    Osobitá vize jednoho dne ze života Adolfa Hitlera a Evy Braunové. Moloch, v zájmu autenticity natočený v němčině, se odehrává v Hitlerově alpské vile jednoho dubnového dne roku 1942. Vila nemá jméno - prostě Dům na Hoře, jeho předobraz je samozřejmě znám, je jím Hitlerův Kelsteinhaus na hoře Kelstein, skutečné reálie však nejsou, jako u Sokurova vždy, důležité.
    Příběh se odehrává v reálném prostředí mezi historicky známými osobami, je však opět především alegorií. Alegorií fašismu a totalitní moci vůbec, alegorií rozkladu společnosti, která pyšné a bezbřehé moci poskytuje prostor k destrukci. Podstatná je atmosféra přízračného Domu, postaveného jako nedostupné sídlo pro nejmocnějšího z mocných, daleko od všech šílených a zrůdných činů, jichž se dopouštěl tam dole, v onom nedokonalém světě, zatímco tady nahoře ho čekala horská dokonalost, čistota a ... Eva.
    Přesto, že historická fakta jsou věrná, nejde v Sokurovových filmech o rekonstrukce. Základním Sokurovovým záměrem je vytvořit emocionální obraz tragické osobnosti. Neboť vše, co ji obklopuje, o ní vypovídá. Tvary, barvy, světlo, stíny i rytmus času. Hitlerova osobní tragika podle Sokurova souvisí s rozkladem věku moderny, která vystavila individuální vůli a pyšnou, neomezenou vlastní tvorbu na piedestal, což se ve vývoji historie obrátilo proti ní ve zrodu neomezených diktátorů. A Hitler jako plod tohoto rozkladu je pak v podstatě lidskou troskou, obětí vlastního šílenství. Dům a jeho obyvatelé (první Sokurovův film, v němž role hrají herci) žijí v podivné paranoi, rituálech prázdných řečí a přehnaných gest, odtrženi od své přirozenosti, a vytvářejí iluzi jakéhosi, ve skutečnosti neexistujícího, života. Joseph a Magda Goebbelsovi, Martin Borman a další jsou notoricky známými historickými jmény a zároveň symbolickými postavami všeobecného rozkladu a prázdnoty. Jediným živým bodem je tu Eva.
    Dívka, z těžko pochopitelných důvodů tomuto paranoikovi oddaná, ačkoliv jinak působí jako neskutečný květ vyrostlý na vyprahlé poušti.
    Hlavní roli Adolfa Hitlera hraje známý petrohradský herec Leonid Mozgovoj, Evu Braunovou Jelena Rufanovová. Do němčiny pak film namluvili herci berlínských divadel. Natáčelo se v Petrohradě - interiéry Domu a v Bavorsku - exteriéry. Film získal na MFF v Cannes Cenu za scénář pro Jurije Arabova.

    ...(více)
    Žánry:DramaRetro
    3
  • 4
  • Osobennosti nacional'noj politiki
    Osobennosti nacional'noj politiki (2003)
    FilmRole: Виктор Сергеевич
    Staří známí jsou zpátky, generál Michalič s věrným Ljovou po boku se rozhodl vstoupit do politiky a zahájil předvolební boj. Jeho protivníci – generál Sergejevič a bohatý podnikatel Štěpanovič - se snaží Michalče zlikvidovat, ale zatím jim to nevychází. Sergejevič mu nastraží pod auto bombu a Štěpanovič mu nasadí do týmu falešné volební poradce, oba mají své lidi, kteří Michaliče sledují ve dne v noci, ale generál klidně dál popíjí vodku a pronáší svá moudra. Do toho přijíždějí od finských hranic na návštěvu Kuzmič a Semjonov s demižonem tekuté viagry a situace se ještě zamotává...
    ...(více)
    Žánry:Komedie
    48%
    Staří známí jsou zpátky, generál Michalič s věrným Ljovou po boku se rozhodl vstoupit do politiky a zahájil předvolební boj. Jeho protivníci – generál Sergejevič a bohatý podnikatel Štěpanovič - se snaží Michalče zlikvidovat, ale zatím jim to nevychází. Sergejevič mu nastraží pod auto bombu a Štěpanovič mu nasadí do týmu falešné volební poradce, oba mají své lidi, kteří Michaliče sledují ve dne v noci, ale generál klidně dál popíjí vodku a pronáší svá moudra. Do toho přijíždějí od finských hranic na návštěvu Kuzmič a Semjonov s demižonem tekuté viagry a situace se ještě zamotává...
    ...(více)
    Žánry:Komedie
    5