?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Katrin Schlösser: Filmy a seriály

  • Matka a syn
    Matka a syn (1997)
    Film

    Vážně nemocná matka pomalu umírá v péči svého dospělého syna. Kromě nich dvou není ve filmu jediný další člověk. Vzájemně se milují tak intenzivní láskou, že je až fyzicky citelná, a prožívají obavy ze vzájemné ztráty. Kromě nich je tu jen prázdný dům, ztracený v liduprázdné krajině. Okolní příroda se všemi barvami, tvary a zvuky se však zdá být plnohodnotným hrdinou filmu, zastupujíc tu symbolicky princip samotné a všudypřítomné Matky Přírody. Matka i syn s ní vedou němý, intuitivní dialog a ačkoliv je pro ně těžké se smířit s příchodem smrti, postupně pochopí, že možná je ještě naděje v dimenzích, které přesahují pozemský život člověka.

    Krehký príbeh o hlbokom pute, ktoré spája matku s jej dieťaťom, sa odohráva v odľahlom vidieckom dome uprostred zelených lúk a lesov. Na tomto opustenom mieste sa mladý muž láskyplne stará o svoju umierajúcu matku. S tichou samozrejmosťou jej vracia nehu a opateru, ako keby sa staral o malé a bezvládne dieťa. Matka so synom takmer bez slov spomínajú na lepšie časy a vzájomne si dodávajú odvahu pred odlúčením, ktorého nevyhnutnosť si obaja uvedomujú. Režisér Alexander Sokurov prostredníctvom sugestívnych poetických obrazov zachytil intimitu vzťahu matky a syna i smútok zo smrti najbližšieho človeka. Pri kompozíciách širokej krajiny sa inšpiroval maliarskymi plátnami, medzi inými aj metafyzickými krajinami nemeckého romantického maliara Caspara Davida Friedricha. Spolu s pôsobivým využívaním zvukovej stopy sa mu podarilo vytvoriť elegickú meditáciu, ktorá scitlivuje zmysly diváka pre obrazy a zvuky života, prírody, medziľudských vzťahov i smrti. Na MFF Berlinale film získal Cenu ekumenickej poroty, na MFF v Moskve Zvláštnu cenu poroty, Cenu Andreja Tarkovského a Cenu FIPRESCI. Alexander Sokurov je jedným z najvýznamnejších súčasných filmárov. V roku 1995 Európska filmová akadémia zaradila Sokurova na zoznam 100 najlepších režisérov sveta.

    71%

    Vážně nemocná matka pomalu umírá v péči svého dospělého syna. Kromě nich dvou není ve filmu jediný další člověk. Vzájemně se milují tak intenzivní láskou, že je až fyzicky citelná, a prožívají obavy ze vzájemné ztráty. Kromě nich je tu jen prázdný dům, ztracený v liduprázdné krajině. Okolní příroda se všemi barvami, tvary a zvuky se však zdá být plnohodnotným hrdinou filmu, zastupujíc tu symbolicky princip samotné a všudypřítomné Matky Přírody. Matka i syn s ní vedou němý, intuitivní dialog a ačkoliv je pro ně těžké se smířit s příchodem smrti, postupně pochopí, že možná je ještě naděje v dimenzích, které přesahují pozemský život člověka.

    Krehký príbeh o hlbokom pute, ktoré spája matku s jej dieťaťom, sa odohráva v odľahlom vidieckom dome uprostred zelených lúk a lesov. Na tomto opustenom mieste sa mladý muž láskyplne stará o svoju umierajúcu matku. S tichou samozrejmosťou jej vracia nehu a opateru, ako keby sa staral o malé a bezvládne dieťa. Matka so synom takmer bez slov spomínajú na lepšie časy a vzájomne si dodávajú odvahu pred odlúčením, ktorého nevyhnutnosť si obaja uvedomujú. Režisér Alexander Sokurov prostredníctvom sugestívnych poetických obrazov zachytil intimitu vzťahu matky a syna i smútok zo smrti najbližšieho človeka. Pri kompozíciách širokej krajiny sa inšpiroval maliarskymi plátnami, medzi inými aj metafyzickými krajinami nemeckého romantického maliara Caspara Davida Friedricha. Spolu s pôsobivým využívaním zvukovej stopy sa mu podarilo vytvoriť elegickú meditáciu, ktorá scitlivuje zmysly diváka pre obrazy a zvuky života, prírody, medziľudských vzťahov i smrti. Na MFF Berlinale film získal Cenu ekumenickej poroty, na MFF v Moskve Zvláštnu cenu poroty, Cenu Andreja Tarkovského a Cenu FIPRESCI. Alexander Sokurov je jedným z najvýznamnejších súčasných filmárov. V roku 1995 Európska filmová akadémia zaradila Sokurova na zoznam 100 najlepších režisérov sveta.

    1
  • 2
  • Du bist nicht allein
    Du bist nicht allein (2007)
    Film
    • Netflix
    64%
    3
  • Jargo
    Jargo (2004)
    Film
    • Netflix
    Jargo je šestnásťročný mladík, ktorý vyrastá bez otca. Ten mu kedysi povedal, že v šestnástich už musí byť muž, a tak začne robiť všetko preto, aby sa ním stal. Po detstve strávenom v Saudskej Arabii sa vracia do Berlína, kde je odkázaný na život uprostred sídliska. Tu sa zoznámi s Kamilom, s tureckým výrastkom, s ktorým sa stanú najlepší kamaráti. Kamil má však priateľku Monu, ktorá sa pokúša zbaviť závislosti od drog a Jarga začne využívať na to, aby oklamala Kamila.
    Žánry:DramaKrimi
    62%
    Jargo je šestnásťročný mladík, ktorý vyrastá bez otca. Ten mu kedysi povedal, že v šestnástich už musí byť muž, a tak začne robiť všetko preto, aby sa ním stal. Po detstve strávenom v Saudskej Arabii sa vracia do Berlína, kde je odkázaný na život uprostred sídliska. Tu sa zoznámi s Kamilom, s tureckým výrastkom, s ktorým sa stanú najlepší kamaráti. Kamil má však priateľku Monu, ktorá sa pokúša zbaviť závislosti od drog a Jarga začne využívať na to, aby oklamala Kamila.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • Léto '04
    Léto '04 (2006)
    Film
    Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.
    Žánry:Drama
    59%
    Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.
    Žánry:Drama
    5
  • 6