6.7

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

John Rico: Filmy a seriály

  • Velký šéf
    Velký šéf (1969)
    FilmRole: mafián
    Velký šéf (Le Cerveau) je francouzsko-italská filmová komedie. Arthur a Anatole jsou dva drobní zlodějíčci, kteří chtějí ukrást peníze z tajných fondů NATO převážené ve speciálním vlaku Paříž – Brusel. Nemají ponětí, že si na stejný lup dělá zálusk i zločinecké eso zvané Velký šéf. Prý má extrémně velký mozek a ve stresu kvůli tomu nedokáže udržet hlavu zpříma. Podle všeho je zodpovědný za slavnou loupež před několika lety ve vlaku Glasgow – Londýn. Cesty těchto zločinců se tak musí logicky zkřížit a je jen otázkou, komu se podaří peníze získat...
    80%
    Velký šéf (Le Cerveau) je francouzsko-italská filmová komedie. Arthur a Anatole jsou dva drobní zlodějíčci, kteří chtějí ukrást peníze z tajných fondů NATO převážené ve speciálním vlaku Paříž – Brusel. Nemají ponětí, že si na stejný lup dělá zálusk i zločinecké eso zvané Velký šéf. Prý má extrémně velký mozek a ve stresu kvůli tomu nedokáže udržet hlavu zpříma. Podle všeho je zodpovědný za slavnou loupež před několika lety ve vlaku Glasgow – Londýn. Cesty těchto zločinců se tak musí logicky zkřížit a je jen otázkou, komu se podaří peníze získat...
    1
  • Marseillská smlouva
    Marseillská smlouva (1974)
    Film
    Tři jeho předchůdci byli zákeřně zavražděni a francouzská vláda na to přesto odmítla jakkoli reagovat. Proto se rozhodl vzít spravedlnost do vlastních rukou. Americký špión Steve Ventura v briskním podání legendárního Anthony Quinna přijíždí do „města světel“, do Paříže, s cílem jednou pro vždy zlikvidovat narkobarona unikajícího zákonu. Cena nerozhoduje, pouze výsledky. A jeho pařížský kolega mu posléze navrhne řešení. Je možné si najmout placeného zabijáka, který by všechnu špinavou práci odvedl za ně. Ventura po delším zvažování nakonec tuto variantu přijme, ale je zděšen v momentě, kdy zjistí, že oním žoldáckým vrahem je jeho dávný přítel z armády, charismatický John s tváří Michaela Cainea. I tak ale neváhá a zaplatí mu. Vrcholná potíž ale nastane v momentě, kdy Venturovi dostane oznámení, že situace se změnila a drogový boss musí zůstat naživu. Není totiž cesta, jak dát o novém stavu vědět Johnovi, který tak dál pokračuje ve své misi směřující k vykonání popravy. Vteřiny ubíhají a do chvíle posledních výstřelů zbývá stále méně času.
    Žánry:DramaThriller
    61%
    Tři jeho předchůdci byli zákeřně zavražděni a francouzská vláda na to přesto odmítla jakkoli reagovat. Proto se rozhodl vzít spravedlnost do vlastních rukou. Americký špión Steve Ventura v briskním podání legendárního Anthony Quinna přijíždí do „města světel“, do Paříže, s cílem jednou pro vždy zlikvidovat narkobarona unikajícího zákonu. Cena nerozhoduje, pouze výsledky. A jeho pařížský kolega mu posléze navrhne řešení. Je možné si najmout placeného zabijáka, který by všechnu špinavou práci odvedl za ně. Ventura po delším zvažování nakonec tuto variantu přijme, ale je zděšen v momentě, kdy zjistí, že oním žoldáckým vrahem je jeho dávný přítel z armády, charismatický John s tváří Michaela Cainea. I tak ale neváhá a zaplatí mu. Vrcholná potíž ale nastane v momentě, kdy Venturovi dostane oznámení, že situace se změnila a drogový boss musí zůstat naživu. Není totiž cesta, jak dát o novém stavu vědět Johnovi, který tak dál pokračuje ve své misi směřující k vykonání popravy. Vteřiny ubíhají a do chvíle posledních výstřelů zbývá stále méně času.
    Žánry:DramaThriller
    2
  • 3
  • 4
  • Pod třešňovou lunou
    Pod třešňovou lunou (1986)
    Film

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    53%

    Christopher Tracy (Prince) je chudý, leč o to více líbezný hochštapler. Společně s bratrancem „Lišákem“ (Jerome Benton) láká do svého lůna francouzské buržousty ženského pohlaví, z nichž mámí pod rouškou lásky peníze. Další obětí k zulíbání má být Mary Sharonová (Kristin S. Thomasová), budoucí dědička kolosálního majetku neméně majetnického otce. Mary právě slaví plnoletost a při té příležitosti její rodina koná velkolepou oslavu, na níž nemohou Christopher a Lišák chybět. Mary a Christopherovi se však stane něco, co ani jeden z nich nečekal: láska na první pohled. Tím pro zamilovaná holoubátka nastanou přetěžké trampoty – třídní rozkol, žárlivost a boj o holý život nevyjímaje... Druhý celovečerní snímek legendárního hudebníka Prince. Pod třešňovou lunou měl původně režírovat Jean-Baptiste Mondino, z časových důvodů jej však vystřídal jiný Madonnin spolupracovník, a to provokativní režisérka Mary Lambertová (mj. Hřbitov domácích zvířátek). Prince však nebyl s jejím režijním vedením spokojen, a tak se režie ujal nakonec sám. Na štábní pozici mu vypomáhal kameraman filmu, Michael Ballhaus. Scénář dle Princovy koncepce napsala debutující Becky Johnstonová, která se později proslavila podobně kýčovitým Pánem přílivu a dále Sedmi lety v Tibetu. Účelně triviální romance navazuje na dědictví srdceryvných melodramat klasické hollywoodské školy 30. let, čemuž se vedle přemíry cukrkandlového patosu podřizuje černobílé ztvárnění, které ještě více posiluje nostalgický tón vyprávění, a exotické lokace Azurového pobřeží. Každičký osudový dialog, z něhož emoce doslova prýští, střídá kousavá satira, jež si dělá šoufky z řady společenských stereotypů a žánrových konvencí kinematografie červené knihovny. Princův hudební románek tak získává podobu znamenitě kýčovité taškařice, které dodává správný šmak funkový hudební doprovod, jenž složil Prince, a jehož třeskutost zahlazují baladické orchestrace jazzmana Douglase C. Fischera (Sex po telefonu Spikea Leeho). Polozapomenutý střípek Princovy filmové kariéry sice nenavázal na divácký úspěch slavnějšího Purpurového deště, na druhou stranu získal přespříliš štědrou pozornost kritické obce, když obdržel hned osm nominací na Zlaté maliny, z nichž pět proměnil: nejhorší film, herec a režisér (Prince), herec vedlejší role (Jerome Benton) a píseň (Love or $). Navzdory nepřízni kritiků a dobově vlažné odezvě publika si Pod třešňovou lunou postupem času našlo okruh skalních příznivců a i řada filmových historiků a publicistů revidovala své příkré názory na mělké hlubiny Princova veledíla. Pod třešňovou lunou uvádíme při příležitosti vzpomínky na Princovo náhlé zesnutí, které přišlo v dubnu, roku 2016. (TV program)

    Režie:Prince
    5
  • 6