?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Terry Sandin: Filmy a seriály

  • Strach a hnus v Las Vegas
    Strach a hnus v Las Vegas (1998)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Amerika v roce 1971 je docela jinou zemí než Amerika roku 1968, plná naivní naděje, že svět půjde změnit květinovou láskou, rockem a drogami, báječně rozšiřujícími obzory. Zjistit, co je špatné, bylo ještě nedávno jednoduché. Teď všude vládne nejistota, zklamání, zloba a šílenství. Novinář Raoul Duke nevypadá, že by si to bral k srdci: jako vždycky jede v drogách, možná jenom víc než dřív. Když se na terase restaurace v Beverly Heights dozví, že by měl napsat reportáž o lasvegaském motorkářském závodu Mint 400, je výlet do zářivého města snadného zisku jasnou věcí. S kamarádem, bezcharakterním samojským právníkem Gonzem, schrastí Duke červený chevrolet, hromadu veselých košil, metrák piva a kufr rozmanitých drog. Když cestou přes poušť šlápne na plyn, stihnou si ještě večer vyrazit do kasina, které vypadá jako americký sen ilustrovaný ožralým karikaturistou. (Když si člověk dá trochu éteru, je to docela legrace.) Ranní závod je vedlejší (stejně ve zvířeném pouštním prachu není nic vidět). Opilí a totálně sjetí kamarádi si užívají hotelových služeb, ale když Gonzo zdroguje a zneužije nezletilou Lucy, zpanikaří. Raoul za sebou nechá nezaplacený účet v hotelu, skočí do auta a vyrazí zpátky do L.A. Vzápětí se dozví, že má udělat ještě reportáž z kongresu protidrogových policistů. Vrací se do města, které v něm budí snad ještě větší hrůzu a odpor než on sám, a konečně to s Gonzem v novém hotelu a s novou drogou - adrenochromem - pořádně roztočí. A někdy k ránu, snad za tisíc let, v zapadlém bistru Polárka kdesi na předměstí, Gonzo znovu a tentokrát definitivně překročí povolenou míru...
    73%
    Amerika v roce 1971 je docela jinou zemí než Amerika roku 1968, plná naivní naděje, že svět půjde změnit květinovou láskou, rockem a drogami, báječně rozšiřujícími obzory. Zjistit, co je špatné, bylo ještě nedávno jednoduché. Teď všude vládne nejistota, zklamání, zloba a šílenství. Novinář Raoul Duke nevypadá, že by si to bral k srdci: jako vždycky jede v drogách, možná jenom víc než dřív. Když se na terase restaurace v Beverly Heights dozví, že by měl napsat reportáž o lasvegaském motorkářském závodu Mint 400, je výlet do zářivého města snadného zisku jasnou věcí. S kamarádem, bezcharakterním samojským právníkem Gonzem, schrastí Duke červený chevrolet, hromadu veselých košil, metrák piva a kufr rozmanitých drog. Když cestou přes poušť šlápne na plyn, stihnou si ještě večer vyrazit do kasina, které vypadá jako americký sen ilustrovaný ožralým karikaturistou. (Když si člověk dá trochu éteru, je to docela legrace.) Ranní závod je vedlejší (stejně ve zvířeném pouštním prachu není nic vidět). Opilí a totálně sjetí kamarádi si užívají hotelových služeb, ale když Gonzo zdroguje a zneužije nezletilou Lucy, zpanikaří. Raoul za sebou nechá nezaplacený účet v hotelu, skočí do auta a vyrazí zpátky do L.A. Vzápětí se dozví, že má udělat ještě reportáž z kongresu protidrogových policistů. Vrací se do města, které v něm budí snad ještě větší hrůzu a odpor než on sám, a konečně to s Gonzem v novém hotelu a s novou drogou - adrenochromem - pořádně roztočí. A někdy k ránu, snad za tisíc let, v zapadlém bistru Polárka kdesi na předměstí, Gonzo znovu a tentokrát definitivně překročí povolenou míru...
    1
  • Andrew - člen naší rodiny
    Andrew - člen naší rodiny (1999)
    FilmRole: loutkář
    • iTunes
    Jako většina lidí v budoucnosti, také Richard Martin koupil pro svou rodinu domácího robota. Ten jejich, nový model s označením NDR-114, dostal jméno Andrew a zpočátku nikdo netušil, jaký unikát představuje a jak moc ovlivní život celé rodiny. Na rozdíl od ostatních robotů mu to myslí, má smysl pro humor, je schopen cítit a vnímat krásu, rychle se učí a je překvapivě kreativní. Z výkonného služebníka se postupně stává miláčkem rodiny, zejména malé Amandy, která se ho zpočátku bála a neměla ho ráda. Současně s tím, jak se s pomocí Richarda zdokonaluje a polidšťuje, však stále více touží po tom, stát se opravdovým a svobodným člověkem. Začne nosit šaty, bydlet ve vlastním domě, založí si konto v bance a po letech dokonce získá od Richarda Martina svobodu. Ani to mu však po čase nestačí a proto se vydá na dlouhou cestu po světě, aby našel podobně odlišné roboty jako je on sám. To se mu sice nepodaří, narazí však na podivínského vynálezce Burnse, který mu pomůže s přestavbou jeho kovového těla pomocí organických materiálů. A nejenže je nakonec vzhledem nerozeznatelný od lidí, ale získá dokonce schopnost cítit jako člověk, ať už je to bolest nebo žárlivost či dokonce láska. Takto se vrací k rodině Martinových, kde už se mnohé změnilo a z malé Amandy je dospělá žena. Dospělá a velmi krásná. A protože Andrew má vytříbený smysl pro krásu, není divu, že vše značně zkomplikuje. Posledním krokem k tomu, aby se robot Andrew stal člověkem, je získat schopnost stárnout.
    73%
    Jako většina lidí v budoucnosti, také Richard Martin koupil pro svou rodinu domácího robota. Ten jejich, nový model s označením NDR-114, dostal jméno Andrew a zpočátku nikdo netušil, jaký unikát představuje a jak moc ovlivní život celé rodiny. Na rozdíl od ostatních robotů mu to myslí, má smysl pro humor, je schopen cítit a vnímat krásu, rychle se učí a je překvapivě kreativní. Z výkonného služebníka se postupně stává miláčkem rodiny, zejména malé Amandy, která se ho zpočátku bála a neměla ho ráda. Současně s tím, jak se s pomocí Richarda zdokonaluje a polidšťuje, však stále více touží po tom, stát se opravdovým a svobodným člověkem. Začne nosit šaty, bydlet ve vlastním domě, založí si konto v bance a po letech dokonce získá od Richarda Martina svobodu. Ani to mu však po čase nestačí a proto se vydá na dlouhou cestu po světě, aby našel podobně odlišné roboty jako je on sám. To se mu sice nepodaří, narazí však na podivínského vynálezce Burnse, který mu pomůže s přestavbou jeho kovového těla pomocí organických materiálů. A nejenže je nakonec vzhledem nerozeznatelný od lidí, ale získá dokonce schopnost cítit jako člověk, ať už je to bolest nebo žárlivost či dokonce láska. Takto se vrací k rodině Martinových, kde už se mnohé změnilo a z malé Amandy je dospělá žena. Dospělá a velmi krásná. A protože Andrew má vytříbený smysl pro krásu, není divu, že vše značně zkomplikuje. Posledním krokem k tomu, aby se robot Andrew stal člověkem, je získat schopnost stárnout.
    2
  • Umučení Krista
    Umučení Krista (2004)
    Film
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    71%
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    3
  • The Call of Cthulhu
    The Call of Cthulhu (2005)
    Film

    Tento snímek je další z filmových adaptací Lovecraftové povídky. Název přesně odpovídá její literární předloze a to samé se dá říct i o příběhu. Mladý vědec se vydává na cestu ve šlépějích svého zemřelého prastrýce. Nachází jeho výzkumy a rukopisy, které se týkají pradávného kultu Cthulhu a tyto listiny ho tak zaujmou, že pokračuje ve strýčkově bádání. Celý snímek je natočen ve stylu filmů z druhé dekády 20. století. Jedná se o němý film, který o celou atmosféru doplňuje neobvyklý, symfonický, hudební doprovod.(Kuroni)

    71%

    Tento snímek je další z filmových adaptací Lovecraftové povídky. Název přesně odpovídá její literární předloze a to samé se dá říct i o příběhu. Mladý vědec se vydává na cestu ve šlépějích svého zemřelého prastrýce. Nachází jeho výzkumy a rukopisy, které se týkají pradávného kultu Cthulhu a tyto listiny ho tak zaujmou, že pokračuje ve strýčkově bádání. Celý snímek je natočen ve stylu filmů z druhé dekády 20. století. Jedná se o němý film, který o celou atmosféru doplňuje neobvyklý, symfonický, hudební doprovod.(Kuroni)

    4
  • Zapomeň na Paříž
    Zapomeň na Paříž (1995)
    Film
    • Google Play
    • iTunes

    Sportovní komentátor Andy čeká v restauraci na příchod přátel a pro ukrácení chvíle vypráví snoubence Liz, kterou si má zanedlouho vzít, neobvyklý životní příběh jednoho z nich. Mickey Gordon je profesionální basketbalový rozhodčí, který píská zápasy NBA po celé zemi, svůj život tráví s krátkodobými známostmi, většinou pohlednými roztleskávačkami, a nemá pocit, že by chtěl měnit. Jenže pak zemře jeho otec, který opustil rodinu, když byl Mickey ještě malý kluk. Jeho posledním přáním bylo, aby byl pohřben ve Francii po boku kamarádů, se kterými sloužil v armádě a účastnil se bojů za druhé světové války. Protože se k tomu nikdo jiný nemá, ujme se zařízení pohřbu a převozu do Francie Mickey. V Paříži však zjistí, že během přepravy se rakev s tělem ztratila. Rozzlobený odmítne opustit letiště, dokud se rakev nenajde a tak je nucen strávit v nepohodlné hale celé dlouhé dva dny. Jedná přitom s Ellen Andrewsovou, Američankou, která pracuje pro aerolinie a má na starosti péči o zákazníky. Když se dozví, že kromě Mickeyho se pohřbu nikdo nezúčastní, nabídne mu, že ho doprovodí. Cesta jim příjemně uběhne a Mickey se rozhodne, že si užije pár dnů v Paříži, kde nikdy dřív nebyl. Ellen, které se líbí jeho smysl pro humor, se mu nabídne jako průvodkyně. Když se pak Mickey vrátí domů, nedokáže na Ellen a příjemné dny, které spolu strávili, zapomenout. Myslí na ni tolik, že se skoro nedokáže soustředit na práci. A tak se jednoho večera rozhodne a přímo z utkání spěchá na letiště a nejbližším letadlem do Paříže. A protože také Ellen se do Mickeyho zamilovala, prožívají spolu nádherné chvíle plné lásky. Když však Mickey nabídne Ellen manželství, dozví se, že je žena ještě stále vdaná. Zdrcený Mickey se vrátí do Ameriky a k práci rozhodčího. Jedné noci někdo zaklepe na dveře jeho hotelového pokoje. Je to Ellen, která souhlasí, že se za něj provdá. Po krátkém období štěstí se však věci začnou komplikovat. Nedaří se jim skloubit jejich zaměstnání a navíc musejí oba řešit problémy se svými vlastními rodinami. A jako by i to bylo málo, přidají se další komplikace a drobné potíže, které vytrvale nahlodávají jejich vztah a lásku, což vede k několika rozchodům a návratům. O tom všem vypráví Andy Liz a dalším přátelům, z nichž každý přidá kousek příběhu, ale nikdo z nich, jak se ukáže, neví, jestli se nakonec dali opět dohromady, nebo se jejich cesty rozešly natrvalo. Na tu otázku by mohl odpovědět jen Mickey, tedy pokud se v restauraci objeví.

    66%

    Sportovní komentátor Andy čeká v restauraci na příchod přátel a pro ukrácení chvíle vypráví snoubence Liz, kterou si má zanedlouho vzít, neobvyklý životní příběh jednoho z nich. Mickey Gordon je profesionální basketbalový rozhodčí, který píská zápasy NBA po celé zemi, svůj život tráví s krátkodobými známostmi, většinou pohlednými roztleskávačkami, a nemá pocit, že by chtěl měnit. Jenže pak zemře jeho otec, který opustil rodinu, když byl Mickey ještě malý kluk. Jeho posledním přáním bylo, aby byl pohřben ve Francii po boku kamarádů, se kterými sloužil v armádě a účastnil se bojů za druhé světové války. Protože se k tomu nikdo jiný nemá, ujme se zařízení pohřbu a převozu do Francie Mickey. V Paříži však zjistí, že během přepravy se rakev s tělem ztratila. Rozzlobený odmítne opustit letiště, dokud se rakev nenajde a tak je nucen strávit v nepohodlné hale celé dlouhé dva dny. Jedná přitom s Ellen Andrewsovou, Američankou, která pracuje pro aerolinie a má na starosti péči o zákazníky. Když se dozví, že kromě Mickeyho se pohřbu nikdo nezúčastní, nabídne mu, že ho doprovodí. Cesta jim příjemně uběhne a Mickey se rozhodne, že si užije pár dnů v Paříži, kde nikdy dřív nebyl. Ellen, které se líbí jeho smysl pro humor, se mu nabídne jako průvodkyně. Když se pak Mickey vrátí domů, nedokáže na Ellen a příjemné dny, které spolu strávili, zapomenout. Myslí na ni tolik, že se skoro nedokáže soustředit na práci. A tak se jednoho večera rozhodne a přímo z utkání spěchá na letiště a nejbližším letadlem do Paříže. A protože také Ellen se do Mickeyho zamilovala, prožívají spolu nádherné chvíle plné lásky. Když však Mickey nabídne Ellen manželství, dozví se, že je žena ještě stále vdaná. Zdrcený Mickey se vrátí do Ameriky a k práci rozhodčího. Jedné noci někdo zaklepe na dveře jeho hotelového pokoje. Je to Ellen, která souhlasí, že se za něj provdá. Po krátkém období štěstí se však věci začnou komplikovat. Nedaří se jim skloubit jejich zaměstnání a navíc musejí oba řešit problémy se svými vlastními rodinami. A jako by i to bylo málo, přidají se další komplikace a drobné potíže, které vytrvale nahlodávají jejich vztah a lásku, což vede k několika rozchodům a návratům. O tom všem vypráví Andy Liz a dalším přátelům, z nichž každý přidá kousek příběhu, ale nikdo z nich, jak se ukáže, neví, jestli se nakonec dali opět dohromady, nebo se jejich cesty rozešly natrvalo. Na tu otázku by mohl odpovědět jen Mickey, tedy pokud se v restauraci objeví.

    5
  • Malí bojovníci
    Malí bojovníci (1997)
    Film
    V našem světe je Ryan jen obyčejný školák. S oblibou si pročítá komiksové sešity a hodiny vysedává se svým přítelem Mingem, čínským kuchařem, který mu vypráví o legendární zemi Tao, zemi starodávných bojovníků kung-fu. I Ryan by si přál být bojovníkem, jeho postižení mu to však znemožňuje stejně tak, jako hrát oblíbený americký fotbal. Jednoho dne se však Ryan dostane do tajemného vodního víru. Probouzí se až v nádherném kraji, plném exotických tvorů a rostlin, v zemi Tao. Byl sem povolán, aby chránil dobro a spolu s posledními pěti bojovníky ctnosti se postavil černému knížeti Komodovi a zabránil mu ve zničení posledního pramene života. V hlavní roli Ryana se v tomto dětském dobrodružném filmu, plném akce a efektních bojových scén představí vycházející hvězda Mario Yedidia.
    Režie:Ronny Yu
    48%
    V našem světe je Ryan jen obyčejný školák. S oblibou si pročítá komiksové sešity a hodiny vysedává se svým přítelem Mingem, čínským kuchařem, který mu vypráví o legendární zemi Tao, zemi starodávných bojovníků kung-fu. I Ryan by si přál být bojovníkem, jeho postižení mu to však znemožňuje stejně tak, jako hrát oblíbený americký fotbal. Jednoho dne se však Ryan dostane do tajemného vodního víru. Probouzí se až v nádherném kraji, plném exotických tvorů a rostlin, v zemi Tao. Byl sem povolán, aby chránil dobro a spolu s posledními pěti bojovníky ctnosti se postavil černému knížeti Komodovi a zabránil mu ve zničení posledního pramene života. V hlavní roli Ryana se v tomto dětském dobrodružném filmu, plném akce a efektních bojových scén představí vycházející hvězda Mario Yedidia.
    Režie:Ronny Yu
    6