?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Carolyn Pfeiffer: Filmy a seriály

  • Elvis a Anabelle
    Elvis a Anabelle (2007)
    Film
    72%
    1
  • Srpnové velryby
    Srpnové velryby (1987)
    Film
    Výjimečná sestava hereckých veteránů se objevuje ve hře Davida Berryho o Libby Strongové a Sarah Weberové, dvou ovdovělých sestrách, které tráví již šedesáté léto na jednom filadelfském ostrově. Libby je slepá a zahořklá, zatímco Sarah je zdravá, nápomocná a někdy až otravně čiperná. Jejich sousedka Tisha se Sarah snaží přesvědčit, aby Libby předala do péče své dcery, ale Sarah to odmítá, protože nezapomněla na Libbinu morální podporu poté, co jí samotné zemřel manžel. To se ale změní, když se jí začnou podlamovat z jednoho stárnoucího elegána. Když Libby zlostně jejich románek sabotuje, rozlícená Sarah se rozhodne, že i její vděk má své hranice. Když ale nakonec dojde na prodej letního domu a sbalení Libbiných věcí, Sarah to nedokáže.
    Žánry:Drama
    68%
    Výjimečná sestava hereckých veteránů se objevuje ve hře Davida Berryho o Libby Strongové a Sarah Weberové, dvou ovdovělých sestrách, které tráví již šedesáté léto na jednom filadelfském ostrově. Libby je slepá a zahořklá, zatímco Sarah je zdravá, nápomocná a někdy až otravně čiperná. Jejich sousedka Tisha se Sarah snaží přesvědčit, aby Libby předala do péče své dcery, ale Sarah to odmítá, protože nezapomněla na Libbinu morální podporu poté, co jí samotné zemřel manžel. To se ale změní, když se jí začnou podlamovat z jednoho stárnoucího elegána. Když Libby zlostně jejich románek sabotuje, rozlícená Sarah se rozhodne, že i její vděk má své hranice. Když ale nakonec dojde na prodej letního domu a sbalení Libbiných věcí, Sarah to nedokáže.
    Žánry:Drama
    2
  • 3
  • 4
  • Choose Me
    Choose Me (1984)
    Film

    Po režijní práci na dvojici studiových snímků (Roadie / Bedňák, který byl týdeníkem Time označen za jednu z nejlepších letních komedií roku 1980, a politický thriller Endangered Species / Ohrožené druhy) a po zkušenosti s dokumentárním filmem (záznam debaty mezi G. Gordonem Liddym a Timothym Learym v Los Angeles Return Engagement /Odvetné střetnutí) Rudolph napsal a režíroval snímek Choose Me (Vyber si mě), který se okamžitě dočkal uznání kritiky i diváků. Náladou a atmosférou film evokuje autorův celovečerní debut Welcome to L.A. (Vítejte v Los Angeles), ovšem okořeněný notnou dávkou nekonvenčního humoru. I zde se setkáváme se svéráznými postavami, které spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Vizuální stránka filmu je ovlivněna neónovými barvami losangeleského malíře Eda Ruschy, smyslnou náladu vytváří a podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse společně s vláčnou kamerou Jana Kiessera. Keith Carradine hraje tajemného Mickeyho, patologického lháře, který na útěku z psychiatrického oddělení nabízí manželství každé ženě, kterou políbí. Na své cestě zabloudí do baru dlouhonohé Eve, bývalé prostitutky, která se zmítá mezi promiskuitními dobrodružstvími a potřebou opravdové lásky. Mickeyho přítomnost se stane katalyzátorem milostných krizí mezi stálými hosty baru a klienty Linky lásky, rozhlasového pořadu pro všechny nešťastně zamilované. V roli doktorky Nancy Love exceluje Geneviève Bujoldová, kterou výborně doplňují Rae Dawn Chongová, Patrick Bauchau a John Larroquette. [44. MFFKV 2009]

    65%

    Po režijní práci na dvojici studiových snímků (Roadie / Bedňák, který byl týdeníkem Time označen za jednu z nejlepších letních komedií roku 1980, a politický thriller Endangered Species / Ohrožené druhy) a po zkušenosti s dokumentárním filmem (záznam debaty mezi G. Gordonem Liddym a Timothym Learym v Los Angeles Return Engagement /Odvetné střetnutí) Rudolph napsal a režíroval snímek Choose Me (Vyber si mě), který se okamžitě dočkal uznání kritiky i diváků. Náladou a atmosférou film evokuje autorův celovečerní debut Welcome to L.A. (Vítejte v Los Angeles), ovšem okořeněný notnou dávkou nekonvenčního humoru. I zde se setkáváme se svéráznými postavami, které spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Vizuální stránka filmu je ovlivněna neónovými barvami losangeleského malíře Eda Ruschy, smyslnou náladu vytváří a podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse společně s vláčnou kamerou Jana Kiessera. Keith Carradine hraje tajemného Mickeyho, patologického lháře, který na útěku z psychiatrického oddělení nabízí manželství každé ženě, kterou políbí. Na své cestě zabloudí do baru dlouhonohé Eve, bývalé prostitutky, která se zmítá mezi promiskuitními dobrodružstvími a potřebou opravdové lásky. Mickeyho přítomnost se stane katalyzátorem milostných krizí mezi stálými hosty baru a klienty Linky lásky, rozhlasového pořadu pro všechny nešťastně zamilované. V roli doktorky Nancy Love exceluje Geneviève Bujoldová, kterou výborně doplňují Rae Dawn Chongová, Patrick Bauchau a John Larroquette. [44. MFFKV 2009]

    5
  • Quiet, The
    Quiet, The (2005)
    Film
    The Quiet je příběhem patnáctileté dívky Dot, které tragicky zemřel ovdovělý otec pod koly naklaďáku a nachází působiště u adoptivních rodičů. Dot je od sedmi let hluchoněmá, necítí se dobře ve společnosti lidí a je velmi uzavřená. Mezi spolužáky je spíše ignorována a její nevlastní sestra s ní také příliš nesoucítí. Hendikep ji dává ale možnost nerušeně sledovat a vnímat lidi kolem sebe. Postupně zjištuje tajemství své adoptivní rodiny, která není zdaleka taková jak se na první pohled zdálo... Svá tajemství ovšem skrývá i nevinná Dot.
    Žánry:DramaThriller
    62%
    The Quiet je příběhem patnáctileté dívky Dot, které tragicky zemřel ovdovělý otec pod koly naklaďáku a nachází působiště u adoptivních rodičů. Dot je od sedmi let hluchoněmá, necítí se dobře ve společnosti lidí a je velmi uzavřená. Mezi spolužáky je spíše ignorována a její nevlastní sestra s ní také příliš nesoucítí. Hendikep ji dává ale možnost nerušeně sledovat a vnímat lidi kolem sebe. Postupně zjištuje tajemství své adoptivní rodiny, která není zdaleka taková jak se na první pohled zdálo... Svá tajemství ovšem skrývá i nevinná Dot.
    Žánry:DramaThriller
    6
  • 7
  • Trouble in Mind
    Trouble in Mind (1985)
    Film

    Po autorském snímku Vyber si mě (Choose Me) dokončil Rudolph po jiném režisérovi film Písničkář (Songwriter), hudební drama z prostředí zpěváků country. Při jeho natáčení se seznámil s hercem a muzikantem Krisem Kristoffersonem a obsadil ho do role klasického romantického samotáře Hawka ve svém dalším autorském počinu Trouble in Mind (Zmatek v hlavě). Děj filmu se odehrává v ponurém fiktivním městě Rain City v blíže neurčené budoucnosti a sleduje bývalého policistu Hawka, který strávil osm let za mřížemi za vraždu muže, jehož považoval za „ztělesněné zlo“. Po propuštění z věznice zamíří do kavárny, kde se pod pozorným pohledem životem protřelé majitelky a jeho bývalé milenky Wandy (Geneviève Bujoldová) potkávají životní ztroskotanci s dosud nevinným mládím. Tady mu padne do oka krásná a nevinná Georgia (Lori Singerová). Je zde ovšem ještě její manžel Coop (Keith Carradine), venkovský mladík zkažený svody velkoměsta. Rudolph v souvislosti s filmem hovoří o různých vlivech. „Na jedné straně se jedná o klasický napínavý příběh v tradici drsné školy s mužným hrdinou a mladou krásnou dívkou. Je tu ovšem ještě druhá, mytická rovina vyprávění, díky níž se důvěrně známá realita stává čímsi mnohem bizarnějším.“ V odvážném a nekonvenčním snímku se v roli uhlazeně slizkého zlosyna objevuje ve své poslední (a první mužské!) filmové roli Divine, hvězda filmů Johna Waterse. Deštivý neonoirový svět, který nasnímal kameraman Tojomiči Kurita, pulzuje v rytmu jazzových skladeb Marka Ishama a syrově romantických písní Marianne Faithfullové. [44. MFFKV 2009]

    60%

    Po autorském snímku Vyber si mě (Choose Me) dokončil Rudolph po jiném režisérovi film Písničkář (Songwriter), hudební drama z prostředí zpěváků country. Při jeho natáčení se seznámil s hercem a muzikantem Krisem Kristoffersonem a obsadil ho do role klasického romantického samotáře Hawka ve svém dalším autorském počinu Trouble in Mind (Zmatek v hlavě). Děj filmu se odehrává v ponurém fiktivním městě Rain City v blíže neurčené budoucnosti a sleduje bývalého policistu Hawka, který strávil osm let za mřížemi za vraždu muže, jehož považoval za „ztělesněné zlo“. Po propuštění z věznice zamíří do kavárny, kde se pod pozorným pohledem životem protřelé majitelky a jeho bývalé milenky Wandy (Geneviève Bujoldová) potkávají životní ztroskotanci s dosud nevinným mládím. Tady mu padne do oka krásná a nevinná Georgia (Lori Singerová). Je zde ovšem ještě její manžel Coop (Keith Carradine), venkovský mladík zkažený svody velkoměsta. Rudolph v souvislosti s filmem hovoří o různých vlivech. „Na jedné straně se jedná o klasický napínavý příběh v tradici drsné školy s mužným hrdinou a mladou krásnou dívkou. Je tu ovšem ještě druhá, mytická rovina vyprávění, díky níž se důvěrně známá realita stává čímsi mnohem bizarnějším.“ V odvážném a nekonvenčním snímku se v roli uhlazeně slizkého zlosyna objevuje ve své poslední (a první mužské!) filmové roli Divine, hvězda filmů Johna Waterse. Deštivý neonoirový svět, který nasnímal kameraman Tojomiči Kurita, pulzuje v rytmu jazzových skladeb Marka Ishama a syrově romantických písní Marianne Faithfullové. [44. MFFKV 2009]

    8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Chladný jako led
    Chladný jako led (1991)
    Film

    Za nejhorší období moderní kultury dle obecného názoru platí osmdesátá léta dvacátého století, což ale není pravda. Veškeré zlo osmdesátek – od kohoutího machismu přes pestrobarevné oblečení absurdního střihu po nevkusně křiklavé účesy – kulminovalo na začátku let devadesátých. Pomyslným hromosvodem doby byl právě americký film, který se svého času objevil v české VHS distribuci pod jalově doslovným názvem Chladný jako led. Jedná se o první a poslední snímek, v němž hlavní úlohu ztvárnil první masově úspěšný bílý rapper Vanilla Ice. Vyprávění koncipované jako retardovaná a křiklavě pestrobarevná variace na Rebela bez příčiny (1955) stojí celé na tom, jaký je bílý švihák s černými rýmy neodolatelný balič. Když tedy se svou partou poskoků dofrčí na své našláplé mašině do ospalého maloměsta, netrvá dlouho, než jeho šarmu podlehne místní krasavice a než jeho beaty rozpohybují buranskou tancovačku. Bezelstně přímočarý snímek plyne v rytmu mistrových (tehdy) nových skladeb a každá sekvence je záminkou, aby árijský idol nastoupil v jiném funky ohozu. Vedle bránici lámajících frajerských hlášek a drsňáckých póz, velkohubě adorovaného nevkusu a všudypřítomné afektovanosti má zásadní vliv na famózní vyznění filmu jeho styl, který je dílem Davida Kellogga. Režisér videoklipů a Playmate videí veškeré scény zaobaluje do hávu budoárové estetiky centerfoldů a vycizelované umělosti artbrushových ilustrací. A jako sladkou tečku nakonec i garanci grandiózní podívané se sluší zmínit, že Vanilla Ice za svůj nezapomenutelný výkon získal Zlatou malinu.(Festival otrlého diváka)

    46%

    Za nejhorší období moderní kultury dle obecného názoru platí osmdesátá léta dvacátého století, což ale není pravda. Veškeré zlo osmdesátek – od kohoutího machismu přes pestrobarevné oblečení absurdního střihu po nevkusně křiklavé účesy – kulminovalo na začátku let devadesátých. Pomyslným hromosvodem doby byl právě americký film, který se svého času objevil v české VHS distribuci pod jalově doslovným názvem Chladný jako led. Jedná se o první a poslední snímek, v němž hlavní úlohu ztvárnil první masově úspěšný bílý rapper Vanilla Ice. Vyprávění koncipované jako retardovaná a křiklavě pestrobarevná variace na Rebela bez příčiny (1955) stojí celé na tom, jaký je bílý švihák s černými rýmy neodolatelný balič. Když tedy se svou partou poskoků dofrčí na své našláplé mašině do ospalého maloměsta, netrvá dlouho, než jeho šarmu podlehne místní krasavice a než jeho beaty rozpohybují buranskou tancovačku. Bezelstně přímočarý snímek plyne v rytmu mistrových (tehdy) nových skladeb a každá sekvence je záminkou, aby árijský idol nastoupil v jiném funky ohozu. Vedle bránici lámajících frajerských hlášek a drsňáckých póz, velkohubě adorovaného nevkusu a všudypřítomné afektovanosti má zásadní vliv na famózní vyznění filmu jeho styl, který je dílem Davida Kellogga. Režisér videoklipů a Playmate videí veškeré scény zaobaluje do hávu budoárové estetiky centerfoldů a vycizelované umělosti artbrushových ilustrací. A jako sladkou tečku nakonec i garanci grandiózní podívané se sluší zmínit, že Vanilla Ice za svůj nezapomenutelný výkon získal Zlatou malinu.(Festival otrlého diváka)

    12
  • 13