?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Duncan Scott: Filmy a seriály

  • Zelig
    Zelig (1983)
    Film

    Poněkud výjimečné místo ve filmové tvorbě amerického spisovatele, herce, scenáristy a režiséra Woodyho Allena zaujímá snímek Zelig. Hlavním hrdinou je jistý Leonard Zelig, jehož životní příběh údajně ve 30. a 40. letech dvacátého století vzrušoval celou severní Ameriku. Je to v podstatě nešťastná osobnost, jejíž hlavní touhou bylo zařadit se, patřit do lidské společnosti. Tato touha se projevuje postupně zcela jedinečným způsobem, nazvaným chameleonství. Leonard Zelig je totiž ve snaze sounáležet, schopen potlačit svoji identitu a přijmout na sebe podobu jiných lidí. Již v řadě předchozích titulů Woody Allen prokázal širokou mnohotvárnost a plasticitu své představivosti a tvůrčí fantazie, tentokrát příběh smyšlené postavy vytváří s jakýmsi důrazem na věcnost a historickou objektivitu. Tomuto záměru přitom působivě napomáhají fiktivní archivní záběry a výpovědi těch, kteří se se Zeligem někdy setkali: psychiatrů, filozofů, celebrit té doby (takže jej vidíme se skutečnými americkými prezidenty Coolidgem a Hooverem či slavným dramatikem Eugenem O´Neilem). Film ale nabízí více, než pouhé zachycení ojedinělého a senzaci slibujícího jevu, dotýká se ošidnosti popularity a někdy také nepříliš pozitivní role sdělovacích prostředků v osudu jedince.

    76%

    Poněkud výjimečné místo ve filmové tvorbě amerického spisovatele, herce, scenáristy a režiséra Woodyho Allena zaujímá snímek Zelig. Hlavním hrdinou je jistý Leonard Zelig, jehož životní příběh údajně ve 30. a 40. letech dvacátého století vzrušoval celou severní Ameriku. Je to v podstatě nešťastná osobnost, jejíž hlavní touhou bylo zařadit se, patřit do lidské společnosti. Tato touha se projevuje postupně zcela jedinečným způsobem, nazvaným chameleonství. Leonard Zelig je totiž ve snaze sounáležet, schopen potlačit svoji identitu a přijmout na sebe podobu jiných lidí. Již v řadě předchozích titulů Woody Allen prokázal širokou mnohotvárnost a plasticitu své představivosti a tvůrčí fantazie, tentokrát příběh smyšlené postavy vytváří s jakýmsi důrazem na věcnost a historickou objektivitu. Tomuto záměru přitom působivě napomáhají fiktivní archivní záběry a výpovědi těch, kteří se se Zeligem někdy setkali: psychiatrů, filozofů, celebrit té doby (takže jej vidíme se skutečnými americkými prezidenty Coolidgem a Hooverem či slavným dramatikem Eugenem O´Neilem). Film ale nabízí více, než pouhé zachycení ojedinělého a senzaci slibujícího jevu, dotýká se ošidnosti popularity a někdy také nepříliš pozitivní role sdělovacích prostředků v osudu jedince.

    1
  • Wrong Is Right
    Wrong Is Right (1982)
    Film
    • iTunes

    Plané řeči politiků, špinavé triky, skryté mikrofony, špionážní satelity, odposlouchávání Oválné pracovny a nukleární bomba na prodej - to všechno najdete ve svižném, zábavném a taky děsivém příběhu ze současné politické scény. Sean Connery je v roli světového televizního reportérra Patricka Halea na stopě teroristům, kteří chtějí prodat jadernou bombu na Střední východ. Hale klidně podvede arabské šejky a mezinárodní agenty, aby zjistil, o co jde. Mezitím se prezident pokouší přesvědčit veřejnost, že nehrozí žádné nebezpečí a jeho hlavní oponent se snaží před chystanými volbami koupit bombu, dokázat její existenci a zdiskreditovat hlavu státu. Generál Wombat chce "pouze" celý Střední východ bombardovat. Povedený bláznivý děj je často paralelou dnešních titulních stran novin a dodává filmu zlověstnou příchuť.

    61%

    Plané řeči politiků, špinavé triky, skryté mikrofony, špionážní satelity, odposlouchávání Oválné pracovny a nukleární bomba na prodej - to všechno najdete ve svižném, zábavném a taky děsivém příběhu ze současné politické scény. Sean Connery je v roli světového televizního reportérra Patricka Halea na stopě teroristům, kteří chtějí prodat jadernou bombu na Střední východ. Hale klidně podvede arabské šejky a mezinárodní agenty, aby zjistil, o co jde. Mezitím se prezident pokouší přesvědčit veřejnost, že nehrozí žádné nebezpečí a jeho hlavní oponent se snaží před chystanými volbami koupit bombu, dokázat její existenci a zdiskreditovat hlavu státu. Generál Wombat chce "pouze" celý Střední východ bombardovat. Povedený bláznivý děj je často paralelou dnešních titulních stran novin a dodává filmu zlověstnou příchuť.

    2
  • Noční dravci
    Noční dravci (1981)
    Film

    V čase mezi druhým a třetím Rockym natočil Sylvester Stallone akční pecku, která je svým tématem terorismu žhavě aktuální právě v těchto dnech. Deke DaSilva (SYLVESTER STALLONE) a Matthew Fox (BILLY DEE WILLIAMS) jsou partnery u newyorské policie a hlavní náplní jejich práce je potulovat se v převlecích po nocích jako návnada pro drobné násilníky a zlodějíčky, které pak společně nepříliš vybíravým způsobem lapají. Velmi brzy se však mají střetnout se zločincem daleko většího formátu. Jmenuje se Wulfgar a na scénu vstupuje bezcitným teroristickým útokem na londýnský obchodní dům. Zatímco Interpol školí oba svérázné policisty, aby dokázali proti Wulfgarovi účinně zasáhnout, terorista zajme jako rukojmí skupinu zástupců OSN. Je třeba zasáhnout a DaSilva s parťákem jdou do akce.

    59%

    V čase mezi druhým a třetím Rockym natočil Sylvester Stallone akční pecku, která je svým tématem terorismu žhavě aktuální právě v těchto dnech. Deke DaSilva (SYLVESTER STALLONE) a Matthew Fox (BILLY DEE WILLIAMS) jsou partnery u newyorské policie a hlavní náplní jejich práce je potulovat se v převlecích po nocích jako návnada pro drobné násilníky a zlodějíčky, které pak společně nepříliš vybíravým způsobem lapají. Velmi brzy se však mají střetnout se zločincem daleko většího formátu. Jmenuje se Wulfgar a na scénu vstupuje bezcitným teroristickým útokem na londýnský obchodní dům. Zatímco Interpol školí oba svérázné policisty, aby dokázali proti Wulfgarovi účinně zasáhnout, terorista zajme jako rukojmí skupinu zástupců OSN. Je třeba zasáhnout a DaSilva s parťákem jdou do akce.

    3
  • 4