5.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Petra Cibulková: Filmy a seriály

  • Muž na drátě
    Muž na drátě (1985)
    FilmRole: recepční
    • Oneplay
    Hlavním hrdinou je obyčejný a dosud bezúhonný Evžen Macík, který se jednoho dne, když čeká na svou milenku Marii, stane svědkem loupežného přepadení spořitelny. Když lupič na útěku upustí kufřík s uloupeným půlmilionem, dopadne lup přímo před Evžena, který neodolá, zvedne ho a zmizí. Ví, že ho na místě činu někdo mohl vidět, a tak se sám přihlásí jako svědek kapitánu Richterovi, který případ vyšetřuje. Krátce nato se však Macíkovi ozve lupič, který ho začne neustálými, zpočátku pouze telefonickými hrozbami, nutit k vydání peněz. Vedle tlaku ze strany lupiče se přidá tlak ze strany policie, protože kapitán Richter správně tuší, že mu Macík něco tají. Narůstající tlak vede k tomu, že Evžen začne dělat chyby.
    Žánry:Krimi
    57%
    Hlavním hrdinou je obyčejný a dosud bezúhonný Evžen Macík, který se jednoho dne, když čeká na svou milenku Marii, stane svědkem loupežného přepadení spořitelny. Když lupič na útěku upustí kufřík s uloupeným půlmilionem, dopadne lup přímo před Evžena, který neodolá, zvedne ho a zmizí. Ví, že ho na místě činu někdo mohl vidět, a tak se sám přihlásí jako svědek kapitánu Richterovi, který případ vyšetřuje. Krátce nato se však Macíkovi ozve lupič, který ho začne neustálými, zpočátku pouze telefonickými hrozbami, nutit k vydání peněz. Vedle tlaku ze strany lupiče se přidá tlak ze strany policie, protože kapitán Richter správně tuší, že mu Macík něco tají. Narůstající tlak vede k tomu, že Evžen začne dělat chyby.
    Žánry:Krimi
    1
  • Hauři
    Hauři (1988)
    Film
    Budovatelská témata, byť jakkoli modifikovaná, do znárodněné kinematografie pronikala po celou její existenci. Tentokrát se režisér Július Matula soustředil na mladého konstruktéra, jenž s velkými nadějemi přijme místo v jednom proslulém zemědělském družstvu. Záhy však pozná, že za vyhlašovanými frázemi se ve skutečnosti skrývá pokrytectví a protekcionismus. Tvůrci kritizují, že neschopnost bývá zastírána, že nedostatky končí obratně zakamuflovány, že společenské naladění přeje veskrze průměrným a všemu přizpůsobivým. Hauři předkládají výpověď odvážnou tak říkajíc v mezích zákona, vybízejí ke zvýšení pracovní uvědomělosti.
    56%
    Budovatelská témata, byť jakkoli modifikovaná, do znárodněné kinematografie pronikala po celou její existenci. Tentokrát se režisér Július Matula soustředil na mladého konstruktéra, jenž s velkými nadějemi přijme místo v jednom proslulém zemědělském družstvu. Záhy však pozná, že za vyhlašovanými frázemi se ve skutečnosti skrývá pokrytectví a protekcionismus. Tvůrci kritizují, že neschopnost bývá zastírána, že nedostatky končí obratně zakamuflovány, že společenské naladění přeje veskrze průměrným a všemu přizpůsobivým. Hauři předkládají výpověď odvážnou tak říkajíc v mezích zákona, vybízejí ke zvýšení pracovní uvědomělosti.
    2
  • Všechno nebo nic
    Všechno nebo nic (1984)
    FilmRole: invalidní dívka
    Přístupy k důležitým životním hodnotám se mohou různit: zatímco vrcholový sportovec, jenž se prosadil v cyklistice, se snaží svůj talent výhodně zpeněžit, jeho bratr se nemůže kvůli postižené ruce věnovat milované sochařině a hledá náhradní sebeuplatnění. Oba navíc spojuje - a současně rozděluje - milostný vztah k téže ženě. I tento snímek patří mezi nepříliš věrohodné pokusy o psychologický portrét současnosti, mondénně předváděný na ne zcela obvyklých profesích.
    56%
    Přístupy k důležitým životním hodnotám se mohou různit: zatímco vrcholový sportovec, jenž se prosadil v cyklistice, se snaží svůj talent výhodně zpeněžit, jeho bratr se nemůže kvůli postižené ruce věnovat milované sochařině a hledá náhradní sebeuplatnění. Oba navíc spojuje - a současně rozděluje - milostný vztah k téže ženě. I tento snímek patří mezi nepříliš věrohodné pokusy o psychologický portrét současnosti, mondénně předváděný na ne zcela obvyklých profesích.
    3