?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Iva Ruszeláková: Filmy a seriály

  • Holka Ferrari Dino
    Holka Ferrari Dino (2009)
    FilmRole: Jan Němec Film
    • KVIFF TV
    • DaFilms

    Snímek, který je symbolicky dlouhý symbolických 68 minut, je jakýmsi shrnutím vzpomínek režiséra Jana Němce na první dva dny invaze roku 1968. Hlavní postavou filmu je sám režisér Němec (hraný Karlem Rodenem), který se ve vypjaté době snaží krkolomně propašovat své záběry z 21. srpna 1968 za hranice.

    Žánry:Drama
    Režie:Jan Němec
    66%

    Snímek, který je symbolicky dlouhý symbolických 68 minut, je jakýmsi shrnutím vzpomínek režiséra Jana Němce na první dva dny invaze roku 1968. Hlavní postavou filmu je sám režisér Němec (hraný Karlem Rodenem), který se ve vypjaté době snaží krkolomně propašovat své záběry z 21. srpna 1968 za hranice.

    Žánry:Drama
    Režie:Jan Němec
    1
  • Toyen
    Toyen (2005)
    Film
    • KVIFF TV
    • DaFilms

    Velký ateliér, hangár či cirkusový stan. Zde zbudujeme velký svět Toyen (1902-1980) a Jindřicha Heislera (1914-1953), předních evropských surrealistů. Kulisa se bude skládat z fragmentů bytů, hotelů, kaváren a ulic. Koupelna a vana v bytě Toyen, residence, kde 4 roky bydlel Heisler, Žid, který se nedostavil k transportu, a kde on a jeho milenka vytvářeli umění. Malířská výbava, klobouky, peněženky, fotografická výbava, rádiová hlášení přibližně z let 1930-1970. Nad tím vším švenkuje vodorovně i svisle kamera a zkoumá tak místa činu. Jsou zde obrovská promítací plátna s dobovými filmy a fotografickými scénami. Amatérské filmy, natočené Toyen a Heislerem. Pronikneme do obrazů a uměleckých děl v tomto vskutku fantaskním světě. Zepředu, zezadu, skrze režné malířské plátno. Surrealismus jako základ jejich naprosté nezávislosti na politice, režimech, národnosti, bohatství a chudobě. Přežijí hrůzy nacismu i komunismu. Vytváření seberealizace, nezávislosti a svobody. Vnitřní síla, puzení, energie jejich nevšedního vztahu, jejich lásky. Toyen někdy jako muž, jindy jako obhájce hrubé erotiky, dokonce pornografie. Život pražské a pařížské bohémy. Toyen ani Heisler nebyli nikdy s nikým v manželském svazku. Neměli děti. Spolu, jeden vedle druhého, vynalezli nové umělecké přístupy, poezii, koláž, fotografické techniky, reklamní artefakty. Důraz na nekompromisní agresivitu a bojovnost i něžných vizí, které vypadají jako počátek dnešní důležitosti vizuálna a video prezentací. Poezie a šok. Budeme hledat a zkoumat, jako tato dvojice (Heisler byl o 12 let mladší než Toyen, která jej přežila o 27 let), stále spolu, svázaní neviditelnou pupeční šňůrou tvorby a emoce. Přežije pouze síla jednotlivce!

    Film Toyen, založený na historických faktech a konkrétních uměleckých dílech, nepředstavuje životopisný příběh, ani dokument o tomto období a jeho umění. Film bude existovat zcela nezávisle jako originální umělecké dílo, které má vlastní svět a vlastní poetiku.

    Žánry:Biografický
    Režie:Jan Němec
    65%

    Velký ateliér, hangár či cirkusový stan. Zde zbudujeme velký svět Toyen (1902-1980) a Jindřicha Heislera (1914-1953), předních evropských surrealistů. Kulisa se bude skládat z fragmentů bytů, hotelů, kaváren a ulic. Koupelna a vana v bytě Toyen, residence, kde 4 roky bydlel Heisler, Žid, který se nedostavil k transportu, a kde on a jeho milenka vytvářeli umění. Malířská výbava, klobouky, peněženky, fotografická výbava, rádiová hlášení přibližně z let 1930-1970. Nad tím vším švenkuje vodorovně i svisle kamera a zkoumá tak místa činu. Jsou zde obrovská promítací plátna s dobovými filmy a fotografickými scénami. Amatérské filmy, natočené Toyen a Heislerem. Pronikneme do obrazů a uměleckých děl v tomto vskutku fantaskním světě. Zepředu, zezadu, skrze režné malířské plátno. Surrealismus jako základ jejich naprosté nezávislosti na politice, režimech, národnosti, bohatství a chudobě. Přežijí hrůzy nacismu i komunismu. Vytváření seberealizace, nezávislosti a svobody. Vnitřní síla, puzení, energie jejich nevšedního vztahu, jejich lásky. Toyen někdy jako muž, jindy jako obhájce hrubé erotiky, dokonce pornografie. Život pražské a pařížské bohémy. Toyen ani Heisler nebyli nikdy s nikým v manželském svazku. Neměli děti. Spolu, jeden vedle druhého, vynalezli nové umělecké přístupy, poezii, koláž, fotografické techniky, reklamní artefakty. Důraz na nekompromisní agresivitu a bojovnost i něžných vizí, které vypadají jako počátek dnešní důležitosti vizuálna a video prezentací. Poezie a šok. Budeme hledat a zkoumat, jako tato dvojice (Heisler byl o 12 let mladší než Toyen, která jej přežila o 27 let), stále spolu, svázaní neviditelnou pupeční šňůrou tvorby a emoce. Přežije pouze síla jednotlivce!

    Film Toyen, založený na historických faktech a konkrétních uměleckých dílech, nepředstavuje životopisný příběh, ani dokument o tomto období a jeho umění. Film bude existovat zcela nezávisle jako originální umělecké dílo, které má vlastní svět a vlastní poetiku.

    Žánry:Biografický
    Režie:Jan Němec
    2
  • Jméno kódu: Rubín
    Jméno kódu: Rubín (1996)
    Film

    Film Vás zavede do světa legendy o dvou mladých lidech, o jejich vztahu, jenž rozpoutává božské síly, které plodí zázraky. Díky lásce kouzlo vznikne a díky ní i zanikne. Příběh o tajemství alchymie, která usiluje o objevení elixíru života, umělého zlata a kamene mudrců, příběh o tajemných silách v člověku i mimo něj, o silách, jež překračují hranice jednoho života a kráčí historií jako temné stíny nenápadně dotvářející smysl a směr našeho života - to vše Vás očekává ve filmu, který se objeví na plátně našich kin."

    ?Je velmi těžké postihnout děj filmu, neboť ten tvoří pouze jednu rovinu celého příběhu. K vyprávění velmi podivuhodného příběhu použil Jan Němec mnoho archivních záběrů, jež spolu s dalšími "trikovými" sekvencemi vytvářejí celek, jenž bude patřit k nejpozoruhodnějším dílům, které naše kinematografie vytvořila. Avšak nemusíte mít obavu, nejde o film, jenž by provokoval za pomoci stejných prostředků jako film minulý (V žáru královské lásky). Je tomu přímo naopak.

    Režie:Jan Němec
    45%

    Film Vás zavede do světa legendy o dvou mladých lidech, o jejich vztahu, jenž rozpoutává božské síly, které plodí zázraky. Díky lásce kouzlo vznikne a díky ní i zanikne. Příběh o tajemství alchymie, která usiluje o objevení elixíru života, umělého zlata a kamene mudrců, příběh o tajemných silách v člověku i mimo něj, o silách, jež překračují hranice jednoho života a kráčí historií jako temné stíny nenápadně dotvářející smysl a směr našeho života - to vše Vás očekává ve filmu, který se objeví na plátně našich kin."

    ?Je velmi těžké postihnout děj filmu, neboť ten tvoří pouze jednu rovinu celého příběhu. K vyprávění velmi podivuhodného příběhu použil Jan Němec mnoho archivních záběrů, jež spolu s dalšími "trikovými" sekvencemi vytvářejí celek, jenž bude patřit k nejpozoruhodnějším dílům, které naše kinematografie vytvořila. Avšak nemusíte mít obavu, nejde o film, jenž by provokoval za pomoci stejných prostředků jako film minulý (V žáru královské lásky). Je tomu přímo naopak.

    Režie:Jan Němec
    3